husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
O.X.H. (3) napsal 06.01.2014 v 22:30

Kawapepek: Nemohu si pomoci, ale nelze nereagovat. Myslíš, že práce redaktora a vesměs i testovacího jezdece spočívá v tom, že by psal o tom, jak někde něco náhodou rozstřelil? Nebuď blázen. O tom silně pochybuji. Ty by ses asi taky nechlubil tím, když bys rozstřelil svojí skoro "netknutou" sedmu. Napadá mě jediné... nesežral jsi všechnu jízdní techniku na mašině, že tu takhle kritizuješ? Při tvém garážovém azrenálu a rovněž příspěvku mě napadá jen jedna myšlenka, a to ta, že se chceš projet a pak záporně komentovat, co a jak který z redaktorů udělal špatně... Jestli jsi tak na výši, měl ses jestě před půl rokem přihlásit o post redaktora. Příležitost dostal každý.

Rajce2 (26) napsal 09.07.2013 v 07:22

Zdá se mi to, nebo z týhle diskuze zmizelo pár příspěvků, který kritizovaly "machrjízdu" za plnýho provozu a některý nedostatky videa?
...nebo jinak - ten můj zmizel určitě (a to byl bez vulgarismů a i s nějakou tou pochvalou)
Třeba vám to ty lidi píšou, abyste se z toho pro příště poučili

sushi7474 (5) napsal 18.06.2013 v 22:04

Tak, keby na tento bike namontovali "cestovnejsie" kapoty (nieco v duchu Z1000 SX), nevaham ani okamih a idem do nej... Nahac je ale takisto krasny.

stráťa (104) napsal 24.05.2013 v 20:15+1

SPV: "pravej naked bike"? Vždyť tomu skoro není vidět motor. Já spíš přemýšlím jestli je to hodně oplastovanej naháč nebo už polokapota.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 24.05.2013 v 15:24

Jindrej: Hehe, kdy přišel na scénu 1. streetfighter? To už byla 2. generace novejch Zedů, tak nevím kdo chce vypadat jako streetfighter .
Zedy jsou parádní stroje

Frankie (725) napsal 24.05.2013 v 13:31

Asi jsem uz moc starej na design dnesnich japonskych motorek je to tak zbytecne preplacany na ukor funkcnosti (budiky). Co se tyce vzhledu, v tom maji jasne navrch Italove a nikdo na ne nema. Hodnotim pouze vzhled, nejel jsem na tom a verim ze se na tom jezdi skvele (ono dneska asi uz neexistuje vylozene spatna motorka...)

SPV (816) napsal 24.05.2013 v 10:28

Můj favorit na naháče byla Brutale od Agusty. Ale tady se Japonci, nutno říci, ukázali. Smekám. Podle mě nejhezčí naháč dnešní doby, pravej naked bike.

stráťa (104) napsal 23.05.2013 v 22:18

luk42: Ty potřebuješ motorku projet aby si věděl že se ti nelíbí? I kdyby ta motorka jela líp než cokoliv jinýho tak to nic nemění na tom že je podle mě hnusná.
Navíc nikdo nepsal že to jede špatně takže se rozčiluješ úplně zbytečně.

BaRT_Czech (45) napsal 23.05.2013 v 21:53+1

až bude 800 v kapotě jdu do ní...

Pedl (177) napsal 23.05.2013 v 20:05

Moc pěkná

Italofil (41) napsal 23.05.2013 v 19:51-1+2

Musím se přiznat, že s tímhle motocyklem jste mě nasadili pořádného brouka do hlavy, jelikož se 4v motocyklem jsem už víceméně do budoucna nepočítal Jinak videjko parádní, ale s tím vyklopeným stojánkem to vypadalo v zatáčkách celkem zajímavě

kawapepek (-27) napsal 23.05.2013 v 18:43+1

Jinak zpět k tématu této diskuze a tou je Z-800... Sám jsem měl možnost se na ní svézt pár km a myslím,že spousta zdejších kritiků na ní nejela vůbec... Za mě je to parádní motorka,hezkej design a barvy,ikdyž se nemusí líbit každému...To se nedá nic dělat,ale neznamená to,že když se mi nelíbí,že o ní budu psát,že to je šrot...Nebo parodie na Ducati... Za mě je to parádní motorka,se svižným motorem,jeví se jako dosti vysoká a krátká,z čehož u mě pramenila trochu obava při ostrém přidání plynu na nižší rychlosti,přeci jen jsem zvyklej na to,že je předemnou kapota... Chybí větrný štítek,takže je to trochu boj s větrem a nelíbí se mi otáčkoměr,páč jsem na něj neměl čas koukat,je hodně špatně čitelný při ostřejší jízdě...Každopádně má dobrý brzdy a vše na mě působí kvalitním dojmem... Jediný,co mě trochu vadilo,že na ní byly slítaný gumy,každej s tím gumuje-viz foto i v tomto testu a člověk si pak na té placce místo zadní gumy moc nepojezdí... Za mě velké dík,že ta testovačka je k dispozici a přeju Kawě hodně prodaných kousků...

kawapepek (-27) napsal 23.05.2013 v 18:34-1

Jarda:Díky za vysvětlení,ano už jsem slyšel,že se zajíždí nová ZX-10R...Je mi jasný,že když se testuje motorka a dává se o tom vědět veřejnosti,tak se musí odzkoušet v extrémních situacích...Co jsem ale slyšel,tak ta ZX-10R byla na hadry,je zajímavé,že třeba YBR 125 nikdo při testu na totálku nezničí... Je jedniné štěstí,že Kawa udělá novou testovačku,protože jinak by si už nikdo nemohl tenhle parádní strojek vyzkoušet na vlastní kůži. Za to si zaslouží Asko velký dík.Vemte si,že kdyby tu motorku rozbil hned první testman,že už ostatní redakce motorku neotestují a nebudou další články a testy a zákazník se tak nemůže o tomhle stroji nic dozvědět...Chce to prostě jezdit na 90% a né 110... Nechci ale nikomu kázat,sám jsem rozstřelil GSX-R1000 ani nevím jak...Ještě jednou se omlouvám za svou prudkost,ale opravdu jsem byl v první moment naštvaný.

Petr-RSV (38) napsal 23.05.2013 v 18:03+1

Sranda je, že jediný prvek, který unikl zvrhlému manga/alien stylu designera je ta rozpočtová kyvka . Jinak je to samá bezúčelná ploška/šikmina, kam oko pohlédne. Zlatá Evropa.

Luk42 (-207) napsal 23.05.2013 v 16:32

Cook mas pravdu na vystave jsem nebyl protoze to pro me nema vyznam.Tam se na motorce neprojedu,asi nevim o cem mluvim jenom jsem s novou Z 800 najel za dva dny skoro 800 km.Nevim co a jak se komu libi ale me proste dostava jak lidi radi pomlouvaji pritom na tom nejeli jako celek na me pusobila skvele do posledniho detajlu a nebudu resit zavlacku jestli to je dobre nebo spatne jiste opodstatneni to tam ma a rozhodne to neni nic co by bylo spatne nebo nebezpecne jinak by to tam nedali.Jen pro informaci Kawista jsem nikdy nebyl ale nova Z 1000 a 800 me presvedcila o tom ze Kawasaki vstala z mrtvich i diky vyrobniho rozpoctu.Jen tohle je dnesni svet ja to proste pomluvim kdyz jsem na tom nejel ale doma mam starou ludru ktera je vlastne nejlepsi.

Jarda (281) napsal 23.05.2013 v 13:42+4

kawapepek: Ahoj, je to tak, ZX-10R je rozbita, ale mam informace, ze uz se zajizdi nova, takze bude urcite jeste mozne se svezt. Mrzi nas to, omlouvame se. Podarilo se nam rozbit motorku asi po 3 letech. Kdyz rocne otestujes 50-60 stroju, tak se to proste stane, ta pravdepodobnost tam je.

Co se tyka tohoto videa, tak ano, jezdi se tam po zadnim, ale to proste k teto motorce patri. Je to agresivni stroj, stejne jako treba Z1000 nebo Nuda 900 a ta proste na zadni chce.

Cook (23) napsal 23.05.2013 v 13:34

Luk42> je videt, ze si asi nebyl na vystave...jelikoz Ja byl tak pomlouvat muzu - docela sme se tam smali tomu jak je na zadni ose korunova matice se zavlackou... Je to cele takove divne...

kawapepek (-27) napsal 23.05.2013 v 13:24-10+1

Dobrý den pánové "testovači" z Motorkari.cz...O víkendu jsem se dozvěděl z jistého spolehlivého zdroje,že se Vám povedlo totálně rozštípat testovací ZX-10R 2013...Pokud Vám tam někdo vjel a nebyla to Vaše vina,tak se předem omlouvám za následující kritiku...Zajímalo by mě,jestli uděláte i "test" Jak jsme rozštípali ZX-10R??? Proboha lidi,já se těšil,že si u dealera zabookuju testovací jízdu a Vy ji zničíte... Hlavně že sem dáváte videa,jak jezdíte v provozu mezi auty po zadním gumujete s mašinama a vypisujete rozumy,co a jak,ale já bych raděj uvítal si motocykl vyzkoušet sám... Vám novinářům by měli ty motorky dávat až naposled,protože jinak se nemá obyčejnej člověk šanci svézt na své vysněné motorce!!! Jestli mi dáte BAN za moji kritiku,tak se nedá nic dělat,ale proboha takhle to nejde!!! Tak hlavně,že jste si Vy pojezdili!!!

Luk42 (-207) napsal 23.05.2013 v 10:17

na co lehci kdyz je to ovladatelnejsi nez o 50 kg lehci stara motorka,ano reste hadicky ktery si doma za minutu uriznu No a vzhled a pristroje jsou dnesni doby tady naopak konecne pokrok proti stale se opakujicim tvarum.Ano pomlouvejte motorku kterou jste projeli maximalne ocima na obrazku

Jindřej (472) napsal 23.05.2013 v 10:15-2+3

Jmenuju se Zed chtěl bych vypadat jako Streetfighter od Ducati. Chcete mě?
NE!

teamwhd (74) napsal 23.05.2013 v 10:14+1

vzhled ok, komponenty nic moc ale z toho držáku spz dycky bleju

Cook (23) napsal 23.05.2013 v 09:46-1+1

designove uz trosku moc...kazdopadne ze to svetlo jeste nedali niz a o tom motouzu co je udelanej ze svodu ani radsi nemluvim Komplet digi pristroje ...za me jednoznacne - ale zalezi na jedinci - jeden holky druhy vdolky

pylot (27) napsal 23.05.2013 v 09:45+1

Jaktoze jsou tyhle motorky tak tezky? Ja myslel ze jsou mensi a propracovanejsi a ono moje stary obrovsky RSV je lehci nez tyhle nahaci...

SensationBlaack (-18) napsal 23.05.2013 v 09:32

Vypada to pekne

Luk42 (-207) napsal 23.05.2013 v 09:19

Nadherna motorka a se Z 1000 ma nejhezci vzhled o proti spici konkurenci.Tuhle motorku jsem jezdil a ovladatelnosti zastinuje i o 50 kg lehci motorky.Motor tahne agresivne a kazdou hodinou vas bavi vic a vic.Kdybych mel prebytecne prachy tak si ji ihned koupim k me nove Z 1000

JA-NE (768) napsal 23.05.2013 v 08:30

Z nahatych japoncov je premna numero uno

DOMINATOR (1260) napsal 23.05.2013 v 07:25-1

Až na ty budiky OK! Jo ten stojanek jsem taky čuměl co to tam děla možna po zadnim hned zaparkoval.

enusim2 (21) napsal 23.05.2013 v 07:07

jo ty hadicky jsou fakt divny:D ale jinak paradni motorka,tu bych mohl mit v garazi

jirka.sup (4) napsal 23.05.2013 v 05:55+4

To: Karp007 sám si stojánek... Když se podíváš pořádně tak zjistíš, že to jsou hadičky odvětrávání a přepadu...

Karp007 (8) napsal 23.05.2013 v 05:49-2

Co ten stojánek z té poslední fotky na zadním kole... To asi zapomněl někdo umazat ve photoshopu




TOPlist