Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vesuv> tiez ma Dreamerov splech pobavil.
Jean> za to ze niekto je kreten, tak treba ist do elektriny? Nic proti elektrine, ale aj spalovaci motor vie byt tichy. Len to treba rozumne utlmit.
Mr.Dreamer: A jak podle vás by měli narvat těžkou kovovou nádrž na vodík + generátor k této motorce aniž by vážila víc jak 2 metráky? Zkuste se zamyslet než něco napíšete
Už, aby sa el. endurá rozšírili čo najviac. Tento víkend som bol vandrovať v lese a nejaké hovado bez tlmiča tam robilo parádny bordel. Moto bez tlmiča v lese je na pár facek...
Jak dlouho trvá nabití té baterie? Je k tomu potřeba nabíječky nebo ta je integrovaná v moto?
Na spotřebě neušetříš, protože co aktuálně ušetříš, bys měl odkládat na novou baterku..
A bez spojky si to v terénu neumím přestavit.
Heh bateria za 3500 eur, pekny zarobok pre vyrobcu ked vam prezradim ze naklady na vyrobu vacsieho poctu aj tych najsilnejsich maloformatovych baterii stoji zopar stoviek eur...skusit by som to skusil urcite ale ten pomer hodnota/cena ktoru ste zaplatili je hoooooooodne rozdielny. Pekny test
Podle mě je to především nová a možná varianta pro toho, kdo nechce srát všechny kolem a/nebo poutat pozornost, atˇ už jsou jeho důvody pro takový přístup jakékoli...
40 km jsem napsal jen jako absurdní narážku na těch absurdních 10 minut ježdění - viz příspěvek SuperSic.
Zjevně se na tom dá plusmínus hodinu jezdit a nějaky dojezd pak a předtím na minimální výkon to má taky.
Jo, je to drahé a druhá baterie je otřesně drahá, no aspon že to šetří peněženku na spotřebě a údržbě.
Do lesa to mám za rohem. Jezdit to vydrží 45 min až hodinu. Když se s tím jedou technický pasáže nebo překážky tak se s tím člověk dokáže zničit i za 45 minut. Jako mínus bych viděl spíš to, že tě to na klasickou motorku nenachystá a moc se toho na ní nenaučíš.
Náhradní baterka je za 80 a to už je docela dost...
Mně na ní nejvíc štvalo, že nemá zvuk, ten mi fakt chyběl.
Jinak ta motorka je samozřejmě, podobně jako třeba motocross určená k tomu, aby sis jí na místo určení převezl... Ničit špunty na asfaltu 40 km - to přece nikdo normální s ostrou nedělá...
SuperSic58...
Ano, v případě že to máš do nejblížsiho lesa cca 40 km, pojedeš stále na střední výkon, tak to vychází zhruba na těch 10 minut v lese/1 baterka a otočit domů
hmmm takže přijedu do lesa, 10 minut pojezdim a pak zas na lehounkej plyn, jen abych dojel domu, tk to je fakt bomba A nebo s sebou vozit v batohu druhou baterku, kolik, že ta váží? Freeride je bomba, ale určitě raději ve dvoutaktu
Vesuv> tiez ma Dreamerov splech pobavil.
Jean> za to ze niekto je kreten, tak treba ist do elektriny? Nic proti elektrine, ale aj spalovaci motor vie byt tichy. Len to treba rozumne utlmit.
Mr.Dreamer: A jak podle vás by měli narvat těžkou kovovou nádrž na vodík + generátor k této motorce aniž by vážila víc jak 2 metráky? Zkuste se zamyslet než něco napíšete
Už, aby sa el. endurá rozšírili čo najviac. Tento víkend som bol vandrovať v lese a nejaké hovado bez tlmiča tam robilo parádny bordel. Moto bez tlmiča v lese je na pár facek...
Jak dlouho trvá nabití té baterie? Je k tomu potřeba nabíječky nebo ta je integrovaná v moto?
Na spotřebě neušetříš, protože co aktuálně ušetříš, bys měl odkládat na novou baterku..
A bez spojky si to v terénu neumím přestavit.
Heh bateria za 3500 eur, pekny zarobok pre vyrobcu ked vam prezradim ze naklady na vyrobu vacsieho poctu aj tych najsilnejsich maloformatovych baterii stoji zopar stoviek eur...skusit by som to skusil urcite ale ten pomer hodnota/cena ktoru ste zaplatili je hoooooooodne rozdielny. Pekny test
už nějakou dobu davam dokopy prachy na kros na zablbnutí po práci a a elektro mi připadá ideální počkam jestě rok a něco asi pořídím
Super, rvát dotace do baterek a ignorovat cokoli jiného, například vodík, stlačený vzduch...
. Nějak to začít muselo, a není to vůbec špatné 😉
Podle mě je to především nová a možná varianta pro toho, kdo nechce srát všechny kolem a/nebo poutat pozornost, atˇ už jsou jeho důvody pro takový přístup jakékoli...
40 km jsem napsal jen jako absurdní narážku na těch absurdních 10 minut ježdění - viz příspěvek SuperSic.
Zjevně se na tom dá plusmínus hodinu jezdit a nějaky dojezd pak a předtím na minimální výkon to má taky.
Jo, je to drahé a druhá baterie je otřesně drahá, no aspon že to šetří peněženku na spotřebě a údržbě.
Do lesa to mám za rohem. Jezdit to vydrží 45 min až hodinu. Když se s tím jedou technický pasáže nebo překážky tak se s tím člověk dokáže zničit i za 45 minut. Jako mínus bych viděl spíš to, že tě to na klasickou motorku nenachystá a moc se toho na ní nenaučíš.
Náhradní baterka je za 80 a to už je docela dost...
Mně na ní nejvíc štvalo, že nemá zvuk, ten mi fakt chyběl.
Jinak ta motorka je samozřejmě, podobně jako třeba motocross určená k tomu, aby sis jí na místo určení převezl... Ničit špunty na asfaltu 40 km - to přece nikdo normální s ostrou nedělá...
SuperSic58...
Ano, v případě že to máš do nejblížsiho lesa cca 40 km, pojedeš stále na střední výkon, tak to vychází zhruba na těch 10 minut v lese/1 baterka a otočit domů
hmmm takže přijedu do lesa, 10 minut pojezdim a pak zas na lehounkej plyn, jen abych dojel domu, tk to je fakt bomba A nebo s sebou vozit v batohu druhou baterku, kolik, že ta váží? Freeride je bomba, ale určitě raději ve dvoutaktu
Hoši z Pelhřimova test hadr
Zdraví Šrédlik