ktm_cerven




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2
Následující
Anti
Anti (266) napsal 10.4.2017 -1+1

Plivete statečně,ale vede umělec2.Pohoršovat se nad dvěma kotouči,to už chce kuráž
Za mně proč ne.Není to "bohvěčo",ale jako vyložený průser mi to nepřipadne.

Zedsdead
Zedsdead (40) napsal 10.4.2017

Retro, retro. To je hezké, ale kdo ho kupuje? 2% lidí?
Já vidím všude samého nakeda, supersporta a cenduro.
Jawa spí.

Rady
Rady (6) napsal 10.4.2017

Lidi pochopte, ze toto (ani nevim jak to slusne nazvat) nema s JAWOU vubec ale vubec nic spolecneho. Umístit znak JAWA na tento kram povazuji za odpornou drzost a znevazeni/zneuziti teto znacky.
Na Jawach a Cezetach jsem vyrostl a kdyz vidim jak je tato znacka zneuzivana, tak bych brecel. Kdyz budu chtit Jawu, tak si sezenu radeji veterana u ktereho kazdym rokem roste hodnota.

Quiker
Quiker (13) napsal 10.4.2017

Ještě že se toho táta nedožil...
Byl by smutnej, hodně smutnej...

Romanko
Romanko (315) napsal 10.4.2017

Bez komentáře. Už tu bylo vše řečeno těmi se zdravým rozumem.

SuperSic58

v Týnci už ztratili i poslední zbytky soudnosti, hodně smutný pohled

Frankie
Frankie (292) napsal 10.4.2017

Motor není spatnej, mel jsem ho ve dvou XTckach, ale myslím že k charakteru motorky se nehodí, je prostě do endura. Idealni by byl vzduchac půllitr dvouvalec, např.ze Suzuki GS500. Krasnej jednoduchej a přitom to jede a nevibruje. Akorát by to těžce neskously trapný euronorny
Chápu ale za Jawa pracuje s tím co má zrovna v regále, takze Minarelli.
Nebral bych to proto jako nový model, ale spis jako lehkou úpravu Sportarda, kterej mimochodem vypadá fakt strašně.
A cena ? Bohužel maloseriova výroba nemůže konkurovat cenou, měla by exkluzivitou a zpracováním, což ale tady nehrozí. Takze jediný důvod ke koupi je asi uz jen ta značka...

umělec2
umělec2 (14) napsal 10.4.2017

Uvedl jsem, že to vypadá strašně a málem bych zapomenul, že i zpracování je odpudivé. Elektroinstalace, stupačky, ohnuté trubky, dva kotouče vepředu na 49 koní atd. Calif byl poslední pěkná motorka. Ale i on měl hrůzu much co se mu daly odpustit - problematické olejové čerpadlo, rosení oleje, malý výkon světla, chvění, stojan, špatné chlazení ve městě, vadné zapalování. Vše se mu dalo odpustit protože byl pěkný a nic jiného na trhu v tu dobu nebylo. Dnes jsou narvané krámy a bazary vším možným. Ale toto?

umělec2
umělec2 (14) napsal 10.4.2017

Vypadá to strašně, bohužel. No a o kvalitě si rovněž nedělám pražádné iluze. Vědí v Jawě, že se píše rok 2017?

Sluzebnik

Zaseknutí v roce 81. Je to hrůza.

valasek
valasek (78) napsal 10.4.2017 -1

Hodnocení desingu bude vždycky otázkou vkusu a priorit , mně osobně se Jawa docela líbí. Můj zásadní důvod proč nekoupit by byl motor, který, jak píšete, v malých otáčkách cuká a nemá sílu a ve větších nepříjemně vibruje. To určitě nechci, když je navíc na trhu- ve stejné cenové skupině- tolik skvělých a vychytaných strojů. To nedělá ani můj Péráček 250, kterému bude letos rovných 70

papiboy
papiboy (88) napsal 10.4.2017

Nešpekulujte, rýchlo kupujte, lebo za chvíľu vám ostane len toto:





Veromo88
Veromo88 (3) napsal 10.4.2017

Nevím nevím

panTerek
panTerek (60) napsal 10.4.2017

Shark660 - za 180 tis. si fakt doma v garáži nechcu dopasovávat plasty, natož u exkluzivní malosérie
elvis 78 - na Mondial jsem koukal na výstavě v Letňanech a tahle Jawa mu zpracováním nesahá ani po nehet na palci u nohy...

rocker78
rocker78 (11) napsal 10.4.2017

super , sportard konci , tak to uz asi bude na trhu misto pro toho litra, co maj v garazi :D...uz asi 5 let ...

LiborK
LiborK (24) napsal 10.4.2017

Tak ti nevim Karle, když si to prohlídnu, přečtu recenzi, tak je mi potom tak nějak šoufl.

elvis78
elvis78 (19) napsal 10.4.2017

Radko: a co Modial ?

Shark660
Shark660 (8) napsal 10.4.2017

Jakožto majitel Sportarda musím souhlasit s oběma testy. Tahle Jawka dokáže během jedné jízdy nabažit hřejivým pocitem z brumlajícího, pěkně táhnoucího motoru, funkčních brzd, dobrého pohodlí a v momentě nasrat zjištěním, že někde zase něco drnčí... Ale ve výsledku jsem za ni rád, technika funguje a třeba drnčení ne vždy přesně pasujících plastů, jde doladit doma v dílně. S tím se musí počítat... Je to sice v dnešní době trochu úlet, koupit si novou motorku a hned ji doma doupravovat, ale to už k Jawě hold patří... Když ji miluješ...

lopata75
lopata75 (81) napsal 10.4.2017

Ja bych ten design jakž takž skousnul i když ten chladic je tam dost na raně, ale ten jednohrnek mi k tomu nesedi...asi proto, ze jsem začínal na třinde, tak bych si tam predstavoval dvouhrnek řádovej , s presazenim na klice neco jak tdm nebo trx aby sel pěkně odspodu...

