KTM 990 Supermoto R
Text: Matěj Oliva | Foto: Vašek Maleček , Vladimír Rejda , Jiří Jevický | Zveřejněno: 29.9.2009 | Zobrazeno: 42 505x
Text: Matěj Oliva | Foto: Vašek Maleček , Vladimír Rejda , Jiří Jevický | Zveřejněno: 29.9.2009 | Zobrazeno: 42 505x
by me zajimalo, jak se otoci to razeni, jak je zminovano v clanku
Zdravím..musím jedině chválit tento stroj..pořídil jsem ji za 190 000,- a vůbec nelituji ani halíře je to fakt masakr...jezdím s kámošema,který sedlají 12ninju a jak se píše v článku na rovinkách nemám šanci,ale v zatáčkách a na horším asfaltu jim vždy ujedu a dlouho na ně čekám Co se týče brzd je to paráda a ten krouťák od spodu je nevídaný ..jediné co mi docela vadí jsou vybrace v malých otáčkách,ale stačí podřadit a je vše jak má být..mám nalítáno už 2500km letos a musím říct,že to žere zadní gumu před očima-proříznutý slick vydržel 2000km a je na hadry(netahej za to,když to tak božsky jede!!) tak jsem teď koupil nové Micheliny Pilot Road 3 za 6400(docela randál!!)tak jsem zvědav,jestli vydrží aspoň do konce sezony .. Jinak super stroj a maximální spokojenost a pravda je ta,že je vůbec nepotkávám a kamkoli přijedu tak přitahuje pozornost nejen jiných motorkářů..
Parádní kousek, škoda, že tyhle přerostlý motardy nedělaj japonci, bylo by to levnější a spolehlivější.
"...jsem mohl využít krouťák V twinu, který vystřelí supermoto z každého vinglu dřív, než se čtyřválce stačí vzpamatovat..."
"...opět tu funguje pružnost dvouválce, která ukazuje zadní světlo ostatním jezdcům..."
Je vidět, že některé mýty jsou zakořeněny opravdu ale opravdu hluboko...
KTM si nechá za svoji techniku přehnaně zaplatit.Natolik jsou si jistí svojí pozicí.
Osobně bych spíše hledal jinde,zas tak exkluzivní mi tyto stroje nepřipadají.
Mašinka super cena uz pro normalni lidi(delniky) asi moc neni ,taky ktm hned tak nepotkas a spatne motorky to urco nesou...
Jsem nečekal že na dvojku se i odlepí přední kolo od země...
v Čechách asi moc prodejný nebude za ty prachy
moto je to hezké, ale ten článek a hlavně ty fotky stojí za hovno! bodoval sem 5!
Petr-RSV: Ač to často nedělám, musím reagovat, na SMR jsem se ze začátku trochu skládal a zvykal si na jiný posez a styl jízdy. Bohužel jak už to bývá, okruh má spoustu zatáček a fotograf stojí jen v jedné z nich. Jinak samozřejmě máš pravdu v tom, že SMR má stupačky vysoko, ale koresponduje s tím supersportovní obutí, dobrý asfalt a teplé počasí. Každopádně jsem rád, že někdo čte pozorně a k tomu se i koukne na fotku
BTW, v článku několikrát zaznělo "stupačka na zemi", tak bych celkem uvítal nějakou fotku, kde se tato situace vyskytuje, protože na KTM jsou stupačky celkem vysoko a není až tak lehké je dostat na asfalt. Něco jiného je "špička boty" na zemi, což ale nejsvědčí o velkém náklonu, ale neopak o špatné pozici nohy na stupačce ... musel jsem si rýpnout, protože mi pilot v zatáčkách příjde strašně dřevěný (na to že sedlá motarda) Jinak tato KTM je dobrý stroj na české silnice, jezdil jsem sice jen na "tupé" verzi bez "R", ale i ta mě hodně bavila
Krásná. Na hopsání po supermoto trati to aleasi nebude.