Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dneska jsem se na ní hodinu svezl v rámci Green days. Víceméně potvrzuju to, co bylo napsáno. Vzpřímený, pohodlný posez, spojka a převodovka jdou lehce, jen by kvalty 5 a 6 mohly být trochu delší. Řídí se a klopí krásně, hned mi padla do ruky. Zvuk v sérii fakt pěkný, hluboký bublání. Na pořádný krouťák je potřeba trochu počkat, ale od 8 tis rpm to fakt jede. Lehčí vibrace kolem 7 tis.
Podvozek dobrý, i když bych přitvrdil předek a povolil zadek, jak psal Tommy. Už při celkem běžným brždění se zbytečně potápí přední šavle přes půl zdvihu. Zadek je zase trochu tvrdší, ale tam se asi počítá se spolujezdcem, nebo pořádným chlapem, já jsem hubenina. Zadní brzda k prdu, přední dobrá.
Přes 200 km/h není ochrana proti větru už taková, jakou mám na ZX-6R. Plégo se tu začne dost klepat - chtělo by to tvrdší plast. Taky jsem dost cítil vítr kolem kolen. Ale těžko s tím někdo poletí delší úsek přes 200.
Celkový dojem: fajn motorka zejména pro lidi, kteří chtějí svižně cestovat ve dvou.
Nemůžu to napsat vtipně ani diplomaticky, je to prostě hnusný jak p.del. Ale jinak věřím že to bude jezdit pěkně, každopádně se jedná o výborný počin, udělat z naháče cesťáka.
Teď už jen zapracovat na tom vzhledu
je to super, po ZX9R tu nebyl nastupce v te univerzalnosti (SBK a zaroven pohodli na cestovani), ale odhaduji ze SX bude spis do cestovna. nekdy se zkusim na ni svezt. me vyhovuje ZX10R i na cestovani (a to maximalne) takze nemam duvod, ale ocenuju snahu tu ZX9R nahradit.
Štítek se dá celkem v pohodě nastavovat i za jízdy jednou rukou. Vůbec nepotřebuji zastavovat. Není to ani nejmenší mínus, že to je manuál...naopak si to velice pochvaluji
Hmm, ty "budíky" u této nové jsou hoodně pěkné . A také toto zelenočerné malování je asi nejlepší, jaké SX dostala za ty roky.
Nějak nechápu mínus na manuálním nastavení plexi.
1. Nemá se co podělat je to jednoduchý mechanismus ne elektronika
2. Plexi si nastavím na sebe a už na to nechytám
Dneska jsem se na ní hodinu svezl v rámci Green days. Víceméně potvrzuju to, co bylo napsáno. Vzpřímený, pohodlný posez, spojka a převodovka jdou lehce, jen by kvalty 5 a 6 mohly být trochu delší. Řídí se a klopí krásně, hned mi padla do ruky. Zvuk v sérii fakt pěkný, hluboký bublání. Na pořádný krouťák je potřeba trochu počkat, ale od 8 tis rpm to fakt jede. Lehčí vibrace kolem 7 tis.
Podvozek dobrý, i když bych přitvrdil předek a povolil zadek, jak psal Tommy. Už při celkem běžným brždění se zbytečně potápí přední šavle přes půl zdvihu. Zadek je zase trochu tvrdší, ale tam se asi počítá se spolujezdcem, nebo pořádným chlapem, já jsem hubenina. Zadní brzda k prdu, přední dobrá.
Přes 200 km/h není ochrana proti větru už taková, jakou mám na ZX-6R. Plégo se tu začne dost klepat - chtělo by to tvrdší plast. Taky jsem dost cítil vítr kolem kolen. Ale těžko s tím někdo poletí delší úsek přes 200.
Celkový dojem: fajn motorka zejména pro lidi, kteří chtějí svižně cestovat ve dvou.
A komu to cpu?
Nejhezčí motorka.
Nemůžu to napsat vtipně ani diplomaticky, je to prostě hnusný jak p.del. Ale jinak věřím že to bude jezdit pěkně, každopádně se jedná o výborný počin, udělat z naháče cesťáka.
Teď už jen zapracovat na tom vzhledu
Předek designově vypadá jako sokol, co se vrací ze zatraceně vydařenýho prodlouženýho víkendu, kde kombinoval chlast s pervitinem. Nelíbí
je to super, po ZX9R tu nebyl nastupce v te univerzalnosti (SBK a zaroven pohodli na cestovani), ale odhaduji ze SX bude spis do cestovna. nekdy se zkusim na ni svezt. me vyhovuje ZX10R i na cestovani (a to maximalne) takze nemam duvod, ale ocenuju snahu tu ZX9R nahradit.
Ty zrcátka jak tykadla..
Jinak supr.
Štítek se dá celkem v pohodě nastavovat i za jízdy jednou rukou. Vůbec nepotřebuji zastavovat. Není to ani nejmenší mínus, že to je manuál...naopak si to velice pochvaluji
Hmm, ty "budíky" u této nové jsou hoodně pěkné . A také toto zelenočerné malování je asi nejlepší, jaké SX dostala za ty roky.
Proč se krčit na motorce, která má "velice funkční větrný štítek"?
Nějak nechápu mínus na manuálním nastavení plexi.
1. Nemá se co podělat je to jednoduchý mechanismus ne elektronika
2. Plexi si nastavím na sebe a už na to nechytám
" (mínus) manuální ovládání větrného štítku" Lidi jdou fakt do pr...e když už jsou líný i natáhnout ruku . Nic proti autorovi článku.
V sobotu ji projedu na green days, tož su zvědavý (velkyho Zeda nemají).
sakra, někdy se na tom musím svézt
Mám na modelu '11 najeto přes 30 tisíc a tahle motorka nemá chybu!