yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sfv (17) napsal 15.05.2018 v 11:39

Z testování GD- RS super tahá,super tahá,super tahá !!! Motor je bomba (komplet Akrap) tahá hned odspodu 2500ot zátah pocitově lepší něž z900,z1000sx,Versys 1000 ,na rovném sedlu se nezapřeš, brzda na prst ,ABS jemná regulace až na konci ,zadní brzda víc mlátí, širokánská řídítka , podvozek na nerovnostech ok -tužší, od 120km/h hodně fouká , spotřeba 5,9 l/100 , zpracování nádhera.
oproti R Nine je jemnější a téměř( 4000ot) bez vibrací , Honda cb1100 je jemnostpaní, hodná máma.
Super svezení jen ta cena ...jo z900je asi ideál!

Kawa75 (2) napsal 27.04.2018 v 21:18

Šel bych do ní, ale až vymyslí trochu rozumnější cenu...

SuperSic58 (1307) napsal 27.04.2018 v 19:46+1

nádherná mašina

zmulin (371) napsal 27.04.2018 v 14:10

Ajo vlastně.Wéčko bylo moc pěkný Kamos ho chvili mel a docela si ho chválil.Na kochačku super

mira592 (35) napsal 27.04.2018 v 13:24

Podle mě je to z pohledu designu velmi povedený počin. Není co vytýkat. hlavně ta "červená" je fakt gut. Pokud motorku tak tuto nebo W800. Na body 10 z 10. Návrat ke "kořenům" a přitom moto dnešní doby.

Venda (33) napsal 27.04.2018 v 11:47+2

Kawasaki má dlouholetou tradici retromodelů. W650/800/400

ProchyTom (190) napsal 27.04.2018 v 11:15+1

Zmulin mas prehled Jednotlive stroje, ktere zminujes jsou urcite novodobymi prukopniky a prozkoumali trh, ze zajem je. Pak se to vsechno zvrhlo v predstavovani scrambleru mestskych, terenich, zavodnich, dale i modelu neoretro. Ne vsechno se povedlo. Kawa RS je mi pak v te zaplave modelu sympaticka, bez kudrlinek, spravne tvary a pritom jede jak čert :)

HiddenSnake (27) napsal 27.04.2018 v 08:37

jo ... a jak bylo receno ... drahy ... chce to cenu kolem 250k. Jinak vzhledem k posilujici korune je to samo zase ulet i importera.

zmulin (371) napsal 27.04.2018 v 08:35

Tome,čeče nejsem si jistej kdo co odstartoval,ale asi nejstarší novodobej Scrambler od Triumphu vychází z Bonneville.U Ducati nejdřív proběhla řada Classic s litrovym vzducháčem.BMW víme a Japonci se přidali snad nejdřív s CB 1100,nebo jakej má to retro objem.O Moto Morini Scrambler moc lidí neví,i když se na něm dal vyhrát i prolog na Erzberg Rodeo proti továrním jezdcům..

Je to ale fuk.Tahle Kawa vypadá skvěle a nemá toho retra v sobě aspoň moc,aby jí to nebrzdilo v dobrejch výkonech

Pete-Biggy (15) napsal 27.04.2018 v 08:31

Po delší době jsem letos byl na Motosalonu. I když už dneska tu motoprodukci tolik nesleduju, tak můžu říct; po delší době motorka, u které jsem fakt zpozorněl. A navíc, pod delší době, vlastně dloouuuhé době co mě oslovil Japonec! Teda u motorek, u aut to mám trochu jinak...
Čím dál víc mě tenhle ten styl moderních retro oslovuje! Ale musí to mít, i přes to "jakože retro", kvalitní podvozek, dobré brzdy a solidní motor. Což dřív tak nějak nebývalo.

Mnoo, asi si zajedu na nějaký ten test day a svezu se, po delší době

Frankie (731) napsal 26.04.2018 v 20:40

Na dnešní dobu skutečně mimořádně krásná motorka !
Ani moc retro ani moc moderní. A ty budíky žeru
Při pohledu na ní se mi opravdu vybaví doba Banditů, Hornetů, Fazerů atd.
Cena ? Nemá konkurenci, proto je tak drahá proti Z900 ze které vychází...

