journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lisiacik007-sk (0) napsal 18.07.2017 v 14:09

v piatok idem ozrieť...do ZA..tak vám napíšem dojmy

mira592 (35) napsal 16.05.2017 v 20:38

Já bych rád byl pozitivní. Moto je snesitelná jak ze vzhledu tak snad i jízdy, ale historicky jawa vyráběla az statisíce kusů za podle mě horších podmínek co do strojů techniky a všeho a byly to supr stroje daného věku. Těchhle pár desítek Jaw 660 vyrobených ještě s tím dnes už zastaral. motorem byt odzkousenym je fakt moc moc slabý výrobní tah. Je to hra na výrobu moto ne vyroba.

MachacekVaran (2) napsal 14.05.2017 v 19:29

Nazor dcery,,7let po zhlednuti fotek..detaily nejsou hezky,kabely,izolacka,svary a nakonec i pry ten lak je uz po par km odreny.atd..a nejvic ji vadi ze je to jako nove uz popraskane(kastlik) ze zhora pry docela dobry ale az vyroste necha si mamky cb 750 ktereje skoro 40let stare a popraskane ani odrene neni..ja se vyjadrovat nebudu kazdopadne kdo to koupi bude budit obdiv diky malemu poctu co zrejme vyrobi..

Petis2 (1) napsal 09.05.2017 v 19:22+1

Nevkusná spatlanina.A za ty prachy?Zbláznili jste se v tý "Jawě" ???Poslední "hezký"kusy jste udělali kejvačky a je jedno,jestli to byla dve50,nebo tři50.Toť vše.No coment...

mira592 (35) napsal 09.05.2017 v 18:29

Jsme v česku a zde se vydělá 200 tis. hůře jak na západě... Co bych chtěl říct je, že cenovka je vysoko na můj vkus, ale to je u každého jiné. Trh ukáže. Přijatelnější mi připadá tripade za těch 100 s priplatkovou výbavou nakopavacky .

Štichi (0) napsal 01.05.2017 v 22:23

Mě se to docela líbí, je to takový ...no Jawa. Pokud doladí tu hroznou kabeláž, dají alespoň falešný žebra na motor, schovají trochu ty hadice a dají kastlík co nepraská tak to bude hezký. Ještě dát cenovku kolem 150tis Kč A půjdu pro ní

mudrpedro (0) napsal 19.04.2017 v 20:13

zdravím všechny nechápu, ale jak někdo může psát , "že je to hnus až jde z toho strach" a podobné komentáře, vždyť otázka vzhledu je velmi subjektivní. Mě osobně se nelíbí nové motorky např CB500F- design jako kdyby to přilítlo z vesmíru, ale chápu že někomu jinému se to líbí. Takže by si mnozí diskutéři měli uvědomit že někomu se líbí Jawa a někomu jinému Honda. Kdyby jsme měli všichni jednotný vkus mohla by existovat jediná značka, která by obsloužila celý svět. Jinak asi už jste poznali , že já hodnotím nový pokus kladně, lepší než o co se pokoušeli dosud. Vzhledově se mi líbí moc. Nevím jak je to s dílenským zpracováním, ale i kdyby nebylo tak dokonalé jako u japonců tak to přece k Jawe patří a na to jsme u ní zvyklí. Přemýšlím o té 350OHC a vůbec mi nevadí že je to napůl čína. Takže držím Jawě palce je to tradiční značka a moc už nám jich nezbylo. Proto všem takovým držím palce ať už vyrábí botasky nebo motorky. A buďme pozitivní

motofreak (3) napsal 19.04.2017 v 19:13

Ja bych si ji koupil do zbirky je to rarita sama o sebe a par let bude to zaujimavej kousek, nevypada to tak spatne a ten motor je osvedcenej snad ta cena trochu mensi by mohla byt...ale na zapade to bude mit vetsi odbyt protoze fanousku teto znacky je dost hlavne v DE, NL a pod...kde maji penez trochu vic na sve konicky...

FiZzeR (362) napsal 18.04.2017 v 20:02

Inu, jawa... Ale lepší, když místo slibovanýho přenádhernýho litra vylezli s tímhle, aspoň nějaká snaha ty prožraný dotace nějak ospravedlnit. A zas až tak marný to není, už to směle konkuruje číňanům.

9B0017 (15) napsal 18.04.2017 v 07:06

Kdyz uz neberou ohledy na autorska prava v cine, mohli by jste aspon vy pani redaktori...chapu, ze se Vam vedeni jawy podleza, ale 350 alla shineray je obslahnuta yamaha sr400, takze samozrejme se na ni nejezdi spatne...doufam lidi, co chteji jednobuch tak maji rozuma koupi si radeji original od yamahy

Juraj559 (0) napsal 17.04.2017 v 21:05

predné svetlo, zadné svetlo sa dajú kúpiť na internete ako univ. diely, blatníky sa odkazujú na históriu, spracovanie vyzerá lacno ...takže nič nové nevidím, motor tam vyzerá nevkusne... nech to je aj neviem aký vodník, ale tie rebrá by mu nezaškodili aspoň malé

9B0017 (15) napsal 17.04.2017 v 10:48+2

kratce receno, je to smutny pribeh...kde je KTM, kde Jawa? ... kolik mame technickych skol, mladych designeru, grantu, kolik pobiraji v jawe dotaci a udelali velky smradlavy hovno ( jak rika p. Habera)...at mi nikdo nerika, ze v Cechah neni nikdo schopnej v garazi za ty prachy vymyslet a udelat peknou motorku a musi se vozit vergl z Ciny ( 350), kterej je sam kopie stary yamahy ( uz jen to me na ni stve) nebo vyrabet motorku alla retro s modernim motorem, kterej se k retro vubec nehodi a jeste se vlastne uz ani vyrabet nesmi...

Tomm (1) napsal 16.04.2017 v 18:19

... a ano, HD Street 750 je ze stejného zkyslého těsta, rozhodně souhlasím. Proboha jestli to jenom o ceně, kam jsme to došli.

Tomm (1) napsal 16.04.2017 v 18:15

Za mě špatný, nekonkurence schopný, nehezký, čekal jsem design navazující na "kejvačku", motor vůbec není "retro" a dle testů jizní vlastnosti taky nic moc. Koupí si to přesně jen ten kdo na originálu v 70. letech jezdil a má dost peněz aby si koupil nepovedenou věc na kterou se mu nejspíš v garáži bude jen prášit, protože na to ze své výrazně kvalitnější motorky často nepřesedne. Tak za mě "shit" ale hlavně, kolama vždy dolů, že.

Pupi04 (41) napsal 14.04.2017 v 22:03

Dobře si pamatuju předchůdce ze sedmdesátých let ... Ať jim to jezdí

kyselina (10) napsal 13.04.2017 v 22:02+1

uga8 (6) napsal Dnes v 21:12

Tohle byla moje poslední motorka, kterou jsem musel prodat kvůli rodině. A nyní se po několika letech vracím. Ale slibuji, až mi ji v květnu předají, tak si změním fotku v profilovce .

uga8 (8) napsal 13.04.2017 v 21:12

kyselina: a proto máš v profilovce Kawu

PatMatbanda (5) napsal 13.04.2017 v 10:17

//www.motoclassic.cz/cz/bullet-classic-efi

danny355 (127) napsal 12.04.2017 v 22:34

to crowack ... ..

Tady je vidět a i u mně, že první co člověka- Čecha zajímá je cena ...
Ten Street jsem si našel a opravdu pro Evropu pouze dodávka made in India...

//www.motorkari...-z-indie-29734.html?

Spíš srovnání s tímto by bylo odpovídající ...

//www.motorcycle.com/manufacturer/triumph/2017-triumph-street-scrambler-first-ride-review.html

Jenže tady jsme už opravdu někde jinde jak kvalitou, tak i financemi a to na čtvrt milionu ..
-----------
Ono dost problém je i to, že za celou dobu co je na trhu Adenio , Sportard atd.. jsem teda neslyšel vyjádření zástupce JAWY, mluvčího apod. ..

Zedsdead (293) napsal 12.04.2017 v 20:46+2

Petr1000000001:

Strategie: drž se něčeho zuby-nehty (retro) i když je to okrajový segment je jak otevřít si veganskou restauraci na maloměstě. Prostě trh je moc malý! Neuživí to výrobu.
Dále zásadně nesouhlasím s tím, že si předem řekneme, že jakoukoliv pořádnou motorku vymyslet a vyrobit v Jawe neumí, potažmo v ČR neumíme. My máme v ČR spousty techniků, co navrhují motory, převodovky, auta, letadla atd...
JAWĚ chybí jenom vize a to pravé vedení.

crowack (58) napsal 12.04.2017 v 15:54+3

A víte co mě na tom baví? Že lidi, kteří pod každým článkem o jawě slintali jak je sportard nahovno, proč jawa neudělá něco co umí, nějaký rezro, něco jako 500 ohc, tak tyhle lidi teď v komentářích slintají jak je to jako stará 350 a že je to zastaralý a hnusný. Srovnání s HD Street 750 mě dostalo úplně ... Já na streetu jel, a to _je_ 100% čína. Tak hroznej motorkářskej zážitek jsem dlouho neměl, a dlouho jsem ho rozdejchával.. a ano, jel jsem i na sportardu, když už nic jinýho, pocit jako na streetu se nedostavil... Lidi než sem něco napíšete, zhluboka se nadechněte, někteří si můžou dát na hlavu mokrej hadr... a běžte si koupit toho streeta... ne že bych vám to přál, ale respektuju vaši volbu

kyselina (10) napsal 12.04.2017 v 12:58

Mike70 (44) napsal Dnes v 12:36
panTerek apsal "Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě "

Z informací, které mám od Jawy a jak jsem to pochopil, tak mají na skladě celkem 100 motorů na které mají výjimku na tento rok a potřebují se toho zbavit, něco nechají na Sportard a Adenium a větší část na Vintage.

PS: Omlouvám se za překlepy, mám hodně práce a nemám čas si to po sobě číst.

danny355 (127) napsal 12.04.2017 v 12:38

Na první pohled vypadá, že po letech JAWA vyprodukovala něco opravdu střelby schopné..
Po prostudování snímků,se nedá upřít určitý posun do moderny,který, ale kazí dílenské zpracování ..
Hned udeří do očí ta vyosená a tedy nepříliš dobře uchycená žárovka v předním světle,ty praskliny.. no neměly by být,ale tady bych to viděl na chybu v technologickém návrhu ..
někde tam něco na to příliš tlačí
Jinak to má opravdu nádech snahy udělat něco nového ..
Asi bych to přirovnal k restartu automobilové firmy Dacia, první vozy přišly po klinické smrti, byl to pro ně rok 0 , kdy nevypadaly nejhůř,ale to dílenské zpracování ...
Hlavní rozdíl bych viděl v tom,že tehdy za tu první Dacii byla nějaká cena na trhu,
která odpovídala,tady u Jawy ...
Jawa ve své kvalitě za 180 000 , Harley Davidson Street za 172 800 ... to je silně na zamyšlení ..
Kdyby ta cena byla někde ..strop 150 000 ,tak je to o něčem jiném ..
Jsem zvědav jak si povede na trhu a co bude v budoucnu ...

Mike70 (70) napsal 12.04.2017 v 12:36

panTerek apsal "Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě "

TAK TO JE PŘESNÝ. TAKY MI TO HLAVA NEBERE... Asi na to maj zase nějakou dotaci z našich daní, tak si to můžou dovolit.

kyselina (10) napsal 12.04.2017 v 12:13

Rady (8) napsal Dnes v 10:17
A to je mezi námi jedinec, který prodal svůj 2 roky starý Harley a koupil si toto .

meloking (4) napsal Dnes v 11:18
O.K. slovo exkluzivita nahradíme slovo nestandardní a málo viděná. Co se týče vzhledu, je to věc čistě individuální, mne se velmi líbí (ale je fakt, že jsem krapek jiný - líbí se mi i aktuální Toyoty . Ale i kdyby byla pro ostatní hnusná, tak jsem rád, protože, i když předpokládám, že 60 kusů prodají, tak bych byl nadšen, kdybych prodali jen těch 5. Podívej se na "bizona", pro většinu hnus (až je hezký), které ho se prodalo cca 1300 ks a nyní se prodávají za 130 000, - Kč (což je pomalu cena této motorky bez DPH). A věř mi, že kdekoliv se objevíme, tak na rozdíl od "japonců" se sběhne hromada čumilů a to už zavání exkluzivitou . Neberu se vážně, jen jsem reagoval na některé příspěvky, jak na tomto fóru .

Stadakk11 (48) napsal Dnes v 11:25
Přísahali mi, že problémy s 650 a se Sortardem se opakovat nebudou .

Stadakk11 (277) napsal 12.04.2017 v 11:25+2

kyselina: v něčem s Tebou musím souhlasit...motor bude bezproblémový a ten zbytek...to je loterie. Když pominu ty popraskané boční kastlíky na nové motorce, problémovou elektroinstalaci na předešlých modelech 660, praskající dráty ve výpletu kol a celkové zpracování dosahující levné Číny...i když s nálepkou CZ.
A jak píšeš o návštěvě továrny Jawa. Taky jsem tam byl a místo nadšení jako máš Ty jsem byl smutný. Jawa to měla dávno zabalit a to co tady předvádějí je opravdu ostuda. Osobně bych raději za ty peníze raději koupil nějakého oldtimera v dobrém stavu. Tam máš zaručené, že to bude fungovat a navíc jsou moc krásné

meloking (22) napsal 12.04.2017 v 11:18+1

to kyselina :
Ja ta chapem. Nemyslim si, ze si debil. Jednoducho si zakaznik, ktory ma ine priority. Napriklad aj tu tebou spominanu vynimocnost. Exkluzivita asi nie je dobry pojem. Toto slovo skor prinalezi tomu druhemu spominanemu vyrobcovi. Nemyslim teraz len cenou. Hovorim hlavne o detailoch. A tie su pri Vintage priam hrozostrasne.

Mne osobne ide skor o samotnu jazdu. A motorka sa mi musi aj pacit. Toto bude jazdne daleko za cenovo rovnocennou konkurenciou a hnusne to je az strach. Prepac, nepatri sa takto skaredo na niekoho motorku, ale ine slova mi pri pohlade na nu papula nepusti. I ked musim uznat, ze fotograf v tomto clanku odviedol neuveritelny vykon. Nespravilo sa mi totiz nevolno ako tomu bolo pri oficialnych fotkach.

Aj ako investicia to tiez nemusi byt zle. Pokial sa tu nedvihne nejaka nova vlna "cim horsie, tym lepsie" a aj iny vyrobcovia nezacnu chrlit dizajny "co garaz da" tak si nemyslim, ze to bude mat na trhu velku konkurenciu. A o par rokov to bude mat velku cenu, lebo bude len tazko uveritelne, ze toto je skutocne fabricka motorka, ktora presla vyvojom tak historicky slavnej znacky. I ked par jej predchodkyn su tiez statocne bojovicky na poli ohyzdnosti. Ale tych je vela a toto je predsa len obmedzena maloseriovka.

Len ma prosim neber velmi vazne. Hlavne je, ze sa paci tebe. Vela stastnych km.

Alesvf (35) napsal 12.04.2017 v 11:16

to je asi nejlepší verze z te poslední trojce a cena mi nepřijde zase tak přemrštěná ,není to čína a ani to nedělají ve fabrice velké jak město tak to nemuže stát padesát litrů.Určitě bych se toho nebál

Rady (9) napsal 12.04.2017 v 10:17

Prejit z japonskych motorek na tuto skladacku chce hodne velkou davku adrenalinu :)

kyselina (10) napsal 12.04.2017 v 08:51-1+5

Dobrý den pánové, chtěl bych se zastat Jawy. Předem bych chtěl napsat, že jsem celý život jezdil na nových japonských motorkách a nedám na ně dopustit. Japonce už nemám a kupuji tuto novou Jawu Vintage 660 (je nás pět) a chtěl bych napsat stručně proč. Za prvé toto není žádná "čína" (expertům, kteří něco napíšou o této motorce bych doporučil nejdřív si o ní něco přečíst) - od Jawy je rám, nádrž, kastlíky, kola a výfuky a svody (od českého dodavatele) padáky, mosič na kufry atd. Co je ze zahraniční je motor (italský), tlumiče a brzdy. Není moc výrobců motorek, kteří by si sami vyráběli tlumiče a brzdy a co se týče motoru, jiný motor využívá i BMW, Yamaha atd.. Za druhé, je to ruční výroba a s omezeným počtem motorek (vyjímečnost a 0,- Kč ztráta na ceně, spíše naopak) a cena je to příznivá (nedá se to srovnávat se sérivou výrobou japonských výrobců, nejbližší ruční výroba je ze severu Čech za krásných 3 000 000,- Kč), Za třetí má svébytný desing, který si s ničím nezaměníte, za čtvrté naprosto skvělý přístup Jawy k zákazníkům (věnovali se nám skoro celé odpoledne včetně prohlídky provozu - připadal jsem si, jak kdybych kupoval Rolls royce, za páté možnost individuální úpravy motorky (budu mít jiný lak, můj kolega je menší, tak úprava tlumení atd.) a za šesté je to snad poslední fabrika, která je 100% česká a toho si vážím (až je koupí nějaký zahraniční investor, tak se můžete těšit na nějaké tuctovky, kterých jezdí na silnicích tisíce). To jsou důvody proč ji kupuji a nejsem žádný slabomyslný debil. S pozdravem Tomáš.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist