Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Spotřeba se u mne pohybuje od 5,6 (kochačky, prdelky) po 6,3L/100km (dálnice). Vybaveno mám jak Vintage + V-performance + Stage 2 kit + KN filtr.
Motorka je to skvělá.
Taky jsem byl na předváděčce tady u Brna. Jel jsem na tomto Indianu a bylo to super. Měl jsem do letošního roku Indiana z roku 42. Vlastnil jsem ho více než 40 let .Letos jsem ho prodal. Pokud by jsem sehnal tolik peněz tak by jsem do tohoto nového Indiana hned šel.
Staňa alis Indian
ja mam po pul mil km na japan a bmw ted ctyri kila(od 2012 do ted) najeto na road king evo a road glide 100th, zabyvam se hd-ckama ... dost intenzivne a pokud mi nejaka rychlokvaška,ktera neumi ani hledat v google chce radit tak pouze jedu to svy stejne jako on .. ... ted mam na RG od duben 2007 najeto 230 tis a denne jezdim na ty masine do práce.
Znacka s tradici a rozhodne delsi dobu bude uzkoprofilove zbozi. Pokud si najde cestu do vasi garaze, tak budete rozhodne zdaleka (at se to libi / nelibi komukoliv) stredem pozornosti, kamkoliv prijedete. Ovsem pokud na ni bude sedet vul, tak bude stredem pozornosti hnedle dvakrat, to plati univerzalne. Ovsem obcas je dobre byt dvojka, prinasi to pokoru ;)
Mě se teda ta motorka moc líbí. Líbí se mi i Harouši a je mi jedno, jestli je to made in USA nebo Japonec, I japonci mají krásné a kvalitní motorky. A že nemají hystorii ? No to přece není důvod něco hani kvůli něčemu, co má o cca 50 let delší výrobu. To mohl kdejakej koňák hanit třeba desetiletý Haryky jenom proto, že už jeho pradědek dělal dostavníky a kde byli bráchové Davidsonovci. Kdo dnes může říct, že ON je origo enduro a ostatní jsou jen kopie. Laik nepozná ani jestli projel kolem něj supersport od Suzi, Hondy, Yamahy atd. Ten jako vymyslel a patentoval kdo ? Má někdo právo říct, že jeden japončík kopíruje druhýho ? Je to nesmysl. Prostě se najde někdo, kdo vymyslí (aniž by třeba tušil) kategorii motorek na kterou se nabalí jiní výrobci, kteří do toho přidají zas svoje nápady a NÁM se na tom prostě dobře jezdí a máme se fajn. Přestaňte furt plivat na novoty a na kategorie co "nepreferujem"
Poslední reakce /SS124/ začíná potvrzovat mou doměnku, kterou jsem vyslovil o pár příspěvků níže. HD jsou jistě kultovní motorky /mě osobně ale tato značka nesedla/ a chápu, že na ně nedá kdekdo dopustit. Ale ten Indian bude sklízet pravděpodobně všude daleko větší obdiv.
A obavy, že majitele "Haryka" si už moc lidí nevšimne jsou proto pochopitelné, ale nejsou přece důvodem tady někoho urážet. Já například ze svých motorek mám velmi oblíbený francouzský Voxan, poměrně vzácný motocykl, spousta lidí si přitom myslí, že je to "číňan", a nijak mě to nevzrušuje.
Tak snad jsme tady všichni kamarádi motorkáři, nebo ne ?
tom.tom rad s Tebou podebatim co se vykonu a jeho mereni tyce uz podle reakce nevis nic a ještě se s tim chlubis tady mas grafy ty bidy //www.motorcycle-usa.com/4/17183/Motorcycle-Article/Indian-Chief-Thunder-Stroke-111-Dyno-Chart.aspx
SS124: znalecky posouzeno jen je ještě potřeba doplnit si znalosti o výkonu, vypadá to, že ti článek repektivě Indian zkazil dojem z tvého HD dá se to pochopit
japonsky odskoceny valce,tragickej air box,spotreba katastrofa,vykon motoru 77kw vylhanej pokud to stoji na tachometrových 180(ma to s bidou 75HP na kole) ... predrazeny plus styl reklamy my vs hd (stejne jak u victorek ty nezeru uz vubec) se tesim az ho potkam na silnici a zkazim mu den
Před tím než někdo bude psát že je to špatně zpracovaný atd... doporučuju zkouknout živě, zpracování proti konkurenci naprosto špičkový, např. ta svítící hlava indiana na předním blatníku je z pravýho skla, žádnej plast atd...
Nechci se mýlit, ale ať už se ta motorka povedla nebo ne, tak
prémiovým modelům H-D to může hodně zamotat hlavu.
Proč ? Jednoduchý příklad: chci velkou motorku, mám dost peněz, rád bych na sebe upozornil, ale Harleje už tady má kdejaký trdlo, takže jdu si pro Indiana.
Nemůžu si pomoct, ale v detailech mi to přijde tak nějak ošizený a laciný. Ten plech s tacho na bandě je jako vymyšlenej a vyrobenej v Číně... Ta partie pod sedlem mi trochu připomíná české obludy Jawa/Rotax.
Na pravé Indiány si to nemůže ani hrát. Škoda.
Pouze můj názor.
Spotřeba se u mne pohybuje od 5,6 (kochačky, prdelky) po 6,3L/100km (dálnice). Vybaveno mám jak Vintage + V-performance + Stage 2 kit + KN filtr.
Motorka je to skvělá.
Taky jsem byl na předváděčce tady u Brna. Jel jsem na tomto Indianu a bylo to super. Měl jsem do letošního roku Indiana z roku 42. Vlastnil jsem ho více než 40 let .Letos jsem ho prodal. Pokud by jsem sehnal tolik peněz tak by jsem do tohoto nového Indiana hned šel.
Staňa alis Indian
Na něco takového je opravdu radost koukat
Moc povedená mašinka
ja mam po pul mil km na japan a bmw ted ctyri kila(od 2012 do ted) najeto na road king evo a road glide 100th, zabyvam se hd-ckama ... dost intenzivne a pokud mi nejaka rychlokvaška,ktera neumi ani hledat v google chce radit tak pouze jedu to svy stejne jako on .. ... ted mam na RG od duben 2007 najeto 230 tis a denne jezdim na ty masine do práce.
Znacka s tradici a rozhodne delsi dobu bude uzkoprofilove zbozi. Pokud si najde cestu do vasi garaze, tak budete rozhodne zdaleka (at se to libi / nelibi komukoliv) stredem pozornosti, kamkoliv prijedete. Ovsem pokud na ni bude sedet vul, tak bude stredem pozornosti hnedle dvakrat, to plati univerzalne. Ovsem obcas je dobre byt dvojka, prinasi to pokoru ;)
Mě se teda ta motorka moc líbí. Líbí se mi i Harouši a je mi jedno, jestli je to made in USA nebo Japonec, I japonci mají krásné a kvalitní motorky. A že nemají hystorii ? No to přece není důvod něco hani kvůli něčemu, co má o cca 50 let delší výrobu. To mohl kdejakej koňák hanit třeba desetiletý Haryky jenom proto, že už jeho pradědek dělal dostavníky a kde byli bráchové Davidsonovci. Kdo dnes může říct, že ON je origo enduro a ostatní jsou jen kopie. Laik nepozná ani jestli projel kolem něj supersport od Suzi, Hondy, Yamahy atd. Ten jako vymyslel a patentoval kdo ? Má někdo právo říct, že jeden japončík kopíruje druhýho ? Je to nesmysl. Prostě se najde někdo, kdo vymyslí (aniž by třeba tušil) kategorii motorek na kterou se nabalí jiní výrobci, kteří do toho přidají zas svoje nápady a NÁM se na tom prostě dobře jezdí a máme se fajn. Přestaňte furt plivat na novoty a na kategorie co "nepreferujem"
Poslední reakce /SS124/ začíná potvrzovat mou doměnku, kterou jsem vyslovil o pár příspěvků níže. HD jsou jistě kultovní motorky /mě osobně ale tato značka nesedla/ a chápu, že na ně nedá kdekdo dopustit. Ale ten Indian bude sklízet pravděpodobně všude daleko větší obdiv.
A obavy, že majitele "Haryka" si už moc lidí nevšimne jsou proto pochopitelné, ale nejsou přece důvodem tady někoho urážet. Já například ze svých motorek mám velmi oblíbený francouzský Voxan, poměrně vzácný motocykl, spousta lidí si přitom myslí, že je to "číňan", a nijak mě to nevzrušuje.
Tak snad jsme tady všichni kamarádi motorkáři, nebo ne ?
tom.tom rad s Tebou podebatim co se vykonu a jeho mereni tyce uz podle reakce nevis nic a ještě se s tim chlubis tady mas grafy ty bidy //www.motorcycle-usa.com/4/17183/Motorcycle-Article/Indian-Chief-Thunder-Stroke-111-Dyno-Chart.aspx
SS124: znalecky posouzeno jen je ještě potřeba doplnit si znalosti o výkonu, vypadá to, že ti článek repektivě Indian zkazil dojem z tvého HD dá se to pochopit
japonsky odskoceny valce,tragickej air box,spotreba katastrofa,vykon motoru 77kw vylhanej pokud to stoji na tachometrových 180(ma to s bidou 75HP na kole) ... predrazeny plus styl reklamy my vs hd (stejne jak u victorek ty nezeru uz vubec) se tesim az ho potkam na silnici a zkazim mu den
Před tím než někdo bude psát že je to špatně zpracovaný atd... doporučuju zkouknout živě, zpracování proti konkurenci naprosto špičkový, např. ta svítící hlava indiana na předním blatníku je z pravýho skla, žádnej plast atd...
Nechci se mýlit, ale ať už se ta motorka povedla nebo ne, tak
prémiovým modelům H-D to může hodně zamotat hlavu.
Proč ? Jednoduchý příklad: chci velkou motorku, mám dost peněz, rád bych na sebe upozornil, ale Harleje už tady má kdejaký trdlo, takže jdu si pro Indiana.
Celek se mi docela líbí jen prostor mezi motorem a zadním kolem je tragédie...
Nemůžu si pomoct, ale v detailech mi to přijde tak nějak ošizený a laciný. Ten plech s tacho na bandě je jako vymyšlenej a vyrobenej v Číně... Ta partie pod sedlem mi trochu připomíná české obludy Jawa/Rotax.
Na pravé Indiány si to nemůže ani hrát. Škoda.
Pouze můj názor.
Ten zvuk ... to je prča, teda nádhera.
Klidně bych vyměnil Je to pecka!
Tady slova nestačí.
Nádherný stroj
taková monstrózní nádhera a takovej plechovej šepot, to je smutný
Tak dal by som prednosť dizajnu medzivojnových modelov, napr. Scout, boli oveľa triezvejšie riešené a pritom krásne. Toto sa mi nepáči.
je to nádhera akorát se mi nelíbí to tlačítko zapínání jako z kávovaru, celek kolosální
Líbí, líbí
Prohlédl jsem si ten stroj v sobotuna Classic Show v Brně. Impoznatní kus motorky. Cena 650000 byla teda ale děsivá.
Celá galerie zde:
//www.dolin.estranky.cz/fotoalbum/OSTATNi-FOTA-A-AKCE/classic-show-brno-2014/
TAK TO UZ ANO..
Je krásný cena
Je to naprostá PARÁDA!