SSpEEd_cs (1) napsal 26.04.2018 v 20:07+1

krasny stroj, davam plus za vyber miesta na fotenie pred ELI Beamlines :D

JoskaH (444) napsal 26.04.2018 v 19:39

Sice to není esteticky tak dotažené jako CB1100, ale zase to víc a asi i celkově líp jede, a hezká je - vzhledem k dnešní standardní produkci by dokonce šlo říct krásná...
Podle mě je cena odpovídající.

aaamoto (3) napsal 26.04.2018 v 18:59

Mě se líbí a díky Sršňovi sem se na ní i svezl, sice jenom na letišti a kousek, ale i tak mě dost bavila, díky krátký převodovce oproti mojí Z1000 krásně táhne, oproti mnoha moderním naháčům příjemnej posez (měřím 190 a většina mě je malá). A na to, že na tom byl originální vejfuk, tak i docela příjemnej zvuk.

papiboy (1259) napsal 26.04.2018 v 16:58

Ako dôchodca, by som si samozrejme vybral tú prapôvodnú Z1.
Moja obľúbená charakteristika silnej štvorky je, že HONDA je inteligent, SUZUKI je pracant, YAMAHA je umelec - a KAWASAKI?
No, tak KAWASAKI je šlachtic.
Viem to od praveku, čo sa objavila prvá Z1, u mňa stále vrchol elegancie...

Mileek (330) napsal 26.04.2018 v 16:39+1

Tommy911: pak ještě existují lidi jako já, co hipsteři nejsou, supersporta už měli nebo mají a Z1 nebo zephyr už je pro ně moc retro ale pravda, že ta nižší cenovka by tomu slušela víc

NXram (68) napsal 26.04.2018 v 15:37+5

krásná práce, kvůli takovým motorkám má zase smysl pomýšlet na zakoupení nové mašiny.
Konečně pochopili, že ne každý potřebuje ¨trasformera¨ s milionem tlačítek.
Opravdu povedená motorka a v té zelené, bomba

satanokky (26) napsal 26.04.2018 v 14:30-4

Nazdvihla ma so stoličky len jedna veta: "Cena. Prosím o akční cenu o pár desítek tisíc míň" . To už ozaj musí byť všetko v zľave aby ste si to kúpili? Ak si výrobca cení tento motocykel na danú sumu tak proste asi vie prečo to tak urobil. To sme ozaj všetci zmasírovaní reklamami a podprahovými signálmi len na tú jednú jedinú vec, že ZĽAVA a ak niečo nieje v zľave tak to nekúpime?
Autorovi - licitovať môžeš na trhovisku, v obchode u šikmáča kde to smrdí gumenými topánkami naširoko-naďaleko alebo pri kúpe jazdenej motorky alebo jogurtu po záruke. Ale hádam nie u nového výrobku.

tomasd. (35) napsal 26.04.2018 v 13:32+1

dobrý video, pěkně popsaný, co motorka dělá, jak se chová atd.

jezev (14) napsal 26.04.2018 v 12:40+1

Cena je oproti Z900 znatelně vyšší. Jenže Z900 je v poměru výkon/cena v současné době asi nejlepší motorka na trhu, proto to tolik bije do očí.

Jarda (281) napsal 26.04.2018 v 12:19

Planujeme ještě v redakci srovnávací test modelu Z900RS, XSR900 a Rnine T koncem května. Každopádně všechny tyhle motorky jsou dobrý a ve finále záleží spíše na tom, která se vám nejvíce líbí a kterou vám dovolí vaše kapsa. Každému doporučím možnost zkusit si stroje na Tour, kterou importeri pořádají: //www.motorkar...cich-akci-38877.html

RadysPV (4) napsal 26.04.2018 v 11:33

Diky za odpověd..

ProchyTom (190) napsal 26.04.2018 v 11:26

Zmulin autor se mota do Scrambleru protoze ty vse odstartovali. A motam je do retro nahacu zamerne nebot lidi v tom maji zmatek a obe dve tridy se prolinaji. NineT je schopno porazit sportovni retro nahace a presto potencialni zajemce tvrdi ze ma doma toho scramblera od BMW.. My vasnivy motorkari to tak nemame, a dokazeme se zorientovat, ale nase stranky ctou i jini lide

ProchyTom (190) napsal 26.04.2018 v 11:21+1

RadysPV Šel bych do Yamahy XSR900

zmulin (371) napsal 26.04.2018 v 10:49

Stačilo by shodit cenu někam k 280k a bylo by to sympatičtější..
Trošku mě zarazil začátek článku.Proč se autor motá do scramblerů,když tu máme silniční Hondu,Moto Guzzi,Triumph...pokud jde o nějaký retra
Navíc BMW Scrambler vlastně Nine-T je,jenom na jinym podvozku.S tou plastovostí Ducatího Scramblera taky nevim,když je to uplně holý a můžu na tom mít kovový i blatníky.Navíc si můžu vybrat max polňačkovýho normálního co je spíš jako stylovka,nebo Desert Sled,kterej už projede skoro to samý,co Adventure od KTM

Tommy911 (16) napsal 26.04.2018 v 10:05-4+1

Som zvedavy na predajnost tejto moto. Osobne si si myslim ze to bude brutalny prepadak a nepodari sa im to co od toho ocakavali.
Som velky fanusik klasickych bikov, ale tu im to vazne nevyslo. Je to strasny zlepenec. Krasne klasicke budiky, predne, zadne svetlo, nadrz, sedlo, kolesa. K tomu ten otrasny motor, brutalne velky chladic a k nemu hadice ako od pracky. Skoda ze tam nieje klasicky koliskovy ram. Umelohmotna lacna nadrzka kvaplainy prednej pbrzdy, otras.
Chvalim USD vidlu, radialne brzdy.
O tej prestrelenej cene ani nevravim. Takmer ta ista cena co Honda CB1100 a predsa len ta Honda vyzera ovela krajsie.
Neviem na aku cielovu skupinu je orientovana. Kedze ludia co mali radi Z1,a lebo Zephyr, maju dnes kolko 50-60 rokov a viac. Jednak si to uz nekupia a jednak sa im to nebude pacit. V tom sa ta Honda vydarila viac.
Mladi hipsteri ktory priniesli reto motorky do ulic si to nekupia, pretoze az take retro to zas nieje. Skoncia na Triumphoch, Scrambleroch a pod. Nevraviac ze Icon stoji o 4 tisic EUR menej a je rozhodne viac retro do ulic ako toto.
Mladi dravi motorkari si radsej kupia supersport, popripade naked odvodeny od supersportu.
Uz len ked siahnu do vod Kawasaki a vyberu si Z900 ktora ma vyssi vykon a nevravim ze je skoro o 2 tisic EUR lacnejsia.
Myslim ze Kawa bude velmi sklamana predajmi. Sam som zvedavy na predaje

RadysPV (4) napsal 26.04.2018 v 09:43

Ahoj, mám dotaz přesně v tom duchu výběru motorky co píše autor na začátku článku a pořád se točím v kruhu a vždycky končím u Shivera 900, když to vemu cena, užitná hodnota, trocha zábavy atd...
Chci se zeptat, brát, nebo ne? Chybí mu něco? S výkonem motoru jsem celkem vpohodě...
Jinak RS se mi líbí, ale za ty peníze...nevím, XSR ještě beru tu cenu, ale tohle mi přijde dost..

Hooorus (124) napsal 26.04.2018 v 09:06+1

vzhled je otazka vkusu. Za me asi nejhezci motorka soucasne produkce. Ale jak zminuje autor. Ta cena je hodne nadstrelena. Designove upravena Z 900 + lepsi brzdy = 70 litru nahoru

volkswagen (4) napsal 26.04.2018 v 08:35

Nebudeš zklamanej. Mám na RS Café něco přes 1000Km a tudíž ho teprve pustil k 6 tisíc, ale je to pecka.

Robinsson (-13) napsal 26.04.2018 v 07:32

Vypadá to luxusně. Retro, které i funguje. Už se těším na sobotu až se na tom svezu.




TOPlist