ktm_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2
Následující
lisiacik007-sk

v piatok idem ozrieť...do ZA..tak vám napíšem dojmy

mira592
mira592 (22) napsal 16.5.2017

Já bych rád byl pozitivní. Moto je snesitelná jak ze vzhledu tak snad i jízdy, ale historicky jawa vyráběla az statisíce kusů za podle mě horších podmínek co do strojů techniky a všeho a byly to supr stroje daného věku. Těchhle pár desítek Jaw 660 vyrobených ještě s tím dnes už zastaral. motorem byt odzkousenym je fakt moc moc slabý výrobní tah. Je to hra na výrobu moto ne vyroba.

MachacekVaran

Nazor dcery,,7let po zhlednuti fotek..detaily nejsou hezky,kabely,izolacka,svary a nakonec i pry ten lak je uz po par km odreny.atd..a nejvic ji vadi ze je to jako nove uz popraskane(kastlik) ze zhora pry docela dobry ale az vyroste necha si mamky cb 750 ktereje skoro 40let stare a popraskane ani odrene neni..ja se vyjadrovat nebudu kazdopadne kdo to koupi bude budit obdiv diky malemu poctu co zrejme vyrobi..

Petis2
Petis2 (1) napsal 9.5.2017 +1

Nevkusná spatlanina.A za ty prachy?Zbláznili jste se v tý "Jawě" ???Poslední "hezký"kusy jste udělali kejvačky a je jedno,jestli to byla dve50,nebo tři50.Toť vše.No coment...

mira592
mira592 (22) napsal 9.5.2017

Jsme v česku a zde se vydělá 200 tis. hůře jak na západě... Co bych chtěl říct je, že cenovka je vysoko na můj vkus, ale to je u každého jiné. Trh ukáže. Přijatelnější mi připadá tripade za těch 100 s priplatkovou výbavou nakopavacky .

Štichi
Štichi napsal 1.5.2017

Mě se to docela líbí, je to takový ...no Jawa. Pokud doladí tu hroznou kabeláž, dají alespoň falešný žebra na motor, schovají trochu ty hadice a dají kastlík co nepraská tak to bude hezký. Ještě dát cenovku kolem 150tis Kč A půjdu pro ní

mudrpedro

zdravím všechny nechápu, ale jak někdo může psát , "že je to hnus až jde z toho strach" a podobné komentáře, vždyť otázka vzhledu je velmi subjektivní. Mě osobně se nelíbí nové motorky např CB500F- design jako kdyby to přilítlo z vesmíru, ale chápu že někomu jinému se to líbí. Takže by si mnozí diskutéři měli uvědomit že někomu se líbí Jawa a někomu jinému Honda. Kdyby jsme měli všichni jednotný vkus mohla by existovat jediná značka, která by obsloužila celý svět. Jinak asi už jste poznali , že já hodnotím nový pokus kladně, lepší než o co se pokoušeli dosud. Vzhledově se mi líbí moc. Nevím jak je to s dílenským zpracováním, ale i kdyby nebylo tak dokonalé jako u japonců tak to přece k Jawe patří a na to jsme u ní zvyklí. Přemýšlím o té 350OHC a vůbec mi nevadí že je to napůl čína. Takže držím Jawě palce je to tradiční značka a moc už nám jich nezbylo. Proto všem takovým držím palce ať už vyrábí botasky nebo motorky. A buďme pozitivní

motofreak

Ja bych si ji koupil do zbirky je to rarita sama o sebe a par let bude to zaujimavej kousek, nevypada to tak spatne a ten motor je osvedcenej snad ta cena trochu mensi by mohla byt...ale na zapade to bude mit vetsi odbyt protoze fanousku teto znacky je dost hlavne v DE, NL a pod...kde maji penez trochu vic na sve konicky...

FiZzeR
FiZzeR (121) napsal 18.4.2017

Inu, jawa... Ale lepší, když místo slibovanýho přenádhernýho litra vylezli s tímhle, aspoň nějaká snaha ty prožraný dotace nějak ospravedlnit. A zas až tak marný to není, už to směle konkuruje číňanům.

9B0017
9B0017 (10) napsal 18.4.2017

Kdyz uz neberou ohledy na autorska prava v cine, mohli by jste aspon vy pani redaktori...chapu, ze se Vam vedeni jawy podleza, ale 350 alla shineray je obslahnuta yamaha sr400, takze samozrejme se na ni nejezdi spatne...doufam lidi, co chteji jednobuch tak maji rozuma koupi si radeji original od yamahy

Juraj559

predné svetlo, zadné svetlo sa dajú kúpiť na internete ako univ. diely, blatníky sa odkazujú na históriu, spracovanie vyzerá lacno ...takže nič nové nevidím, motor tam vyzerá nevkusne... nech to je aj neviem aký vodník, ale tie rebrá by mu nezaškodili aspoň malé

9B0017
9B0017 (10) napsal 17.4.2017 +2

kratce receno, je to smutny pribeh...kde je KTM, kde Jawa? ... kolik mame technickych skol, mladych designeru, grantu, kolik pobiraji v jawe dotaci a udelali velky smradlavy hovno ( jak rika p. Habera)...at mi nikdo nerika, ze v Cechah neni nikdo schopnej v garazi za ty prachy vymyslet a udelat peknou motorku a musi se vozit vergl z Ciny ( 350), kterej je sam kopie stary yamahy ( uz jen to me na ni stve) nebo vyrabet motorku alla retro s modernim motorem, kterej se k retro vubec nehodi a jeste se vlastne uz ani vyrabet nesmi...

Tomm
Tomm (1) napsal 16.4.2017

... a ano, HD Street 750 je ze stejného zkyslého těsta, rozhodně souhlasím. Proboha jestli to jenom o ceně, kam jsme to došli.

Tomm
Tomm (1) napsal 16.4.2017

Za mě špatný, nekonkurence schopný, nehezký, čekal jsem design navazující na "kejvačku", motor vůbec není "retro" a dle testů jizní vlastnosti taky nic moc. Koupí si to přesně jen ten kdo na originálu v 70. letech jezdil a má dost peněz aby si koupil nepovedenou věc na kterou se mu nejspíš v garáži bude jen prášit, protože na to ze své výrazně kvalitnější motorky často nepřesedne. Tak za mě "shit" ale hlavně, kolama vždy dolů, že.

Pupi04
Pupi04 (11) napsal 14.4.2017

Dobře si pamatuju předchůdce ze sedmdesátých let ... Ať jim to jezdí

kyselina
kyselina (6) napsal 13.4.2017 +1

uga8 (6) napsal Dnes v 21:12

Tohle byla moje poslední motorka, kterou jsem musel prodat kvůli rodině. A nyní se po několika letech vracím. Ale slibuji, až mi ji v květnu předají, tak si změním fotku v profilovce .

uga8
uga8 (8) napsal 13.4.2017

kyselina: a proto máš v profilovce Kawu

PatMatbanda

http://www.motoclassic.cz/cz/bullet-classic-efi

danny355

to crowack ... ..

Tady je vidět a i u mně, že první co člověka- Čecha zajímá je cena ...
Ten Street jsem si našel a opravdu pro Evropu pouze dodávka made in India...

http://www.motorkari...-z-indie-29734.html?

Spíš srovnání s tímto by bylo odpovídající ...

http://www.motorcycle.com/manufacturer/triumph/2017-triumph-street-scrambler-first-ride-review.html

Jenže tady jsme už opravdu někde jinde jak kvalitou, tak i financemi a to na čtvrt milionu ..
-----------
Ono dost problém je i to, že za celou dobu co je na trhu Adenio , Sportard atd.. jsem teda neslyšel vyjádření zástupce JAWY, mluvčího apod. ..

Zedsdead
Zedsdead (40) napsal 12.4.2017 +2

Petr1000000001:

Strategie: drž se něčeho zuby-nehty (retro) i když je to okrajový segment je jak otevřít si veganskou restauraci na maloměstě. Prostě trh je moc malý! Neuživí to výrobu.
Dále zásadně nesouhlasím s tím, že si předem řekneme, že jakoukoliv pořádnou motorku vymyslet a vyrobit v Jawe neumí, potažmo v ČR neumíme. My máme v ČR spousty techniků, co navrhují motory, převodovky, auta, letadla atd...
JAWĚ chybí jenom vize a to pravé vedení.

crowack
crowack (54) napsal 12.4.2017 +3

A víte co mě na tom baví? Že lidi, kteří pod každým článkem o jawě slintali jak je sportard nahovno, proč jawa neudělá něco co umí, nějaký rezro, něco jako 500 ohc, tak tyhle lidi teď v komentářích slintají jak je to jako stará 350 a že je to zastaralý a hnusný. Srovnání s HD Street 750 mě dostalo úplně ... Já na streetu jel, a to _je_ 100% čína. Tak hroznej motorkářskej zážitek jsem dlouho neměl, a dlouho jsem ho rozdejchával.. a ano, jel jsem i na sportardu, když už nic jinýho, pocit jako na streetu se nedostavil... Lidi než sem něco napíšete, zhluboka se nadechněte, někteří si můžou dát na hlavu mokrej hadr... a běžte si koupit toho streeta... ne že bych vám to přál, ale respektuju vaši volbu

kyselina
kyselina (6) napsal 12.4.2017

Mike70 (44) napsal Dnes v 12:36
panTerek apsal "Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě "

Z informací, které mám od Jawy a jak jsem to pochopil, tak mají na skladě celkem 100 motorů na které mají výjimku na tento rok a potřebují se toho zbavit, něco nechají na Sportard a Adenium a větší část na Vintage.

PS: Omlouvám se za překlepy, mám hodně práce a nemám čas si to po sobě číst.

danny355

Na první pohled vypadá, že po letech JAWA vyprodukovala něco opravdu střelby schopné..
Po prostudování snímků,se nedá upřít určitý posun do moderny,který, ale kazí dílenské zpracování ..
Hned udeří do očí ta vyosená a tedy nepříliš dobře uchycená žárovka v předním světle,ty praskliny.. no neměly by být,ale tady bych to viděl na chybu v technologickém návrhu ..
někde tam něco na to příliš tlačí
Jinak to má opravdu nádech snahy udělat něco nového ..
Asi bych to přirovnal k restartu automobilové firmy Dacia, první vozy přišly po klinické smrti, byl to pro ně rok 0 , kdy nevypadaly nejhůř,ale to dílenské zpracování ...
Hlavní rozdíl bych viděl v tom,že tehdy za tu první Dacii byla nějaká cena na trhu,
která odpovídala,tady u Jawy ...
Jawa ve své kvalitě za 180 000 , Harley Davidson Street za 172 800 ... to je silně na zamyšlení ..
Kdyby ta cena byla někde ..strop 150 000 ,tak je to o něčem jiném ..
Jsem zvědav jak si povede na trhu a co bude v budoucnu ...

Mike70
Mike70 (74) napsal 12.4.2017

panTerek apsal "Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě "

TAK TO JE PŘESNÝ. TAKY MI TO HLAVA NEBERE... Asi na to maj zase nějakou dotaci z našich daní, tak si to můžou dovolit.

kyselina
kyselina (6) napsal 12.4.2017

Rady (8) napsal Dnes v 10:17
A to je mezi námi jedinec, který prodal svůj 2 roky starý Harley a koupil si toto .

meloking (4) napsal Dnes v 11:18
O.K. slovo exkluzivita nahradíme slovo nestandardní a málo viděná. Co se týče vzhledu, je to věc čistě individuální, mne se velmi líbí (ale je fakt, že jsem krapek jiný - líbí se mi i aktuální Toyoty . Ale i kdyby byla pro ostatní hnusná, tak jsem rád, protože, i když předpokládám, že 60 kusů prodají, tak bych byl nadšen, kdybych prodali jen těch 5. Podívej se na "bizona", pro většinu hnus (až je hezký), které ho se prodalo cca 1300 ks a nyní se prodávají za 130 000, - Kč (což je pomalu cena této motorky bez DPH). A věř mi, že kdekoliv se objevíme, tak na rozdíl od "japonců" se sběhne hromada čumilů a to už zavání exkluzivitou . Neberu se vážně, jen jsem reagoval na některé příspěvky, jak na tomto fóru .

Stadakk11 (48) napsal Dnes v 11:25
Přísahali mi, že problémy s 650 a se Sortardem se opakovat nebudou .

