globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marut (1) napsal 18.01.2023 v 09:51

nezalakované samolepky jsou pro mě +, mám možnost se odlišit, na prodej jsou krásné sady, případně i
vlastní návrh... A je to podle mě na každý KTM a je to dobře, za mě teda

xeon2 (1) napsal 20.03.2022 v 19:02+1

Super, všude jsou recenze jen na Rko.... popř. recenze typu...je to dobrá motorka, ale připlaťte si za Rko a bude to nejlepší investice Vašeho života. Ruku na srdce... kdo šteloval podvozek a pak byl rád, že to dle manuálu vrátil do továrního nastavení :)

vopák (51) napsal 29.12.2021 v 12:57-1+1

Parádní vosa od rakušáků..klobouk dolů

sooky (37) napsal 29.12.2021 v 12:35

Super testik Jen me prekvapilo, ze ho nedostal na starost “Zajoch”, kdyz uz delal test na verzi R a mel i porovnani s 790… A je to takovy “vetsi chuligan” , coz se presne hodi pro tento typ motorky

Pedl (178) napsal 28.12.2021 v 15:45

No zní to, že je motor až moc uhlazený. Ale asi to furt bude lepší než kupovat 600vku čtyřválec

Honza-K (830) napsal 28.12.2021 v 09:02

Jinak vážně bych ocenil a docela bych jí chtěl, pokud by s tímhle motorem udělali nástupce KTM 990 SMT.
Možná to mají v KTM nastavený, že je to 890 Adventure, ale to opravdu není hezká motorka a rád bych něco se 17" koly, nebo aspoň 19/17.
Nemáte někdo nějaké info, jestli to KTM neplánuje?
Už několikrát proběhla nějaká "spy-foto", dvě nádrže dole, nebo jedna nahoře, ale zatím nic ofiko...

hd1727 (94) napsal 27.12.2021 v 22:45

Všechno super!!! ... až na tu bundu a rukavice ;)

Pro-sek (3) napsal 27.12.2021 v 21:40

V té zatáčce nad Radotínem jsem trefil tu zeď

Honza-K (830) napsal 27.12.2021 v 21:03+1

Nevím, jak funguje u 890 quickshifter, ale ma se pouzivat jenom, pokud jedes pilu. Asi bych mu nevycital, ze pri "pohodove" jizde nic moc, na to neni vymysleny a ani urceny....

4 reakce

Honzis
Honzis 27.12.2021 v 21:10

Kámo bejvávalo, na dnešních motorkách fungují quickshiftery většinou skvěle i při silně couravém tempu


SuperSic58 (1307) napsal 27.12.2021 v 20:42+2

pecková mašina, agresivní moderní design a přitom to neni hnusný

Sir_CHerokee (117) napsal 27.12.2021 v 18:27-1

Děkuju za pěkný test, Není to můj šálek kávy, ale líbí se mi jejich důraz na nízkou váhu. Na to se někdy dnes zapomíná...a i 500 ccm kolikrát váží 230 kg.

gigasetvs (22) napsal 27.12.2021 v 17:36+2


Též jsem si na zimu udělal radost a souhlasím s autorem, černá je hezčí a zvuk se musi vyřešit jiným vyfukem, popravdě připlatil jsem i oba techpaky a Akrapovice, nechal spoustu peněz ale originál je ošklivý vzhledově i zvukem.

Pemik89 (4) napsal 27.12.2021 v 14:53

Děkuji za článek myslel jsem ze po 690 bych vlítnul do superduka1290… ale než staršího superduke tak by mohl být nový Duke 890 a něco na doplňky

K167 (1471) napsal 27.12.2021 v 11:34

Kdo o Dukovi uvažuje a chtěl by znát další názory, tak porovnání KTM 890 Duke a 890 Duke R vyšlo letos v listopadovém Motohouse a porovnání 890 Duke R a již se nevyrábějícího 790 Duke v Motorbike teď v prosinci.

RadysPV (4) napsal 27.12.2021 v 10:58+2

Pěknej test, na konci sezony jsem neodolal a stojí mi v garáži a nemůžu se dočkat až na jaře vyrazím....

nevo7 (95) napsal 27.12.2021 v 08:53+2

Cez leto som sa na tom previezol, keď som mal inú KTM v servise, postrehy:

Na mňa malá /195cm/, najmä vzdialenosť riaditka-sedačka. Nohy som mal v pohodlnej pozícii. Viacej človek sedí nad predným kolesom /pri športovej jazde nalepený na nádrži/, nezvyk pre mňa. Spredu vyzerá pekne a zvuk tiež krásny /to čo ide z výfuku, motor je klasika dvojvalec/. Sedačka je moc tvrdá, trpel som od prvého kilometra. Ani tvar na konci a ten špic na spolujazdcovej sedačke nepridáva komfortu pre väčších ľudí. Pruženie tiež tvrdšie nastavené, na hrboľaté a zaplátané cesty už nepohodlné. Ale motor ide krásne, aj na rain som nemal pocit, že by to nešlo. Ako na väčšine moto, rukami som si zakrýval 1/3 späťákov. Má to tlmič riadenia, ale riaditka kmitali či pri 60tke, či pri 70tke, 80tke, 90tke. Taký blbý zvyk KTM. Tiež na jednotku, dvojku či trojku bez pridania plynu /len jemným vstrekovaním/ je ten motor ucukaný /jazda v kolonach/, iste menej ako na 1290tke, ale je to tam. Zvyšok fungoval ako mal, žiadny rozdiel som tam nepostrehol od toho čo to malo robiť a robilo.




TOPlist