globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Elia152 (0) napsal 09.04.2014 v 15:44

Já patřím mezi ty "drobné paní a slečny" a musím potvrdit, že mi opravdu výškově vyhovuje. Při cestě ve dvou (partner cca 100kg a já) se na sedadlo v pohodě vejdeme ikdyž mám za sebou napevno namontovaný kufr, zatím jsme dosáhli na rovné silnici maximální rychlost 100km (ve dvou a s několika taškama). Boční stojan jsem v základní výbavě měla a na žádost (za příplatek) mám přední kolo 16, ale to má asi souvislost s tím, že jsem skútr nekoupila v ČR.

xmickey (1) napsal 23.09.2011 v 00:59

svetlo "na riditkach" ma vyhodu v lepsi viditelnosti ostatnimi ridici pri jizde v kolone, ja ho mam na starym leadovi dole a naopak bych ho bral vys

Ymps (4) napsal 22.09.2011 v 18:31

Kdyby to nemělo světlo na hrazdě řídítek, ale tam, kde jsou směrovky a nemělo to dost zvláštní přední blatník, tak je to fešák a koupě století. Takhle to má miniaturní mínus, ale cenovka je super!!! Za chvíli bude k dispozici variátor od Malossi nebo Naraku, takže to lechce přidá na maximálce i pružnosti. Jen co si mohli odpustit, je ten systém CBS, za ušetřené peníze bych raději viděl kufr, boční stojan nebo větší nádrž.

Nero1 (17) napsal 22.09.2011 v 10:51

Ještě že je tady ta Čína. Na takovouhle cenu by se skútr od Hondy jinak nikdy nedostal. Alespoň někde konkurence plní ten správný účel (kdyby to tak bylo u benzínu ). Za mně , i když je to rozpočtovka.

deep-sk (474) napsal 22.09.2011 v 08:29

ked uz to nejde dat na zadne, tak aspon nech iskry lietaju
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-09/19601/20110913115751-IMG_8320_JPG_resize_1000x830__type_jpg_.JPG

ale inak do mesta pekna masinka...




TOPlist