yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nimdus (22) napsal 13.09.2021 v 15:51+1

No,já mám rok a dva měsíce Hondu CB 500X a rozhodně ji nemám jen do Břeclavi.Najeto 16.000Km,přezul jsem na Scorpion Trail 2 a pecka.Byl jsem s ní u Baltu,v bosenských šotolinách,Chorvatsko,atd.Po 35 letech ježdění a 12ti silnějších motorkách jsem to chtěl trochu uklidnit a o tom ta motorka přesně je.Akorát se s tebou už na pumpách nebaví frajeři s fungl novýma KTM,jak jsem zjistil na Slovensku...

vopák (51) napsal 11.09.2021 v 12:25-1+1

Moc záživný srovnávání Nejsem si úplně jistej těma mladejma zájemcema s A2 u rvm a voge..Zdá se mi,že mladí jdou po určitý značce právě dost.Ale nemusí tomu být samozřejmě vždy.Osobně bych šel do hondy..Líbí se mi nejvíc a kvůli pár palackejm kupovat nějakou čínskou kopii-ne děkuji.

kníželucifer (31) napsal 10.09.2021 v 20:59+1

Jen pro zajimavost prikladam odkaz na dlouhodoby test a hodnoceni cinskeho strepu po 50 000km.

https://www.google.com/amp/s/super7moto.com/directorio/pruebas/pruebas-a-fondo/17052-50-000-kilometros-con-una-benelli-trk-502.amp.html

Tak se na to mrknite kluci a prestante vysirat

SuperSic58 (1307) napsal 09.09.2021 v 06:57-1+9

Nejvíc mě baví bláboly o tom, že 500 obsah je málo. Něco tak stupidního může vypustit z úst jen někdo, kdo o motorkách zřejmě vůbec nic neví a má minimální zkušenosti... Trochu tam cítím i takovou tu "českou malost" a tabulkové onanování machrů u pivního tácku. Mám 900 i 250 a radost mi dělá svezení na obou, možná ta 250 mi přijde i zábavnější

SuperSic58 (1307) napsal 09.09.2021 v 06:02+1

Tk jedině rozebrat hondí motor i čínskou kopii a pak by se viděly ty rozdíly. Ale tipuju, že i uvnitř to bude stejný. Číňani to zkrátka okopírovali a Honda s tím nemá šanci nic udělat, Čína si jede svý a čavaj polibte nám řiť. Ale naladit už ty motory tolik neuměj, to je věc druhá. Já bych si tu čínu nekoupil za tyhle prachy. Ať udělá někdo test na 50 tis km a ne jen řeči na netu "mám najeto 4 tisíce a nic se nevysypalo" Díky klukům za super test a video, skvělá práce!

emánek27 (39) napsal 07.09.2021 v 20:40

Johny_R--tak to zase není vůbec pravda,protože každý chce prsatou blondýnu jednoznačně

petr1000001 (207) napsal 07.09.2021 v 16:12+4

Ani jsem to nedočetl,ještě jsem tak letmo prohlídl pár odstavců,ale..
kolik třešní ,tolik vyšní ... ( Jáchyme hoď ho do stroje )
Už jen to ,že je to vlastně přiznaná kopie je do nebe volající krádež a mně osobně to vadí velice.
Nevadí mi CFmoto s motorem od KTM ,je to jejich pakt a asi obchodně dobrý tah, nevadí mi Indická JAWA ,mají tam ti kluci opálení větší srdce než ty v Týnci,ta se mi vyloženě líbí.. Nevadí mi Yuky se svejma prskavkama ,dokuď se v nich taky neobjeví ukradené "hodnoty" někoho,kdo si ten vývoj prošel..
To mně prostě sere a z principu bych si ji nepořídil...
Stejně tak my vrtá hlavou oblečení-kombynézy streetracer s Rkem jako by odpadlo z 4SR forstreetracing dříve občas psané 4street racing ..
Tak ty Streetracer bych taky kopnul do prdele,parazitovat ještě ke všemu na jiné České firmě,to už mi přijde absolutně moc,a v motoshopu,kde to prodávají jako další sortiment k tomu co už nabízí bych si nekoupil zhola nic... konkurence je zdravá,ale taky to chce udržet morální hodnoty...

