husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lys (42) napsal 06.05.2017 v 21:53

Dneska jsem se na ní hodinu svezl v rámci Green days. Víceméně potvrzuju to, co bylo napsáno. Vzpřímený, pohodlný posez, spojka a převodovka jdou lehce, jen by kvalty 5 a 6 mohly být trochu delší. Řídí se a klopí krásně, hned mi padla do ruky. Zvuk v sérii fakt pěkný, hluboký bublání. Na pořádný krouťák je potřeba trochu počkat, ale od 8 tis rpm to fakt jede. Lehčí vibrace kolem 7 tis.
Podvozek dobrý, i když bych přitvrdil předek a povolil zadek, jak psal Tommy. Už při celkem běžným brždění se zbytečně potápí přední šavle přes půl zdvihu. Zadek je zase trochu tvrdší, ale tam se asi počítá se spolujezdcem, nebo pořádným chlapem, já jsem hubenina. Zadní brzda k prdu, přední dobrá.
Přes 200 km/h není ochrana proti větru už taková, jakou mám na ZX-6R. Plégo se tu začne dost klepat - chtělo by to tvrdší plast. Taky jsem dost cítil vítr kolem kolen. Ale těžko s tím někdo poletí delší úsek přes 200.
Celkový dojem: fajn motorka zejména pro lidi, kteří chtějí svižně cestovat ve dvou.

A komu to cpu?

muchosj (18) napsal 03.05.2017 v 15:38

Nejhezčí motorka.

Frankie (731) napsal 03.05.2017 v 14:05

Nemůžu to napsat vtipně ani diplomaticky, je to prostě hnusný jak p.del. Ale jinak věřím že to bude jezdit pěkně, každopádně se jedná o výborný počin, udělat z naháče cesťáka.
Teď už jen zapracovat na tom vzhledu

vonRammstein (67) napsal 03.05.2017 v 05:36-1

Předek designově vypadá jako sokol, co se vrací ze zatraceně vydařenýho prodlouženýho víkendu, kde kombinoval chlast s pervitinem. Nelíbí

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.05.2017 v 01:34+3

je to super, po ZX9R tu nebyl nastupce v te univerzalnosti (SBK a zaroven pohodli na cestovani), ale odhaduji ze SX bude spis do cestovna. nekdy se zkusim na ni svezt. me vyhovuje ZX10R i na cestovani (a to maximalne) takze nemam duvod, ale ocenuju snahu tu ZX9R nahradit.

Kuba6 (13) napsal 02.05.2017 v 23:27

Ty zrcátka jak tykadla..
Jinak supr.

edek25 (0) napsal 02.05.2017 v 23:11

Štítek se dá celkem v pohodě nastavovat i za jízdy jednou rukou. Vůbec nepotřebuji zastavovat. Není to ani nejmenší mínus, že to je manuál...naopak si to velice pochvaluji
Hmm, ty "budíky" u této nové jsou hoodně pěkné . A také toto zelenočerné malování je asi nejlepší, jaké SX dostala za ty roky.

Pedl (178) napsal 02.05.2017 v 22:34

Proč se krčit na motorce, která má "velice funkční větrný štítek"?

Pulli (13) napsal 02.05.2017 v 19:56+1

Nějak nechápu mínus na manuálním nastavení plexi.
1. Nemá se co podělat je to jednoduchý mechanismus ne elektronika
2. Plexi si nastavím na sebe a už na to nechytám

Springi (23) napsal 02.05.2017 v 18:38+3

" (mínus) manuální ovládání větrného štítku" Lidi jdou fakt do pr...e když už jsou líný i natáhnout ruku . Nic proti autorovi článku.

Lys (42) napsal 02.05.2017 v 15:36

V sobotu ji projedu na green days, tož su zvědavý (velkyho Zeda nemají).

crxjet (258) napsal 02.05.2017 v 14:12

sakra, někdy se na tom musím svézt

Zazi (1006) napsal 02.05.2017 v 11:10

Mám na modelu '11 najeto přes 30 tisíc a tahle motorka nemá chybu!




TOPlist