Test KTM 890 Duke: Chuligáni všech zemí, tohle je motorka pro vás!
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 30.8.2021 | Zobrazeno: 18 106x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 30.8.2021 | Zobrazeno: 18 106x
nezalakované samolepky jsou pro mě +, mám možnost se odlišit, na prodej jsou krásné sady, případně i
vlastní návrh... A je to podle mě na každý KTM a je to dobře, za mě teda
Super, všude jsou recenze jen na Rko.... popř. recenze typu...je to dobrá motorka, ale připlaťte si za Rko a bude to nejlepší investice Vašeho života. Ruku na srdce... kdo šteloval podvozek a pak byl rád, že to dle manuálu vrátil do továrního nastavení :)
Parádní vosa od rakušáků..klobouk dolů
Super testik Jen me prekvapilo, ze ho nedostal na starost “Zajoch”, kdyz uz delal test na verzi R a mel i porovnani s 790… A je to takovy “vetsi chuligan” , coz se presne hodi pro tento typ motorky
No zní to, že je motor až moc uhlazený. Ale asi to furt bude lepší než kupovat 600vku čtyřválec
1 reakce
Jinak vážně bych ocenil a docela bych jí chtěl, pokud by s tímhle motorem udělali nástupce KTM 990 SMT.
Možná to mají v KTM nastavený, že je to 890 Adventure, ale to opravdu není hezká motorka a rád bych něco se 17" koly, nebo aspoň 19/17.
Nemáte někdo nějaké info, jestli to KTM neplánuje?
Už několikrát proběhla nějaká "spy-foto", dvě nádrže dole, nebo jedna nahoře, ale zatím nic ofiko...
2 reakce
Všechno super!!! ... až na tu bundu a rukavice ;)
V té zatáčce nad Radotínem jsem trefil tu zeď
Nevím, jak funguje u 890 quickshifter, ale ma se pouzivat jenom, pokud jedes pilu. Asi bych mu nevycital, ze pri "pohodove" jizde nic moc, na to neni vymysleny a ani urceny....
4 reakce
Kámo bejvávalo, na dnešních motorkách fungují quickshiftery většinou skvěle i při silně couravém tempu
pecková mašina, agresivní moderní design a přitom to neni hnusný
Děkuju za pěkný test, Není to můj šálek kávy, ale líbí se mi jejich důraz na nízkou váhu. Na to se někdy dnes zapomíná...a i 500 ccm kolikrát váží 230 kg.
Též jsem si na zimu udělal radost a souhlasím s autorem, černá je hezčí a zvuk se musi vyřešit jiným vyfukem, popravdě připlatil jsem i oba techpaky a Akrapovice, nechal spoustu peněz ale originál je ošklivý vzhledově i zvukem.
Děkuji za článek myslel jsem ze po 690 bych vlítnul do superduka1290… ale než staršího superduke tak by mohl být nový Duke 890 a něco na doplňky
Kdo o Dukovi uvažuje a chtěl by znát další názory, tak porovnání KTM 890 Duke a 890 Duke R vyšlo letos v listopadovém Motohouse a porovnání 890 Duke R a již se nevyrábějícího 790 Duke v Motorbike teď v prosinci.
Pěknej test, na konci sezony jsem neodolal a stojí mi v garáži a nemůžu se dočkat až na jaře vyrazím....
1 reakce
Cez leto som sa na tom previezol, keď som mal inú KTM v servise, postrehy:
Na mňa malá /195cm/, najmä vzdialenosť riaditka-sedačka. Nohy som mal v pohodlnej pozícii. Viacej človek sedí nad predným kolesom /pri športovej jazde nalepený na nádrži/, nezvyk pre mňa. Spredu vyzerá pekne a zvuk tiež krásny /to čo ide z výfuku, motor je klasika dvojvalec/. Sedačka je moc tvrdá, trpel som od prvého kilometra. Ani tvar na konci a ten špic na spolujazdcovej sedačke nepridáva komfortu pre väčších ľudí. Pruženie tiež tvrdšie nastavené, na hrboľaté a zaplátané cesty už nepohodlné. Ale motor ide krásne, aj na rain som nemal pocit, že by to nešlo. Ako na väčšine moto, rukami som si zakrýval 1/3 späťákov. Má to tlmič riadenia, ale riaditka kmitali či pri 60tke, či pri 70tke, 80tke, 90tke. Taký blbý zvyk KTM. Tiež na jednotku, dvojku či trojku bez pridania plynu /len jemným vstrekovaním/ je ten motor ucukaný /jazda v kolonach/, iste menej ako na 1290tke, ale je to tam. Zvyšok fungoval ako mal, žiadny rozdiel som tam nepostrehol od toho čo to malo robiť a robilo.
3 reakce