Kawasaki Z H2: Šílený vlkodlak s kompresorem
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.6.2020 | Zobrazeno: 20 161x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.6.2020 | Zobrazeno: 20 161x
Tuono je mrtvé, teď vládne Streetfighter V4 Káwěnka je kategorie sama pro sebe, těžkotonážní supernaháč, něco jako bejval B-King. Díky za test, super video!
2 reakce
Za mě je to šílená motorka. Aspoň pro zdejší šílené silnice a šílený provoz. Nevyužili bych ani 50% výkonu. Ale ja jsem posera, protože kam nevidím, tam to nesolím. Taky servis bude lahůdka: gumy, řetězová sada, kompresor... Ale kdo má pytel penězi, toho to nemusí zajímat. Mám takové tušení, že se to bude v USA prodávat jak housky na krámě. Na machrováni na těch jejich nekonečných rovinách zdejší ladiči nic lepšího nenajdou. Hoděj na to dlouhou kyvku a budou gumovat do zblbnuti.
Strašně mě baví Vaše videa. Klidně delší.
1 reakce
Děkujeme moc.
Testováno u Vysokého nad Jizerou. A já si říkal, kdo mě to tady lítá kudlu s novou Kawou kolem baráku
Já mám tyhle bestie rád a pomalu si zvykám i na ten design... ale ten vejfuk... to přeci nemůžou na tenhle stroj vůbec dát. Chápu že si tam pak dáme ladak ... ale je to bleee... za mě stále vede Vévoda
Proč nerozmažete ten tachometr? To není moc chytré...
Jinak test dobrý, cením si objektivity. To ABS je fakt divný. Ale motorka na zabití. A ještě k tomu žere.
2 reakce
Mě se design téhle Kawy naopak líbí, vypadá jinak a i to se počítá!
Nižší váha by se sice opravdu hodila, ale na druhou stranu, moje XJR 1300 vážila 254kg a přesto se s ní daly zatáčky všeho druhu jet na koleno. Co mi vadilo na XJR víc, bylo nejdříve škrtání stupačkami, pak i stojanem a padáky, to už bylo nebezpečné.
Nic takového ale redaktor nezmiňuje, takže asi dobrý!
Přizvedávání předku bych nenazval nevýhodou, ale charakteristickou vlastností, která se dá při výkonu 200 kobyl čekat a kdo se toho bojí, musí si holt včas přeřadit.
Za mě parádní motorka! Díky, Honzo, za test!
Pěkný bajk,ale Tuňák je Tuňák.A může to jet jak chce.V4 dělá tu nejlepší hudbu.
Čistě teoreticky.. pokud pojedu po dálnici na šestku, překročím 6 tisíc otáček motoru a zapnu tempomat.. to potom bude pořád v akci kompresor? Nebo je v provozu pořád?
Technicka zajímavost s prumernym podvozkem, neuplne idealne nastavenym ABS a trochu kontroverznim desinem. No nevim, moc jich asi na silnici nepotkame...
Zacina mi pripadat, ze zacinaji jit ve stopach automobilek, ktere se nyni utapeji v nesmyslném počtu vice ci mene uspesnych modelu...
Neľúbi sa mi tento Kawa štýl poslednú dobu. Pekné naháčové Ztka skončili asi tak v roku 2005. A áno, nemám na ňu.
1 reakce
Ta váha to totálně zabíjí. Být o 30 až 40 kilo těžší než konkurence je naprosto špatně. Neměl jsem možnost ji testovat, ale schopný to bude asi jen po rovině - v zatáčkách se vysoká váha zřejmě rychle pozná.
Současně bych rozhodně nesouhlasil s tím, že přední kolo věčně v luftě je "dobře". Stejně tak bych nesouhlasil, že třeba KTM 1290 SuperDuke 2020 by jezdil nejradši jen po zadním. Měl jsem možnost před 14 dny testovat aktuálního SuperDuka a současně Streetfightera V4 a Duke se choval naprosto způsobně - žádná panáčkovací bestie to není, takže jestli se Kawa staví pořád na zadní, tak tím hůř pro ni. O SFV4 pak ani nemluvě - ta je přesně tím, o čem se v článku píše jako o "ostatní z rychlé party se většinou snaží efektivně letět dopředu" - sem myslel, že o tom to právě je - dostat efektivně co nejvíc koní na silnici a ne se bát za to vzít, aby se motorka hned nezvedla. To je pak její výkon dost na nic. Ale Kawu jsem neřídil, tak nemohu mluvit z vlastní zkušenosti.
1 reakce
Skoda te hmotnosti, osobne bych volil radeji brutalku 800, kt. je o parnik hravejsi, o to jde u naked biku predevsim.
Taky nevim, proc se pise o nejsilnejsi motorce teto kategorie, kdyz hned v uvodu zminujete vykonejsi Agustu a Ducati.
Tohle me vubec nelaka a to mam rad motorky jako jsou superduke, brutalka, streetfighter i mt10, ale tohle je takova tezkotonazni lokomotiva, tak ji dali kompresor, aby byla necim zajimava.
V kawě by koncepci H2 meli nechat plavat a udelat nahace, co vychazi ze zx10r.
4 reakce
Dobře postavená mašina, a komprič tomu dává pěkný říz
Je až děsivé na co všechno mám teď papíry (hurá už mám plné A) a teoreticky i peníze(když bych poslal rodinu pást). Ale naštěstí na tohle prostě nemám koule . Doufám, že se tom zabije co nejmíň lidí...
... hm, kontrola vůlí v kompresoru co 12k...
"If the supercharger impeller axial play exceeds the service limit, replace the supercharger impeller housing assy."
To zní jako hodně banánů
Otázka "Na co turbo?" je na stejné úrovni, jako když se zeptáte horolezců, proč na ty osmitisícovky lezou.
Teď by to ještě chtělo od našich kluků test čisté H2. Ano, té s 300 ks(HP či PS).
1 reakce
Ahoj, měli jsme tady dva testy:
Srovnávák s videem:
https://www.motorkar...a-zbesile-42034.html
Plus samostatně jako novinku + majitel co přijel na letiště
https://www.motorkar...-dragster-32194.html
Tommyho onboard blbá kvalita, sorry:
Zajoch to napsal dobře. Zní mi to jako nevyvážená turbo-laboratoř na dvou kolech. Úžasná technika divokého motoru lehce přebíjející většinu ostatního. Rozpočtové komponenty mi na takové vzteklině vyloženě smrdí. Na co turbo, když Kawa umí nej superbikové motory? 2/3 koní a 40 kg dolů. Pěkná taky není. Chtít ty love vrazit do supernaked, tak jdu k evropské konkurenci.
1 reakce
No, bude to samozřejmě individuální, ale řekl bych že to bude jeden ze strojů s delší životností než jejich majitel.
1 reakce
Ubrat 50 kilo a 50 koni, tak se clovek povozi mozna jeste lepe.
Mam Zeda 900 a vyzkousel jsem si Z H2 na green days a musim rict jedno - kdyz se vytoci, tak je to fakt zelena bestie. Technicky vymakany stroj do bezvedomi a urcite je dobre ze vznikl, at se nam ten technicky pokrok nekam hejbe. Kdybych mel v kolonce povolani napsano "rentier", tak si ho asi poridim. "Nastesti" si vydelavam jako kazdy druhy a mam vice prakticky pristup k vecem, takze osobne bych kazdemu spise doporucil misto H2 radeji toho Zeda 900.
Na jezdeni po silnici [v provozu] je vazne tezke vyuzit Z H2 naplno, pokud se teda clovek nechce zabit. Na okruhu by to byla jina pisnicka, ale zase na vaznejsi jezdeni na okruhu si clovek neporidi nahace, ze ano
Designérský tým by v Kawasaki měli konečně vyměnit, bo poslední roky tvoří hrozné paskvily . Obzvláště řada Z . Dříve se mi jejich motorky líbily, dnes se za nima ani neotočím
2 reakce
Super Ale bacha aby si pro tebe nepřišli,viš co viď
Do týdne by bylo po mně
Nasranej krocan , hodně výstižný Za mě vzhled nic moc , ale technicky se asi povedla krom toho ABS