Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj Všem, ty komentáři jsou už dost staré. Nedá mi to ale, abych nepřišel se svou drobnou do mlýna.
Kymco People 200i dobře znám. Najezdil jsem s ním pár set kilometrů jako s předváděčkou.
Nespornou výhodou oproti jiným skútrům je hodně místa na nohy, řidič je velmi dobře chráněn před nepohodou. Skútr i díky velkým kolům má velmi příjemné jízdní vlastnosti.
Motor ve "dvoustovce" je na zvážení... kdo má papíry jen na 125 ccm má snadné rozhodování. Je tu pak ještě další varianta se 300 ccm motorem a to je opravdu úžasná motorizace. "Dvoustovka" výkonem rozhodně neurazí a je zřetelně svižnější oproti 125 ccm. Stříkačka dělá své - krouťák je tam kde ho potřebujete. Oceníte startování bez škubání a chcípání i když bude venku velká zima.
Komu nestačí rychlost a zrychlení může poladit na variátoru a nakoupit díly u Pollini. Charakteristika a projev se hodně změní. U skútru je luxusní prostor na zavazadla, praktická přihrádka doklady, peněženku nebo lékárničku, el.zásuvka, zajimavý detail otevírání nádrže, možnost zakoupit ještě větší plexi štít ať už origo Kymco nebo třeba od Giwi. Dozadu můžete namontovat i velký 48 ltr. kufr a vypadá přitom dobře.
Zpracování a kvalita celkově velmi dobrá. U Kymca je to už ale standard.
Pár rychloodpovědí...
Kymco není číňan a dovolím si tvrdit, že je lepší i než Honda nebo některé skútry od Aprillie, když budeme srovnávat srovnatelné. Znám dva uživatele KYMCO 200i osobně a v obou případech jsou to pánové lehce přes šedesát, celoživotní zkušenost na motorkách a v obou případech velká spokojenost.
Výkon uvedený na "papíře" je o ničem. Jestli se nepletu, tak ho Kymco ani oficiálně neuvádí. Až se povozíte třeba na padesátkách kde jedna uvádí výkon 2,7kW a druhá má 4,2kW a z nějakého důvodu je ta slabší nesrovnatelně hbitější a rychlejší, můžete začít přemýšlet proč to tak asi je (papír snese všechno). Jen zmíním, že když jdete koupit třeba Freeride od KTM, taky nikde neuvidíte informaci o výkonu.
po precteni tohoto:<br />
"No a za třetí, pokud byste váhali nad kvalitou tchaj-wanské výroby, podívejte se na nápis na zadní straně monitoru nebo notebooku, na kterém tento článek čtete. S velkou pravděpodobností tam objevíte informaci „Made in Taiwan“..."<br />
... jsem se schvalne podival na svuj DELL monitor a ejhle, "Made in China" <br />
<br />
Sorry za OT, ale docela me to pobavilo
V poslední době dojíždím do Prahy a můžu řict jediný: kdyby ty namachrovaný chudáčci přesedli z plechovek na Kymka a spol, to by bylo překvápko, jak je Praha průjezdná a není problém zaparkovat. Z hlediska účelnosti
Ahoj Všem, ty komentáři jsou už dost staré. Nedá mi to ale, abych nepřišel se svou drobnou do mlýna.
Kymco People 200i dobře znám. Najezdil jsem s ním pár set kilometrů jako s předváděčkou.
Nespornou výhodou oproti jiným skútrům je hodně místa na nohy, řidič je velmi dobře chráněn před nepohodou. Skútr i díky velkým kolům má velmi příjemné jízdní vlastnosti.
Motor ve "dvoustovce" je na zvážení... kdo má papíry jen na 125 ccm má snadné rozhodování. Je tu pak ještě další varianta se 300 ccm motorem a to je opravdu úžasná motorizace. "Dvoustovka" výkonem rozhodně neurazí a je zřetelně svižnější oproti 125 ccm. Stříkačka dělá své - krouťák je tam kde ho potřebujete. Oceníte startování bez škubání a chcípání i když bude venku velká zima.
Komu nestačí rychlost a zrychlení může poladit na variátoru a nakoupit díly u Pollini. Charakteristika a projev se hodně změní. U skútru je luxusní prostor na zavazadla, praktická přihrádka doklady, peněženku nebo lékárničku, el.zásuvka, zajimavý detail otevírání nádrže, možnost zakoupit ještě větší plexi štít ať už origo Kymco nebo třeba od Giwi. Dozadu můžete namontovat i velký 48 ltr. kufr a vypadá přitom dobře.
Zpracování a kvalita celkově velmi dobrá. U Kymca je to už ale standard.
Pár rychloodpovědí...
Kymco není číňan a dovolím si tvrdit, že je lepší i než Honda nebo některé skútry od Aprillie, když budeme srovnávat srovnatelné. Znám dva uživatele KYMCO 200i osobně a v obou případech jsou to pánové lehce přes šedesát, celoživotní zkušenost na motorkách a v obou případech velká spokojenost.
Výkon uvedený na "papíře" je o ničem. Jestli se nepletu, tak ho Kymco ani oficiálně neuvádí. Až se povozíte třeba na padesátkách kde jedna uvádí výkon 2,7kW a druhá má 4,2kW a z nějakého důvodu je ta slabší nesrovnatelně hbitější a rychlejší, můžete začít přemýšlet proč to tak asi je (papír snese všechno). Jen zmíním, že když jdete koupit třeba Freeride od KTM, taky nikde neuvidíte informaci o výkonu.
Mrknete se, jak na tom sedi. Je nahrbeny dopredu a nevi kam s nohama. Neni to ergonomicky dotazeny. Jinak asi bude v pohode.
Kolik blbců si ju koupilo??
áááááá další čínskej zmrd
Kymco fakt asik jela kolem prodejny Hondy...je tam podoba jak sviňa
po precteni tohoto:<br />
"No a za třetí, pokud byste váhali nad kvalitou tchaj-wanské výroby, podívejte se na nápis na zadní straně monitoru nebo notebooku, na kterém tento článek čtete. S velkou pravděpodobností tam objevíte informaci „Made in Taiwan“..."<br />
... jsem se schvalne podival na svuj DELL monitor a ejhle, "Made in China" <br />
<br />
Sorry za OT, ale docela me to pobavilo
Honda SH 125 je za 80tis.
Díky za připominku, zapoměl jsem to zmínit v testu - Kymco People má v kufru autozásuvku.
V poslední době dojíždím do Prahy a můžu řict jediný: kdyby ty namachrovaný chudáčci přesedli z plechovek na Kymka a spol, to by bylo překvápko, jak je Praha průjezdná a není problém zaparkovat. Z hlediska účelnosti