Honda VFR1200F DCT & VFR1200F
Text: Tomas Mysliveček , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Myslivecek jr. | Zveřejněno: 11.7.2012 | Zobrazeno: 33 901x
Text: Tomas Mysliveček , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Myslivecek jr. | Zveřejněno: 11.7.2012 | Zobrazeno: 33 901x
Vfr1200f mám dva roky a najeto lehce přes 18 tis. Motorka jede fajn, ale je fakt, že sedlo klouže a dojezd je fakt bída. U nás bych to až tak neřešil, ale nedávno jsem jezdil po kopcích ve Francii a několikrát jsem k funkční benzince dojížděl s téměř prázdnou nádrží. Dá se s tím pracovat, ale dojezd 250km je na tento typ motorky opravdu málo. Na motorce se mi líbí objem kufrů ... tuším, že to bude cca 90 litrů ... a když je sundám tak motorku nehyzdí žádná drátěná kostrukce.
Jeste dva roky zlepsovani techniky a jeden facelift a bude to dokonaly
Motorka je to skvělá, určitě je to kategorie Sportovně cestovní, protože je z ní část sportovní a část velmi vhodná na cestování ...ale dokonalou 100% motorku z ní musíte udělat doplňkami. Ostatně jako každou jinou motku Ale co se designu týče, myslím, že je všude v centru pozornosti
hele tom-a-si, dneska jsem na vfr ujel za jeden jediný den 1100 km po dálnici, ve dvou, se třemi kufry a tankvakem, mám 197 cm a nic mě nebolí (pravda, sedlo mám přešité od DDT customs). Opravdu to není sportovně-CESTOVNÍ motorka?
seikos: víš kam máš jít, že jo? Já nikam nic kopat nemusím. Ale někoho bych možná nakopal
Vlastním VFRku s DCT r.v.2011 a vážně by mne zajímalo, jestli nový software pro DCT z r.v.2012 bude možno přehrát ,,zdarma,, jako recall.Kdybych si nemusel ze zdravotních důvodů koupit automat, tak DCT nekoupím.Tak se s ní trochu trápím.Nevyhovuje mému jízdnímu stylu a tak si vlastně řadím manuálně rukou. Dálnice nejezdím a tak D nevyužiji. REžim S jsem využíval trochu v Alpách v krátkých serpentinách ale jen do té chvíle, kdy mi v ostré stoupavé vrácečce DCT najednou z dvojky zažadila jedničku a mne to vytáhlo až do protisměru.Pak už jen manuálně.
Motorku mam,a je vše OK. VFR1200F-2012.Je to ma 12 jap.motorka a vim o čem mluvim.Osobně jsem spokojen,jen chapu ty kterym se nemusi libit,ale mně se nelibi tolik jinych moto a take je nepomlouvam. Takže pro ty co kritizuji a většinou ani nevyzkoušeli
toto neni test Crosstourera tak to sem nemotejte, nekteri jedinci jsou z toho celi zmateni ... vfr ma podvozek ok
No já nevím, ale podvozek je od toho aby se nastavoval. Když jsem schopný si pohrát s podvozkem staré Fi, tak mi neříkejte, že nenastavím novou motorku k obrazu svému. Jestli ne tak je to na h... všechno.
upadok hondy nedokazuje nic lepsie ako prave modely VFR a Crosstourer.
Je pravda, že musím s kritikou Crosstourera částečně souhlasit (jiný stroj, než v tomto článku, ale stejný nebo podobný základ)..
Když se při větší akceleraci ve dvou rozpumpoval zadek a na rozbitým asfaltu jsem od přední vidlice dostával větší rány, než od třeba Bandita 1250, hledal jsem chybu v sobě(nejsem zvyklý na endura) nebo špatném nastavení.
Když si pak to samé přečtu v testu, říkám si, že tam chyba asi fakt je..A to u Hondy nebývalo zvykem.
ALE, ten V4 je tak úžasný, že bych odpustil chyby podvozku i velkou spotřebu a klidně si tu motorku koupil.
ARCTIA - naprostej souhlas, proč plivat na ostatní značky jen proto, že jsem v ní nenašel zalíbení, každá motorka má v sobě něco, to že to někdo neumí najít...
jo, mel jsem tu možnost osedet si na ní prdel nezkousel jsem teda DCT, ale manual super, při mych 195 cm se mi na tom sedelo dobře, teda až na ten podelanej kluzkej potah, na rozdil od Varana je předodovka jak máslo, nebylo co vytknout, na delsi cesty snad jen vyssi plexi, ale to se dá pry prikoupit. prostě super mašina, doufám že moje další
VFR1200 mám a jsem opravdu moc spokojený
osobně najeto cca 25000 km a pořád mě to baví čím dál víc, mám první verzi a chtělo to malinko doladit, zejména laďák. Jsem zvědavý na to nové sedlo, to byla sice ptákovina, ale občas opravdu skončil člověk gulama na nádrži . Spotřeba je s ohledem na výkon a počet koní docela OK, dá se jezdit za 5.6 a taky za 8.5, podle toho jak ji bere člověk u krku.
Ať si každý koupí co se mu líbí a nefluše na ostatní značky, všichni jsme motorkáři, ze svých mašin máme radost tak proč se chovat jako "TYDÝTI"
seikos a ty jsi na tom jel, když jen cituješ?? napiš svůj názor na moto ne co jedna babka povídala...
myslím si, že je to nádherná mašina pro lidi, co se nevejdou na supersport popř na kratší cestování s koulema :) hlody Seikose snad ani nemá cenu komentovat, každá motorka je jiná, kdyby si každej kupoval moto guzzi, tak na to plive a jezdil by na hondě
dismartin: VFR je přesně ta cesta po který jede Honda, společně se stádem tupých ovcí. Ono se stačí začíst do Supermoto 06/2012 a Motocykl 08/2012 jak pomluvili Crosstourer oproti konkurenci. A přesto, kolik jsem jich už viděl na silnici. Protože spousta lidí vsází na značku Honda, v domění že to je ta jediná sázka na jistotu kvality, technické dokonalosti a spolehlivosti.
Jen zacituji ohledně Crosstourera:
-Kontrola trakce je neohrabaná a zasahuje necitlivě
-Převodovka řadí vzdorovitě a je potřeba tam kvalty kopat
-Rány v kardanu jsou oproti konkurenci nadstandardní
-Kardan zvedá motorku jako starý historický BMW
-Těžká spojka
-Zadní tlumič na horším povrchu nestíhá
-Odezva od předních tlumičů je zcela tupá
-Nejtěžší mokrá hmotnost ze všech cendur (Stelvio je těžší o 5 kilo, ale má o 13 litrů větší nádrž)
-Za KTM LC8 má nejvyšší spotřebu
Mnoho negativ a přesto si to spousta lidí koupí. Jdou za marketingem a ani je nenapdadne si ty motorky projet.
VFR...humus!! Blackbird byla cesta!!
výletní tempo s arkapem píše v motodatabázi i 5,5 litru .
ikdyž hondy nikdy nebyli nějak extra usporné .
deep-sk : možná právě to neurčení z ní dělá tak vyhledávanou u lidí kteří se prostě nemužou rozhodnou co koupit jestli cesták nebo sport mašinu a navíc jsou trochu vyšší .
Na to bych nevlez
6,5 je dost? a jako za kolik asi může ta mašina jezdit? 3,2?
Povedena, co na to rict...
Moc hezká.
no ja by som bol zvedavy nakolko sa im podarilo vyriesit ten potah sedla...
jazdil som s VFR1200 ci uz s manualom alebo s DCT verziou, ale na oboch bol uplne katastrofalny material ktorym bolo potiahnute sedlo... to musel byt snad teflon alebo co... smyklavejsie sedlo som na motorke fakt este nevidel... hotove utrpenie... pri kazdom brzdeni ci akceleracii sa clovek smykal hore dole jak pako...
inak krasna masina s famoznym motorom, ale moc nechapem na co je urcena... na turistiku ma na moj vkus az moc spotrovy posed a mizerny dojazd, na supersprt je to zasa moc tazke a na kavickove vyjazdy "okolo komina" je to brutalne premotorovane...
ale aj tak je to pekny stroj :)
Tahle mašina se povedla
Pokud vím tak maximálka byla elektronicky omezena. Ta spotřeba je dost, ale při jaké jízdě to bylo?? Jinak co se mě týkalo tak poloha pro rychlé cestování je ideální, ale pravda nemám metr pade.
Wario, no to je aj tak dosť, ked toľko žere FJ1200 spred 20 rokov.
při dělání čar na silnici a zvedání čumáku to osum brát bude jinak jezdí kolem 6,5 litru .
Spotřeba 8 litrů?
To je jako u 2-litrového benzinového několikanásobně těžšího auta.
v černý vypadá super
Nádherný stroj, před pár lety byl můj favorit, ale dnes už bych raději tento motor v Crosstoureru..