Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
na živo se mi líbila ještě víc a i posed na ní se mi zamlouval-pěkná holka a daly se snést i ty výfuky-i když teda??? Mám slabost vlastně pro všechny čtyři japončíky!
diky za dalsi fotky ty kufry tam vypadaj pekne a top-case se da pridelat samo domo, kdyz jde na ZX10R, tak proc by nesel semhlenc a urcite vyrazne levnejc nez z fabriky
Tahle Zka se mi moc líbila, než jsem ji viděl na živo. To mě hodně odradilo. Vše prapodivně tvarované, nádrž katastrofa, plexi to snad ani nemůže být funkční a pokud tak pro trpaslíky a ke kufrům se nemá cenu ani vyjadřovat. Určitě to bude fajn svezení, ale kromě barvy se mi vůbec nelíbí..
Kovi: tohle je mýtus, který provází tuto motorku od jejího začátku. Aby horký vzduch nějak výrazně zahřál kufry, tak bys musel s tou motorkou desítky minut stát na místě. A abys je poškodil, tak nevím co bys musel udělat...
Za jízdy těm horkým výparům v podstatě ujedeš, navíc jsou kufry ochlazovány prouděním okolního vzduchu. Takže "No problem" ...
Motorka pekna a urcite super svezeni, ale recenze jako takova mi prijde jak kdyby autor jen vlastnimi slovy popsal marketingovy zvasty z katalogu. Chybi mi tam uplne pohled ze strany spolujezdce (kdyz je to ten cestak), jak jde nastavovat plexi a jestli je k necemu i pro vyssi lidi atd.
Pěkná mašina, vyvážená, akorát dva mínusy jí to kazí:
1) nemožnost nasazení topcase s bočníma kuframa
2) odporný vejfuky, který nutí k další investici do normálně vypadajících laďáků (ale aspoň josu na obou stranách)
Hmmm, topcase nejde použít současně s bočníma kuframa, kolik inženýrů bylo asi potřeba na to aby todle vymysleli?
Jinak test zase celkem o ničem (proč to vůbec čtu?), měl jsem vědět že to zase bude motorka pohodlná jako Goldwing která na okruhu stačí sportům. Navíc má spoustu super elektroniky díky které to zvládne i začátečník ale zkušenýho jezdce neomezí...
Je to super mašina. Jen ten ukazatel zařazené rychlosti není taková maličkost a uvítal bych ho. A škoda, že nešly změny ještě dál: Big pistony by byly super. Snad v další verzi ... Ale jinak super
Škoda těch hloupých blinkrů, stále zvažuji přestup z 650R na 1000R, ale jen za poslední dva týdny bych měl už zrušené blinkry na obou stranách. Když z motorky něco po straně čouhá, je to často problém (nemyslím věci, které se sklopí...).
to plexi je podivny teda, koukam na to delsi dobu a nemuzu tomu prijit na chut skoda ze neni zadna fotka s kuframa z dalky, at je videt komplexne jak to vypada. rikal sem si ze to je docela nastupce ZX9R, ale porad je vic do cestovna a 30kg navic ubira na lehkosti ziti, ale asi je nejbliz k takovymu 'universal soldier'
asi preto dostal ocenenenie AKO NAJKRAJSIA MOTO na EICMA 2009
JA-NE: píše někdo, kdo jezdí na hnusným Hypermotardu
Z ryže jedine Kawa.na zbytok japonskej produkcie sa neda pozerat..
Špičková mašina..
seikos: to vlastne do clanku nemuseli davat zadny fotky, kdyz se daj najit na googlu co a urcite tam bude i nejaka podobna recenze ...
Ta motorka je fakt odporna. Kdy uz konecne zacne Japonec delat hezky motorky?
Toncek: 5 vteřin v Google
Fotka z EICMA, kde se motorka představovala již před půl rokem. Kdybys byl trochu pozornější, tu vizošku už bys dávno měl. Mimochodem s Akrapem
Motorka se mi libi,krom plega a tech hroznejch vejfuku .
Jinak zas ta vsudy pritomna elektronikaaaaaaa ...
na živo se mi líbila ještě víc a i posed na ní se mi zamlouval-pěkná holka a daly se snést i ty výfuky-i když teda??? Mám slabost vlastně pro všechny čtyři japončíky!
diky za dalsi fotky ty kufry tam vypadaj pekne a top-case se da pridelat samo domo, kdyz jde na ZX10R, tak proc by nesel semhlenc a urcite vyrazne levnejc nez z fabriky
mě se líbí, souhlasím s blinkrama co se moc nepovedli..
Mě by zajímala jedna věc a to kde se to fotilo...
Tahle Zka se mi moc líbila, než jsem ji viděl na živo. To mě hodně odradilo. Vše prapodivně tvarované, nádrž katastrofa, plexi to snad ani nemůže být funkční a pokud tak pro trpaslíky a ke kufrům se nemá cenu ani vyjadřovat. Určitě to bude fajn svezení, ale kromě barvy se mi vůbec nelíbí..
podle mě jedna z nejhezčích motorek současné japonské produkce
Nechápu proč jsou na tom S20ky? Mě Zadek vydržel necelý 4tisíce kiláků, to už měl uprostřed 1mm a na krajích lehce přes 2mm.
krom toho maji jak pisou v clanku spodni kovovou ochranu pred fuck plyny :) jinak myslim ze za FZS 1000 dobra nahrada :)
Kovi: tohle je mýtus, který provází tuto motorku od jejího začátku. Aby horký vzduch nějak výrazně zahřál kufry, tak bys musel s tou motorkou desítky minut stát na místě. A abys je poškodil, tak nevím co bys musel udělat...
Za jízdy těm horkým výparům v podstatě ujedeš, navíc jsou kufry ochlazovány prouděním okolního vzduchu. Takže "No problem" ...
Když se divam na foto mam dojem ze ty výfuky musí spálit kufry na prvočinitele nebo jen klame foto?
Pohled na moto s kuframa z boku je úplně na konci videa..
Motorka pekna a urcite super svezeni, ale recenze jako takova mi prijde jak kdyby autor jen vlastnimi slovy popsal marketingovy zvasty z katalogu. Chybi mi tam uplne pohled ze strany spolujezdce (kdyz je to ten cestak), jak jde nastavovat plexi a jestli je k necemu i pro vyssi lidi atd.
Když se pořád zdůrazňovalo, jak je mašina vhodná na turistiku, proč tam není zmínka o pohodlí pro spolujezdce???
Pěkná mašina, vyvážená, akorát dva mínusy jí to kazí:
1) nemožnost nasazení topcase s bočníma kuframa
2) odporný vejfuky, který nutí k další investici do normálně vypadajících laďáků (ale aspoň josu na obou stranách)
Hmmm, topcase nejde použít současně s bočníma kuframa, kolik inženýrů bylo asi potřeba na to aby todle vymysleli?
Jinak test zase celkem o ničem (proč to vůbec čtu?), měl jsem vědět že to zase bude motorka pohodlná jako Goldwing která na okruhu stačí sportům. Navíc má spoustu super elektroniky díky které to zvládne i začátečník ale zkušenýho jezdce neomezí...
Mezi tou BMW mánií celkem fajn motorka...
Spousta fotek, ale žádná, kerá by ukázala motorku z boku s kuframa...jenom asi 8 fotek z nic neříkajícího zadního úhlu...
Mám model 2011 a jsem maximálně spokojený. Po modelu 2014 už pošilhávám.. Za ty věcičky, které to má navíc .
IROM-MAIDEN-ZXR: jj, ukazatel rychlosti by se vážně hodil.
Moc pěkné a za ty nenapadne držaky na kufry a kufry maji u mě 10b
Je to super mašina. Jen ten ukazatel zařazené rychlosti není taková maličkost a uvítal bych ho. A škoda, že nešly změny ještě dál: Big pistony by byly super. Snad v další verzi ... Ale jinak super
Škoda těch hloupých blinkrů, stále zvažuji přestup z 650R na 1000R, ale jen za poslední dva týdny bych měl už zrušené blinkry na obou stranách. Když z motorky něco po straně čouhá, je to často problém (nemyslím věci, které se sklopí...).
to plexi je podivny teda, koukam na to delsi dobu a nemuzu tomu prijit na chut skoda ze neni zadna fotka s kuframa z dalky, at je videt komplexne jak to vypada. rikal sem si ze to je docela nastupce ZX9R, ale porad je vic do cestovna a 30kg navic ubira na lehkosti ziti, ale asi je nejbliz k takovymu 'universal soldier'