zahadnytajemny (48) napsal 07.09.2021 v 09:54+1

Díky za test Na motorkách jsem nejel, jen seděl. Překvapivě ale působí důvěryhodně a dobře. I dobře vypadají. 2x jsem měl na předváděčku CF Moto 650 MT a byl jsem velmi příjemně překvapen. Jde vidět, že číňani se v tomto segmentu velmi posunují. Např. na každoročním vychytávání much dle zpětné vazby zákazníků u CF Moto, prodloužením záruky na 5 let... to myslí asi víc vážně a dlouhodobě. Sám nevím, co bych volil. Nejspíš rozumem a podrobnou dlouhodobější kalkulací bych koupil lehce jetou, s důvěryhodnou historií ...Hondu již s poklesem ceny na úroveň nových číňanů. Sám jsem si kupoval nový V-Strom. Ale téma mě zajímá, syn si bude dělat příští rok řidičák A2. Ale předpokládám, že to bude pro něj pouze přestupní stanice na 2 roky na velkou motorku. U této generace, ve věku balení holek je ovšem taky důležité, jaký nápis máte na nádrži. I tento faktor pro řadu lidí hraje roli. Ale super je, že se rozšiřuje nabídka a možnost volby a zároveň i konkurenční tlak na zavedené značky. Viz. avizované změny k lepšímu u CB500X na modelový ročník 2022.

Codo (354) napsal 07.09.2021 v 09:12-4+1

Právě tohle je výběr, kdy bych nevolil žádnou. Pětikila jsou divná kategorie. Snad jedině do autoškol a na naučení, ale jinak ne.
Nicméně díky za test, který by ovšem mohl mít za rok, dva nebo pět, to je fuk, nějaký pokračování. Ukázat ty nový značky ve světle, který nepochybně (alespoň z principu) zajímá spoustu čtenářů: náklady, fortelnost, odolnost a závadovost. Díky.

josefíno (70) napsal 07.09.2021 v 06:42+3

Odpověď na otázku kvality na pohled (i tabulkově) identických motorů, tedy třeba i spolehlivosti a trvanlivosti by mohly dát právě intervaly výměny oleje: Honda 12.000 km, Voge nevím, ale RVM prý 4.000 km, což mluví samo za sebe. Něco okopírovat ještě nezaručuje stejnou kvalitu...

kníželucifer (31) napsal 07.09.2021 v 06:37

Jinak kluci parádní testovačka díky za vaši práci.

MilanMl (304) napsal 07.09.2021 v 06:25

Redakcia by mohla aktualizovať svoj dlhodobý test CF Moto 650. Ten by nám viac mohol napovedať o čínskej kvalite.

Kybergreg (88) napsal 06.09.2021 v 23:59

Co se týká životnosti a spolehlivosti, tak RVM 500 se už nějaký ten rok v Argentině prodává, tak nějaký zkušenosti už by být mohly.

