husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomuli (0) napsal 18.08.2020 v 21:00

Minulý týden jsem testoval ktm smc 690 (50km), souhlasím s autorem článku, čekal jsem, že to prostě bude větší divočina, i když to jede dost, motor je zbytečně uhlazený a nevibruje, čekal jsem, že to bude kladivo (vibruje když je podtočený pod cca 2500 nvm přesně nemá otáčkoměr) (výfuk + sportovní filtr přidá značně krouťáku a taky zvuk !! od spodu až nahoru, to by bylo jiné svezení!) Bohužel falešný neutrál mezi 4-5 mi tam skočil dvakrát, řazeno ve středních otáčkách bez spojky (motorka měla najeto 170km, těžko říct, zda po 1000km zajetí to bude lepší/horší, osobně se bojím, že horší a horší, nikdy jsem neslyšel, že by jiné značky, modely měli problém s falešným neutrálem tak jako 690 motory, obávám se, že padaní falešného neutrálu časem ohne vidličky//okouše kolečka a oprava převodovky je drahá, nvm zda by se to stalo ještě v záruce, a jak by se ktm k tomu postavila) . Zkoušel jsem řadit bez spojky v nižších otáčkách, motorka sebou dost škubne osobně si myslím, že to pro převodovku dobré není a že by se mělo rychlořazení používat jen při vysokých otáčkách, kdy už nemá motor krouťák (můj názor, může být špatný ). KTM s falešným neutrálem u smc 690/ husky 701 má problémy ale nehlásí se k tomu (existuje na to neoriginální opravný kit, ramínko co má větší přítlak, se kterým už lidi problémy nehlásí). U nových husek (i vitpilem atd. s motorem 690 ) jsem zaznamenal na internetu, případy že ztrácení tlak na spojkovém válci (někdy zlobí údajně opakovaně i po reklamaci v ktm a je lepší výměna za tuning díl značky Oberon). Osobně bych na takovou motorku dal spojku mechanickou , na to že je tam hydraulická (možnost problémů, cena), mě přišel chod zbytečně tuhý. Nešťastně je na motorce nádrž v zadu, ano asi to má vliv na ovladatelnost, ale tohle je motorka, co má jezdit často po jednom kole, při pádu při wheelie je opravdu vysoké riziko požáru ( https://www.youtube.com/results?search_query=690+burn+after+crash ). Wheelie se seriovým převod motorka na rovince hravě vytáhne plynem na 3, na mírném horizontu plynem na 4, na rovince spojkou na 4 bez námahy, myslím, že má potenciál přes spojku i na 5, bez otevření výkonu výfuk/filtr., ale to by chtělo více času za řidítky, a rozbržděnou zadní brzdu (brzdný účinek byl na začátku slabý, postupně se zlepšil). Mě od koupě odrazuje vysoká cena na "fun wheelie" bike, (jedná se o rozdílné motorky já vím !! ale za ty peníze člověk dostane např. ninju 636, street triple 765R,řekl bych takové "pořádné velké" motorky, ne wheelie bike kolem komína, a ty pak případně také lépe a rychleji prodá ), osobně bych uvítal cenu okolo 200 (duke 390 má super cenu, mohli by smc690 cenově přiblížit ), případně prodávat R verzi plně vybavenou za 230?! rozhodně ne 270 za základ, bez elox dílů, bez výfuku, sport filtru, pořádných stupaček, vím že ani porovnání duke 390 / 690 není úměrné ale když ten se dá pořídit za 136 tisíc, smc 690 by sneslo menší než dvojnásobnou cenu i přesto, že má lepší díly

SuperSic58 (1307) napsal 18.08.2020 v 14:01

tu silničku moc dobře znám, jo plzeňskej kraj, tam je to jinačí poježdění, než ten vyblitej středočeskej hnus A to je jen začátek, těch zakroucenejch s novym asfaltem je tu mraky Dík za další parádní video s parádní mašinou

Johnny83 (228) napsal 18.08.2020 v 12:41

kdo by to byl řekl že se bude u supermota 90% komentářů týkat spotřeby Huska se mi hodně líbí a určitě s tim bude prdel, ale radši si koupim Hondu SH125, ta se mi sice nelíbí a bude na tom nuda, ale hlavní je že to míň žere

K167 (1470) napsal 18.08.2020 v 10:14

Milý Migu_35, jsou lidé, se kterými je diskuse přínosem a lidé, se kterými je ztrátou času. Ty podle mého osobního názoru patříš k těm druhým. O co menší znalosti o to větší arogance. Kup si motocykl o obsahu 125 ccm, ať máš malé třecí plochy. Zdraví Tě prosťáček, který si pro popojíždění po městě v řádu jednotek km koupí auto s malým motorem a pro dlouhé jízdy po dálnici auto s velkým motorem a bude spokojen se spotřebou v obou případech.

xavier011 (11) napsal 18.08.2020 v 07:45+1

(Tohle melo byt k diskuzi o spotrebe) To bude spise o kroutaku a jeho prubehu. SM vic tocis na nizsich rychlostech aby jela, kdezto u GS nacvakas pokazde alespon o rychlost dve nahoru a tolik netocis a jedes stejne svizne. Vidim to u sveho duc scramblera. Pocas tahani na okruhu v Moste si nevejme vic nez 5 litru - tocim hodne ale na vyssi kvalty. Sviznejsi jizda po Praze na nizsi kvalty a vysoke otacky a jezdim za 6-7. S autem s velkym objemem to same. Mam 3.5 v6 v benzinu a po dalnici do 150kmh jezdim za 10-11, po Praze za 20 - nizsi kvslty, vyssi otacky atp. Vaha asi taky nejskou roli ma, ale nijak velkou u motorky. 100kg rozdilu na tyhle vykony neni asi moc podstatnych. Spise ten styl jizdy a prubeh kroutaku. Rekl bych svym laickym pozorovsnim

OndraVaran (0) napsal 17.08.2020 v 19:16

Je to velmi zábavná motorka Koupil jsem jako novou v 3/2019. Momentálně najeto kolem 4tis.km.
Nový model se mi nelíbí, kluci to řeší polepama. Ale co člověk, to názor SM 701 má velmi kladné videorecenze od profíků. Jako obyčejný smrtelník ji využívám možná tak z 50% toho, co opravdu umí a zvládne.

Pedrito (49) napsal 17.08.2020 v 12:48+2

Nechci bejt kverulant, ale pokud SM nezatáčí, tak je to dost často posedem. Na fotkách je vidět, že na tom autoři sedí moc vzadu.

Tohle mně připomnělo moji zkušenost na MX- stěžoval jsem si , že motka moc nezatáčí a dostalo se mně odpovědi od mého instruktora: pokud na motce si nemlátíš v zatáčce koule o řídítka, tak sedíš daleko.

Tohle je podobnej problém. Je to SM tak je potřeba to řídit jako SM.

Tuhle motku jsem měl půjčenou na víkend. Osobně spíš preferuju SMC690 R.

Johnny83 (228) napsal 17.08.2020 v 12:25

no konečně, díky, pěkný čtení

Mig_35 (345) napsal 17.08.2020 v 08:59

Vím, že na motorkách nikdo spotřebu neřeší, ale je mi záhadou, proč jednoválec s hmotností 150 kilo žere v podstatě na chlup stejně jako R1250GS... u aut jsou ty rozdíly přece jenom větší? A související s velikostí auta, objemem motoru atd.




TOPlist