husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rehmen (0) napsal 26.05.2022 v 14:46

Scouta mam rocnik 2017 s jedinou modifikaci - vyfuky od Muellera. Na pohodove vyjizdky a kochani je to super masina, ktera hlavne v nekterych barevnych provedenich zaujme spoustu lidi.Vybral jsem si ho, protoze me HD vzhledove nezaujal, zatimco Scout mel od prvni chvile jisty wow efekt. A po 5-ti letech jsem spokojeny, az na par veci viz nize.

Zadni odpruzeni je opravdu tragedie. Dokud je hladkej asfalt, tak je to super svezeni, kdy nizko posazene teziste umoznuje hrave preklapet, ale jakmile se objevi nejaka dira nebo zaplata, tak to mlati primo do zad a po par desitkach km na rozbitych okreskach je to ciste utrpeni. Jasne od takoveto motorky neocekavam zehlicku jako mam u V-stroma, ale tohle je obcas fakt peklo a v zatackach casto bezmoc.

Ohledne priplatkovych foxu toho bylo napsano dost, ale momentalne stoji cca 35 tisic kc + prace servisu, takze skoro 10 % ceny nove motorky a to je silena darda.

A jeste jedna "drobnost" - v recenzi zminovane kufry se sice jednoduse sundavaji, ale nejsou uzamykatelne (Indian nedela na Scouta zadne uzamykatelne kufry), takze vam nesmi vadit, ze je pripadne rychle sunda a odnese nejaka nenechava ruka.

K167 (1471) napsal 06.12.2021 v 23:39

Jo, jo, dobře to Honza píše v úvozovkách - "malý". Indian 101 Scout (1928) měl zdvihový objem 606 ccm a kolem 18 koní. Indian 648 Scout (1948) měl zdvihový objem 737 ccm a výkon 38 koní. Indian Chief (1947) měl zdvihový objem 1213 ccm a kolem 40 koní.
Tento "malý" cruiser má 1133 ccm a kolem 100 HP.

JohnnyS08 (219) napsal 06.12.2021 v 23:13

Fajn test i video, Honzis je kvalita, která nezklame

Jen bych se i já přimlouval za uvedení ceny včetně doplňků, neb mám neblahý dojem, že takhle s tlumičema, kuframa a pár dalšíma cerpetličkama se budeme nebezpečně blížit k půl milionu, což je za mid-size cruiser, aspoň podle mě, fakt raketa...

JardaF68 (9) napsal 06.12.2021 v 15:15+2

Krásnej stroj, hodně o něm uvažuju.Doteď mám Intrudera a přemýšlím, že bych přezbrojil... mmch pěkný článek i video! Dík

Paťa (64) napsal 06.12.2021 v 12:27+1

Pěkný test i parádní moto. Jen ta cena... Ale to už je asi můj problém...

Dr-Raider (0) napsal 06.12.2021 v 11:39-3

Tedy nechci byt za kverulanta, ale skutecne by bylo dobre udelat par fotek s full size chlapem. Nezlobte se na me, ale ja pochazim z kraje, kde kdyz prijde 174cm chlap do hospody a rekne 'male pivo', tak vycepak odpovi 'no to vidim a co si das k piti?'
A jinak, moto krasna, cena ulet, recenze fajn.

9 reakcí

Honzis
Honzis 06.12.2021 v 21:04

Baldric: Jsem fpoho, bez obav Ale teda musím říct, že se svojí výškou jsem nikdy trable neměl. To spíš se šířkou...


marna (10) napsal 06.12.2021 v 11:10+1

Vidím analógiu s Yamahou Dragstar 1100, tiež sa delila o motor s naháčom Bulldog. Dobrá alternatíva medzi ojazdeninami

Keď je testovaný stroj vybavený doplnkami, čitateľov by iste zaujímala ich cena.

12,5 l nádrž na viac ako litrovej motorke? Zas po tých 200 km zosadnúť OK ale nemusím vždy aj tankovať Funkčné zadné odpruženie za príplatok - inšpirácia cenovou politikou BMW?

Nahý FTR má zdvih zadného odpruženia 120 mm vs 76 mm tu... jedno aj druhé vidím ako štýlovejšie stroje na cestovanie než čo diktuje súčasný trend cestovných endúr pre niekoho, kto sa nepustí ďalej než na šotolinové spevnené cesty.

Text aj video




TOPlist