Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to pěkný stroj. Na pohled zcela určitě, myslím, že se za ním dost lidí otočí. Škoda jen, že Kawa nevyvinula vlastní motor. 2válec by skútru, vzhledem ke sportovnímu charakteru, určitě slušel víc. Takhle je to jen nadizajnované Kymco. Lépe než Downtown nepojede, ale více určitě stát bude.
sered: Například já jsem si z toho odnesl velmi užitečnou informaci: Kymco je lepší (víc místa na nohy, lepší ochrana nohou před deštěm, levnější a s ABS v základu). Takže za mně užitečný test
Jen pro upřesnění. Kawasaki už skútry pod svým jménem prodávala. Bylo to v době, kdy spolupracovala se Suzuki na společném prodeji některých motocyklů začátkem nového Milénia. Jednalo se o dva různé skútry a jejich název byl Epsilon 150 a 250. Vycházely z modelů Suzuki Avenis 150 a SkyWave 250.
mne sa paci... bral by som to hned
Je to pěkný stroj. Na pohled zcela určitě, myslím, že se za ním dost lidí otočí. Škoda jen, že Kawa nevyvinula vlastní motor. 2válec by skútru, vzhledem ke sportovnímu charakteru, určitě slušel víc. Takhle je to jen nadizajnované Kymco. Lépe než Downtown nepojede, ale více určitě stát bude.
Krajda: hezky článek a Kawa vypada super
Kawasaki super
No do p... už je to tady wongové dodávají díly ťamanům, chce se mi zvracet. Ale pěkná je.
Design pěkný. Ale jako skoročína Kymco dost drahý...
Pěknej kousek Ale vadili by mě 2 věci. Ten prostor pro nohy, neni tam ta šikmá přední plocha na uložení nataženejch nohou a pak to spojení s Kymcem
Pěkný skůtřík
Nic proti
Hm, len prečo nekúpiť rovno Kymco?
kava dyzajn
sered: Například já jsem si z toho odnesl velmi užitečnou informaci: Kymco je lepší (víc místa na nohy, lepší ochrana nohou před deštěm, levnější a s ABS v základu). Takže za mně užitečný test
Na skútry moc nejsem, ale tenhle nevypadá zle. Asi barevná kombinace
Jen pro upřesnění. Kawasaki už skútry pod svým jménem prodávala. Bylo to v době, kdy spolupracovala se Suzuki na společném prodeji některých motocyklů začátkem nového Milénia. Jednalo se o dva různé skútry a jejich název byl Epsilon 150 a 250. Vycházely z modelů Suzuki Avenis 150 a SkyWave 250.