yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 27.08.2014 v 13:35

asi preto dostal ocenenenie AKO NAJKRAJSIA MOTO na EICMA 2009

maverik (71) napsal 26.08.2014 v 09:14

JA-NE: píše někdo, kdo jezdí na hnusným Hypermotardu

JA-NE (767) napsal 23.08.2014 v 20:54

Z ryže jedine Kawa.na zbytok japonskej produkcie sa neda pozerat..

bulldogbiker (-3) napsal 28.05.2014 v 04:02-1+1

Špičková mašina..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.05.2014 v 22:11-1+3

seikos: to vlastne do clanku nemuseli davat zadny fotky, kdyz se daj najit na googlu co a urcite tam bude i nejaka podobna recenze ...

Honza-XT (-6) napsal 27.05.2014 v 21:07-9+2

Ta motorka je fakt odporna. Kdy uz konecne zacne Japonec delat hezky motorky?

seikos (975) napsal 27.05.2014 v 20:28

Toncek: 5 vteřin v Google





Fotka z EICMA, kde se motorka představovala již před půl rokem. Kdybys byl trochu pozornější, tu vizošku už bys dávno měl. Mimochodem s Akrapem

sirr (55) napsal 27.05.2014 v 20:03+1

Motorka se mi libi,krom plega a tech hroznejch vejfuku .
Jinak zas ta vsudy pritomna elektronikaaaaaaa ...

gresini (4459) napsal 27.05.2014 v 19:15

na živo se mi líbila ještě víc a i posed na ní se mi zamlouval-pěkná holka a daly se snést i ty výfuky-i když teda??? Mám slabost vlastně pro všechny čtyři japončíky!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.05.2014 v 19:00

diky za dalsi fotky ty kufry tam vypadaj pekne a top-case se da pridelat samo domo, kdyz jde na ZX10R, tak proc by nesel semhlenc a urcite vyrazne levnejc nez z fabriky

BaRT_Czech (45) napsal 27.05.2014 v 18:57

mě se líbí, souhlasím s blinkrama co se moc nepovedli..

kawapepek (-27) napsal 27.05.2014 v 16:00

Mě by zajímala jedna věc a to kde se to fotilo...

Interceptor (108) napsal 27.05.2014 v 15:48-2

Tahle Zka se mi moc líbila, než jsem ji viděl na živo. To mě hodně odradilo. Vše prapodivně tvarované, nádrž katastrofa, plexi to snad ani nemůže být funkční a pokud tak pro trpaslíky a ke kufrům se nemá cenu ani vyjadřovat. Určitě to bude fajn svezení, ale kromě barvy se mi vůbec nelíbí..

crxjet (258) napsal 27.05.2014 v 15:09+2

podle mě jedna z nejhezčích motorek současné japonské produkce

..Roko.. (7) napsal 27.05.2014 v 14:53

Nechápu proč jsou na tom S20ky? Mě Zadek vydržel necelý 4tisíce kiláků, to už měl uprostřed 1mm a na krajích lehce přes 2mm.

Floo (67) napsal 27.05.2014 v 11:59+1

krom toho maji jak pisou v clanku spodni kovovou ochranu pred fuck plyny :) jinak myslim ze za FZS 1000 dobra nahrada :)

Zazi (1006) napsal 27.05.2014 v 11:45+1

Kovi: tohle je mýtus, který provází tuto motorku od jejího začátku. Aby horký vzduch nějak výrazně zahřál kufry, tak bys musel s tou motorkou desítky minut stát na místě. A abys je poškodil, tak nevím co bys musel udělat...
Za jízdy těm horkým výparům v podstatě ujedeš, navíc jsou kufry ochlazovány prouděním okolního vzduchu. Takže "No problem" ...

Kovi (1) napsal 27.05.2014 v 10:35+1

Když se divam na foto mam dojem ze ty výfuky musí spálit kufry na prvočinitele nebo jen klame foto?

Sedro (5) napsal 27.05.2014 v 10:26

Pohled na moto s kuframa z boku je úplně na konci videa..

prochybike (10) napsal 27.05.2014 v 09:49+5

Motorka pekna a urcite super svezeni, ale recenze jako takova mi prijde jak kdyby autor jen vlastnimi slovy popsal marketingovy zvasty z katalogu. Chybi mi tam uplne pohled ze strany spolujezdce (kdyz je to ten cestak), jak jde nastavovat plexi a jestli je k necemu i pro vyssi lidi atd.

prochi20 (26) napsal 27.05.2014 v 09:16+2

Když se pořád zdůrazňovalo, jak je mašina vhodná na turistiku, proč tam není zmínka o pohodlí pro spolujezdce???

CharlieV (93) napsal 27.05.2014 v 08:28+1

Pěkná mašina, vyvážená, akorát dva mínusy jí to kazí:
1) nemožnost nasazení topcase s bočníma kuframa
2) odporný vejfuky, který nutí k další investici do normálně vypadajících laďáků (ale aspoň josu na obou stranách)

stráťa (104) napsal 27.05.2014 v 08:25-1+2

Hmmm, topcase nejde použít současně s bočníma kuframa, kolik inženýrů bylo asi potřeba na to aby todle vymysleli?

Jinak test zase celkem o ničem (proč to vůbec čtu?), měl jsem vědět že to zase bude motorka pohodlná jako Goldwing která na okruhu stačí sportům. Navíc má spoustu super elektroniky díky které to zvládne i začátečník ale zkušenýho jezdce neomezí...

ZZR1200 (127) napsal 27.05.2014 v 08:13+8

Mezi tou BMW mánií celkem fajn motorka...

Toncek (15) napsal 27.05.2014 v 08:08-1+1

Spousta fotek, ale žádná, kerá by ukázala motorku z boku s kuframa...jenom asi 8 fotek z nic neříkajícího zadního úhlu...

Zazi (1006) napsal 27.05.2014 v 07:27

Mám model 2011 a jsem maximálně spokojený. Po modelu 2014 už pošilhávám.. Za ty věcičky, které to má navíc .

IROM-MAIDEN-ZXR: jj, ukazatel rychlosti by se vážně hodil.

DOMINATOR (1260) napsal 27.05.2014 v 07:23+1

Moc pěkné a za ty nenapadne držaky na kufry a kufry maji u mě 10b

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 27.05.2014 v 07:18

Je to super mašina. Jen ten ukazatel zařazené rychlosti není taková maličkost a uvítal bych ho. A škoda, že nešly změny ještě dál: Big pistony by byly super. Snad v další verzi ... Ale jinak super

Mr.Dreamer (46) napsal 27.05.2014 v 01:16

Škoda těch hloupých blinkrů, stále zvažuji přestup z 650R na 1000R, ale jen za poslední dva týdny bych měl už zrušené blinkry na obou stranách. Když z motorky něco po straně čouhá, je to často problém (nemyslím věci, které se sklopí...).

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.05.2014 v 00:44

to plexi je podivny teda, koukam na to delsi dobu a nemuzu tomu prijit na chut skoda ze neni zadna fotka s kuframa z dalky, at je videt komplexne jak to vypada. rikal sem si ze to je docela nastupce ZX9R, ale porad je vic do cestovna a 30kg navic ubira na lehkosti ziti, ale asi je nejbliz k takovymu 'universal soldier'




TOPlist