husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sancho66 (-1) napsal 28.06.2019 v 09:53

by me zajimalo, jak se otoci to razeni, jak je zminovano v clanku

mafian80 (0) napsal 30.06.2012 v 09:37

Zdravím..musím jedině chválit tento stroj..pořídil jsem ji za 190 000,- a vůbec nelituji ani halíře je to fakt masakr...jezdím s kámošema,který sedlají 12ninju a jak se píše v článku na rovinkách nemám šanci,ale v zatáčkách a na horším asfaltu jim vždy ujedu a dlouho na ně čekám Co se týče brzd je to paráda a ten krouťák od spodu je nevídaný ..jediné co mi docela vadí jsou vybrace v malých otáčkách,ale stačí podřadit a je vše jak má být..mám nalítáno už 2500km letos a musím říct,že to žere zadní gumu před očima-proříznutý slick vydržel 2000km a je na hadry(netahej za to,když to tak božsky jede!!) tak jsem teď koupil nové Micheliny Pilot Road 3 za 6400(docela randál!!)tak jsem zvědav,jestli vydrží aspoň do konce sezony .. Jinak super stroj a maximální spokojenost a pravda je ta,že je vůbec nepotkávám a kamkoli přijedu tak přitahuje pozornost nejen jiných motorkářů..

SuperSic58 (1307) napsal 30.09.2009 v 07:57

Parádní kousek, škoda, že tyhle přerostlý motardy nedělaj japonci, bylo by to levnější a spolehlivější.

Váňa (33) napsal 30.09.2009 v 01:05

"...jsem mohl využít krouťák V twinu, který vystřelí supermoto z každého vinglu dřív, než se čtyřválce stačí vzpamatovat..."
"...opět tu funguje pružnost dvouválce, která ukazuje zadní světlo ostatním jezdcům..."

Je vidět, že některé mýty jsou zakořeněny opravdu ale opravdu hluboko...

Anti (391) napsal 29.09.2009 v 20:41

KTM si nechá za svoji techniku přehnaně zaplatit.Natolik jsou si jistí svojí pozicí.
Osobně bych spíše hledal jinde,zas tak exkluzivní mi tyto stroje nepřipadají.

Pjercak (48) napsal 29.09.2009 v 18:21

Mašinka super cena uz pro normalni lidi(delniky) asi moc neni ,taky ktm hned tak nepotkas a spatne motorky to urco nesou...

seikos (975) napsal 29.09.2009 v 15:35

Jsem nečekal že na dvojku se i odlepí přední kolo od země...

fifa85 (0) napsal 29.09.2009 v 14:27

v Čechách asi moc prodejný nebude za ty prachy

Corpse33 (0) napsal 29.09.2009 v 14:16

moto je to hezké, ale ten článek a hlavně ty fotky stojí za hovno! bodoval sem 5!

KTMatěj (4) napsal 29.09.2009 v 14:01

Petr-RSV: Ač to často nedělám, musím reagovat, na SMR jsem se ze začátku trochu skládal a zvykal si na jiný posez a styl jízdy. Bohužel jak už to bývá, okruh má spoustu zatáček a fotograf stojí jen v jedné z nich. Jinak samozřejmě máš pravdu v tom, že SMR má stupačky vysoko, ale koresponduje s tím supersportovní obutí, dobrý asfalt a teplé počasí. Každopádně jsem rád, že někdo čte pozorně a k tomu se i koukne na fotku

Petr-RSV (38) napsal 29.09.2009 v 13:11+1

BTW, v článku několikrát zaznělo "stupačka na zemi", tak bych celkem uvítal nějakou fotku, kde se tato situace vyskytuje, protože na KTM jsou stupačky celkem vysoko a není až tak lehké je dostat na asfalt. Něco jiného je "špička boty" na zemi, což ale nejsvědčí o velkém náklonu, ale neopak o špatné pozici nohy na stupačce ... musel jsem si rýpnout, protože mi pilot v zatáčkách příjde strašně dřevěný (na to že sedlá motarda) Jinak tato KTM je dobrý stroj na české silnice, jezdil jsem sice jen na "tupé" verzi bez "R", ale i ta mě hodně bavila

muchus (6) napsal 29.09.2009 v 13:01

Krásná. Na hopsání po supermoto trati to aleasi nebude.




TOPlist