Indian Chief Bobber Dark Horse: Jednoduchý luxus v XL balení
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 17.5.2022 | Zobrazeno: 15 510x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 17.5.2022 | Zobrazeno: 15 510x
Bobber vlastním a sedl mi perfektně. Jízda na něm je příjemná. Co se týče jízdních režimů, stačil by opravdu standard a sport. Cestu jsem zkusil jen jednou na vodě a po dvou km jízdy jsem to precvaknul na standard. Jsem kus chlapa, takovej sudoidní typ a s komfortem za jízdy i na delší trasy není žádnej problém. Na tom stroji je i hodně velký prostor na customizaci. Ať už doplňky od výrobce, tak i doplňky z rukou šikovných řemeslníků. Co se týče vzhledu Bobbera, není se o čem bavit. Dle mého názoru jedna z budoucích ikon a klasik. Dokážu se na něj dívat pořád a ne přestávám nacházet nové a nové i nepatrně detaily. Z vlastní zkušenosti mohu stroj doporučit. Za "slušný" peníze dostanete stroj, na kterým se dobře jezdí, nepotřebuje složitou údržbu a každý se za ním otočí.
Hezká recenze a je vidět, že autor má vcelku podobné názory/požadavky jako já Ale jakmile začne psát o tom, že je to moc velká motorka a že málem nedosáhne na stupačky, otevírá se mi kudla v kapse, protože situace na trhu je přesně opačná. 95% motorek je dělaných na malý lidi, nebo aspoň lidi podprůměrného vzrůstu. Všechny reklamní fotografie jsou focený s trpaslikama, takže motorka vypadá krásně velká a když si na to pak sedne 190cm normální chlap, zjistí, že za prvé sedí skrčenej jak skrčenec v prehistorickém hrobě, a za druhé, že na tom vypadá jako Hagrid na koloběžce... Takové články pak výrobce utvrzují v tom, že je správné pokračovat v geometrii rámu pro malé lidi (vždyť si ti novináři stěžovali na to, že nedosáhnou na řidítka a stupačky, navíc malá motorka je obratnější, a levnější na výrobu, takže jedene dál po vytyčené cestě). A co my velcí? Když už někdo vyrobí pár motorek pro nás, tak nám je prosím nekritizujte... Naopak, měli byste je vychválit do nebes a výrobci za to tisíckrát poděkovat. To samozřejmě nastoluje klasickou otázku, proč ještě ani jeden výrobce nezačal nabízet stejný model v několika velikostech rámu. Když to jde u kol a je to naprostou samozřejmostí, proč to nejde u motorek??? Několikeré schvalování typu? No jasně, byla by s tím práce, ale nemá být zákazník na prvním místě? Díra na trhu jako blázen... Asi začnu vyrábět motorky
1 reakce
Jo jo, krasna motorka, ak by som uz nemal jej starsi sestru - velkeho chiefa, tak by to rozhodne bola prva volna, predbieha konkurenciu na vsetkych frontoch.
ten motor je proste krasnej
"Cesta, to je prostě dešťový režim, ale zkouřený tak, že byste se nebáli Bobbera půjčit sousedovic dvanáctileté holce. Tu jsem si vyzkoušel, abych zjistil, že už ji nikdy v životě nepoužiji"
4 reakce
Uááá teď mi to taky došlo Jdu to přepsat, takhle to nemůže zůstat, jinak mám na krku mravnostní
Honzo s těma mapama máš pravdu, ta "prohlídka" se mi taky jeví úplně zbytečná a alespoň u mého Chieftaina by úplně stačily ty dvě další, kdy "sport" není u TS 111 a při té větší váze tak ostrý. Ten druhý kotouč byl jednou z prvních věcí, co mi u Chiefa při jeho představení chyběly a za mne bych tam ještě rád viděl laufy po obou stranách....ale na to jsem trochu ujetej . A je fakt, že zvuk na volnoběh s otevřenýma Jekillama je paráda
Projel bych se
1 reakce