globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tatom (16) napsal 07.07.2019 v 13:09

Yamahy neuměj podvozky. Já bych si vybral zeda.

Vilík96 (0) napsal 08.03.2018 v 07:33

Co je prosím na MT 09 za štítek? :) nikde jsem to nenašel :/

zzzmrzlinar (471) napsal 15.01.2018 v 15:37+1

boneshaker - chápu a do jisté míry máte pravdu, Top Gear (v angličtině) je můj možná nejoblíbenější pořad a to z nuly na sto je tam vždycky Taky to narozdíl od tohoto testu opravdu je vtipné.
Bandita sice němám již asi osm let (nechce se mi jen vypisovat jaké motorky a proč jsem si koupil), ale přesto si rád udržuju přehled o tom která motorka a proč je dobrá, proto si nejčastěji kupuji nudný Motocykl (většinou německý original Motorrad) a ne "stylový" Motohouse (vlastně nevím jestli vychází).

Myslím, že redaktoři Motorkářů, kterých si za obsah článků vážím, se o rozdělení na nudnou technokratickou část a stylovou topgear snaží, právě rozdělením na dvě části, jen mám prostě trochu pocit, že ani jedna z nich není ještě úplně ono.

HiddenSnake (27) napsal 15.01.2018 v 08:09

Jo a chybi mi test gsxs 750...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.01.2018 v 04:35

me ta zabavna verze prisla super, vubec neni na skodu obcas trochu vystoupit z te sedivosti standardnich recenzi...

boneshaker (89) napsal 13.01.2018 v 08:40

zzzmrzlinar: pokud uvažujete prodat Bandita a koupit jeden s těch hodnocených motocyklů, technokratický popis bude nasnadě. Pokud ne, zábavná verze hodnocení je na místě. Top Gear je příklad, že zábavná verze je best.

600biker (4) napsal 12.01.2018 v 22:16

Schytali ste kritiku za tieto testy (myslim, že neprávom, ale to je vec názoru), no pasáž o elektronickom plyne je veľmi zaujímavá-doteraz sa nikto príliš nesťažoval na tento zázrak. Myslel som, že technika pokročila ale mýlil som sa, Brutale 675 mala milión chýb a k tomu ride-by-vire ----keď čitam tie ódy na legendárnu značku tak som rád, že sa nam ju podarilo tesne pred vypršaním záruky vrátiť..
Málokedy sa dočítam v testoch kritiky nejakej motorky-na Slovensku vôbec, v českých časopisoch minimum - viď katalóg Motohouse, jedine prebrate testy z Nemecka či Anglicka prezradia aj nejaký ten nedostatok..

zzzmrzlinar (471) napsal 12.01.2018 v 21:10

já uz jsem tu psal, že jsem první text nedokázala dokousat do konce kvůli kulometné palbě přirovnání o kojencích, atomových bombách a podobně. Jako jasně, každýmu vyhovuje něco jinýho, a věřím, že spousta borců tady preferuje tenhle styl u kterého se za "břicha popadají", nic proti tomu, ale rád bych kdyby tu byly přecejen trochu víc řekněme nudný technokratický popisy. Třeba že tahle motyka je z nuly na 160 kmh za 13 vteřin a ta druhá jen za patnáct, ale zase na šestku dvě vteřiny získá, že má stopu takovou a takovou, nebo jak už tu někdo zmínil z čeho a jak je upečenej rám.

boneshaker (89) napsal 12.01.2018 v 19:23

Johny Johny, motorka je o jízdě a je celkem jedno co jedeš.

ProchyTom (190) napsal 12.01.2018 v 13:09

Johnny diky za koment. Nekdy se test pise lip nekdy to drhne. Obcas se to sejde ze neni vse podle planu. Nicmene mas pravdu. MT09 jsme oba s Tommym jezdili tri roky po sobe a kazdej rok vymyslet nova slova ktera zaujmou je nekdy orisek. Navic kdyz motorka je stale stejna. Ted nevim zda pri uvedeni na trh o technickych vecech, ktere zminujes, nepsal Tommy. Mrknu se na to. Clanek se vzdy snazime vyladit pro kazdeho. Co se tyka emoci tak kazdodenni zkusenosti i techniky a nemusi to vzdy sednout kazdemu.

JohnnyS08 (219) napsal 12.01.2018 v 11:36+1

Úroveň zdejších testů obvykle nekomentuji, ale text pana Miškovského mě nutí udělat výjimku. Připomíná mi totiž recenze počítačových her v magazínu Score, jak je tam v polovině devadesátých let psali Andrew a Ice. Byly neskutečně vtipný, přímo napěchovaný hláškama a při četbě pod lavicí jsme se u nich se spolužáky neskutečně bavili. To, že měly nulovou informační hodnotu, nám příliš nevadilo, neboť hry si nikdo moc nekupoval, většina pirátila.
Zdá se mi, že dnešní testy motocyklů jsou na tom v podstatě trochu podobně – málo kdo si vybere motorku podle testu, když je tu možnost většinu strojů vyzkoušet osobně. Účelem testu je tak spíš bavit, než informovat čtenáře. Od objektivních technických popisů a měření jsme se přesunuli k tomu, že test je zejména subjektivním popisem jízdních dojmů. Pan Miškovský postoupil na další level – od subjektivizace nás přesunul k bulvarizaci. Ve svém textu srovnal vzhled a ergonomii strojů, což je samozřejmě OK. Pak jsem si přečetl něco o japonských gejšách, vepřových jatkách a atomových výbušninách. U toho jsem se dozvěděl, že motor Yamahy je autorovi sympatický, ačkoliv cuká a že Kawasaki je stabilní v náklonu, ačkoliv má blbou gumu. A to je tak vše, třeba o jízdních vlastnostech Yamahy nepadlo ani slovo – má odpružení spíš tvrdší, nebo měkčí? Je podvozek nastaven spíš na stabilitu, nebo ovladatelnost? Nevím...
Naštěstí je tu i test pana Procházky, který je informačně výrazně bohatší. Oceňuji, že autor věnoval pozornost i takovým „drobnostem“ jako světla, páčky, zrcátka, není to tu vždy zvykem... Bohužel, ani z jeho textu jsem se nedozvěděl nic o materiálu rámu Yamahy (škoda, její tenkostěnný hliníkový odlitek je docela technologická machrovinka) a jestli je její QS jen nahoru, nebo i dolů. U obou strojů mi chybí zmínka o anti-hopu (považujete ho za standard?) a hlavně o brzdách! Ale i tak, za druhou půlku testu

boneshaker (89) napsal 12.01.2018 v 10:51

ProchyTom: a joooo. Pokud myslíš "klasiku", tak yezzz, ale stará škola je jinde. Nebo opačně? Ono je to ve finále jedno, měl jsi na mysli "jako za starých časů"? Jen, že to v tom článku vyznělo dost nešťastně. Kolama dolů.

rouy (-2) napsal 12.01.2018 v 08:53-3+2

Měla jsem možnost se projet na obou motorkách. Kawa mě nebavila, prostě tříválec je tříválec. Yamaha má na mě zase moc motardovej posez. Takže Triumph byla jasná volba. No škoda že neproběhlo srovnání s novým Triumphem street triple RS, myslím ale že by to byl jasnej vítěz jen bohužel je u něj vyšší cena :-/ ale oni vědí proč.

HiddenSnake (27) napsal 12.01.2018 v 06:22

Az da Kawa na 900 vybavu z 900rs Tak to bude naprosta Bomba.

ProchyTom (190) napsal 12.01.2018 v 05:59

Petrcx: Presne takhle se testuje. Motorky jezdime tejden,stridame si je, jezdime na nich do prace a dokonce se u toho bavime. Jen ten clanek neni hned tak napsanej, ver mi. Jinak o svetlech pisu, precti si to poradne.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.01.2018 v 04:23

Petrcx: urcite to nejsou klasicky nahace, ale poulicni bojovnici...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.01.2018 v 04:20+2

zkousel sem kdysi trivalec v triumfu a po chvili mi to prislo jako velka nuda ze to jede vsude stejne... mozna ze zacatku zajimavy tim ze je to jiny. ale ja sem zaujatej pro Kawu a samo odpurce vsech pomocniku, za chvili bude jezdit motorka sama a my cucet doma na displej kde zrovna jede ...

Petrcx (3) napsal 12.01.2018 v 00:17+1

Proběhlo to asi takhle.Postavili dvě motorky oko zhodnotilo,pak se na to sedne a tratí rvu za heft co to dá a pak se s kámošem prohodim a článek je na světě.Jasně,tohle zajímá asi na prvním místě,ale zajimalo by mě taky jak to svítí když už tam zmínili tu minulost kulatého světla.Zní to jako banalita,ale kolikrát se mi stalo že tím jak nemůžu jezdit tak často jak bych si přál tak se to člověk snaží protahnout co to jde a tu poslední hodinu jedu vlastně za tmy.A když vidím ty umžouraný světýlka tak si říkám aby to nebylo jen na denní svícení.Co se týče hodnocení posezu spolujezdce.Nebyla by nejaká fotečka jak to vypadá v praxi? Já jen že když pak takovou motorku potkám tak i 50ti kilovy batůžek vypadá jako by mohla prdelí prohrnovat v zimě dálnici. Prostě to vypadá děsivě.No a nechci radši ani pomyslet na 70 kilový batůžek.Tady už to nebude jen otazka vzhledu ale i jestli to nebude jezdit jen po zadním.(starším se asi vybaví vzpomínka na mistry v kolové bratry pospíšilove,ty odjeli po zadním kole celý zapas.Závěrem bych dodal že mi tu chybí trochu funkčnosti a univerzálnosti.Ta by u naháče být prostě měla. Tohle je spíš street,možná ucukanej kojenec,možná i první vánoce,možná supersport bez trenek ale ne naháč.

Drak3n (1) napsal 11.01.2018 v 23:50+1

Ja som sa rozhodoval medzi MT09 a novym Streetom. Street nebol nikde k dispozicii na testovacku, tak som skusal MT09. Ta bola uzasna, quickshifter, zvuk a ten tah ! Proste pecka, zial zasadnym problemom bol posed, ani pred fl, ani tato nova mi proste vobec nesadli a nevedel som prekusnut ten diskomfort. A tak som sa nahodou dostal k Z900, ktora mi padla ako uliata, dokonca ma aj vacsiu 17L nadrz a nizsiu cenu a to rozhodlo. Ako jedno negativum vnimam oem pneumatiky, v ktorych proste nemam istotu a trochu mozno aj absencia vybavy ako ma yamaha-quickshifter, elektronika, led-svetlomety. Ale inak to je pecka !

ProchyTom (190) napsal 11.01.2018 v 23:35

Tak pokud hodnotite motorky podle vzhledu a ne jizdnich vlastnosti tak potom tu starou skolu nenajdete

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 11.01.2018 v 23:13-1+1

Byli tu hlášky, že Zed je super i pro vyšší postavy ... tzn 186 není problém - mám 184 a je to pro mne malé... ono to není jen o tom kdo kolik měří, ale jak dlouhé má člověk hnáty. Já se na to prostě nevejdu. A ještě když bych měl vzít za sebe batůžek, tak ani náhodou... ale jinak uznávám, že je to fajn nářadí... ale jen okolo komína a nebo vyřádit se v Písku na dráze (ale jasně - jen osobní názor - kdo má jiný poměr tělo x nohy, tak může tvrdit, že je to super objet celou Eevropu i s babou za zády - a pak se rok léčit) .

stráťa (104) napsal 11.01.2018 v 22:15+1

Taky tam tu starou školu pořád nevidím (ani po vysvětlení autora). Vidím jednoho moderního naháče v UFO designu atd. a druhého ještě víc moderního v ještě víc UFO designu...

ProchyTom (190) napsal 11.01.2018 v 21:48+3

Stara skola znamena bez palivovejch map, prijemnej motor bez cukani jako pres karbce, podvozek pro vsechno, jizda neutralni. Rozdil proti MT09 obrovsky

kawajawa (12) napsal 11.01.2018 v 21:39

Jaká stará škola?

vopák (51) napsal 11.01.2018 v 19:40

puffybodie>ba ba,voni už ani ty deprese nejsou co bejvaly

Míra1970 (13) napsal 11.01.2018 v 19:13+1

Měl jsem možnost jezdit na obou strojích a musím říci , že Yamaha mě bavila daleko více. Ten motor jede jako ďas už od dvou tisíc a umí to slušně rozbalit i nahoře (ten od Kawasaki jede taky pěkně, ale až více nahoře , ten spodek tam prostě takovej zábavnej není). Kdybych to srovnal , tak Yamaha je jak 2,0 TDI a KAWA jak 2,0 i. Obě jedou dobře , ale Yamaha má to nejpoužívanější pásmo otáček lepší.
Na Kawě mi taky hodně vadila větší váha na ruce, to na Mt09 člověk sedí pohodlně jak na enduru a to pro nás starší pány s " karpálníma tunelama a bolavýma zádama" je podstatný. Je tam i hodně znát o 20 kg větší váha u Kawasaki.
Na Yamaze je sedadlo spolujezdce dost tvrdý, ale dá se na tom kousek jet, to u Kawasaki je to sedlo spíše jen tak pro parádu.

boneshaker (89) napsal 11.01.2018 v 19:05+1

No já nevím, ale jako stará škola mi připadnou bike z 70 a80 let, v 90 je to retro a dnes pokus o nemožné až na několik výjimek. Např. CB 1100 etz.

puffybodie (390) napsal 11.01.2018 v 19:00

mirra99> I ty zpatecniku. Snad by jsi dneska nechtel, aby vyrobce delal motorku, co vydrzi 30 let i vice, je z poctivych a hrubych materialu (i kdyz pak neco vazi), byla jednoducha s minimem elektroniky aby ji spravil kde kdo na kolene. To je ti malo, ze tvoje motorka ma stejne nebo lepsi parametry nez nove stroje uslapavane elektronikou a emisema? A jeste by jsi tak chtel aby sedadlo pro spolujezdce bylo pohodlne a pro lidi jako na tve masiine a nebylo k tomu treba stafle na nastup ne? Styd se

seki88 (9) napsal 11.01.2018 v 18:38

Za mě jasně "Ladičky" protože mi mt 09 stojí v garáži...

vopák (51) napsal 11.01.2018 v 18:01+1

Zajímavej test současnejch naháčů Chtělo by to zkušební jízdu.Kawa se mi líbí víc jako celek a ten motor by mě lákal.Yamaha si jede po svým,líbí se mi ta banda a posez se širokýma řídítkama.Těžká volba..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist