Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
za mě taky kawa,elektrikou prošpikovaný bavor už je pro mě zbytečnej a navíc to už nejsou s goldwingem ani motorky,to už je jen pro fajnšmekry kteří toto milují,ale podívám se rád i na tyto stroje
Makám,vydělávám,odkládám,šetřím,střádám a mám před sebou jediný cíl a cestu a sice:KAWASAKI 1400 GTR
Mám už v tom jasno dávno předtím než tento článek vyšel a než nějaká odporně předražená nepěkná neobratná přetechnizovaná-přeelektrifikovaná-překombinovaná-přeplácaná-přehnaně prošpikovaná vším možným i tím nemožným BMW spatřila světlo světa.
Takže jedině a ve všem bohatě stačí a na celé čáře vítězí u mně nádherná sympatická cenově dostupnější Kawasaki co má už na první pohled srdíčko a ma jen o 5 koní méně s obsahem 1352ccm(155 koní)oproti obsahu 1649ccm(160 koní) BMW a to je fakt obrovský rozdíl 150.000,- plus mínus nemyslíte
RVP
Zdravím pány kolegy!
Asi před rokem a půl jsem kratičce řešil dilema, zda BMW GT 1300 (to ještě GT1600nebyla)anebo KAWA 1400GTR (ta zase byla na trhu , ale ještě ne v ČR). V Inveltu na Stodůlách jsem GT obcházel asi půl hodiny za velmi odborného výkladu dealera, a po půl hodině jsem odešel tak-nějak s názorem, že bratři Němci postavili určitě skvěle překomplikovaný stroj, ale srdíčko mu chybí (pokolikáté už?!). Týden na to přišla do Vrbovky Kawa GTR 1400, a já věděl už od dveří, že je to Ona!
Pokud si budete chtít přečíst pár mých postřehů ze života s Kawou GTR 1400/2010, mrkněte na: www.motorkari/profil/RVP.
Všechny zdraví RVP.
Chlapci, včera sem osedlal na cely den 1600gt a muzu s klidnym svedomim rict, ze to byl nejlepsi motorIsticky zazitek meho zivota! V sedle jsem stravil cely den, ani stopa unavy, totalni fascinace motorem, mp3 poslech, navigace... Par much by se naslo, ale vetsinou se jedna o resitelne problemy. Co se tyka pohodli,pocitu reprezentativnosti, jizdnich vlastnosti, sily motoru- dokonalost, kazdemu preji, at si to vyzkousi a potom sdeli svoje zkusenosti a ne jen strilet do tmy. Cena modelu 615.000 je opravdu vysoka... To je asi ta nejvetsi moucha;)
Mal som na predvadzacich dnoch pozicane GTR model 08, nazval by som ho nevynazeny motocykel,lepsie to uz bolo v roku 2011. ALE!!! pocas jazdy v pripajacom pruhu na hlavnu cestu na 2 druhom prevodovom stupni pod plynom sa mi sam od seba vypol motor, ten otocny spinac sa sam vratil do polohy vypnute. Dakujem neprosim.
K1600GTL na predvadzacich dnoch v Kosiciach dali kazdemu po zaplateni kaucie 500e... Zial ja som vyuzil verziu R1200RT-sklamanie.
na GP Brno jsem tohle bávo viděl mockrát, a nelíbí se mi teda vubec. Zcela nezaujatě.. zastávám názor,že GTR-kterých tam bylo taky moc, je DALEKO hezčí a bude obratnější.
Já měl to štěstí a už jsem na ní jel...hmm,tak na cesty to asi nebude špatné, je fakt, že člověk vůbec neví o nějakém hluku a větru,je to jedno, jestli jede člověk 150,200,250...a to pohodlí se všemi technickými vychytávkami je úžasné.No a ten motor, to si musí každý zkusit, aby pochopilDivím se, že zde nebyly v testu nějaké komentáře k plynu "wire by wire", ten mě teda kazil radost z jízdy. Motorka reaguje s určitým zpožděním na přidání plynu, na což se dá sice zvyknout, ale příjemné to teda není.Co na to testovací jezdci???Jinak Kawasaki vypadá taky dobře a cenový rozdíl je podle mě jasně daný úrovní techniky.
Já jsem na Motosalonu kolem tohodle BMW jenom prošel, vůbec mě to nezaujalo. Chybí mi tam emoce. Kawa se mi líbí taky víc. K čemu ta všechna elektronika? Jednině ABS je na něco dobrý.
Hm,příliš velká kopa prachů jen za 2 kola,navíc tohle už pomalu přestávaj bejt motocykly.Jinak Kawa působí lepším dojmem ,ale přesto něco co je více motorkou než tenhle parník.
Tak BMW je super high-tech to se mi líbí. Vzhledově ovšem ač se mi dřív GTR moc nezamlouvalo tak teď po tom drobném zásahu se mi líbí víc než BMW. Navíc GTR je GTR, ničemu se nepodobá, kdežto BMW si neználý zepředu splete se Sprintem GT. Motor bude asi paráda u obou a na cestování to musí být radost. Osobně bych volil Kawu-kvůli penězům a pokud je to pravda lepší obratnosti. (ikdyž ten komfort bawa by mi vrtal v hlavě )
Nejvíc mně pobavila věta . Od BMW máme povoleno najet jen pět set kilometrů chudáčci němečtí . Rozhodně mně se víc líbí rejže a mám za to že dostupnost , ceny náhradních dílů i servis bude levnější . Nemám rád předražené věci a snobské věci no a hlavně bych nikdy nedal půl mega za bike . Jinak článek OK
To já bych šel radši do BMW.Na fotkách to nepřijde,ale před týdnem jsem videl tuhle mašinu v Inveltu na vlastní oči,zrovna ji kupoval jeden chlápek,no nádhera.to se musí vidět,aby jste mohli porovnat,je to mamut.Měřím 175 cm a dosáhnu na zem,prostě super
Nějak moc nechápu vubec smysl těhle strojů... Luxus jasně, všemožný elektronický chujovinky atd. Ale zmoknu na tom tak jako tak A za ty prachy už mam vyvoněný auto, ve kterym nezmoknu, mužu vzít další 2 lidi a mnohem víc úložnýho prostoru...
Hezkej clanek, hezky objektivni srovnani. BMW je holt luxusnejsi, drazsi, tudiz se ty rozdily od toho odvijeji, i kdyz nektera negativa bych 'za ty prachy' necekal. Spotreba Bawora me prekvapila. Celkove asi o tom kdo kolik chce investovat. Ja bych mozna spis vzal ZZR1400, kdyz uz bych chtel neco na duchod.
za mě taky kawa,elektrikou prošpikovaný bavor už je pro mě zbytečnej a navíc to už nejsou s goldwingem ani motorky,to už je jen pro fajnšmekry kteří toto milují,ale podívám se rád i na tyto stroje
zajimavé srovnáni,
super stroje!!
ja jsem spíše pro kawu,ale bmw je také luxus
hlavně žadný italský ..
Makám,vydělávám,odkládám,šetřím,střádám a mám před sebou jediný cíl a cestu a sice:KAWASAKI 1400 GTR
Mám už v tom jasno dávno předtím než tento článek vyšel a než nějaká odporně předražená nepěkná neobratná přetechnizovaná-přeelektrifikovaná-překombinovaná-přeplácaná-přehnaně prošpikovaná vším možným i tím nemožným BMW spatřila světlo světa.
Takže jedině a ve všem bohatě stačí a na celé čáře vítězí u mně nádherná sympatická cenově dostupnější Kawasaki co má už na první pohled srdíčko a ma jen o 5 koní méně s obsahem 1352ccm(155 koní)oproti obsahu 1649ccm(160 koní) BMW a to je fakt obrovský rozdíl 150.000,- plus mínus nemyslíte
RVP
Zdravím pány kolegy!
Asi před rokem a půl jsem kratičce řešil dilema, zda BMW GT 1300 (to ještě GT1600nebyla)anebo KAWA 1400GTR (ta zase byla na trhu , ale ještě ne v ČR). V Inveltu na Stodůlách jsem GT obcházel asi půl hodiny za velmi odborného výkladu dealera, a po půl hodině jsem odešel tak-nějak s názorem, že bratři Němci postavili určitě skvěle překomplikovaný stroj, ale srdíčko mu chybí (pokolikáté už?!). Týden na to přišla do Vrbovky Kawa GTR 1400, a já věděl už od dveří, že je to Ona!
Pokud si budete chtít přečíst pár mých postřehů ze života s Kawou GTR 1400/2010, mrkněte na: www.motorkari/profil/RVP.
Všechny zdraví RVP.
Chlapci, včera sem osedlal na cely den 1600gt a muzu s klidnym svedomim rict, ze to byl nejlepsi motorIsticky zazitek meho zivota! V sedle jsem stravil cely den, ani stopa unavy, totalni fascinace motorem, mp3 poslech, navigace... Par much by se naslo, ale vetsinou se jedna o resitelne problemy. Co se tyka pohodli,pocitu reprezentativnosti, jizdnich vlastnosti, sily motoru- dokonalost, kazdemu preji, at si to vyzkousi a potom sdeli svoje zkusenosti a ne jen strilet do tmy. Cena modelu 615.000 je opravdu vysoka... To je asi ta nejvetsi moucha;)
GTR je super, skúsil som už kadečo, ale táto kráska ma presvedčila a mám ju doma, je to fakt zážitok jazdiť na nej. Vzdialenosť a počasie nehrá rolu
Mal som na predvadzacich dnoch pozicane GTR model 08, nazval by som ho nevynazeny motocykel,lepsie to uz bolo v roku 2011. ALE!!! pocas jazdy v pripajacom pruhu na hlavnu cestu na 2 druhom prevodovom stupni pod plynom sa mi sam od seba vypol motor, ten otocny spinac sa sam vratil do polohy vypnute. Dakujem neprosim.