Johny_R (26) napsal 06.09.2021 v 23:15+8

Přátelé, kamarádi. My vám ty půllitry pošleme.
Úvodem chci říct, že jsem za tento test rád a snad by byl ještě raději, kdyby šel trochu více do hloubky.
Trochu bych měl být překvapen, proč test těchto motorek tak cloumá majestátem diskutujících - podle většiny, co jsem si všiml z jiných diskuzí, jsou tyto motorky slabé, snad jen pro začátečníky, na dva roky, možná méně a pak je prodat. Kdo by je tedy kupoval?
Já se nebudu nějak hodně zabývat politikou a kdo koho kopíruje a co je se souhlasem a co není, co je hra korporátů, ale uvedu jen svůj pohled, jak to vidím já.
Co všechno vyrábí Čína a kdo ji tu výrobu předal, umožnil a sám si tak pod sebou podřezal větev je asi docela zřejmé.
Pokud se na tyto motorky podívám pohledem člověka co hodnotí věci jako takové, po strojírenské lince, tak vidím dvě podobné a jednu odlišnou motorku.
Voge a Honda mají k sobě blízko svým zaměřením, tj. motorka na silnici. RVM je trochu jinde, svým osazením je určeno jako motorka, se kterou se dá přeci jen blbnout i mimo silnici a možnosti jsou limitované především pneumatikami.
Co si z tohoto pohledu vybrat? No, nechal bych to na každém, jaké má preference.
V testu se píše o počtu kotoučů, co lze seřizovat a jak jednoduše... ale kde je váha, zdvihy, robustnost ochrany? Něco řečeno je, něco více se dočteme v technických údajích, ale pokud by si to chtěl člověk srovnat, je nutno některé údaje si dohledat sám. Opravdu není možné si tyto údaje sehnat, když už vydávám hotový článek?
Je to lehce dohledatelné a nebudu to tajit, sám mám model RVM. Proč? Jednak mám postižení pro Jawu, ačkoliv se s jejím vedením neshodneme na systém jejího fungování, mám to v sobě dané a tak to je. RVM není Jawa, jak tu někdo píše a samotná fabrika se k tomu i tak staví že to pouze přeprodává, ale i tak mě to oslovilo - kompletně vybavená motorka, výbavou na dobré i špatné cesty, váha pro jednoho člověka co ji tahá z křoví, výkonu na mé potřeby až dost a ještě ty dacany z Jawy zase podpořím. Ač smysluplnost tohoto počínání nemusí dávat logiku.
Je mě asi vcelku jasné, že Honda je Honda, už jen to jméno píše své a tak je to prostě sázka na jistotu. Kdybych kupoval motorku, abych ji za rok,dva, tři prodal, tak už jen z tohoto důvodu je Honda jistota a nemá cenu vybírat něco jiného.
Já jsem nikdy motorku nekupoval proto, abych ji prodal, takže toto jde mimo mě, zůstatková hodnota je mě úplně jedno. Stejně tak se na mě obrací lidé, co došli k určitému bodu a nechtějí už těžkou extra výkonnou mašinu - chtějí něco na pohodu, co je dobře zvladatelné.
Servisní intervaly. Ano, jsou kolegové, co ročně najednou 20 000km, ale povětšinou když si na srazu s někým povídám, zvláště má-li motorek více, tak najede cca 3-6 000km. Vzhledem k tomu, že nezávisle na intervalu km je povinnost navštívit servis jednou ročně, tak kolik bude úspora? Nevím, kolik stojí prohlídka s výměnou oleje v Hondě, ale v Jawě to bylo cca 1600-2500,-. No a stejně si pak olej měním sám, tj, cena cca 700,- Kč.
Doplňky, servis, dodání, kde všude... Honda vede, bez diskuze. Tak to prostě je.
Voge si myslím, že bude časem také v pohodě a RVM...
Kdosi níže psal o náhodném přečtení zkušenosti majitele RVM a jeho otřesu. To by mě zajímalo jaký majitel to byl, když je bez jména...
Kdybych to náhodou byl já, tak já nebudu otřesen, na to jsou s Jawou už dlouho, ale spíše zklamán. RVM je fajn stroj, určitě není dokonalý, ze své zkušenosti vím že samotná Čína/Tibet se snaží, zákaznická podpora slušná...ale na místím zastoupení Jawy to trochu hapruje. Mít skvělý servis, možnost prodeje doplňků, atypických komponent, běžné díly normálně skladem bez čekání... tak si opravdu myslím, že by to byl posun hodně nahoru. Díly jsou ve Španělsku v pohodě, něco jde přímo z Číny, jiné pasují z Hondy bez úprav, něco s úpravami...ale je mě jasné, že běžný zákazník chce věci tady v ČR a bez nějakého složitějšího řešení. Kromě jiného, se na RVM dělá i sedlo o 2cm vyšší - pokud to je pro někoho nízké. Ale v ČR...no, škoda slov.
Životnost stoje, respektive motoru je samozřejmě blbost tady teď řešit - prostě tohle se neuspěchá, uvidíme časem, tady nikdo stroj starší 5-10 let s x tisíci km prostě mít nemůže.
Mě osobně překvapilo v testu rozdílnost chování motoru. Moc rád bych tu Hondu zkusil více, na delší trase. Ale jako u všech - se zajetým motorem, od 3000km nahoru. Vibrace a chování motoru na Voge mě překvapilo - motor by měl být stejný, jako na RVM, ač E4. Ale vím, jak se motor rozdílně choval při 500 a při 5000km.
Ať tak nebo tak, buďme rádi že si můžeme vybrat co se nám líbí a co vyhovuje. Na silnicích se zdravíme, skútr, silnice, chopper, Čína, Angličan, Němec..tak co. Máme to aspoň pestřejší.

maraton (180) napsal 06.09.2021 v 22:32

Vzhledově se mi nejvíc líbí Honda. Byl jsem se na ni podívat, sedl si a bylo hotovo - malá motorka, a to měřím jen 180 cm.
O Voge jsem neuvažoval, byl jsem si ale omrknout RVM by Jawa 500 Scrambler, který je technicky téměř shodný s tím endurem, ale podle mého hezčí. Na něm se mi sedělo parádně, sedačka pohodlná a řidítka pěkně široká.
Filip to na konci testu píše, záleží i na tom, jak ti motorka padne do ruky. Hoši udělali jste skvělé srovnání až na servisní intervaly do nejmenších podrobností, díky za test, parádní počteníčko i fotky!

