Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
případné zájemce o tento motocykl musím varovat před VIBRÁTOREM -vibrace do stupaček a v zrcátkách, zkuste projet i Stroma a pak si vyberte. Nemám ani jedno, ale oboje jsem projížděl.
Já najezdil asi 500 km na starším Versysu (r.v. 2009 - je přítelkyně) ve dvou v I a SLO (přes Vršič) a pro dva (nejsme nejmenší a nejdrobnější) to ideální nebylo, nicméně co dělat když mě tam nechalo BMW. Jinak ta motorka je fantazie, co se jízdy týče. Pocitově silnější než 650, překvapivej nástup ve středních otáčkách, hodně povedený je odstupňování převodovky, jinak by se 650 asi nemohla takhle chovat. Podvozek nemůžu zhodnotit úplně objektivně - je na něm sada na snížení od Wilbers (-5 cm), celkově je moto od namontování týhle sady tvrdší. Úžasná je i spotřeba - sólo někde mezi 3,5 - 4 litry i při dost svižný jízdě.
Pak jsem řídíl asi 50 km tenhle novější model (2001 - ten je pro změnu mýho bratra). Ten už je normální nesníženej, s vysokým plexi a Akrapovičem. Podvozkově trochu houpavější (nevim jak má nastaveno) a nejel jsem na něm žádnou kudlu. Nicméně stejně příjemnej stroj, vyloženě zábavnej, když se v zatáčkách drží na 5 tis. ot. tak nádherně sedí, no prímová záležitost, opravdu mě ta motorka velice překvapila. Konstruktérům z Kawy tleskám a smekám ...
jednim slovem pohodova motorka pojezdil jsem na ni kratce, podvozek super, motor by mohl mit jeste trochu vic sily, ale staci to. motorka mela najeto pres 2tis.km a prevodovka byla ticha a brzdy brzdily taky v poho. univerzalni moto navic na nase uzasne cesty primo idealni
Souhlasím s Hofnerem. To jsou ty nejzásadnější věci a často chybí. Jinak motorka velmi zajímavá. Motor když člověk mrkne na youtube se zdá být nepřekonatelný.
Výkon taky neřeším... Můj Monster 900 jej má... ani nevím jaký, páč toto číslo mě nezajímá, ale v reálu je to do 200 km/hod střela a rychleji jet nepotřebuji... byť 240 to dá...
Vzkaz pro redakci- udávejte v údajích taky krouťák, nejenom výkon. Výkon je pěkná věc, ale mě zajímá v kterejch točkách už má motorka dost síly. TAky by neuškodily info jako "motor už pěkně táhne", či motor "necuká" od x otáček, taky kterej kvalt to utáhne při padesátce na rovině. Díky.
Diamonds: Je dobře, že se kolem designu neshodneme, pže jinak by všichni jezdili na jedné mašině. Každopádně ti ted napíšu něco, co se ti líbit nebude. Designem se malinko zabývám a zrovna tahle kawa (včetně pár dalších modelů) je designově velmi zajímavá, ale bohužel spíš negativně. Je doslova nevyvážená a působí poněkud tupě (skoro německy). To ale nic nemění na tom, že je to jistě ,za ten pakatel, skvělá mašina a při cestě po Alpách bych tě brzy prosil, ať si prohodíme stroje a vrátil bych ti ji až doma.
Rado: 1) Škatulky neplatí ani pro jednu z nich. Dorso není motárdem,ni naháčem stejně tak, jako Versys není Endurem, ni cesťákem.2) O cestovních vlohách motorek by mohl psát dobře Jarda Šíma a jeho New "Pionýr". Pár pacošů za totáče dalo i Egypt na babetě.
vzhledem k mé nynější moto asi bez komentáře. Jenom bych doplnil, že brzdy si opravdu sednou kolem 1500km a převodovka ztichla a je naprosto kultivovaná - mimo stupně 1, ten klepne. A je mně naprosto jedno jestli se někomu líbí nebo ne, pro mě je designově dokonalá.
Někdo blije z Versyse,někdo z TDM...Vzhled je subjektivní.Já,ač staromilec dávám .Až budou k mání trochu levnější kousky a vyhrabem se z nejhoršího,koupím ji ženě...
když jsem ji poprvé viděl na obrázku (starší model) tak se mi chtělo blít. Ale říkal jsem si že třeba naživo to nebude tak hrozné. Pak jsem ji uviděl naživo a poblil jsem se
Spousta mých známých má první generaci Versys 650 a slyšel jsem na něj jen dobré reference . Sice jsem na Versysu nejel, ale myslím, že bych si ho v garáži dovedl představit . Nový Versys je z pohledu designu podle mě hezčí , 17-tky kola bych neřešil, je to cestovní motorka na zpevněný povrch, kdo chce jezdit i mimo asfalt, měl by se asi poohlédnout po XT660Z Téneré, což je podle mě jediná motorka která snese označení cestovní enduro .
"Motorka má 17“ kola, která jsou trnem v oku nejednomu vyznavači cestovních endur." S tím bych nesouhlasil. Vzhledem k tomu, že tohle žádný enduro není (ani cestovní), těžko to může být někomu trnem v oku. U silničních motorek jsou 17" liťáky standard.
Marex > papírové škatulkování nemám rád, je o ničem... Monster je taky vše krom cestovní motorky a naprosto v pohodě jsem s ním projel křížem celou Ukrajinu včetně Krymu a cestovnější motorku nehledám, páč ji mám... Fajn, tak od Aprilie postavme proti Versysu Shivera, i tady není o čem...
Petr: Je to jak píšeš...ALE!!! Versys je "cesťák" a Dorso je "cestovní motárd". Navíc když sedneš na Dorsoduro a kolenama obepneš nádrž, dojde ti, proč si lidé tuto motorku pořídí čistě jenom kvůli tomu, jak vypadá. Zpracování je doslova otřesné...!!!ALE!!! No a co!? Když ji miluješ... (PS: Zepředu by to chtělo tu Kawu asi upravit kladivem...)
Rado: to já teda taky, protože Versys vypadá oproti Aprilce strašně levně (výfuk, plasty kolem rámu). Dorsoduro je nejen na fotkách poctivý kus motorky, jenže spousta lidí má proti Italům předsudky a nikdy by si ho nekoupila.
případné zájemce o tento motocykl musím varovat před VIBRÁTOREM -vibrace do stupaček a v zrcátkách, zkuste projet i Stroma a pak si vyberte. Nemám ani jedno, ale oboje jsem projížděl.
Já najezdil asi 500 km na starším Versysu (r.v. 2009 - je přítelkyně) ve dvou v I a SLO (přes Vršič) a pro dva (nejsme nejmenší a nejdrobnější) to ideální nebylo, nicméně co dělat když mě tam nechalo BMW. Jinak ta motorka je fantazie, co se jízdy týče. Pocitově silnější než 650, překvapivej nástup ve středních otáčkách, hodně povedený je odstupňování převodovky, jinak by se 650 asi nemohla takhle chovat. Podvozek nemůžu zhodnotit úplně objektivně - je na něm sada na snížení od Wilbers (-5 cm), celkově je moto od namontování týhle sady tvrdší. Úžasná je i spotřeba - sólo někde mezi 3,5 - 4 litry i při dost svižný jízdě.
Pak jsem řídíl asi 50 km tenhle novější model (2001 - ten je pro změnu mýho bratra). Ten už je normální nesníženej, s vysokým plexi a Akrapovičem. Podvozkově trochu houpavější (nevim jak má nastaveno) a nejel jsem na něm žádnou kudlu. Nicméně stejně příjemnej stroj, vyloženě zábavnej, když se v zatáčkách drží na 5 tis. ot. tak nádherně sedí, no prímová záležitost, opravdu mě ta motorka velice překvapila. Konstruktérům z Kawy tleskám a smekám ...
jednim slovem pohodova motorka pojezdil jsem na ni kratce, podvozek super, motor by mohl mit jeste trochu vic sily, ale staci to. motorka mela najeto pres 2tis.km a prevodovka byla ticha a brzdy brzdily taky v poho. univerzalni moto navic na nase uzasne cesty primo idealni
Souhlasím s Hofnerem. To jsou ty nejzásadnější věci a často chybí. Jinak motorka velmi zajímavá. Motor když člověk mrkne na youtube se zdá být nepřekonatelný.
Kawasaki power
mě se to líbí, ale asi nic pro čahouny...
Jindra > to mě hned napadlo, že je to zmenšené GS s řadovým motorem
Vsadil bych se, že kdyby na tom byly nálepky BMW tak tu bude každý slintat a chválit neotřelý design
Někomu se Versík líbí, někomu ne, ale jezdí se na něm jako na málo čem...
Design staršího modelu se mi líbil mnohem víc
Výkon taky neřeším... Můj Monster 900 jej má... ani nevím jaký, páč toto číslo mě nezajímá, ale v reálu je to do 200 km/hod střela a rychleji jet nepotřebuji... byť 240 to dá...
Tak to je naprostá pravda. Tuctový to není a s ničím si to nespleteš!!!
naprosto v poho. Já raděj výstřední moto než zapadnout v řadě do tuctu.
Vzkaz pro redakci- udávejte v údajích taky krouťák, nejenom výkon. Výkon je pěkná věc, ale mě zajímá v kterejch točkách už má motorka dost síly. TAky by neuškodily info jako "motor už pěkně táhne", či motor "necuká" od x otáček, taky kterej kvalt to utáhne při padesátce na rovině. Díky.
Jo, souhlas s tím, že vypadá divně, ale jezdit to může pěkně... navíc opravdu moc nestojí, takže si své kupce zcela jistě najde
Diamonds: Je dobře, že se kolem designu neshodneme, pže jinak by všichni jezdili na jedné mašině. Každopádně ti ted napíšu něco, co se ti líbit nebude. Designem se malinko zabývám a zrovna tahle kawa (včetně pár dalších modelů) je designově velmi zajímavá, ale bohužel spíš negativně. Je doslova nevyvážená a působí poněkud tupě (skoro německy). To ale nic nemění na tom, že je to jistě ,za ten pakatel, skvělá mašina a při cestě po Alpách bych tě brzy prosil, ať si prohodíme stroje a vrátil bych ti ji až doma.
Rado: 1) Škatulky neplatí ani pro jednu z nich. Dorso není motárdem,ni naháčem stejně tak, jako Versys není Endurem, ni cesťákem.2) O cestovních vlohách motorek by mohl psát dobře Jarda Šíma a jeho New "Pionýr". Pár pacošů za totáče dalo i Egypt na babetě.
vzhledem k mé nynější moto asi bez komentáře. Jenom bych doplnil, že brzdy si opravdu sednou kolem 1500km a převodovka ztichla a je naprosto kultivovaná - mimo stupně 1, ten klepne. A je mně naprosto jedno jestli se někomu líbí nebo ne, pro mě je designově dokonalá.
me se nelibí je divna ale asy jezdi fajne...
Tak ja uz budu hodnej . Vsechny motorky jsou krasny .
Zase mi nekdo smazal prispevky!! Proc? Nemuzu snad vyjadrit svuj nazor, ze ta motorka je hnusna???
Někdo blije z Versyse,někdo z TDM...Vzhled je subjektivní.Já,ač staromilec dávám .Až budou k mání trochu levnější kousky a vyhrabem se z nejhoršího,koupím ji ženě...
když jsem ji poprvé viděl na obrázku (starší model) tak se mi chtělo blít. Ale říkal jsem si že třeba naživo to nebude tak hrozné. Pak jsem ji uviděl naživo a poblil jsem se
Spousta mých známých má první generaci Versys 650 a slyšel jsem na něj jen dobré reference . Sice jsem na Versysu nejel, ale myslím, že bych si ho v garáži dovedl představit . Nový Versys je z pohledu designu podle mě hezčí , 17-tky kola bych neřešil, je to cestovní motorka na zpevněný povrch, kdo chce jezdit i mimo asfalt, měl by se asi poohlédnout po XT660Z Téneré, což je podle mě jediná motorka která snese označení cestovní enduro .
"Motorka má 17“ kola, která jsou trnem v oku nejednomu vyznavači cestovních endur." S tím bych nesouhlasil. Vzhledem k tomu, že tohle žádný enduro není (ani cestovní), těžko to může být někomu trnem v oku. U silničních motorek jsou 17" liťáky standard.
Marex > papírové škatulkování nemám rád, je o ničem... Monster je taky vše krom cestovní motorky a naprosto v pohodě jsem s ním projel křížem celou Ukrajinu včetně Krymu a cestovnější motorku nehledám, páč ji mám... Fajn, tak od Aprilie postavme proti Versysu Shivera, i tady není o čem...
Petr: Je to jak píšeš...ALE!!! Versys je "cesťák" a Dorso je "cestovní motárd". Navíc když sedneš na Dorsoduro a kolenama obepneš nádrž, dojde ti, proč si lidé tuto motorku pořídí čistě jenom kvůli tomu, jak vypadá. Zpracování je doslova otřesné...!!!ALE!!! No a co!? Když ji miluješ... (PS: Zepředu by to chtělo tu Kawu asi upravit kladivem...)
Rado: to já teda taky, protože Versys vypadá oproti Aprilce strašně levně (výfuk, plasty kolem rámu). Dorsoduro je nejen na fotkách poctivý kus motorky, jenže spousta lidí má proti Italům předsudky a nikdy by si ho nekoupila.
Nevypadá špatně, ale nové Dorsoduro bych si v této kategorii vybral spíše
pěknej počin