Stadakk11

kyselina: v něčem s Tebou musím souhlasit...motor bude bezproblémový a ten zbytek...to je loterie. Když pominu ty popraskané boční kastlíky na nové motorce, problémovou elektroinstalaci na předešlých modelech 660, praskající dráty ve výpletu kol a celkové zpracování dosahující levné Číny...i když s nálepkou CZ.
A jak píšeš o návštěvě továrny Jawa. Taky jsem tam byl a místo nadšení jako máš Ty jsem byl smutný. Jawa to měla dávno zabalit a to co tady předvádějí je opravdu ostuda. Osobně bych raději za ty peníze raději koupil nějakého oldtimera v dobrém stavu. Tam máš zaručené, že to bude fungovat a navíc jsou moc krásné

meloking
meloking (11) napsal 12.4.2017 +1

to kyselina :
Ja ta chapem. Nemyslim si, ze si debil. Jednoducho si zakaznik, ktory ma ine priority. Napriklad aj tu tebou spominanu vynimocnost. Exkluzivita asi nie je dobry pojem. Toto slovo skor prinalezi tomu druhemu spominanemu vyrobcovi. Nemyslim teraz len cenou. Hovorim hlavne o detailoch. A tie su pri Vintage priam hrozostrasne.

Mne osobne ide skor o samotnu jazdu. A motorka sa mi musi aj pacit. Toto bude jazdne daleko za cenovo rovnocennou konkurenciou a hnusne to je az strach. Prepac, nepatri sa takto skaredo na niekoho motorku, ale ine slova mi pri pohlade na nu papula nepusti. I ked musim uznat, ze fotograf v tomto clanku odviedol neuveritelny vykon. Nespravilo sa mi totiz nevolno ako tomu bolo pri oficialnych fotkach.

Aj ako investicia to tiez nemusi byt zle. Pokial sa tu nedvihne nejaka nova vlna "cim horsie, tym lepsie" a aj iny vyrobcovia nezacnu chrlit dizajny "co garaz da" tak si nemyslim, ze to bude mat na trhu velku konkurenciu. A o par rokov to bude mat velku cenu, lebo bude len tazko uveritelne, ze toto je skutocne fabricka motorka, ktora presla vyvojom tak historicky slavnej znacky. I ked par jej predchodkyn su tiez statocne bojovicky na poli ohyzdnosti. Ale tych je vela a toto je predsa len obmedzena maloseriovka.

Len ma prosim neber velmi vazne. Hlavne je, ze sa paci tebe. Vela stastnych km.

Alesvf
Alesvf (31) napsal 12.4.2017

to je asi nejlepší verze z te poslední trojce a cena mi nepřijde zase tak přemrštěná ,není to čína a ani to nedělají ve fabrice velké jak město tak to nemuže stát padesát litrů.Určitě bych se toho nebál

Rady
Rady (6) napsal 12.4.2017

Prejit z japonskych motorek na tuto skladacku chce hodne velkou davku adrenalinu :)

kyselina

Dobrý den pánové, chtěl bych se zastat Jawy. Předem bych chtěl napsat, že jsem celý život jezdil na nových japonských motorkách a nedám na ně dopustit. Japonce už nemám a kupuji tuto novou Jawu Vintage 660 (je nás pět) a chtěl bych napsat stručně proč. Za prvé toto není žádná "čína" (expertům, kteří něco napíšou o této motorce bych doporučil nejdřív si o ní něco přečíst) - od Jawy je rám, nádrž, kastlíky, kola a výfuky a svody (od českého dodavatele) padáky, mosič na kufry atd. Co je ze zahraniční je motor (italský), tlumiče a brzdy. Není moc výrobců motorek, kteří by si sami vyráběli tlumiče a brzdy a co se týče motoru, jiný motor využívá i BMW, Yamaha atd.. Za druhé, je to ruční výroba a s omezeným počtem motorek (vyjímečnost a 0,- Kč ztráta na ceně, spíše naopak) a cena je to příznivá (nedá se to srovnávat se sérivou výrobou japonských výrobců, nejbližší ruční výroba je ze severu Čech za krásných 3 000 000,- Kč), Za třetí má svébytný desing, který si s ničím nezaměníte, za čtvrté naprosto skvělý přístup Jawy k zákazníkům (věnovali se nám skoro celé odpoledne včetně prohlídky provozu - připadal jsem si, jak kdybych kupoval Rolls royce, za páté možnost individuální úpravy motorky (budu mít jiný lak, můj kolega je menší, tak úprava tlumení atd.) a za šesté je to snad poslední fabrika, která je 100% česká a toho si vážím (až je koupí nějaký zahraniční investor, tak se můžete těšit na nějaké tuctovky, kterých jezdí na silnicích tisíce). To jsou důvody proč ji kupuji a nejsem žádný slabomyslný debil. S pozdravem Tomáš.