K1600GTL na predvadzacich dnoch v Kosiciach dali kazdemu po zaplateni kaucie 500e... Zial ja som vyuzil verziu R1200RT-sklamanie.
na GP Brno jsem tohle bávo viděl mockrát, a nelíbí se mi teda vubec. Zcela nezaujatě.. zastávám názor,že GTR-kterých tam bylo taky moc, je DALEKO hezčí a bude obratnější.
tieto dve? no neviem ak neberiem vobec cenu do uvahy.. tak aj tak by som asi kawu skor.. taka milsia sa mi zda, ale aj tak riadna lod..obeeeee..
Já měl to štěstí a už jsem na ní jel...hmm,tak na cesty to asi nebude špatné, je fakt, že člověk vůbec neví o nějakém hluku a větru,je to jedno, jestli jede člověk 150,200,250...a to pohodlí se všemi technickými vychytávkami je úžasné.No a ten motor, to si musí každý zkusit, aby pochopilDivím se, že zde nebyly v testu nějaké komentáře k plynu "wire by wire", ten mě teda kazil radost z jízdy. Motorka reaguje s určitým zpožděním na přidání plynu, na což se dá sice zvyknout, ale příjemné to teda není.Co na to testovací jezdci???Jinak Kawasaki vypadá taky dobře a cenový rozdíl je podle mě jasně daný úrovní techniky.
Pravé ořechové bude asi GOLD??..no to už je vůbec hrůza...
Já jsem na Motosalonu kolem tohodle BMW jenom prošel, vůbec mě to nezaujalo. Chybí mi tam emoce. Kawa se mi líbí taky víc. K čemu ta všechna elektronika? Jednině ABS je na něco dobrý.
Blafan: máš příznačnýho nicka. Jinak souhlas s Biker xx. Cena jak prase u BMW a za 5 let nám napíšeš něco o Gold ?
A jak píše Bubrák, když už tu 14ku, tak bych šel do ZZR 1400
blafan: Nejsem si jistej, jestli by tu někdo toužil po tom, aby jsi sem ještě cokoliv dalšího psal. Takže si to klidně nech pro sebe...
Komentar smazan redakci.
O tvoje nazory na nasem webu nestojime.
za mě GTR
Zajimalo by me, kde je takova pekna silnice se zatackama a bez der?
Je to mazec.Obe dve. I kdyz sem BMWak tak ta Kawa je moc pekna. Jinak tohle uz je fakt pro "bezstarostny" cestovani. Pro liny typky
Palubka u BMW je tak luxusní až to není hezký,jednoznačně Kawasaki.
BMW pěkné ,ale Kawa je hezčí
Hm,příliš velká kopa prachů jen za 2 kola,navíc tohle už pomalu přestávaj bejt motocykly.Jinak Kawa působí lepším dojmem ,ale přesto něco co je více motorkou než tenhle parník.
Tak BMW je super high-tech to se mi líbí. Vzhledově ovšem ač se mi dřív GTR moc nezamlouvalo tak teď po tom drobném zásahu se mi líbí víc než BMW. Navíc GTR je GTR, ničemu se nepodobá, kdežto BMW si neználý zepředu splete se Sprintem GT. Motor bude asi paráda u obou a na cestování to musí být radost. Osobně bych volil Kawu-kvůli penězům a pokud je to pravda lepší obratnosti. (ikdyž ten komfort bawa by mi vrtal v hlavě )
Nejvíc mně pobavila věta . Od BMW máme povoleno najet jen pět set kilometrů chudáčci němečtí . Rozhodně mně se víc líbí rejže a mám za to že dostupnost , ceny náhradních dílů i servis bude levnější . Nemám rád předražené věci a snobské věci no a hlavně bych nikdy nedal půl mega za bike . Jinak článek OK
To já bych šel radši do BMW.Na fotkách to nepřijde,ale před týdnem jsem videl tuhle mašinu v Inveltu na vlastní oči,zrovna ji kupoval jeden chlápek,no nádhera.to se musí vidět,aby jste mohli porovnat,je to mamut.Měřím 175 cm a dosáhnu na zem,prostě super
Nějak moc nechápu vubec smysl těhle strojů... Luxus jasně, všemožný elektronický chujovinky atd. Ale zmoknu na tom tak jako tak A za ty prachy už mam vyvoněný auto, ve kterym nezmoknu, mužu vzít další 2 lidi a mnohem víc úložnýho prostoru...
Oboje pěkný stroje, víc se mi ovšem líbí Kawa, ale - na mě oboje moc velký, těžký, a hlavně DRAHÝ
super clanek, díky za nej
Hezkej clanek, hezky objektivni srovnani. BMW je holt luxusnejsi, drazsi, tudiz se ty rozdily od toho odvijeji, i kdyz nektera negativa bych 'za ty prachy' necekal. Spotreba Bawora me prekvapila. Celkove asi o tom kdo kolik chce investovat. Ja bych mozna spis vzal ZZR1400, kdyz uz bych chtel neco na duchod.
Nelze upřít kvality BMW, ale na mne taky jako celek lépe působí GTR ... jo, a fakt je hezčí :)