husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petta (377) napsal 16.05.2015 v 11:22

Ty fole, tady se sešlo odborníků..

JohnnyS08 (218) napsal 15.05.2015 v 11:59+4

Moc díky za tenhle test – mám doma čtvrt století starou Cagivu Freccia. Někdy mě dost štve. Vypadá jak UFO, má strašidelný provozní náklady, dost chlastá a s přibývajícím věkem nějak zlenivěla, už nelítá jak zamlada – nebo že by za to mohly ty kila navíc, co jsem přibral?

Doslova noční můrou je ovšem shánění náhradních dílů. Třeba odejde náhon přívěry, tak ho několik dní hledám po íbeji a nechci věřit tomu, že za primitivní mechanismus, navíc řádně starej a opotřebenej, chce někdo zhruba tolik, za co bych v Číně sehnal ojetou motorku. No a když už ho objednám a mechanismus přijde, tak zjistim, že ho bohužel nemůžu zamontovat, protože je sice pro Freccie, ale jen pro ty vyrobené o čtvrt roku dříve, než ta moje.

Takže dilema, zda vrátit, nebo se ho pokusit upravit. Volím druhou možnost, hlavně abych se vyhnul dalším večerům na inzertních serverech. Bohužel, úprava se nedaří, přeci jen 25 let staré polyamidové pouzdro je zkřehlé a při převrtávání se rozpadá. Takže zpět k netu. Zoufalství, že zrovna ta moje součástka prostě není k sehnání, je po několika hodinách vystřídáno euforií, když ji nalézám na italském serveru, ovšem ihned je zkaleno zjištěním, že rating prodávajícího je nižší než moldavský starobní důchod. Co mi ovšem zbývá jiného než to risknout?

Tak objednávám, urguju, znovu urguju, telefonuju do Itále, znovu telefonuju a používám všechny tři nadávky, co v italštině ovládám, a za necelé dva měsíce přijde krabička s jakýmsi šrotem, to vše za cenu další čínské ojetiny. Propadám totální depresi a chci roztrhat řidičák. Nakonec se ale ke krabičce znovu vracím a hle, jiskřička naděje – MOŽNÁ, že když skombinuju tyhle díly s těmi, co mám z prvního náhonu, a pár drobností si vyrobím, SNAD to bude fungovat...

Prostě občas mám chuť se na celou Freccii vykašlat a buď jí věnovat podobně postiženýmu člověku, nebo jí rovnou nechat zarůst kopřivama. A pak se objeví článek, jako je tenhle, a já najednou jasně vím, že to všechno má smysl. Že se vyplatí přenést se přes únavný dohadování s italskýma debílkama, co si udělali živnost z rozprodávání součástek, co kdysi pronesli ve Varese přes vrátnici, že se má smysl kousnout vysokou spotřebu a nepohodlnou ergonomii, že je třeba povznést se nad divnodesign s televizí místo předního světla...že stojí zato šlechtit si dvoutaktní princeznu, která současnou produkci, vykleštěnou euronormama, spráská na půl plynu.

Čtyřtaktní dvácy uznávám jako dělníky silnic, chápu jako endurka, ale nad motorkama, jako je tahle KTM nevim, jestli se smát nebo brečet. Žádný vyšlechtěný podvozek, cool design, palubní počítač ani podsvícený ovladače, nic z toho nedokáže zastřít naprostou podmotorovanost těchto strojů. Je to jako mít super krásnou babu a nemoct s ní šukat...

Michal_KA (12) napsal 15.05.2015 v 10:57

Sice niesom vlastnikom KTM RC125 ale vlastnim KTM DUKE 390 a 690 a musim priznat, z s rovnakymi pocitami som si aj ja uzival KTM DUKE 390. Kto danu moto nevyskusal, nemoze to pochopit a preto pise, "ze by si ju v zivote nekupil", pretoze ten FunFaktor je uzasny. Na tu RC 125 mohli dat aspon pneumatiky ako su na 390 = metzeler. Poctivi clanok = pisany hned po jazdne ale ten pocit z jazdy ostava aj niekolko hodin (o:

Jenislav (8) napsal 15.05.2015 v 10:35

...kolikrát ses při tom pochlebování KTM udělal...

chooki (100) napsal 15.05.2015 v 09:10

Ten dizajn je mozno kontroverzny, ale tak ak sa chce niekto odlisit a nevyrabat skoro rovnake modely ako japonska konkurencia, vela inych moznosti nie je. Napokon cielova skupina su teenageri od eu cez aziu az po juznu ameriku..a kedze KTM je aktivna v malych objemoch v motogp, takze nadvaznost na radikalny sportovy dizajn je zjavna. V ponuke je takisto cele portfolio doplnkov, aj ine predne plexi zakryvaujce svetla, ktore dost zmenia dizajn.
Jazdne parametre podvozku su oproti inym 125 uplne iny level (porovnajte UPS vidlicu, zadna alu kyvka, velkost kotuca..), v rovnakom podvozku je aj 390ccm s 3-nasob.vykonom..Este stastie, ze o uspechu rozhoduju svetove trhy a nie zamindrakovani diskuteri na nete, ktori hodnotia motorky podla obrazkov :)

dejf. (1341) napsal 15.05.2015 v 08:34

akorat sem nepochopil to s tema gumama:

"Nestalo se mi, že by uklouzly nebo zaváhaly, jen už necítíte to co na suchu"

Tak co ti vadilo teda, dyz ani nezavahaly? Ze ses necejtil stejne bezpecne jako na suchu? To je celkem logicky…to tak na mokru bejva, ze to min drzi

dejf. (1341) napsal 15.05.2015 v 08:28-3

Rozhodne nejhezci a asi i nejfunkcnejsi sprotovni dvacka na trhu. Slintal sem na to na vystave dlouho.Tohle se KTM opravdu povedlo. A vubec, cela ta jejich maloobjemova politika je super a bezkonkurencni! Ale kde veme mladej kluk 130 tacu nevim… no, taky to neni zadna rozpoctovka od hondy, co se tvari ze ma sprotovni ambice zejo…Kazdopadne usetrit se dalo..elektroniky je tam na dvacku zbytecne moc- pristrojovka zbytecne chytra, ABS…Na zbytku bajku, je ale spravny, ze se konecne v tyhle kategorii nesetrilo a uz se na tom da i zaradit Jo a ty svetla… HOVNO JAWA! VASE MAMA JE JAWA. TEN DESIGN JE PORNO! konecne neco odlisnyho v dnesni dobe.

Peter3P (-3) napsal 15.05.2015 v 00:04

Neviem ci zmenili kapotaz alebo su ine podla objemu alebo mam uplne ine proprocie ako testovaci jazdec na fotkach ale ked som na jednom malom RC sedel na vystave, teda pokusil som sa sadnut tak som ostal kolenami vtlaceny do tvrdych hran kapotaze. Proste mi to bolo male a to mam mizernych 179cm.

Figi25 (59) napsal 14.05.2015 v 23:04

Tak jsem to dočetl a mam chuť přejít na 125ccm Ne vážně tahle motorka se mi líbila hned od začátku co přišla do světa a lituji že tu nebyla o par roku dříve hned bych měl jasno

FicoKiller (3) napsal 14.05.2015 v 15:27

Keby som mal 16, tak by som radšej ešte 2 roky jazdil enduro a počkal by som si na 18, zrobil vodičský A2 (do 35kW) a kúpil rovno aspoň RC 390 alebo nejakú 300 od Yamahy alebo Kawasaki. 125 sú kšunty.
PS: Nemám rád malé objemy.

ullw (-277) napsal 14.05.2015 v 15:26

tak toto bych si nikdy nekoupil

TRIBES (9) napsal 14.05.2015 v 14:19+1

Kdyby to melo aspon motor z EXC 125... To by byl panecku stroj.

Dave81 (55) napsal 14.05.2015 v 13:28

Mě to zas tak ošklivý nepřijde. A naživo bývaj motorky navíc hezčí než na obrázku. Chce to srovnávák s konkurencí, a nejlíp při něm použít pár pubertáků ať přidaj svoje názory z testu...protože pro ně ty motorky jsou. Tenhle článek je spíš takový promo...

ajaj (8) napsal 14.05.2015 v 12:48-1

No já si teda myslím,že malá YZF-R 125 je mnohem hezčí a být mně 16 a být rozmazlený dítě bohatých rodičů,tak tohle bych určitě nechtěl. .

Bothrops (249) napsal 14.05.2015 v 12:30

az na ty odporny predni svetla je to dobrej bike pro zacatecniky. Kdyz jsem jezdil RC8, pokousel jsem se tohle vnutit moji zene, ten predek je ale fakt humus jak Jawa a tak u ni vyhrala RS4 125.

Manzak (5) napsal 14.05.2015 v 11:42-1

Ty bodovy svetla, tam vidim jasnou inspiraci Jawou, a pak ze Jawa neudava trend
Jinak ale ta kapota vypada ponekud "zvlastne" jako by byla vytvorena pro nejaky film, nebo okopirovana ze stare GPZ.

skywalker.L (64) napsal 14.05.2015 v 11:12-3

R125 a CBR 125 se zdá propracovanější a osobně se mi líbí víc. Oranžové trubky a zobák á la osmdesátky to nezachrání. Spíše naopak. Motorově to navíc bude v této kategorii podobné. Aneb sedláci by se radši měli držet svého tradičního řemesla, Sachru a trdelníků...




TOPlist