ktm_prosinec




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Pedl (10) napsal 01.04.2019 v 22:09

Ty váhy/výkony se mi líbí, to musí být hezky hravé

JohnyLuka (31) napsal 29.03.2019 v 17:16

duka jsem mel a kdybych nechtel cestovat tak ho mam porad,az zas neco nasetrim tak si ho opet poridim jako dalsi motorku,je to neskutecna parada,paradni ovladatelnost a vse presne jak se pise v clanku. v zatacka po okreskach jsem si daval litrovy ctyrvalce uplne bez problemu,vsichni cumeli a pak se me vyptavali co to je za motorku

Jarda (224) napsal 26.03.2019 v 13:20+2

Michal: v době testu se ještě Svartpilen neprodával. Pokud bude prostor, tak to zkusíme letos.

Jacob82 (91) napsal 26.03.2019 v 11:07

Mám o kousek blíž k pilenům, ale já bych se klidně spokojil i se čtyřkilem

Michal_KA (11) napsal 26.03.2019 v 10:13+1

hezky clanek, ale myslim ze urcite by bolo lepsie porovnanie: Svartpilen 701 vs Duke 690

Zelinář (236) napsal 26.03.2019 v 07:11

Něco tak nehezkyho jako Vitplen by člověk pohledal...

Bikeserker (-1) napsal 25.03.2019 v 19:44+1

Vizuálně je ten Vitpilen teda parádní kousek

opic26 (173) napsal 25.03.2019 v 17:03

Jsem zvědav na srovnání Duke 690 VS HQ Svartpilen, protože min.koncept a prototyp se mně zdál Duku podobnější. Měl jsem možnost den prohánět Duka 690 R 2017 po úzkých zatáčkách hor a moc obratnějších stíhaček jsem neřídil. Navíc antihop a všechny ty elektro-vyfikundace - bomba! Vitpilen je krasavec, ale už geometrie a jízdní pozice mi říká, že by s ním nebyla taková pr.el.
Za mne jednoznačná volba a hnedle bych si tenhle bestseller postavil do garáže vedle Speeda.

Anti (291) napsal 25.03.2019 v 16:01-1

Trochu mě zaráží-dva mechanicky stejné motory,ale v tabulkách psaný rozdílný objem i kompresní poměr.Pročpak to?Má to podpořit dojem že se jedná o rozdílné stroje?

Obycejny_clovek (23) napsal 25.03.2019 v 15:28+1

Obě jsou to velmi schopné a parádně lehké motorky. Tady se mohou konkurenti učit, jak se řeší komponenty a hmotnost.
Každá je s jiným zaměřením. Univerzálnější Duke, který přinese spoustu zábavy a uvolněný posed motárdovějšího stylu se staví proti kafíčku, které snese hodně sportovní jízdu a vrací jezdci mnohem ultimativnější pocity.

Nicméně možnost si za pár tisíc nechat do Duke nahrát režimy (Street, Rain, Sport), které pomůžou v dešti nebo začátečníkům, nahodit mód, který nechá zadní kolo bez ABS zásahů a možnost na displeji vidět i kvalt a teplotu staví KTM do lepší pozice. Ano, není to taková "dyzajnovka", nicméně vzhled Duka má i v dnešní době co říct.

Aktuálně je zde také velké plus, že 2018 modely se nechají pořídit za 180 tisíc, což si myslím je super cena za takhle kvalitní motorku.

martinn1313 (22) napsal 25.03.2019 v 12:38

Je to rozum vs. cit. Duke 690 je volba z rozumu, ale věk je na něm znát. Z duke řady vyčnívá jako ošklivé káčátko ...

Mig_35 (257) napsal 25.03.2019 v 09:45

Kdo vlastně ještě dneska dělá takovej jednohrnek? Bravo KTM:)

zmulin (314) napsal 25.03.2019 v 09:30

Nejbližší by mi byl asi velkej Svartpilen Jinak zajímavý,že jak to nejsou kruťácký kapoty/naháče,nebo ultracesťáky,tak tu nikdo eště nepíše..Asi proto,že majitelé těchhle typů motorek víc jezděj a nemaj čas




TOPlist