husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petcal (0) napsal 24.07.2022 v 13:19

Bobber vlastním a sedl mi perfektně. Jízda na něm je příjemná. Co se týče jízdních režimů, stačil by opravdu standard a sport. Cestu jsem zkusil jen jednou na vodě a po dvou km jízdy jsem to precvaknul na standard. Jsem kus chlapa, takovej sudoidní typ a s komfortem za jízdy i na delší trasy není žádnej problém. Na tom stroji je i hodně velký prostor na customizaci. Ať už doplňky od výrobce, tak i doplňky z rukou šikovných řemeslníků. Co se týče vzhledu Bobbera, není se o čem bavit. Dle mého názoru jedna z budoucích ikon a klasik. Dokážu se na něj dívat pořád a ne přestávám nacházet nové a nové i nepatrně detaily. Z vlastní zkušenosti mohu stroj doporučit. Za "slušný" peníze dostanete stroj, na kterým se dobře jezdí, nepotřebuje složitou údržbu a každý se za ním otočí.

tirreus (7) napsal 28.06.2022 v 08:59-1

Hezká recenze a je vidět, že autor má vcelku podobné názory/požadavky jako já Ale jakmile začne psát o tom, že je to moc velká motorka a že málem nedosáhne na stupačky, otevírá se mi kudla v kapse, protože situace na trhu je přesně opačná. 95% motorek je dělaných na malý lidi, nebo aspoň lidi podprůměrného vzrůstu. Všechny reklamní fotografie jsou focený s trpaslikama, takže motorka vypadá krásně velká a když si na to pak sedne 190cm normální chlap, zjistí, že za prvé sedí skrčenej jak skrčenec v prehistorickém hrobě, a za druhé, že na tom vypadá jako Hagrid na koloběžce... Takové články pak výrobce utvrzují v tom, že je správné pokračovat v geometrii rámu pro malé lidi (vždyť si ti novináři stěžovali na to, že nedosáhnou na řidítka a stupačky, navíc malá motorka je obratnější, a levnější na výrobu, takže jedene dál po vytyčené cestě). A co my velcí? Když už někdo vyrobí pár motorek pro nás, tak nám je prosím nekritizujte... Naopak, měli byste je vychválit do nebes a výrobci za to tisíckrát poděkovat. To samozřejmě nastoluje klasickou otázku, proč ještě ani jeden výrobce nezačal nabízet stejný model v několika velikostech rámu. Když to jde u kol a je to naprostou samozřejmostí, proč to nejde u motorek??? Několikeré schvalování typu? No jasně, byla by s tím práce, ale nemá být zákazník na prvním místě? Díra na trhu jako blázen... Asi začnu vyrábět motorky

jassiak (1) napsal 28.06.2022 v 08:20+1

Jo jo, krasna motorka, ak by som uz nemal jej starsi sestru - velkeho chiefa, tak by to rozhodne bola prva volna, predbieha konkurenciu na vsetkych frontoch.

Siki (28) napsal 27.06.2022 v 22:32+3

ten motor je proste krasnej

Tr_oy (14) napsal 27.06.2022 v 12:18+3

"Cesta, to je prostě dešťový režim, ale zkouřený tak, že byste se nebáli Bobbera půjčit sousedovic dvanáctileté holce. Tu jsem si vyzkoušel, abych zjistil, že už ji nikdy v životě nepoužiji"

4 reakce

Honzis
Honzis 27.06.2022 v 16:26

Uááá teď mi to taky došlo Jdu to přepsat, takhle to nemůže zůstat, jinak mám na krku mravnostní


Vendis (33) napsal 27.06.2022 v 11:26+1

Honzo s těma mapama máš pravdu, ta "prohlídka" se mi taky jeví úplně zbytečná a alespoň u mého Chieftaina by úplně stačily ty dvě další, kdy "sport" není u TS 111 a při té větší váze tak ostrý. Ten druhý kotouč byl jednou z prvních věcí, co mi u Chiefa při jeho představení chyběly a za mne bych tam ještě rád viděl laufy po obou stranách....ale na to jsem trochu ujetej . A je fakt, že zvuk na volnoběh s otevřenýma Jekillama je paráda

Pedl (178) napsal 27.06.2022 v 11:22+2

Projel bych se

K167 (1471) napsal 27.06.2022 v 09:18+2






TOPlist