Anička71
Anička71 (4) napsal 11.4.2017

Jéé, mě se to líbí Na podobné jsem v sedmnácti dělala autoškolu

Steve-CZ

Pomiňme všechny zde napsané výhrady /některé jistě sedí/. Vzhledově je to ale pěkný a přívětivý stroj na rozdíl od ostatní arogantní, nazlobené produkce dnešní doby, prostě motorka, ze které nečiší hněv, zuřivost a nenávist na první pohled jako u jiných zde vychvalovaných strojů. Kromě toho už je to dnes stejně všechno hromada hnusných oplastovaných neopravitelných sra.ek s časovanou životností jako vše ostatní. Takže ta Jawa nakonec může být ještě dobrá volba.

Kybergreg
Kybergreg (6) napsal 11.4.2017

Mě se celkem líbí, ale fotky často klamou, chtělo by to vidět na vlastní oči a hlavně se na tom projet. Vadí mi, že to není dvouválec, i kdyby Jawa neudělala svůj, určitě by se našlo dost jinejch vhodnejch. Tenhle jednobuch se do toho moc nehodí. Ještě tak do toho Adenia nebo 650 Dakar, když to mají být jako endura, ale i tam bych radši viděl dvouvál. Taky to víčko na chladiči jako by někdo čmajznul ze stodvacítky... Nicméně charakteristika vidlice i zadního tlumiče se dá bezpochyby upravit, aby víc odpovídala scrambleru, v tom bych problém neviděl. A ze všeho nejvíc jde stejně vždycky o to, jak se na tom jezdí, jak to člověka baví nebo jak se na tom cestuje (podle toho, co je pro koho priorita), ale chápu, že pro metrosexuály na kafáčích tohle prostě nebude splňovat designérský požadavky... Jo a samozřejmě škoda té ceny, kdyby to bylo do 120-130ti, tak by to byla jiná písnička, ale možná že kalkulujou s tím, že je to sběratelská rarita už rovnou z výroby...

MartinXL650V

V první řadě děkuji redaktorům za pěkně a zajímavě napsaný redakční test Motorku hodnotit nechci, neviděl jsem jí, nejel na ní a ani mě to neláká. Osobně se mi nelíbí a cenou je myslím naprosto mimo mísu. Nejsem a nikdy jsem nebyl fanoušek Jawy, ale myslím si, že by značka měla s nějakou klasikou šanci. Nesměly by to ale být přebarvené čínské stroje s 20 let starou nádrží a nepadnoucími kaslíky nebo splácaniny bez budoucnosti typu 660 Vintage složené na poslední chvíli ze všech možných součástek (zato však se sebevědomou japonskou cenou).

kikin18
kikin18 (6) napsal 11.4.2017

Když vymetu garáž /po 40 letech/, postavím to samý...

lenkochal

Myslim ze to motorka tak pre hornych 10 tisic mozno iba 5. Zdaleka nie kazdy nasinec si moze dovolit dat 180k za takuto "vec".

Zipák
Zipák (5) napsal 11.4.2017

Hm.Ale úplně bych to nezatracoval Každopádně jiný motor...A pak! Jak je to postavené a celkové zpracování aniž bych se svezl očekával bych trochu svéhlavý stroj hrubého ražení.Jawa by se měla přestat cpát mezi Japonskou konkurenci a jít vlastní cestou.A od toho odvíjet i cenu.

Radim100

Za 180 tis.? Vzhledem k tomu, že lze nyní koupit za 172 tis. HD Street 750? Při té kvalitě provedení co je vidět na snímcích bych to za ty peníze opravdu nechtěl.

PepaBobr
PepaBobr (11) napsal 11.4.2017

Chudak JAWA. Padesat let je mrtva a porad po ni vsichni krepci...