Radko
Radko (2) napsal 10.4.2017 +1

Tak tohle je asi jediná Retro motorka na světě, co nemá na válci ani náznak žeber

hondac
hondac (2) napsal 10.4.2017 +2

Možná v roce 1990 ,ale dnes,hrůza.

tencotancismoto

No nevím, u mě to vyvolává emoce asi jako když se sousedovic cikánka sklání s cigárem v koutku nad dětským kočárkem

Rady
Rady (6) napsal 10.4.2017 +1

Prosím nepoužívat označení Jawa, ale CE, děkuji

Hooorus
Hooorus (34) napsal 10.4.2017

Dík za super článek ! Nejvyváženější recenze, jaké se kdy nové Jawě dostane ;) Doufám, že někdo někdy odpoví, na otázku Petra, proč vlastně vyráběli Sortardr a ne hned tohle...Uvidíme kolik Vintage bude v DB motorkářů za rok

Steve
Steve (2) napsal 10.4.2017 +1

Klasický Jawácký slepenec

DeCarli
DeCarli (45) napsal 10.4.2017 +5

Já se budu jen opakovat
Do lonského roku jsem Jawě držel palce, ted už je mi u ...e co tam vytvoři,
páč je to paskvil za paskvilem a designově a tech zpracovánim
PRIZNEJME SI TO
vyrábíme nejhorši motorky na světe!

Na tom neni co pochválit, leda že vedle tyhle motorky nebude existovat vubec žadná. Počinaje Classicem (tušim rok 2000 ? ) je vše prostě odporný a Ural či Enfield jsou tech. detaily daleko daleko před Jawama "new age"

Už mi z toho ani neni nanic... je mi to prostě volný...

PetrXIX
PetrXIX (21) napsal 10.4.2017 +1

Číňani se občas už naučili udělat i hezký věci, ale z tohohle ta "čínskost" opravdu kouká ve všech směrech. Bohužel. Tady to nepasuje, tak to trošku přiohneme, tááák a hele šroubek je tam, a pak že to nejde...
Škoda.

Milan1963

Za tohle Jawě . Jen měla přijít o ty 2 až 3 roky dříve, jak píše redaktor. To už bych ji měl doma.

Lumen
Lumen (7) napsal 10.4.2017 +1

A co ze je na tom vlastne made in jawa?

meloking
meloking (11) napsal 10.4.2017 +3

Nie je jedno ci su "netradicne riesenia" pouzite zamerne, aby sa podtrhol nejaky charakter, alebo z nich iba zufalo krici "lepsie to nevieme". Jedinu sancu to podla mna ma v pripade, ze sa na to bude niekto pozerat ako filatelista na chybu v tlaci

jenacukr
jenacukr (-1) napsal 10.4.2017 +2

Preji vsem hezky den, to zpracovani "nove" motorky je doopravdy hrozny. Znacka s takovou historii predstavi TOTO svym fanouskum a konkurenci. Vlastne Jawa konkurenci nema, tomuhle se konkurovat fakt neda. A fandove, tak tech po vydani techto novinek uz Jawa taky dost ztratila.
Zaverem, za me .

gio9
gio9 (29) napsal 10.4.2017 +1

...hnusný, zpracování peklo

hrouda13
hrouda13 (69) napsal 10.4.2017

Jawa - nejhorší Moto v mem životě. I za 50 by byla pro me drahá. Tohle si koupi opravdu jen zarytý Jawař. A pochybuju ze od Číňanů by to bylo něco kvalitnejsiho než dříve.

Metalocalypse

Kraťomír: mě je nová Jawa u prdele, nebavilo mě furt opravovat ani tu starou... Takže chyby nehledám. Ale ten pohled zezadu na "zarovnání" stupaček, blatníku, sedla, světla... to je snad vtip nebo fotomontáž. To už je rám zkroucený rovnou z výroby?
A ten indickej HD mě naživo naopak překvapil zpracováním v některých směrech lepším než řada Dyna nebo Touring...

panTerek
panTerek (60) napsal 10.4.2017 +5

Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě

_monty
_monty (-2) napsal 10.4.2017 +1

Jako tradicne to vypada jako slepenec vseho moznyho + to strasny zpracovani..

Kraťomír

Tohle je vcelku povedená a oku lahodící motorka - samozřejmě kdo na ní chce za každou cenu hledat chyby, tomu jistě nejeden nemalý detail neunikne, ale jako celek je moc pěkná a pokud bude i dobře fungovat, pak by to mohl být skvělý a velmi univerzální stroj - stejně tak, jako jím dříve byla i Jawa 350, která však sázela především na jednoduchost a cenu. S dobře nasazenou cenovkou by se ale mohla slušně prodávat i na západě, byť je asi pravdou, že většina motorkářů tam už na jméno "Jawa" dávno zapomněla a někteří z nich ho ani nikdy neslyšeli...

Nicméně za 170 tisíc to nebude mít lehké, protože já osobně by za tuto cenu asi raději zvolil ten nový malý indický Harley - Davidson (kvalita zpracování bude nejspíš podobná ) a nebo / kdybych se řídil logikou /, tak tu Kawasaki Z650, která je po všech stránkách někde úplně jinde. Je to teď tedy asi opět spíše stroj pro srdcaře a sběratele toužící po netradičních strojích za rozumnou cenu, kteří dokáží přivřít oko nad nějakou tou chybkou - i přesto bych ale značce s tímto modelem přál úspěch...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist