yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kuchy (0) napsal 07.04.2017 v 17:46

Panové, tak jí mám doma. Model 2010 s 27000 na tachu.

Je to maras. Myslel jsem že z Hayabusy jsem na něco zvyklý, ale
Kejtí je bestie.

Hledal a sháněl jsem aktivně cca 5 let.

Jsme z ní hotový...

Motor je ucukaný tahoun který nechce jet pomalu.

Podvozek, zpracování, posez - pecka...

lobo6 (0) napsal 17.08.2009 v 21:22

Tak jsem se take mel moznost povozit na Rku a je vysoka jako krava, ale to potrebuju (190cm) Motor je uzasny, zadne kopance plynuly narust vykonu presne se davkuje. Na asfaltu hodne dobre,zadni brzda je jen o cviku (seriove Scorpiony) ale to je fsecko nuda v Brne oproti terenu. To jsem se malem udelal,nastup do stupacek a trada dira nedira,skoky a hlavne dopady jsou jak do perin proste nadhera. Jedine co me desi a neda spat je ta obludna cena

HyneKTM (0) napsal 29.07.2009 v 11:07

Tyyykravo, to je strasna svine! U KTM hraje image velkou roli, ale na me to proste funguje. mam ty kluky rakosky rad! Za me hooodne stylova, hooodne divoka a naprosto uchvatna masina. Akorat ten cernej design me nejak nebere, (profesionalni deformace).
Panove vase pripominky o tom ze KTM se sere a ze zdvihy jsou k nicemu... svezte se na ni nekdy prosim, nevite o cem je rec.

devastator (-4) napsal 10.06.2009 v 08:49-2

zase oranžová mrdka co se rosype každej tejden motor..kreten tlačí motorku. motorka co nemá charakter vodjezdit a dat prič.afrika je o něčem jinim.

matuS (26) napsal 18.04.2009 v 19:38

je to motka len pre spravnych ludi

SuperSic58 (1307) napsal 16.04.2009 v 08:46

kurva dělo jako svině, i když 200 kg do terénu... Ale aspoň někdo ještě dělá motky pro normální chlapy a ne pro trpaslíky jak je dnes zvykem..

cechradovan (53) napsal 16.04.2009 v 00:28

na 08 spotřeba na dálky 5,8 (3 kufry,siln.100,dáln.140km/h),má výška 176 cm na motce takřka bez problémů(verze S ,podvozek na max.výš.),jde o zvyk!!

KarlosCZ (0) napsal 15.04.2009 v 22:32

lidicky jak se v testu pise o te trati pro spise cestovni endura, kde to je? diky

Richard (3) napsal 15.04.2009 v 22:09

2acALIEN: ..je super jak o Adventure píše někdo, kdo sedlá česky řečeno "žebřiňák k totálnímu hovnu", že jde o hnusnou motorku se starým designem...

Alespol (3) napsal 15.04.2009 v 21:27

to: Cobra357
V KTM si prostě řekli, že lidi pod 2 metry výšky nemají mezi jejími zákazníky co dělat. Tak ať si tu nádheru strčí k těm paprikám

V tomhle si myslím, že mají rozum.. jsou to hold motorky pro pořádne chlapy.. normálná chlap okolo 2m se má alespoˇň na čem svést...

Alespol (3) napsal 15.04.2009 v 21:16

Alespoň ty budíky nevypadají jako diagnostika k sekačce na trávu...

Anti (390) napsal 15.04.2009 v 20:49

Ostrému enduru stačí jeden válec a váha do tech cca 170Kg.Cesťák by zas neměl tolik žrát a mít celkem krátké servisní intervaly.Je to extrémní stroj a ten si jako takový najde dostatek příznivců...

qwert (21) napsal 15.04.2009 v 20:36

no stříkačce jsem se bránil už dvěma lc8 z roku 04 ale vypadá to že tomu stejně neujdu.těch 115 koní je tam podle mě na nic.spíš by se mi líbil krouták posunutej níž..

-LOTR- (2) napsal 15.04.2009 v 20:32

cacao - my všichni jsme odborníci na dizajn

cacao (0) napsal 15.04.2009 v 19:23

vsetci jaki odbornici na dizajn. hehe.
fotky vpohode, len treba to trosku do kopcov potiahnut na tu statiku jak to anglani fotia ;)

vela zdaru hosi

carlos38 (7) napsal 15.04.2009 v 19:14

super fotky

hiffson (5) napsal 15.04.2009 v 19:06

Zbytečně velikej výkon a spotřeba. K čemu to je v terénu když to dělá stovku do 3,5s a lítá těžce přes 200? Ale hezký

Georgik (76) napsal 15.04.2009 v 18:16

to Lynx: to si piš, že je nej...!!! protože to je třída sama o sobě! tady není s čím srovnávat

acALIEN (-4) napsal 15.04.2009 v 17:15

Ta motorka je hnusna jak snih v lete.Design z let devadesatych...Jinak asi bude fajn...BTW co psal Richard??

metjuu (1) napsal 15.04.2009 v 16:26

článek pěknej! výška skvělá (konečně) ale kvuli spotřebě moc daleko nedojedeš, asi bych nevyměnil, jen se svezl...

Richard (3) napsal 15.04.2009 v 16:16

2SiSpo.jestli cenzura nefunguje ( jako že teda asi jo ), tak to sem daj zpět...

-LOTR- (2) napsal 15.04.2009 v 14:32

Richard něco psal? Já to chci vidět ...

Ale je to dobrej střep, kam se na to hrabe můj střep - já to chcíííííííííí

Richard (3) napsal 15.04.2009 v 14:21

Prej že cenzůra neexistuje.to si takhle napíšeš svůj názor ( podotýkám velice slušný názor, bez vulgarismů ) a najednou tady není.bljať

Hawk (7) napsal 15.04.2009 v 14:15

škoda, že už tu není komentář Richarda

sqwer (12) napsal 15.04.2009 v 11:18

lynx: to je dobrá kravina:D... kufry dají tak 30 - 40 kg a brzdu to k lepšímu výsledku nedonutí... Nebo mých cca 90.000 km v sedle LC8my není dostatečná reference???

KTMatěj (4) napsal 15.04.2009 v 10:50

Sqwer: Měl jsem špatné informace. Opraveno, díky.

kuchy (0) napsal 15.04.2009 v 10:47

paráda.Mám 197 cm. Busa bude mít kamarádku. Snad si ji tak za 4 roky pořídím - ojetou. Ale musím sekat u manželky dobrotu. PS: Se divím, proč tam nedají v sérii chrániče na rám u stupaček řidiče??? Mimo mísu : Mám na Buse najeto 7000km a barva se mi taky šoupe, a to mám normál boty.

_Cherokee_ (0) napsal 15.04.2009 v 10:25

Petr 11 :

Bahňáček (8) napsal 15.04.2009 v 10:21

Je to paráda,kdo na LC8 nejezdil ,jen těžko pochopí o čem je řeč!

Petr-11 (2) napsal 15.04.2009 v 10:07

lynx: tohle je mašina pro lidi,kteří již dosáhli věku na BMW,ale zůstali dost mladí na to,aby se jí nebáli...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist