Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak jsem se take mel moznost povozit na Rku a je vysoka jako krava, ale to potrebuju (190cm) Motor je uzasny, zadne kopance plynuly narust vykonu presne se davkuje. Na asfaltu hodne dobre,zadni brzda je jen o cviku (seriove Scorpiony) ale to je fsecko nuda v Brne oproti terenu. To jsem se malem udelal,nastup do stupacek a trada dira nedira,skoky a hlavne dopady jsou jak do perin proste nadhera. Jedine co me desi a neda spat je ta obludna cena
Tyyykravo, to je strasna svine! U KTM hraje image velkou roli, ale na me to proste funguje. mam ty kluky rakosky rad! Za me hooodne stylova, hooodne divoka a naprosto uchvatna masina. Akorat ten cernej design me nejak nebere, (profesionalni deformace).
Panove vase pripominky o tom ze KTM se sere a ze zdvihy jsou k nicemu... svezte se na ni nekdy prosim, nevite o cem je rec.
Ostrému enduru stačí jeden válec a váha do tech cca 170Kg.Cesťák by zas neměl tolik žrát a mít celkem krátké servisní intervaly.Je to extrémní stroj a ten si jako takový najde dostatek příznivců...
no stříkačce jsem se bránil už dvěma lc8 z roku 04 ale vypadá to že tomu stejně neujdu.těch 115 koní je tam podle mě na nic.spíš by se mi líbil krouták posunutej níž..
lynx: to je dobrá kravina:D... kufry dají tak 30 - 40 kg a brzdu to k lepšímu výsledku nedonutí... Nebo mých cca 90.000 km v sedle LC8my není dostatečná reference???
paráda.Mám 197 cm. Busa bude mít kamarádku. Snad si ji tak za 4 roky pořídím - ojetou. Ale musím sekat u manželky dobrotu. PS: Se divím, proč tam nedají v sérii chrániče na rám u stupaček řidiče??? Mimo mísu : Mám na Buse najeto 7000km a barva se mi taky šoupe, a to mám normál boty.
Panové, tak jí mám doma. Model 2010 s 27000 na tachu.
Je to maras. Myslel jsem že z Hayabusy jsem na něco zvyklý, ale
Kejtí je bestie.
Hledal a sháněl jsem aktivně cca 5 let.
Jsme z ní hotový...
Motor je ucukaný tahoun který nechce jet pomalu.
Podvozek, zpracování, posez - pecka...
Tak jsem se take mel moznost povozit na Rku a je vysoka jako krava, ale to potrebuju (190cm) Motor je uzasny, zadne kopance plynuly narust vykonu presne se davkuje. Na asfaltu hodne dobre,zadni brzda je jen o cviku (seriove Scorpiony) ale to je fsecko nuda v Brne oproti terenu. To jsem se malem udelal,nastup do stupacek a trada dira nedira,skoky a hlavne dopady jsou jak do perin proste nadhera. Jedine co me desi a neda spat je ta obludna cena
Tyyykravo, to je strasna svine! U KTM hraje image velkou roli, ale na me to proste funguje. mam ty kluky rakosky rad! Za me hooodne stylova, hooodne divoka a naprosto uchvatna masina. Akorat ten cernej design me nejak nebere, (profesionalni deformace).
Panove vase pripominky o tom ze KTM se sere a ze zdvihy jsou k nicemu... svezte se na ni nekdy prosim, nevite o cem je rec.
zase oranžová mrdka co se rosype každej tejden motor..kreten tlačí motorku. motorka co nemá charakter vodjezdit a dat prič.afrika je o něčem jinim.
je to motka len pre spravnych ludi
kurva dělo jako svině, i když 200 kg do terénu... Ale aspoň někdo ještě dělá motky pro normální chlapy a ne pro trpaslíky jak je dnes zvykem..
na 08 spotřeba na dálky 5,8 (3 kufry,siln.100,dáln.140km/h),má výška 176 cm na motce takřka bez problémů(verze S ,podvozek na max.výš.),jde o zvyk!!
lidicky jak se v testu pise o te trati pro spise cestovni endura, kde to je? diky
2acALIEN: ..je super jak o Adventure píše někdo, kdo sedlá česky řečeno "žebřiňák k totálnímu hovnu", že jde o hnusnou motorku se starým designem...
to: Cobra357
V KTM si prostě řekli, že lidi pod 2 metry výšky nemají mezi jejími zákazníky co dělat. Tak ať si tu nádheru strčí k těm paprikám
V tomhle si myslím, že mají rozum.. jsou to hold motorky pro pořádne chlapy.. normálná chlap okolo 2m se má alespoˇň na čem svést...
Alespoň ty budíky nevypadají jako diagnostika k sekačce na trávu...
Ostrému enduru stačí jeden válec a váha do tech cca 170Kg.Cesťák by zas neměl tolik žrát a mít celkem krátké servisní intervaly.Je to extrémní stroj a ten si jako takový najde dostatek příznivců...
no stříkačce jsem se bránil už dvěma lc8 z roku 04 ale vypadá to že tomu stejně neujdu.těch 115 koní je tam podle mě na nic.spíš by se mi líbil krouták posunutej níž..
cacao - my všichni jsme odborníci na dizajn
vsetci jaki odbornici na dizajn. hehe.
fotky vpohode, len treba to trosku do kopcov potiahnut na tu statiku jak to anglani fotia ;)
vela zdaru hosi
super fotky
Zbytečně velikej výkon a spotřeba. K čemu to je v terénu když to dělá stovku do 3,5s a lítá těžce přes 200? Ale hezký
to Lynx: to si piš, že je nej...!!! protože to je třída sama o sobě! tady není s čím srovnávat
Ta motorka je hnusna jak snih v lete.Design z let devadesatych...Jinak asi bude fajn...BTW co psal Richard??
článek pěknej! výška skvělá (konečně) ale kvuli spotřebě moc daleko nedojedeš, asi bych nevyměnil, jen se svezl...
2SiSpo.jestli cenzura nefunguje ( jako že teda asi jo ), tak to sem daj zpět...
Richard něco psal? Já to chci vidět ...
Ale je to dobrej střep, kam se na to hrabe můj střep - já to chcíííííííííí
Prej že cenzůra neexistuje.to si takhle napíšeš svůj názor ( podotýkám velice slušný názor, bez vulgarismů ) a najednou tady není.bljať
škoda, že už tu není komentář Richarda
lynx: to je dobrá kravina:D... kufry dají tak 30 - 40 kg a brzdu to k lepšímu výsledku nedonutí... Nebo mých cca 90.000 km v sedle LC8my není dostatečná reference???
Sqwer: Měl jsem špatné informace. Opraveno, díky.
paráda.Mám 197 cm. Busa bude mít kamarádku. Snad si ji tak za 4 roky pořídím - ojetou. Ale musím sekat u manželky dobrotu. PS: Se divím, proč tam nedají v sérii chrániče na rám u stupaček řidiče??? Mimo mísu : Mám na Buse najeto 7000km a barva se mi taky šoupe, a to mám normál boty.
Petr 11 :
Je to paráda,kdo na LC8 nejezdil ,jen těžko pochopí o čem je řeč!
lynx: tohle je mašina pro lidi,kteří již dosáhli věku na BMW,ale zůstali dost mladí na to,aby se jí nebáli...