journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bledemon (126) napsal 08.05.2015 v 11:20

taky přidám svoje postřehy:
-bral by jí jako ojetinu před cb500f, ale hned bych sundal boční plasty
(takhle to neni naháč)
-značka IRC rozpočtových gum je dokonce japonská
-třeba si brzda sedne (nevim kolik měla najeto)
-úložný prostor má přepážku, po vyndání je trochu větší
-sedlo mohlo být výše, pravda, ale jestli se tahle zdá malá, jsem zvědav co řeknete na Z250sl-ještě kratší. U obou bych si musel vyrobit nějaký polštářek
-hmotnost na dvouval naprosto v pohodě, bez paliva 155kg jako jawka (duke 390-140kg, inazuma-174kg!, benelli 302-185kg!)
-výkon na 300ccm krásný, větší objem by zvýšil cenu+hmotnost, vyšší otáčky cenu+životnost+oslabený spodek

Jako správný práskač hlásim, že když se klikne na číselné souhlasy-nesouhlasy je nově vidět kdo je rozdal

SuperSic58 (1296) napsal 06.05.2015 v 15:30-1

asi nějakej zoufalec, na kterého se nedostalo v pořadníku kliknul mínus nedá se svítit synku, příště musíš být rychlejší

SuperSic58 (1296) napsal 05.05.2015 v 11:33-1

Kdyby o něco dražší Hondu 500, já měl loni za stejnou cenu Yamahu 700

pajapaja (37) napsal 04.05.2015 v 17:01-2+1

nějak se nám míchají kubatury,řekl bych.Tak to máme dvěpade,teď třístovka,příště třista vosumdesát? a za deset let s velkou slávou objeví třídu dvěstěpadesát.- nicméně, pokud bych sahal po třístovce tak Benelli TNT 300s

olha (4) napsal 04.05.2015 v 15:32

Povedená mašinka. Mě by teda na vyřádění stačila .

libac22 (182) napsal 04.05.2015 v 13:49+2

iVlada - Stále čekám , mám obědvaný Akrapovič CARBON HEXAGON . Jináč si jí popsal celkem dobře nemám výtku Jen snad absence teploty vody , ale to by jsme po nich chtěli v této kubatuře asi moc ...
Ten origo zvuk nic moc , čekám na něj jak na smilování :D

DOMINATOR (1260) napsal 04.05.2015 v 12:35

Pěkné

plejtvak (79) napsal 04.05.2015 v 11:50

Přiznám se že ač sám jezdím na 650ce, tak se mi hodně líbí a bral bych ji jako druhou motorku. Ale cena mi přijde dost vysoká. Teď si nejsem jistej, ale za stejný peníze, nebo ne o moc dráž můžete mít novou pětistovku Hondu.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 04.05.2015 v 11:01

TRIBES : jojo, Zedy jsou prostě těžší ve všech třídách

TRIBES (9) napsal 04.05.2015 v 10:52+1

Nechapu co na tom vazi 170 kg... Jinak fajn motorka.

Simier (132) napsal 04.05.2015 v 10:42

Pěkná malá kočička :)
Tak a ještě by na tom motoru mohli postavit lehké cest. endurko, stejně tak Honda na své 300-stovce (něco alá malé Varadero) a byl by v segmentu malých motorek hned zajímavější výběr

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 04.05.2015 v 10:17

Ale jó, docela pěknej prcek Zed

iVlada (80) napsal 04.05.2015 v 10:07

libac22 > koukam, ze pises, ze mas objednanou koncovku od Akrapa. Uz ji mas? Jinak klidne napis nejake sve postrehy a zkusenosti s masinou... preci jen na ni mas neco najeto a verim, ze ostatni urcite uvitaji nazor majitele. Diky a at to jezdi!

libac22 (182) napsal 04.05.2015 v 09:58+2

iVlada - v poho se stane . Jináč pěkný a souhlas

mi_psi (1) napsal 04.05.2015 v 09:53

Proč není výkon motorky 35kW, když se dělá na řidičák A2?

iVlada (80) napsal 04.05.2015 v 09:49

libac22 > Omluva, misto 90km/h melo byt 100km/h

libac22 (182) napsal 04.05.2015 v 09:15+2

Cituji - Na šestku k devadesátikilometrové rychlosti totiž potřebuje sedm tisíc otáček .
Není pravda , stačí jí 6tis a krom opakujících se argumentů ok

dydzej (-3) napsal 04.05.2015 v 07:56+1

velká krása .. pro začátečníky .. ale
stačí přidat jen 10tis a máš CB500F

kawa...pavel (101) napsal 04.05.2015 v 07:41

Supr, co bych za to dal v době svýho mládí
Tak třeba zas na stáří si něco takovýho pořídím...

SuperSic58 (1296) napsal 04.05.2015 v 07:29

Krásnej naháček, vytáčet ten motůrek do bezvědomí musí bejt rajcovní zábava




TOPlist