Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Johnny S08: nejsem to schopen asi přesně popsat, ale na motorce mi prostě opravdu nebylo dobře. Je možné, že mě výrazně ovlivnilo původní očekávání ještě potencované radosti, kterou přináší model V7 a následné zklamání, že se nic ani vzdáleně podobného nedostavilo. Ale nejspíš je tento motocykl již také sterilní, jako všechno ostatní, co se dnes vyrábí. Je velmi špatná doba, a kdo to ještě nepochopil, o to víc bude jednou rozčarován
Sice mam od MG jiny model ale jizda na teto znacce je navykova a nechci jinak. Nejak me uz nezajimaji ty hyper super biky jako drive ale opravdu ta podstata veci a to je jizda na moto a vnimani stroje. A to nejezdim jen kolem komina. Taky by me zajimalo cim V9 zklamala.
Řadu motocyklů jsem kupoval, aniž jsem se na nich nejdřív svezl, protože se mi vzhledově moc líbily.
Pak už jsem byl většinou spokojený více či méně i s tím ostatním. V9 jsem miloval od první zveřejněné fotky a očekával něco výjimečného, protože V7 doma již nějakou dobu proháníme a jsme nadšení.
Díky Bohu, tentokrát jsem se nejdřív projel na předváděčce
Motorka je fakt chvílemi až děsivě nepříjemná. Možná to mají taky na svědomí opičáci z Bruselu, kteří nám odstraňují postupně ze všech věcí jakoukoliv radost.
Mám rád Guzzi, a sú to jedni z mála motoriek, ktoré sa na retro len nehrajú, (čo srdciari ocenia). Len ma hnevá a to nie len u MG.. (MVA, Tryumph...atď). Plasty..plasty.. veko nádrže ako na horčici.. púzdra budíkov...plasty ...aspoň imtácia chromu???, každý by dal cca o 500€ viac a rád za chroom. A otáčkomer?, vidím ako nutnosť...
Indin - pokud nejsi malej, tak spíš ne. Já seděl uprostřed, možná by se někdo vešel spíš přede mě
Elzon - já zastavil cestou domů z koupě asi 3x, pokaždé neplánovaně. Uklepaná fajfka, uklepanej držák blatníku a už skoro doma mi upad kastlík od baterky Jo, taky jsem se sám sebe ptal, co jsem si to koupil Ale ten pocit z jízdy, ten jsem na žádný jiný mašině nezažil, je to bomba (samozřejmě velmi subjektivně).
Jo hezký, co by tak y šlo o Italským designu napsat, že? Ale osobně se mi řada V7 líbí prostě víc.
Ale v produkci Guzzi mi v současnosti chybí náhrada za velkou Brevu, prostě klasický velký naháč - skutečně nadčasová záležitost.
...mam Triumpha Scramblera, což je něco podobného. Dokáže vykouzlit podobný adrenalin v polovičních rychlostech. Guzziny jsou krásné a kdo se na tom nesveze nepochopí. Také jsem nechápal. Moje první jízda byla až po zaplacení. Na první pumpě od krámu jsem zastavil a vyslovil ...ty vole co jsem si to koupil. Nyní jsem nadšen.
TTrs: nejdřív se na tom svez a pak dávej moudra. Ty motorky (a motory V9) jedou skvěle.
Před třiceti lety nebylo Euro4, které škrtí všechno co se dá. V7 Sport z roku 1972 měla také 70 koní. Na což se s touto koncepcí vzduchem chlazeného motoru splňující Euro4 dnes nedostaneš.
LuckyGhost - Ano, vzhledem ke stylu motorky to není taková tragédie jako třeba řada V7, ale poměry na silnicích se změnily. Slabá motorka i na okresce znamená podstatně nižší jízdní komfort a bezpečnost, když je potřeba předjíždět. Nikdo ze "stavitelů" 30ti koňových kafíček to nepřizná, ale ty motorky jsou na ježdění v běžném provozu o ho*ně.
Svezl jsem se na obou hned po sobě a líp se mi taky jezdilo na bobrovi. Za tu půl hodinu se nedá soudit, jak moc příjemná bude ta poloha na delší cesty, ale oceňuju rovné sedlo, protože jsem se se svými skoro 190 cm šoupnul doprostřed a pak už jsem se nedotýkal nohama levý hlavy (nebo která je blíž, už je to rok).
Johnny S08: nejsem to schopen asi přesně popsat, ale na motorce mi prostě opravdu nebylo dobře. Je možné, že mě výrazně ovlivnilo původní očekávání ještě potencované radosti, kterou přináší model V7 a následné zklamání, že se nic ani vzdáleně podobného nedostavilo. Ale nejspíš je tento motocykl již také sterilní, jako všechno ostatní, co se dnes vyrábí. Je velmi špatná doba, a kdo to ještě nepochopil, o to víc bude jednou rozčarován
Všechno bych bral, jen u Guzziny nechápu, proč je tahle celá řada tak titěrná.
Stačí se podívat na fotky. To je divné.
Sice mam od MG jiny model ale jizda na teto znacce je navykova a nechci jinak. Nejak me uz nezajimaji ty hyper super biky jako drive ale opravdu ta podstata veci a to je jizda na moto a vnimani stroje. A to nejezdim jen kolem komina. Taky by me zajimalo cim V9 zklamala.
Steve-CZ> nešlo by to nějak rozvést, co se ti na V9 tak nelíbilo?
Řadu motocyklů jsem kupoval, aniž jsem se na nich nejdřív svezl, protože se mi vzhledově moc líbily.
Pak už jsem byl většinou spokojený více či méně i s tím ostatním. V9 jsem miloval od první zveřejněné fotky a očekával něco výjimečného, protože V7 doma již nějakou dobu proháníme a jsme nadšení.
Díky Bohu, tentokrát jsem se nejdřív projel na předváděčce
Motorka je fakt chvílemi až děsivě nepříjemná. Možná to mají taky na svědomí opičáci z Bruselu, kteří nám odstraňují postupně ze všech věcí jakoukoliv radost.
Mám rád Guzzi, a sú to jedni z mála motoriek, ktoré sa na retro len nehrajú, (čo srdciari ocenia). Len ma hnevá a to nie len u MG.. (MVA, Tryumph...atď). Plasty..plasty.. veko nádrže ako na horčici.. púzdra budíkov...plasty ...aspoň imtácia chromu???, každý by dal cca o 500€ viac a rád za chroom. A otáčkomer?, vidím ako nutnosť...
Indin - pokud nejsi malej, tak spíš ne. Já seděl uprostřed, možná by se někdo vešel spíš přede mě
Elzon - já zastavil cestou domů z koupě asi 3x, pokaždé neplánovaně. Uklepaná fajfka, uklepanej držák blatníku a už skoro doma mi upad kastlík od baterky Jo, taky jsem se sám sebe ptal, co jsem si to koupil Ale ten pocit z jízdy, ten jsem na žádný jiný mašině nezažil, je to bomba (samozřejmě velmi subjektivně).
Capan, jasně že jo
Jo hezký, co by tak y šlo o Italským designu napsat, že? Ale osobně se mi řada V7 líbí prostě víc.
Ale v produkci Guzzi mi v současnosti chybí náhrada za velkou Brevu, prostě klasický velký naháč - skutečně nadčasová záležitost.
Elzon,tak mám brať GUZZINU? Či ako to mám chápať?
...mam Triumpha Scramblera, což je něco podobného. Dokáže vykouzlit podobný adrenalin v polovičních rychlostech. Guzziny jsou krásné a kdo se na tom nesveze nepochopí. Také jsem nechápal. Moje první jízda byla až po zaplacení. Na první pumpě od krámu jsem zastavil a vyslovil ...ty vole co jsem si to koupil. Nyní jsem nadšen.
Ahoj kdo jste na bobberu jel da se na tom be dvou? Dik za reakci
Bobber je krasavec, seděl jsem na něm, ale asi na tom neumim, měl jsem koleno na válci při pokusu řadit
V7 má výkonu až dost. I kdyby měla o 10 kW méně, tak bych si nestěžoval a to jsem před ní měl dva litrové Fireblady.
TTrs: nejdřív se na tom svez a pak dávej moudra. Ty motorky (a motory V9) jedou skvěle.
Před třiceti lety nebylo Euro4, které škrtí všechno co se dá. V7 Sport z roku 1972 měla také 70 koní. Na což se s touto koncepcí vzduchem chlazeného motoru splňující Euro4 dnes nedostaneš.
LuckyGhost - Ano, vzhledem ke stylu motorky to není taková tragédie jako třeba řada V7, ale poměry na silnicích se změnily. Slabá motorka i na okresce znamená podstatně nižší jízdní komfort a bezpečnost, když je potřeba předjíždět. Nikdo ze "stavitelů" 30ti koňových kafíček to nepřizná, ale ty motorky jsou na ježdění v běžném provozu o ho*ně.
TTrs - tady to o výkonu ovšem není.
Výkon na 850ccm mi přijde ostudně malý. 35let stará T5 má o 10kW víc.
Svezl jsem se na obou hned po sobě a líp se mi taky jezdilo na bobrovi. Za tu půl hodinu se nedá soudit, jak moc příjemná bude ta poloha na delší cesty, ale oceňuju rovné sedlo, protože jsem se se svými skoro 190 cm šoupnul doprostřed a pak už jsem se nedotýkal nohama levý hlavy (nebo která je blíž, už je to rok).