Mileek

sered - ja na tech fichtlech, cizach atd. taky vyrostl, ale tohle bych si nekoupil ani kdyby to stalo jednu prumernou mzdu. Uz tehda bylo vsechno nejawacke (simson, MZ) proste lepsi...

soccer
soccer (190) napsal 11.4.2017

Z některých úhlů se na to koukat dá, ale za 180 tis. krejcarů je více než mnoho lepších (i hezčích a kvalitnějších) možností jak spokojeně motorkařit...

laďa-prášil

Trochu mi přijde, že by si to zasloužilo lepší dílenské zpracování. I když to nevypadá (dobře nafocené ) úplně zle, působí to známým dojmem slátaniny. A koukneš na to zespod - a ona to slátanina je. A taková motorka na ježdění, ano, takový typ do autoškoly. Ale zážitková kuchyně je o jiném masu.

Radek2107

Nekamenujte mne,vím, že se svým názorem budu v menšině, ale mě se to svým způsobem líbí. Pokud pominu zpracování ála Čína, tak snad bych měl výhrady k výfukům, no a samozřejmě k ceně. Ta je hodně nadsazená. Souhlasím s těmi, kteří se zmiňovali o větší vhodnosti dvouválce. Třebas ten, co mám v KLE...

Stadakk11

TRAGÉDIE!!! Tomu nepomůže ani photoshop.
Praskliny na bočních kastlících tomu dodají tu pravou autentičnost...Za cenu 180 tisíc ji může koupit jen magor.

sered
sered (113) napsal 11.4.2017 -1+1

Vsem nadavacum: na cem jste chlapci vyrostli? Ze by taticek v sestnacti koupil dvacu KTMko a potom rovnou nadlitra? . Nam co jsme se probojovavali od pareza k trinde to zase az tak minusove nepripada!

olha
olha (3) napsal 11.4.2017

To je fakt,...JAWA . Ale dobrý , žádný paskvil to není.

callowsick

za mě dobrý

a na cenu bych nenadával v době, kdy ceny Kejvaček a Panelek jdou přes 50 litrů docela běžně...

sirr
sirr (22) napsal 11.4.2017

Jeden z nejodpornějších strojů všech dob je Sportard brr !, Vintage je na tom min. vizuelně o krok líp ... až na tu cenu, škoda

petr1000001

Po zhlédnutí článku a fotek jsem si říkal,furt je to moderní jawa,která je ztracená,ale JE TO krok správným směrem...ale podotýkám,že v debatě jsem tu nadšeně plusoval komentář,že úspěch to může mít jen na bázi filatelisty a nepovedeného "tlače" a tím pádem exkluzivity zmetku...
Myslím,že jediná možná cesta ven je pro jawu retro a zase retro no a držet se ho...
Že je na karteru motoru nápis jawa je fajn,ale on tam nemá co dělat...
1) vlastní motor - retro žebro vzhledu bez nároků na výkon...
2) jednoduchost
3) zpracování
Jak někdo další poznamenal Ural a Entfield jsou mnohem dál,ale podle mně,jsou to jediný běžci v peletonu,který může doběhnout aspoň na dohled...což by jejím zákazníkům jistě stačilo.
Pouštět se do nakedu s tím že třeba někdy vypotí něco jako monster...
Zkoušet enduro který je i na asfaltu k prdu a je nemožné si ho proto jako enduro pořídit protože není a nebude...
Choper je teda hnusnej i od Uralu ale to je v Týnci neomlouvá- těžký omyl...
No a co že to zbývá za kategorii - silniční? :
cestovní ?? jo na 350 jsem se nacestoval v 18ti po čechách dost a vzpomínek je na to mraky ,
ale jsou spíš o tom co se sralo a tak podobně , přesto jsou fajn a úsměvné ale důvod k pořízení cestovní jawy taky nebudou...
takže ještě jednou , proboha,retro je hozená rukavice a další už nebude...
jednoduchou ale propracovanou s vlastním motorem,na kterém bude moct být nápis JAWA a nedokurvit to prasečí kompletací a "skvělejma" hi-tech nápadama...
Děkuji
Petr

VIZI
VIZI (758) napsal 11.4.2017

Strašně dlouhý a utahaný jako by se jednalo o perlu mombračemu...

Předchozí
1 2
Následující



ymoto_kveten
Objednat reklamu
TOPlist