yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mira592 (35) napsal 29.12.2018 v 06:11

Scootery budou mít vzhledem k zavádění modrých parkovacích zón docela na trhu prostor, ale důležitá je i cena vozidla. Ve městě považuji za ideální MP3 s ohledem na vyšší komfort i bezpečnost. Ale každému co jest libo. 200 kg na dvoukolovém už není zrovna málo.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 24.12.2018 v 11:29

No škoda, je to VLC video mp4 (víc nevím) ... )-: a tak aspoň PF 2019

neznamyScooterD (1081) napsal 24.12.2018 v 07:09

Ivane do mailu se Ti asi nikdo z nas nedostane...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 23.12.2018 v 17:48

Nedalo mně to, i když se na přiloženém videu na 100% nejedná
o skůtry "vyšší střední" ...
Na druhou stranu tito skůtristé asi nebudou mít o e-verze jejich
každodenních "služebníků" nikdy zájem, což je povzbudivé ...

https://www.email.cz/download/k/T89WSMnkTL6vJfK9tgVdb3rpU2raWmx5-llv7j6BlBy8A9mfxfMV6yX4L8KxBLvODBBH2uE/Kdyz%20jedou%20v%20Pekingu%20rano%20do%20prace.mp4

crhy1 (22) napsal 22.12.2018 v 17:45

Souhlas Pepajs, asi tak nějak to bude...

JoskaH (439) napsal 22.12.2018 v 16:45-1+1

Crhy1> Víš, jak nejlíp zakryjes potíže s vlastní sexuální identitou?
Hlasitým zpochybňováním identity jiných lidí...

maco (-3) napsal 22.12.2018 v 16:34

Ted' se dívám že ten podsedadlový prostor u nového modelu není o 10 litrů menší ale dokonce o dvacet, takže 42 litrů oproti 62 u předchozího, to už mi vůbec nevyhovuje,tam se dalo narvat stan se spacákem a ještě náhradní boty s kalhotama a PETka s vodou no a ještě + celý kufr vzadu na další věci.

Jinak co je u burgmana katastrofa, tak je takzvaný autorizovaný servis, jakmile na to sáhne hnáta školených mechaniků suzuki,tak to stojí za to,chovají se k tomu jak hovada, škrábance na kapotáži, na palubovce,vyžrané fleky na plastech bud' z chladící kapaliny, od brzdovky mám poleptané čelní plexi, urvané úchyty, praskliny v plastu,chybějící platové cvoky z úchytů no děs, to pak zjistím později když to rozeberu protože si některé věci radši už dělám sám, jejich servis to je jak za trest

crhy1 (22) napsal 22.12.2018 v 09:40+3

Nejlepší na tom všem je, že většina nejzarputilejších kritiků maxíků v podstatě nikdy takový skůtr neřídila, natož vlastnila. Hlavně, že si neodustěj kecy typu jako, že je to plasťák pro slečinky apod...

neznamyScooterD (1081) napsal 22.12.2018 v 09:26+2



já naopak odklon Burgmana 400 od cestovní k více kompaktní verzi kvituji, přestože se zmenšil kufr a ochrana proti větru dává Suzuki jasně najevo, že pokud chcete cesťák, vemte si B650, pokud něco silnějšího do města pak berte B400... Bohužel v testu nezazněla pro mě důležitá informace že Burgman má jako jediný zadní odpružení "motocyklového typu" jak se tu občas píše. Tedy centrál s přepákováním. Lepší progresivita jim právě umožňuje dát do zadu menší kolo, aniž by se nějak pozorovatelně zhoršilo chování na horším povrchu... Menší kolo lepší akcelerace, hlubší kufr...

petridas (275) napsal 22.12.2018 v 08:22

Jezdil uz jsem na vsem moznym , ale ja jsem proste skutrovy typ a nejradeji jsem si bral TMaxe. Je to teda jinde nez tyhle "trictytkila" . Budu se tesit na test Xmaxe 300 proti Forze 300. Myslim i kdyz je lehce drazsi xmax , tak spracovanim vahou i vykonem je lepsi nez Forza.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.12.2018 v 03:26

mam SBK i skutra 250 a oboje ma svoje vyhody a oboje je jinak zabavny, nicmene ted v zime je maxiskutr pro cestu do prace vyrazne praktictejsi, kdy je clovek v dece schovany i pred destem, na velkou motku je proste vetsi priprava. ale kdyz jedu na velky Ninje tak si to uziju taky jinak (dlouhy wheelie po magistrale do omezovace ve 168km/h na 1 ma proste svoje nepopiratelny kouzlo). kamos ma Vespu 300 bez stitku a tam je take vyrazne vetsi zima, i s dekou. takze maxiskutr je fakt pecka pro cestu do prace a zprace kdy po ceste potrebuju zaridit par veci (posta, banka, obchod apod), skutr je min napadnej na chodniku, vsechno je takovy rychlejsi a pohodlnejsi. tak asi tak. velka motka ale porad ma svoje nepopiratelny misto, i v zime.

Honzis (44) napsal 21.12.2018 v 23:59

maco: Suzuki měřič spotřeby avizuje, já na Burgmanu letos jezdil dvakrát a fakt jsem ho tam nenašel, a to jsem ho opravdu hledal. Několikrát. Možná teda blbě...

maco (-3) napsal 21.12.2018 v 22:17

Nějak se mi nezdá že by Burgman neměl měřič průměrné spotřeby,minulý model ho totiž měl,dal se navolit na denním tripmetru které tam byly dva a vynuloval se po každém vynulování kilometrů,obvykle při každém tankování. Tak tipuju že testovací piloti o tom neměli ani páru ale můžu se samozřejmě plést,ještě jsem na něm nejel ale třeba tam fakt není a v suzuki začali šetřit

Jinak nový model Burgmana je podle mě krok zpátky než dopředu,jak výkonově - o 10 kilometrů menší maximálka,tak v úložném prostoru - o minimálně 10 litrů menší podsedadlový prostor pod sedlem, prostřední schránka pod řidítkama zmizela úplně, zmizela podlážka spolujezdce, kde si mohl řidič opřít nohy do zadní polohy, místo toho tam dali tupou skládací stupačku ala jízdní kolo nebo ala Tmax, výrobce uvádí sportovní výfuk a celkový pojem "sport", nevím proč,když to je línější než minulé verze, sice lehčí o něco ale zas pár kilo přidalo ABS,přední plexi jak by vypadlo z deset let starého Silverwinga, připadá mi že je ještě menší než u předposlední verze K3-6, ABS - zbytečné ale tak vymysleli to v bruseli tak co naděláme, jediné plus bych dal tomu většímu přednímu kolu. Cenu bych u Burgmana neřešil, u mě je využitý na 150%, najetých mám zatím 170 tisíc, mám dva modely a i když šilhám po něčem větším tak určitě si jednu čtyřstovku nechám napořád, tady ta verze mi moc nevoní ale tak projet to zkusím, pokud bude k dispozici u dealera.

mira592 (35) napsal 21.12.2018 v 21:36-5

Moc plastů najednou. Automat je pro slečinky.

kantor_trol (4) napsal 21.12.2018 v 21:22+4

Proc skutr? Za me proto, ze krome nize uvedene lepsi ochrany proti vrtochum pocasi, uloznych prostor a prakticnosti, je jizda kouzelne jednoducha a relaxacni. Mam taky "dospelou motorku" a kdyz dojedu domu na skutru (Forza 300) tak se tesim na "dospelaka" a opacne. Pokud to jde, krasne se to doplnuje.

bruttopyr (396) napsal 21.12.2018 v 20:46+1

Chlapi, asi stárnu...
Čtu si článek o skútrech (což jsem kdysi přeskakoval) a ještě k tomu se mi všechny 3 skútry líbí, povedený design...

crhy1 (22) napsal 21.12.2018 v 18:56+1

Ještě k testu : Kymco už dlouho šlape na paty Japonské konkurenci, po přečtení testu už si začínám myslet, že je i v ledasčem překonalo
Předchozí Xciting jsem měl krátce od kolegy půjčený a nejelo se na tom vůbec zle!

IvanDvoutakťák (5047) napsal 21.12.2018 v 18:51+2

Honzis Rameš se už "kdysi" vyjádřil v ČMN (blahé paměti ),
že ho při první(?) delší štrece na skútru nejvíc oslovila ta jeho jednoduchá
obsluha, při které odpadá řazení se spojkováním a zůstává pouhé
"otáčení plynovou rukojetí" a brzdění . Zatím se tady nikdo o tomto aspektu
nikdo nezmínil a tak jsem "musel" ...

1scooter (6) napsal 21.12.2018 v 18:11

Článek se mi líbí, hezky napsané. Pěkný dárek pod stromeček od autorů, děkuji. Jinak naprostý souhlas s JoskouH. Kdybych si měl vybrat, asi by to byla opět Honda. Pro moji subtilní postavu i cenu. Jezdím PCX 125 a Suzuki Savage LS 650.

Zelinář (292) napsal 21.12.2018 v 17:00+3

Skutr je nahodou dokonala plnohodnotna vec. Za me, az se vyradim a vyblbnu, az je prubnu vsechny, proste az budu velkej, tak si koupim skutra 300-500cm a verim, ze se budu mlatit do hlavy proc jsem to neudelal driv...

crhy1 (22) napsal 21.12.2018 v 16:25+6

2 mrberanek: Já osobně skůtry jezdím hodně dlouho, hlavní pozitiva jsou pro mě :ochrana před mizerným počasím, můžu jezdit v podstatě celoročně, další ohromné plus je velikost úložných prostor, aniž by jsem musel dokupovat nevzhledný kufr. bude to znít asi zvláštně, ale je to i v podstatě životní styl.
A i když se mi ostatní motorky také dost líbí, ale nemám peníze, ani místo pro 2stroje, vyberu si raději praktičtější skůtr, než naháče, na kterém nebudu mít celý rok čas jezdit a bude jenom postávat v garáži. Na skůtru jezdím i do práce, na nákupy, sem tam na sraz (Skůtršňůra, Valašskem na skůtru atp.), kde člověk potká stejně postižené lidi a navíc skůtr používám téměř každý den - hlavně přes sezónu, kdy se na podzim, když sednu za volant osobáku kolikrát přistihnu, že mám tendenci mávat na všechny motorkáře

Frankie (717) napsal 21.12.2018 v 15:41-1+1

Proč má někdo rád endura, jiný naháče, kapoty, čopry či různé ty v současné době módní scramblero-cafe-retro stroje ? prostě to některým lidem vyhovuje a líbí se jim to.

Přiznávám, že skútry jdou zcela mimo mě, takze tomu taky moc nerozumím proč dá někdo přednost skútru před motorkou, ale prostě to tak je a nechť si každý kupuje co chce...

JimHawkey (3) napsal 21.12.2018 v 15:39+2

Taky jsem netušil, že budu mít někdy skútr. Jezdím celoročně, nefouká na mě, neprší na mě, nemusím řešit řazení v kolonách. Pětistovka už má odpich, nezdržuju ani na dálnici a odvezu pár drobností + v kufru noťas. Oproti autu ušetřím denně pouze na cestě z práce do práce hodinu. To je necelý den za měsíc a nepočítám cesty po schůzkách. Provozní náklady jsou také fajn, ale to není důležité. Za ten ušetřený čas bych platil i navíc . Skútr je pro mě spotřebák, který mě ale příjemně překvapil. Navíc ze skútru se pořád ještě občas těším na velkou motorku.

Mrberanek (44) napsal 21.12.2018 v 15:21-2

Chlapi (nebo dámy), kdo s tím jezdíte, povězte mi, proč těmhle středním skútrům dáváte přednost před motorkou střední třídy (třeba Yamaha MT-07/MT-09, KTM DUKE 690/790 nebo jakýkoli jiný jedno, dvou nebo tříválcový naháč střední třídy kolem 55-90 kW)? Výkonnější to není (proti motorkám 2x až 3x slabší), obratnější to není (skútr, co váží 214 kilo??? - to je víc než litrová motorka). Navíc oproti 125 je k tomu potřeba už ŘP na motorku.

Já neříkám, že je to špatný nebo že je to špatná volba, ale přijde mi, že shora uvedené motorky dělají všechno líp, takže jaká je cílovka těchto skútrů? Díky

Jarda (268) napsal 21.12.2018 v 13:53

Josko, DÍKY. Nejen před Vánocemi chválení potřebujeme

X-max 300 by byl super, ale nebyl v nabídce importera na test.

crhy1 (22) napsal 21.12.2018 v 13:48

Testy skůtrů jsou moje oblíbená kategorie, jen tak dál chlapci.
Sice by jsem proti Forze postavil nejraději Xmaxe 300, jako přímého konkurenta, ale testů s těmito dvěma rivaly je toho na youtube a zahraničních webech vcelku dost
Dobrá práce

JoskaH (439) napsal 21.12.2018 v 13:28+3

Vezmu-li zejména text Honzise, je to jeden z nejlepších a nejjasněji podaných testů, co jsem na M.cz četl, fakt slušná práce srovnatelná s renomovanými zahraničními servery
Možná by slušela podobná popisnost i motorkovým testům, ne jen těm skútrovým, což nemyslím nijak zle




TOPlist