Kawasaki Z400: Zaměřeno na vyšší třídu
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Zveřejněno: 2.4.2019 | Zobrazeno: 23 996x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Zveřejněno: 2.4.2019 | Zobrazeno: 23 996x
Čekal jsem na ní že jí pořídím hned na začátku roku 2019. Motorka super ale ta cena za čtyřstovku mne odradila, přidal jsem pár tisíc a koupil na hraní CBR 650. Ovšem stejně jí jednou do garáže strčím, třeba nějakou jetou. Poměr výkon váha je parádní.
Moc pěkná hadimrška, hned bych se povozil, bude na tom větší zábava jak na nějakym překoňovanym litru.
> vopák
No jasně, proto taky všechny nové motorky mají obludné koncovky výfuku.
Duranga: Jojo 50 vs 52 kilowatt je fakt fatální..jestli to nebude mít něco společnýho s euronormama.
Nekdo privetivy vykon odspodu, nekdo radeji divocejsi vrsek. Dobre, kdyz se da v nabidce vybrat.
> JindraM
ER5 měla ještě karburátor, ale nová Z650 má nižší výkon, než předchozí ER6.
Mně se líbí že i přes všechna emisní omezení dokázali ze 400 vytáhnout téměř stejný výkon jako dříve z ER-5, přitom to má nižší hmotnost
Tak a teď ještě navýšit toho malého Xkového Versýska a pokud možno mu udělat dvě verze jednu normální a jednu víc offíkovou, to by s tou jeho rozumnou váhou mohla být parádní motka
Bledemon: Spojkování tady je potřeba jen na rozjezd nebo v tech nejutazenejsich zatackach napriklad okolo Berounky kdyz pred tebou jede hodne pomalu auto. Duke cuka vic, tady je to krasne uhlazeny
afro-r1: vic pruhu > vic Adidas? :)
Pěkná mašinka,kromě budíku teda.45 koníků kvůli A2 na lehounkou motorku je pohoda.
bledemon: to si toho bandita ještě o pár kilo zeštíhlil..
Jasan, za mlada bylo všechno lepší, silnější, lehčí, levnější, krásnější, a vydrželo to 10x tolik
To nesmí chybět v žádné diskusi pod testem motorky
čekal jsem jak rychle se objeví srovnání s vrtačkama Tak podesáté napíšu: samozřejmě nemá novinka tak sportovní motor-podvozek-brzdy, ALE je o dost levnější, lehčí (20kg od bandita) a motor bude silnější-použitelný v dolní půlce točkoměru.
dotaz na redakci: opravdu potřebuje spojkování při dojezdu jako uskákaný duke390 nebo jen na rozjezd? A v podsedláku se dá vyndat přepážka.
Nelituji, ze jsem se ji za mlada nedozil a musel se spokojit s 60-ti konovym Banditem 400, ktereho hyzdily vpredu dva kotouce se ctyrpistkovymi trmeny a na brylych rafickove budiky s cervenym polem v 15000 otackach...