Pixly (24) napsal 06.09.2021 v 22:18-1+1

Chlapi hezké video, rád jsem se na něj podíval Můj pohled je z toho o čem jste mluvili o třech věcech - ostatní těžko z mého pohledu komentovat. Zůstatková hodnota - tam si dělat iluze určitě nebudu, tak či tak minimálně dalších 5let u VOGE špatně prodejné a u RVM díky nápisu JAWA těžko odhadnutelné... Další věc, která je pro mně těžce pochopitelná je výrok o mladých - student si ji asi nekupuje (nedokážu si představit, že na ní vydělá na brigádě), tak, či tak jsou cenově všechny tři trochu pro studenty hodně vysoko a tak hlavní směřování je již spíše na pracující, kteří si chtějí splnit sen. Upřímně jestli bych dal za tričko Adidas v té době 500,- a za jinak (možná i více) efektní tričko od Číňanů 350,- Moc složité rozhodování bych neměl... Poslední věc, k RVM... Nechtěně jsem četl poznatky majitele jednoho RVM 500 v ČR a ten je vcelku otřesen tím, jak Jawa neumí dodat díly a tak si je snad sám vyrábí - s tím by jste opravdu chtěli někam cestovat?

MilanMl (304) napsal 06.09.2021 v 21:50+3

"Kdo si kupuje novou motorku jednou za život, pro něj je to konečná a jasná úspora" ,(Honda vs Rvm,Voge).
Ja to vidím presne opačne. Keď si kupujem novú raz za život,nebudem predsa na nej šetriť.

Sir_CHerokee (117) napsal 06.09.2021 v 21:45+1

Z těchto strojů Jawu RVM...ale osobně bych vybral 500 scrambler, kterou jsem si nedávno detailně prohlédl...technicky je dál (letmé uložení, kyvka, TFT) a je krásný.

kníželucifer (31) napsal 06.09.2021 v 21:14-6+1

To sú zas kecičky naší babičky jak nejlepší sú Hondičky.
Zrovna fčerajky sem potkal kamoša jak tlačí tu vašu Hondu, jediný štěstí že zrovna vyjel za dědinu a tlačil enem 3 km
Holčina co jezdí slavný Cébéčko X tak po 70000km prohlásila že stroj ani prodávat nebude bo je na odpis.
Přiznejte si kluci paťatí že soudruh to už umí hezky a též spolehlivě.
Tož asi tak.

Targus (430) napsal 06.09.2021 v 19:43-1+1

Se mi líbí, jak si tady všichni notujou, že jedině Honda, protože to je Japonec.
O lokalitě, v níž se tento strojek patlá dohromady nikdo z diskutérů ani slovo.

A že by Honda VŮBEC NIC nevěděla o kopírování svého motoru, to by se jeden uřehtal.


Že by někoho napadlo ty motory rozebrat a podívat se jim do střev, jak to v nich OPRAVDU vypadá, nikdo ani nepípne.
Jasně, že motorkářský server nebude řešit rozborku motorů a zkoumat kvalitu materiálů, z něhož jsou třeba ložiska na klice.
Ale že se někdo nepozastaví nad stejnými motory a evidentně jinými palivovými mapami, to mne zaráží...
Proč asi takový chrlič motorů, jakým je Loncin, dodá nejblbější palivovou mapu do nejlevnější motorky, že...?

sfv (17) napsal 06.09.2021 v 18:40

Mám cb500x s hodně přes 40tis , za tu dobu jen kapaliny ,svíčky, 1x řetězovka ,1x vzducháč ,1xH4.
Potkal jsem pána 60+ co si koupil by Jawu a že vybíral něco nového místo 634, že ho zaujala výbava.
Mě se líbilo na by Jawě 3x alu kufr, 2x kotouč a kon.řídítka a šusplech.Snad to bude i spolehlivý a nd dostupný.

Zedsdead (293) napsal 06.09.2021 v 17:11-1+2

Fuj pětistovky!
Kupujte litry!!!

Brumbaal (7) napsal 06.09.2021 v 16:39-1+4

Když pominu testy RVM, kde se poměrně řešily vibrace, za mě je to jednoznačně a jasně Honda. Můžete tady spekulovat kdo co zkopíroval, buď chcete jistotu, nebo "potencionální" problém do baráku. Za mě je Honda vždycky jen radost. Musíte vzít v potaz že u Hondy máte vyřešeno do detailů.. brzdy, rozložení váhy, vibrace, materiály a trvanlivost, ladění motoru, ergonomii, SERVIS, díly, spolehlivost, spotřebu.. to nejsou jen tři podobný motorky. I budoucí prodej bude s Hondou jinde. Toť za mě

WobRetnuh (110) napsal 06.09.2021 v 16:34+5

Na jare jsem se rozhodl popojit dal a nahradit skutr motorkou. Zvazoval jsem ruzne stroje i RVM, ale nakonec jsem koupil Hondu. Jednim z duvodu, byla prave zkusenost se skutrem jine znacky. Nebyl spatny, ale mel sve mouchy. . Spolehlivost, servisni intervaly, spotreba a zustatkova hodnota. Skoda, ze to jste v testu nezminili. Sedlo, stupacky, riditka i ten zadni tlumic jde snadno u Hondy vymenit, pokud chcete, ale zustane vam prave ten motor, ktery je nejlepsi. A nakonec po zapocteni spotreby, servisnich intervalu a zustatkove hodnoty zjistite, ze Honda ani neni drazsi. Jsem rad, ze jsem koupil CB500X a v lete uz jsem byl dal nez v Braclavi a byla to radost.

JardaBar (164) napsal 06.09.2021 v 15:54

Zajímavé srovnání. (a odvážné)

illustris (2) napsal 06.09.2021 v 15:12-1

Dost diskutujicích tady odsuzuje kopírování...ale v případě Japonec vs Číňan to je trochu jako když zloděj křičí chyťte zloděje... Stačí se podivat na první japonská auta a motorky...
Mimoto jedni potlačujou lidský práva, druhý zabíjejí velryby a vypouští radioaktivní vodu do oceánu....
Když moto tak z Evropy, USA nebo Indie!

Anti (390) napsal 06.09.2021 v 15:00

Tady je zase veselo... Však vám tu volbu Hondy nikdo nebere

MiRocka (9) napsal 06.09.2021 v 14:47+3

Pánové, děkuji za relativně subjektivní test a srovnání tří velmi podobných motorek. Jednu z nich totiž mám.
Co mě ale na vašem pojmenování motorek vadí je, že uvádíte lidi v omyl. Hondě říkáte Honda - to sedí. Voge říkáte Voge - to sedí (alespoň tu výslovnost jste si měli sjednotit). RVM říkáte Jawa - aha, tohle mi nesedí. Vím, že dovozcem a distributorem motorek RVM je Jawa, ale proč proto této motorce říkáte Jawa, když to není Jawa? Vždyť je to RVM! Můžete mi to prosím vyvrátit nebo vysvětlit?

5 reakcí

Honzis
Honzis 06.09.2021 v 16:59

Sakra, a já myslel, že tohle už je za ten rok dostatečně známý fakt. Ve videu jí říkáme Jawa, protože to je kratší, nicméně Jawa to není a Jawa ji ani za svůj stroj nevydává. Je to RVM by Jawa. Detailně v tomto článku https://motorkari.cz/a/q5m


Jofré (211) napsal 06.09.2021 v 14:25

Prima nápad tohle porovnání

Macech (9) napsal 06.09.2021 v 14:24+3

Chlapi snažili jste se to ano , ale na pár věcí jste zapomněli Servisní intervaly např. Vlastním CB500X r.2021 Ano musel, resp.chtěl jsem , centrální stojan , uchycení na zvednutí plexi , ochranu motoru . Přesto že jsem ani na jedný ty Číně nejel , neměnil bych ! Nemám rád když někdo krade nápady , kopíruje a ještě se tím chlubí Mě to vadí a hodně

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist