husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ovy86 (13) napsal 02.04.2014 v 12:38

Seikos: jsi mimo.. !!

mfence (11) napsal 23.06.2011 v 13:01

Seikos: Sakra chlape vzbud se oproti tomuhle jezdci je nas tu vetsina naprosto bez sance. :) ale zkusil jsi to no

MichaelaZX636 (0) napsal 23.06.2011 v 12:46

nadherna,muj sen se na ni aspon projet ale na dvouvala nemam gule

odstrelovac (0) napsal 19.06.2011 v 17:25

Super článek od profika a bomba mašina
Šikla by se do sbírky.

Zedsdead (293) napsal 14.06.2011 v 22:31

Opravdová nádhera, kam se jen oko podívá

Corela91 (27) napsal 10.06.2011 v 15:35+2

Kladivo KTM v Hořicích

matuS (26) napsal 09.06.2011 v 21:07

Perno> kde pokracuje tvoj Pernuv racing koutek? Lebo na tom starom uz spravy nepribudaju a rad som cital, ako sa ti dari...

Perňa_81 (33) napsal 09.06.2011 v 15:30+1

- Sensation se zase předvedl - určitě na tvým Blacku dáš Tomášovi minimálně 2s v Mostě (a že si to tam dává za 1:38) ..nejdřív je lepší se trochu orientovat a pak vypouštět kritiku! Náhodou nádherný fotky!

Jen by mě sakra zajímalo, jak velký rozdíl je oproti předchozímu modelu, ale nikoliv RC8, ale RC8R..?? Starší RC8R má asi o 5PS míň, ale zase má Marchesini kola, nitrid na vidlici (tedy malinko lepší výbavu). Zpracování mi přijde skvělý už na 2009 RC8R, stejně tak dodávka výkonu. Vibrace to nějaký má a antihopingovou spojku jsem si tam dodal STM. I bez ní se na RC nechalo jezdit, mají na to jakýsi systém "přístřiku" paliva do zadního válce při prudkém ubrání plynu. Co mně tedy vadí hodně, že ta spojka s STM košem jde teď moc těžce a třeba většina holek by ji ani nezmačkla..a fakt nepláču, ruku mám vel.XL a celkem i "trénovanou"

Přijde mi, že v sérii má motorka extrémně nízko stupačky, s tím se na okruhu fakt jezdit nedá. Řešil jsem to PP-tuningem a šel o 35mm nahoru a 35mm dozadu. I tak mám někdy problémy, že opotřebovávám slidery na botách, což jsem na R1 nikdy v takový míře neměl. Ale zase ta pozice je trochu uvolněnější.
Podvozek má velkou škálu nastavení a není vůbec sranda to trefit. Reaguje na nastavení daleko víc, než běžný japonský motorky, v krajních případech může být až moc nestabilní na výjezdech a na rovinkách s nerovnostma

Prostě V2 jak hovado, co si budeme povídat. Nic rychlejšího společně s Duc1198 už těžko s touto koncepcí najdete

SemiTLR (5) napsal 09.06.2011 v 12:36

Tak tuhle krasavici si pořídím k mé babičce TL 1000 R

Ozzy_ (1136) napsal 08.06.2011 v 00:08

Heh, kritizovat Miksaka ze jezdi hovno naklony je hodne velkej ulet Ten "mladik" umi jezdit tak ze se pod motorku skoro nevleze

Kluci proberte se

zmulin (371) napsal 07.06.2011 v 11:58

pylot:Samotný přepnutí odezvy na plyn přeci nemůže poznat co je v nádrži.Každopádně jde o prd

saly.pce (1) napsal 07.06.2011 v 11:25

seikos: Vždyť to je jen kvůli atraktivní fotce, kvůli ničemu jinému

Schválně si hoď do Googlu Tomáš Mikšovský a pak pochopíš, proč ti to píšu

Jo já když si vzpomenu, jak mě Mikša s Prasoušem vzali na jeden vrchem, druhý spodem, na okruhu Slovakiaring, to byl mazec

saly.pce (1) napsal 07.06.2011 v 11:22

VitoCorleone: Tak já to jel na litrové K4 (165koníčků) a rychlost byla vesměs pořád na 250 a výše...ale jak jsem psal, to jem byl mladý a naivní a možné následky jsem si uvědomil až později. Každopádně při takových rychlostech to prostě zmizí z nádrže jako nic.

saly.pce (1) napsal 07.06.2011 v 11:20

Nedivím se, že není náklon a přesto je tam koleno. Tam kde to fotí, tam to může lehce ustřelit a riskovat kvůli tomu, aby jel kvůli fotce v racovém náklonu, to fakt za to nestojí. Takže důvody chápu...kdo zná Mikšu tak ví, že s kolenem na okruhu spíš už nemá kam uhýbat, jaké jezdí náklony

Wíťa (2) napsal 07.06.2011 v 11:04

Vito: Naštěstí

pylot (27) napsal 07.06.2011 v 10:54

zmulin> Pokud to prepinani map dokaze upravovat i predstih tak to muze fungovat.

saci ventil> V SBK jezdit nebudou. Uz se k tomu vyjadrovali mockrat a rikali ze do toho nepujdou dokud nebudou vedet ze muzou vyhravat.

seikos (975) napsal 07.06.2011 v 10:49

řekněte tomu pánovi v té bílé kombinéze, že není nutné vždy vysedávat a dávat koleno až na zem. Náklony má jak na babetě a tam se koleno taky nedává

zmulin (371) napsal 07.06.2011 v 10:30

Nejsem technik,ale vždycky sem si myslel,že pokud nemá motor čidlo klepání,nebo nějak jinak moudrou elektroniku,tak je lití jinýho,než 95-ti oktanovýho benzínu,na kterej je většina motorů konstruovaná,trošku zbytečnost...

SuperSic58 (1307) napsal 07.06.2011 v 09:38

Wíťa> Já se ale živim jinou prací

bukic (8) napsal 07.06.2011 v 07:26

Parada... Tak tu sa vyblbol jak jazdec, tak Pan Fotograf...

Wíťa (2) napsal 06.06.2011 v 22:27

Vito: rád bych viděl recenzi od Tebe

Pjercak (48) napsal 06.06.2011 v 22:22

Paradni strojovna /desing /

saci_ventil (292) napsal 06.06.2011 v 21:50

ked je tak cool,som zvedavý kolko ich bude jazdit SBK 2012

drippera (32) napsal 06.06.2011 v 21:36

Super. Made in Europe, dva válce a úžasný rám. Tohle je originál každým coulem. Brutální výkon a totální odlišnost od všeho, co jezdí kolem. Je dobře, že továrna jde svým směrem. Postavit vedle sebe do testu tuto KTM, 1198 a RSV4 a S1000RR! No a kterou z těch čtyřech japonek je úplně jedno, páč jsou na tom všecky podobně. Asi R1, ta zní alespoň trochu chlapsky!

SensationBlaack (-18) napsal 06.06.2011 v 21:33

Vito: ty testy zde jsou takove aby jsi si koupil pak casak za 100kc a precetl si na 2strankach zbytek informaci...

RenekD (47) napsal 06.06.2011 v 21:27

to italšrot: jako majitel staré RC8 uvádím, že tohle už není ono

izers18 (2) napsal 06.06.2011 v 20:50

Nádherná motorka, fakt se mi líbí.
Musím pochválit fotky, fakt se vám povedly

italšrot (164) napsal 06.06.2011 v 20:38

Ted už tady chybí jenom majitel staré RC8 s komentářem, že tohle už není ono a že ta pravá je ta první.

hiffson (5) napsal 06.06.2011 v 19:45

Krásný fotky.

SuperSic58 (1307) napsal 06.06.2011 v 19:22

saly.pce> no nevim Na SRADu 750 s Dynojet kitem a laďákem jsem jezdil do 7l hodně svižně, když se kudlařilo, tk přes 8 nešla(otáčky většinou u red line) Ale tk znáš to, v týhle banánový republice se nedá jet kudla furt, hodně často narazíš na rozbombardovanou silnici, kde jedeš 60 a kličkuješ jak blb mezi kráterama a průměr klesá...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist