yamaha_demo_tour




První jízda na Kawasaki KLX230: Jednoduchý jako facka!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
radeki (51) napsal 10.02.2021 v 09:58

Tak nakonec jsem našel i nějaké info o spotřebě z praxe. Měla by žrát mezi 2,5 - 4,5 l/100km podle stylu jízdy. Při opravdu ekonomickém stylu se dostali na 2,1 l/100km. To rozpětí mi připadá reálné když vezmu objem motoru a 6 kvalt.

steve2 (103) napsal 21.03.2020 v 19:25+2

To už je dobrý klišé: motorka na ryby nebo pro rohlíky. Ja teda vidíam ty rybáře spíš na skútrech i pro ty rohlíky je lepší jet na skútru.

zban (12) napsal 04.02.2020 v 13:17+1

Snížená a vyměklá verze KLX230R určená pro malé lehké Asiaty. Kdyby Kawa udělala verzi i pro Evropany, tzn. nesníženou a nevyměklou KLX230R jen s povinnou výbavou, takovou bych si koupil hned i za tuhle cenu. Třeba se dočkáme homologované, nesnížené a nevyměklé KLX300R v 2021.

plejtvak (79) napsal 28.12.2019 v 18:46+2

Docela vážně nad ní uvažuju, na to moje občasný svezení okolo komína by mi stačila.

prackarr (1) napsal 27.12.2019 v 23:21+3

To není konkurence pro Hondu CRF 250l, ale pro Hondu crf230f popřípadě crf250F

papiboy (1260) napsal 27.12.2019 v 22:24

Veru, kúpiť nového japonca vyrobeného v Japonsku bude pomaly nemožné...

Kamoš bol blázon do reinkarnovaného Honda Monkey a bol by ochotný zaň zaplatiť aj tých 3790,- euro.

Keď sa dozvedel, že sa vyrába v Thajsku, už nemá záujem...

bledemon (126) napsal 27.12.2019 v 20:17+1

thajská klx250 začínala na 140tkč a to ještě neměla abs a euro4. Indonéská klx230 tedy odpovídá kawa ceníkům. Jenže crf s výkonnějším motorem, vyšší usd vidlí a litou kyvkou je cenově moc blízko.
A dal jsem si tu práci, prolít kawa eu a vypadá to, že bude v nabídce jen na malých trzích gr,cz,pl,sw,sk a to jen v černé. Takže do 2let z nabídky zmizí.

papiboy (1260) napsal 27.12.2019 v 17:12+1

Ani na Slovensku neponúkajú zelenú.

Ceny sa ešte budú hýbať, ale čerstvá základná cena na SK je 3995,- € s DPH.

Pri aktuálnom kurze cca 25,485 Kč / 1 € to zodpovedá 101 200,- Kč (s DPH).

Aktuálna základná cena v CZ je 109 900,- Kč s DPH, teda cca, ako Jawa 350 OHC Scrambler.

(Túto "Jawu" by som ale nebral ani za polovicu... )

will83 (11) napsal 27.12.2019 v 17:08-1+1

stráťa: nenáročnost servisu můžu popsat na KLX 250 (230 bude podobný, hledat to nebudu) např.: výměna oleje po 1 roce nebo 12000 km, množství píšou 1,1 litru, v praxi stačí litrové balení + filtr za pár kaček, kontrola ventilů po 12000 km, nechal jsem je zkontrolovat i po 21000 km a nic jim není, netřeba seřizovat. Brzdovka klasika po 2 letech nebo 24000km. Chladivo 1,2 litru po 3 letech. Svíčka 1ks po 12000 km. Ke všemu dobrý přístup, většinu si uděláte sami, pneu, řetězovku a brzdy to nežere...….

mari (36) napsal 27.12.2019 v 16:26+1

Líbilo by se mi bezprostřední srovnání s Kawou KLX250 https://www.motorka...ki-klx250-13834.html a s Hondou CRF 250 Rally https://www.motorka...dolescent-37141.html
a chybí mi údaj o reálné spotřebě 230-ky vzhledem k malé nádrži, i když lze předpokládat, že trávu kolem cest to žrát nebude...

stráťa (104) napsal 27.12.2019 v 16:14+1

Zajímavá motorka i článek ale mám pár dotazů (asi na redakci ale třeba bude vědět někdo další):

1) Co znamenají ty věty o nenáročnosti servisu? Objevují se snad ve všech článcích ale nikde sem se nedozvěděl po kolika km se mění olej a filtry, kdy se dělaj ventily atd.

2) Proč v ČR nenabízí zelenou?

vopák (51) napsal 27.12.2019 v 16:12-1+1

Anti>80 tisíc Chápu,že narážíš na zdejší fnukání nad cenou..oukej..
Zrovna u týhle motorky mi ale přijde,že se to "plus"týhle kozy lehce vytrácí..

Anti (391) napsal 27.12.2019 v 15:49

Otázkou je,jaká cena by zdejší komunitu uspokojila.Kolik by jste si představovali?Jako za čínu?

vopák (51) napsal 27.12.2019 v 15:28-1+1

Za mě parádní polnačko-lesní endurko..cenovka by ale měla být taky argument u takovýdleho holomrda..

dave-lister (45) napsal 27.12.2019 v 14:22

Pěkné. Můžu se zeptat kde to bylo natáčené? To je nějaká enduro trať kde si lze legálně za poplatek zajezdit? Díky

papiboy (1260) napsal 27.12.2019 v 13:34+2

Vynorila sa mi puberta, keď sme na oškubaných Panelkách 250 s nahodenými drapákmi a "JZD-rozetami" nalietali v bahne pri Dunaji milión kilometrov. Výkon nám bohate stačil na to, aby nás to furt hádzalo o zem a na okolí neexistoval úsek, kde by to neprešlo.

Neviem, koho táto Kawička-hračka zaujme, ale predávať sa asi bude dobre. Puberťákov z praveku teda provokuje hodne a ak malý guľatý dedo na ňu ešte vyleze, tak potom už len bacha na staré kosti, lebo také sa už ťažko hoja...







deluxa (347) napsal 27.12.2019 v 12:09+5

Ak si vezmete tie ceny co si dnes vymyslaju z prsta a zistite ze aj tak kupujete nejake plastove rozpoctove odpady tak toto mi pride ako value for money. Lepsia ako CRF250L vahovo aj podvozkovo ...pri takej moto je vam u zadku co to ma za svetlo ak to svieti ako ma. Zaujimave ze takym KTMakom nevadi ak maju vaginu miesto predneho svetla ale u takej low motorky sa to riesi Celkom by ma zaujimal test tychto dvoch moto side by side alebo nejaky velky test lahkych dualsportov....

Kamikadze-Ace (3371) napsal 27.12.2019 v 11:36

Yamaha udělal WR155R ale ne pro trh v EU ..... zajímal by mě srovnávák

Nepirum> Tricker je úžasný pro rohlíky, na pivo přes les atd ale na větší enduro to není ( ale musím dodat motorka co nabývá na hodnotě )

nepirum (29) napsal 27.12.2019 v 11:19

Designéři předních světlometů jsou už pár let pod drogama.
Výborný článek i video. Už jsem se na klx230 svezl, potvrzuji slova z článku.
Ale nic pro prcky, pořád není náhrada za úžasnou Yamaha 250 Tricker.

hrochi (155) napsal 27.12.2019 v 10:10+2

Už by někdo mohl oživit xr400r, motor (swm/shineray) by tu byl i se stříkačkou. Bylo by to takové xr440i Nebo by to mohla spáchat sama Honda.

Cormac (39) napsal 27.12.2019 v 09:43+2

Pěkný test a motorka, docela trefné označení motoru "vzdycháč" nebo to bylo na tlačítko nahlásit chyb?

SuperSic58 (1307) napsal 27.12.2019 v 09:38-1+3

v pohodě koncept maximálně jednoduchýho dualsportu, ale má dvě zásadní vady, jedna je to bizarní světlo, to vypadá jak sabotáž na fabriku ze strany designéra a druhá věc je cenovka... na dřeň osekaná rozpočtovka s archaickym motorem by mohla stát o pár desítek tisíc méně...




TOPlist