husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hooorus (124) napsal 05.09.2019 v 17:04

Nekde jsem driv cetl clanek, ktery srovnaval W650 a W800 (puvodni generaci) a vysledek byl, ze to jede plus minu stejne (po zahrati).
Mohl nekdo uz porovnat W800 street (nova) se starsi W800 nebo W650 ?

Slow (48) napsal 05.08.2019 v 11:34

Podle mého subjektivního dojmu, byla předchozí verze (a potažmo W650) hezčí.
Mám rád staré klasiky, ale zrovna tento "návrat" mě naživo moc neučaroval, to samé R-E, na fotkách a na živo na výstavě
Když to porovnám s Jawou 350 (4T 400) , SWM 450 tak zase odůvodnění dvojnásobné ceny nevidím..
to SR400 či SR400SS je jiné kafé (jen s cenou to taky pos*ali..)

SuperSic58 (1307) napsal 31.07.2019 v 06:58

Pěkný retro Ale ty euronormy a zabíjení motorů, to je průser. Nedávno sem se svez v euro 6 autě Honda s dvoulitrovým benzínem V-Tec a dynamika vozu asi jako škoda favorit... Nemoh sem tomu věřit, že je to tak líný... Tohle soudruzi posrali...

Guzalkara (164) napsal 30.07.2019 v 21:39+2

Hunyady,skús sa opýtať tohto pána,na čom všetkom sa dá cestovať a ako ďaleko :https://www.motorkari.cz/profil/?uid=81704&act=motorky&scr=0
Naposledy sa zbavil nudného Stroma a kúpil znova RE.
Ale s tým tvojím porovnaním Kawy a Hondy súhlasím.
Pre mňa osobne sú tie parametre dostatočné a skôr idem po celkovom prejave motocykla,ktorý mne vyhovuje. Ale,čo si budeme navrávať,48 koní a 62 NM nie je žiadna bomba. Veď som to aj predtým naznačil.

Hunyady (9) napsal 30.07.2019 v 21:06+2

Na fotkách vypadá motorka hezky, líbí se mi. Na daleké cestování to není, zato udělá hromadu parády a radosti. Ale pobavilo mě, že motor 800 ccm, 35 kW, 63 Nm je vyzdvihovaný jako skvělý a charismatický, ale v Hondě NC750 je motor obdobných parametrů (750 ccm, 40 kW a 68 Nm) vysmíván jako slabý, na h0vn0, šrot a našel bych dalších hromadu negativních přívlastků. Přitom NC si kupují lidé, co jezdí víceméně stejné, jak popisuje autor u téhle Kawy, jen chtějí praktickou motorku- dělníka na každý den. Zatímco tahle Kawa si může takový motor dovolit, páč je retro, od Hondy je to drzost takový motor instalovat do NC a říkat tomu motorka .

vopák (51) napsal 30.07.2019 v 12:08-1

Pěknej článek a krásná motorka..ze všech úhlů pohledu

Hooorus (124) napsal 30.07.2019 v 08:36+1

Motorka pekna, za ten zadni kotouc nemuze... to je norma.
Chtel bych se na tom ze srandy svest, protoze w650 co mam doma ne vsechno mozne, jenom ne tuha masina...

Diky kawe za oziveni Wcka, ale i kdyz sem velky fanda Kawy, tak chtit dneska novou masu tehle kategorie... tak si asi koupim RE protoze 240 vs 170 je fakt smrtici rozdil.

Targus (429) napsal 30.07.2019 v 00:00

pps2

Taky si to můžeš koupit a nechat to přečipovat, jak to dělá většina lidí. Emise se na motorkách zatím neměří...

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 23:59

mildafleck

Ukaž mi libovolný motor, který jede líp po předělávce na zpřísněnou euronormu.
Nebo vypiš jejich seznam, pokud jich máš odzkoušených vícero.
Já ti vedle toho vypíšu seznam motorů, které soudruzi úpravci zabili. Ten můj seznam nebude krátký...

pps2 (38) napsal 29.07.2019 v 23:39+2

Targus:
Mea culpa, máš pravdu, teď jsem si parametry W800 2019 dohledal na ofi stránkách kawy ..

No tak to je ale v pér*eli pane hrábě ..
Max. krouťák už od 2,5 tis byl na původní W800 téměř ten hlavní důvod proč jsem si jí pořizoval (druhý, že je /bylo na ní minimum plastů a zpracování ještě ve 2014 opravdu exelentní) .

Nemám už ve svém věku potřebu mašinu točit jak motorovou pilu/křovinořez aby vůbec jela a klepaly se okenní tabulky v barácích okolo silnice ..

Takže už spolu holt asi zůstaneme dokud nás ojnice, klikovka či srdeční sval nerozdělí ..

mildafleck (-5) napsal 29.07.2019 v 23:09

Za mě musím říct že se na ní Euro norma dost podepsala...Oproti W 650 my příjdou ty doplňky jak vytisklé na 3D tiskárně chybí našlapování a ten zadní kotouč to je tam opravdu dost nabastlený..Motorka v podstatě v této kategorii nemá konkurenci ovšem za tu cenu to žádný prodejní HIT nebude dle mého názoru je vysoká...

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 22:46

pps2

Proč bylo nutno zvýšit otáčky oproti starému modelu?
Na to se zeptej soudruhů v europarlamentu, kteří protlačují emisní euronormy.
Prostě bez benzínu to nepojede a nepojede a nepojede..
A když ochudíme směs, aby byly emise v Ou Keji, tak prostě potřebný benál ve válci nemáme a nemáme a nemáme.
Nu a když chceme, aby to jelo aspoň trochu, tak to musíme točit a točit a točit, aby tam pumpa, která dává po novu polovic, musela špricnout dvakrát.
S naprosto stejnými problémy se potýkám u dvou osobáků, které máme v rodině. Ten s nižší emisní normou sice víc čadí, ale jede jak pila už od dvou tisíc. Motor toho druhého se začíná budit až když ručička otáčkoměru přeleze čtyřku.

CZ175_1967 (105) napsal 29.07.2019 v 21:56

Krásných motorek i klasického vzhledu se dělá dost, ale jsou lidé, kteří to nechtějí vidět, protože je baví nadávat na všechno a na všechny. Mnohdy ani na motorce nejezdí. Tak je nechme.

bruttopyr (396) napsal 29.07.2019 v 21:48

W800 je krásná motorka , ani mě neruší to přední LED světlo , jen to chce ještě znovu dát stříbrný motor a lesklý lak - já už na ty "módní" matné laky prostě nemůžu koukat...

Cca před 10 lety jsem měl W650 a po mých sportovních motorkách to byl úžasný stroj, který mě zase naučil koukat se během cesty po krajině a ne jen proletět z bodu A do bodu B. Na vyčištění hlavy po práci ideál i bez 100PS...

Matheo_ (27) napsal 29.07.2019 v 21:24-1

Hnusna a zbytecna masina... Nahaaace stylu speed rs, monstery atd mam rad. Stejne tak i levnejsi HD, motardy od husky a ktm, ale toto je ekl... Prachy mam, ale za boha nevidim duvod je cpat do neceho, co je neslane, nemastne a totalne zbytecne...

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 19:41

JoskaH

Možná, že je raritou z toho důvodu, že se motky tohoto designu prostě nevyrábějí a vpodstatě není z čeho vybírat...
K tomu dojdeme poměrně rychlým srovnáním nabídek jednotlivých značek. V době rychlého netu to dáme za pár minut.

pk14 (175) napsal 29.07.2019 v 18:06-1+1

" ...a pak zaparkujete u své oblíbené kavárny" . Prdlafky jsou na obrážení kaváren... ? Nějak nikoho takového v okolí neznám. Ale asi to máte v metropóli jinak ...

Dan66 (74) napsal 29.07.2019 v 17:30

Mě se líbí.

pps2 (38) napsal 29.07.2019 v 17:13

Nějak se mi nezdají uvedené technické údaje ..

Když "stará" W800 má Mk max při 2500 r.p.m proč by jej nyní zvedali na 4800, když právě krouťák je hlavní devizou tohoto stroje?
Nehledě na to, že vyjma toho, že je celý hnusně, pardon "moderně" černý s tím motorem prakticky nic moc nedělali ..

Guzalkara (164) napsal 29.07.2019 v 16:31

Technicky ju možno oproti starej vylepšili,ale dizajnovo trocha zhovadili. Keď som ju videl naživo,bol som sklamaný. Toto je už akési neo retro,poplatné móde. Ale pravda,v dnešnej vesmírnej dobe je to stále pekná motorka. Dosť nám aj zdražela.
"Obrovská chuť do života","mohutný zátah"... Chápem autora a jeho nadšenie a viem,ako to myslel.Veď sám mám podobnú motorku s rovnakými parametrami. Ale ak to číta niekto bez skúseností,mohol by aj uveriť.

Retro (29) napsal 29.07.2019 v 15:50+1

Keď sme pri klasických motorkách...Jazdil som aj na W650 aj na W800 a preto...pribudol do rodiny Royal Enfield Continental GT 650. A viem prečo. Ať si kdo chce, co chce říká

JoskaH (444) napsal 29.07.2019 v 14:57+1

Targus
Tady se nejedná o to, co je "správně" a co není. Tady se jedná o to, co a kolik lidí reálně koupí a proč.
Myslím tedy, že není nutno vnucovat, že by jim mělo stačit tohle a neměli chtít tamto. Jednoduše je to na lidech, kteří platí.
A takovouto (vážně krásnou) motorku si koupí fakt hrsticka lidí, proto je rarita ji spatřit.
To je jednoduchá skutečnost.

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 14:24+1

JoskaH

Naprostá většina lidí si akorát chce na něco hrát a zdánlivě někam patřit. Tady bych mohl souhlasit s exkluzivitou, to jo. Mám na to, chci se pochlubit. Tomu rozumím.
Ale sport v dnešním provozu?

Výkon na zacpaných dálnicích?

Cestovní schopnosti - ta motorka nemá kola a motor? Nebo je zakázáno na ni namontovat soustavu dvaceti či kolika kufrů?

Tak jo, proč ne. Každého věc, na čem chce jezdit.
Já jsem prostě starý na to, aby se mi líbily motky s včelím ksichtem a nevidím důvod, proč cpát prachy za elektronesmysly, které nikdy nevyužiju, anebo za popraskané předražené plasty, které z drtivé většiny zvedají váhu a překážejí při manipulaci.

Ale samozřejmě každému podle jeho vkusu, proč ne.

TopSBK (86) napsal 29.07.2019 v 13:48

Radost pohledět

JoskaH (444) napsal 29.07.2019 v 13:15+5

Normální lidi...hmmm, to je jako kdo nebo co?
Naprostá většina lidí chce dnes od motorky sport/ výkon nebo cestovní schopnosti.
Nebo když kochacku tak exluzivitu ( velký chopper, nejlíp Harley).
Tahleta krásná Kawasaki nemá nic z toho, proto jich člověk potká naprosté minimum. Navíc má v tom relativně málem okruhu potenciálních zájemců několik silných konkurentů (Boneville, V7...).
Pořád je nádherná, pořád bude sklízet pochvaly a pořád jich na silnici bude hrsticka.

1scooter (6) napsal 29.07.2019 v 12:31+1

Krásná motorka i článek. Obojí se dnes už málo vidí. Souhlas, že barevně není výrazná. Chromu poskrovnu. Zřejmě kvůli údržbě. Spotřební materiál, kdo by to dnes leštil, že?

mojas (24) napsal 29.07.2019 v 12:31+1

Moje W650 točí při stovce 3500 otáček, myslím, že tam máte chybu, když píšete 4500, nebo je ta W800 tak do pomala?

kawassak (127) napsal 29.07.2019 v 09:39+2

Test i technika ok
Černou, šedou bych si teda ale nevybral. Nepraktické, sluší málokteré motorce a motka by měla/mohla být na cestě i vidět Kavárny nevyhledávám a po městě jezdím na kole...

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 08:49+1

Ještě doplním poděkováním výrobci, který si vzpomněl na normální lidi, co mají motorku proto, aby na ní jezdili a ne furt řešili elektronické "vychytávky Ládi Hrušky". Prostě pro takové, kteří se řídí heslem, že méně je někdy více.

Targus (429) napsal 29.07.2019 v 08:41+1

Konečně zas motorka, která vypadá normálně a dokonce předstírá, že na ní nejsou plasty.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist