yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PEPEE01 (346) napsal 16.09.2022 v 12:48

Strašně ale straaaašně by me sr.. štvaly ty stupačky!!!! Jako chápu, že tahle motorka ma jiný styl jízdy a že v Americe asi moc zatáček nemají... Ale tohle je úplný extrém! Trochu ostřejší zatáčka a hned to dře. Musí se na tom jezdit prd prd cililink, aby to vykroužilo oblouk bez drbnutí. Asi si každý tu zábavu představuje jinak. Nekonečna jízda po rovné silnici je osobně pro mě ta největší nuda, jakou lze na motorce zažít. Motorka samotná se mi jinak docela líbí, cenu raději řešit nebudu. S testem a jeho autorem nemám žádný problém.

Enduromagor (13) napsal 15.09.2022 v 20:23+1

Ten motor se rozhodně povedl

K167 (1471) napsal 15.09.2022 v 18:49+2

Indian Scout se mi líbí od té doby, co se začal vyrábět - třeba tenhle:

nebo tenhle:

... ale při pohledu na v článku popisovaný Rogue mě, nevím proč, napadlo "jedou houpačky a kolotoče":

LuckyLoser (89) napsal 15.09.2022 v 18:45

Super článek, ale jen poznámka: kup si delší kalhoty. Oproti běžné velikosti je dobré si na bike koupit o délku navíc.

SuperSic58 (1307) napsal 15.09.2022 v 17:40+7

Opět super recenze od buráka, co má vtip i obsah. Zkostnatělí suchaři, ať si přečtou Rudé Právo a zapnou TV Šlágr.

Tr_oy (14) napsal 15.09.2022 v 15:20+1

To, že příplatkové tlumiče přidají nějaký půlpalec nebo palec zdvihu na zadním kole vím. Ale z 51mm (2") na 120mm?? To sotva, vždyť by to nevešlo ani pod blatníček. Ten se tu přece nepohybuje se zadním kolem jako třeba u Bonneville Bobber.

3 reakce

r.bure
r.bure 16.09.2022 v 12:13

Přesně jak píše valentinow123. Pokud by tlumič svíral s povrchem zemským úhel 30° (ať se to dobře počítá), bude zdvih zadního kola přesná polovina zdvihu tlumiče. Což v případě tlumiče s 51mm zdvihem není příliž optimistická hodnota. Proto je za mě dobrý nápad, vrazit prachy do těch touringových se zvihem 120 mm, kde je pak dráha kola 60 mm...


jjerab (6) napsal 15.09.2022 v 13:36+3

Roman to dělá po svým...neuráží mi to.

Jinak Indoš scout mi zklamal, když jsem ho onehdá viděl naživo v Písku u dealera. Např. slícování u ovladačů na řídítkách je hrůzný, laciný z plastu. Za ty kačky co za to chtěj je to ostuda. Měl jsem tehdy o to zájem, ale už tahle věc mi od koupě odradila.

cunado (184) napsal 15.09.2022 v 13:18+15

Mě se styl psaní Romana Bureše líbí, má to vtip a i obsahově podává naprosto přesné a kvalitní informace. Forma asi nepotěší všechny ultrakonzervativní "motorkáře", ale pro nás ostatní, kteří máme smysl pro humor a jsme otevření osobitému přístupu, je to osvěžující čtení

Mercurio (83) napsal 15.09.2022 v 11:31+2

A bobříka veselýho psaní si můžeš taky odškrtnout!

JardaF68 (9) napsal 15.09.2022 v 10:59+1

Pěkná recenze, pěknej stroj...

DarkFelon (26) napsal 15.09.2022 v 10:19-5

Sorry, vzhledem k stylu popisu asi jinak skvělého mota Indian, autor bude navždy odsouzen k "chlapcům na motorce"! Motorkář z něj nebude! Možná se popis někomu líbí, mě ne!
Už aby bylo jaro 23!

panTerek (82) napsal 15.09.2022 v 10:04-4

Nemůžete tohodle rádoby vtipálka přesunout na segment motorek, který mě nezajímá, např. cendura?




TOPlist