yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Drakis (67) napsal 01.03.2015 v 14:30

Pro holky a přestálé je myslím super

pale (6) napsal 01.03.2015 v 12:28

NAd NC jsem taky už vážně uvažoval, ale zatím jsem ji nezkoušel. Jen docela hledím, že ti co ji prodávají jako ojetou neví, co by za ni chtěli. V Německu lze koupit předváděcí NC 750 x za cca 138 tis. Kč, u nás docela ojetou 700x za 130 - 150 tis. Nakonec jsem šel proto opět do BMW.

stekman (0) napsal 01.03.2015 v 07:08

Honda NC/DCT. Motorka pro pepíky co by chtěli skůtr ale stydí se za něj
Ne ale teď vážně:
1. Na to že to má být rozpočtový motocykl je cena dost přepálená
2. Ekonomická motorka? Se stejnou spotřebou to jde i u Bmw GS, Transalpa...
3. Automat patří do auta blondýnce z velkoměsta ale ku..va ne na motorku

Geodet (35) napsal 29.12.2014 v 01:02

Hanes1: To by ta motorka musela bejt Stelvio, aby tě vzali do nebe.

Hanes1 (2) napsal 24.12.2014 v 10:50

Já jen zkoušel, kdo se chytí. Berte to s humorem

seikos (975) napsal 24.12.2014 v 06:30-2

Hanes1: taková kombinace neexistuje. A jestli myslíš že ano, tak si něco namlouváš

Uwe_Filter (-8) napsal 24.12.2014 v 05:36

HANES1: a je to chytra blondyna

Hanes1 (2) napsal 24.12.2014 v 01:02+2

Jsem asi divnej, u mě v garáži je NC a k tomu DCT. Je to jako když máš krásnou partnerku, skvělou milenku a ještě umí vařit a všechno v jednom. Je to neuvěřitelný, ale je to tak. Jmenuje se NC

jezdec74 (18) napsal 24.12.2014 v 00:35+1

Další diskuze o ničem. Mám rád lidi, kteří mají svůj vlastní názor, to svědčí i o charakteru člověka.
Je ale zarážející, že se v tomto článku píše o motorce a někteří stále dokola napadají jen jejich majitele.
Už je to trapné
Všem přeji hezké Vánoce a třeba i nějakou tu NC pod stromek

DucS (15) napsal 23.12.2014 v 21:25

foky napsal:To, že tahle motorka rozdělila motorkáře na dva tábory opravdu není divu. Českej debilní malonárod totiž rozdělí i daleko menší a hloupejší témata. Každopádně ať si koupí každej co chce. Je zajímavý, že nejvíc keců maj většinou ti, co si radši nevyplní ani motorku do profilu, aby je náhodou doma Mařka nezbila

oni někteří nemají potřebu vystavovat na čem jezdí. Lepší nanapsat nic, než vypsat všechy minulé i současné motorky celé rodiny. Podobně i na různých "auto forech" vypsaných pět aut s poznámkama typu 170 PS,EGR OFF,KAT OFF,soft by Rudis,silentbloky cupra...

nexus (61) napsal 23.12.2014 v 21:07

Alesko pokud se necítíš tím co popsal seikos, tak proč na to reaguješ? Mě to spíš připadne, že potrefená husa se vždy ozve.
Petrumr: aby si na sebe vydělala, tak by musela benzín vyrábět a né spotřebovávat. Jinak je to kardinální blbost. Za 4 litry jsem uměl jezdit i na starém GS do rychlosti kolem 110km/h a rovněž i můj kamarád na triumfu bonneville motorka že železa větší obsah i výkon.

petrumr (-185) napsal 23.12.2014 v 19:48-1

jak to tady kdesi bylo napsaný, že NC si na sebe vydělá tou malou spotřebou a je rozdíl jezdit nebo nejezdit, že člověk nemá na benál.

Uwe_Filter (-8) napsal 23.12.2014 v 16:03+2

...lide nejsou divni, jen naleteli pekne naservirovanemu marketingu Hondy a potom mluvi jak propagacni letak, coz v dnesni dobe se stava normalnim jevem ve spolecnosti a je uplne jedno jestli se jedna o mobil, parfem ci motocykl.
Kdyz potencialni kupec kolem 40-citky na 80procent ze zkusenostma kolem nula, nebo hodne starejma si precte test na NC, tak mu zakonite musi vyjit jako ideal a jako bonus ulozny prostor pod nadrzi, coz zadna jina nema...

Alesko (6) napsal 23.12.2014 v 09:44-1+3

Nepovazujem sa za divneho.a Osobne poznam vela stastnych majitelov NC,nepostrehol som ze by boli divni. Seikos daj si pozor co pises,neurazaj tu ludi.

SuperSic58 (1307) napsal 23.12.2014 v 09:00

Koukám ono to nemá ani ukazatel teploty vody, jako nový citroeny...

seikos (975) napsal 23.12.2014 v 08:14-7+4

Pavel73: ty emoce kolem té motorky ovšem nejsou kvůli motorce. Někomu vyhovuje CBR125, jinému zase litr co nesmí mít pod 150 koní.
Celý problém kolem téhle motorky jsou její uživatelé. Jsou tak přesvědčení o své nezdolné pravdě, že jsou schopni přestat vnímat okolí. Třeba takový Geodet. Ve 40-ti letech jezdil na CBF125. Všichni víme co je to za střep. 7kw a ideální kousek pro 16-ti leté začátečníky. Pak si koupil NC700 a totálně z ní vystříknul. Chápu jeho nadšení, ovšem nechápu jeho zápal boje, kdy jde s argumenty "o naprosto skvělé motorce" proti lidem, co jezdí desítky let na desítkách modelů motorek a dokáží motorku zcela relevantně posoudit. On neví nic a svoji pravdu obhajuje argumenty, že všichni kolem jsou d e b i l o v é. To samé je Ostravák. A někteří další.
Jak jsem psal já, zdá se, že koupě NC je jakási diagnóza.
Na druhou stranu je samozřejmě kolorit několika lidí. Jako bulldogbiker kolem sebe šíří vtipné glosy jaké jsou japonky sr@čky a zejména Kawa, Dráťa nikdy na NC nejel a přitom mu leží v žaludku.
Resumé: NC je obyčejná sr@gora, která je rozpočtová všude kam se podíváš. Za nic moc cenu v porovnání s jinými novými motorkami. Ale tak nějak funguje a někomu přináší radost. Jen je divné že si ji kupují divní lidé

pavel73 (12) napsal 23.12.2014 v 06:49+2

Dámy a pánové, já ji mám taky. 6000 km za léto, není to moje první a můžu se klidně postavit na stranu spokojených majitelů. Každý si přece kupujeme to co se komu líbí a nebudu přece hanit to co jsem viděl jen stát na stojanu a třeba ani na ní nejel. Vzhled je subjektivní věc a my ostatní víme, že jízda na NC je gut

jezdec74 (18) napsal 23.12.2014 v 00:19+2

Já jsem rád, že ji mám . Nikomu nebudu jeho názor vyvracet, klady i zápory může stejně zhodnotit jen ten, kdo už na ní nějaký km najel a ne ten, kdo tu jen vede hloupé řeči a neviděl ji ani z vlaku.
Mi vyhovuje ... myslete si co chcete

MajoKE (51) napsal 22.12.2014 v 23:16+5

NC750X DCT som si kúpil po prejdení cca motocyklových 160-170.000km, vždy som mal 2-3 moto súčasne a teraz som to zjednotil.

Keďže si pripravujem článok o rade NC tak tu mám zopár doplnení:

Pneumatiky.
Trapas menom Dunlop Trailmax D 609.
Verzie X obúvajú z výroby Dunlop Trailmax D 609. Zadaj túto pneu do Google a čítaj. Nájdeš desiatky rozhočených zákazníkov, ktorí do 2500km menili pneu. Neviem, či teraz primiešali trochu „tuhšiu“ zmes, ale moja vydrží asi 4000km /z toho 2000km v zimných mesiacoch /. Sám som na vlastné oči videl motorku s 1500km a dezénom na limite opotrebovania.

Zase musím uznať, že som túto zimu nekupoval zimné pneu, lebo pneu sú mäkké a slušne držia na mokrom a chladnom asfalte.

Toto od renomovaného výrobcu nepovažujem za férové riešenie. Táto mizerná pneu sa nedá na trhu kúpiť, len vyfasovať na fungli

Spoľahlivosť:
Nemecký test po 50.000km absolvovala NC 700 r.v. 2012 doslova skvele, aj keď mala drobné nedostatky ako vedenie spojkového lanka, ktoré upravili. Tesnosť ½ „automobilového“ motora bolo skvelá.

Palubovka.
Prehľadná, úzka moderná, osobne sa mi digitálny otáčkomer nepáči, ale v automate to neprežívam. Má tri stupne podsvietenia a určite na nej chýba vonkajšia teplota a teplota motora!!!

Motor a prevody.
Mohlo by to byť horšie?
Mohlo, Harley Davidson Street 750 2014 má o 1,5 kW viac a o 9 Nm menej. Málo koní, málo žerie. 55 koní /40.5kW/ zo 750 cm3 neznie ako údaj z roku 2014. NC700 dokonca 35kW. V pružnosti 60 – 100 km/h a 100 – 140km/h nemecký Motorrad uvádza rozdiel medzi sestrami 0,2 sekundy. To je nič. NC 750 predlžili prevody, pridali ďalší vyvažovací hriadeľ, / plus 2kg/ . Rozdiel v zrýchlení z 0 – 100 km/h je údajne 0.6 sekundy. 5 a 5,6 sekundy. Taktiež suché z nosa. Pružnosť na 6tke je doslova na úrovni nasratého bicyklistu! Práve tu je na mieste DCT, lebo to podradenie je rýchle a všetky tie údaje, ktoré som uviedol sú mätúce.
1. Prevodový stupeň v „S“ móde točí pri 6000ot/min 57 km/h v „M“ 66 km/h /po obmedzovač/
2. Prevodový stupeň v „S“ móde točí pri 6000ot/min 90 km/h
3. Prevodový stupeň v „S“ móde točí pri 6000ot/min 117 km/h, tu aj končí radosť z pohybu,
4. Prevodový stupeň v „S“ móde točí pri 6000ot/min 140 km/h,
5. Na ňom sa dosiahne maximálka 168 km/h. Internet je plný videa s max. cca 190 km/h, ale sú to bludy dole svahom či s vetrom

Prečo kupovať verziu s DCT:
• vyrobená v Japonsku ak je to pre teba dôležité,
• žiadny skúter nezrýchľuje ako NC750 /možno bláznivé skútrove 850tky/
• žiadny skúter od 300 cm3 nemá takú nízku spotrebu,
• kedykoľvek a nečakane môžeš brzdiť v krízovkách a vždy bude správne „zaradené“
• ľahkosť obsluhy, rýchlosť radenia, vysoká bezpečnosť,
• vždy pevný úchop riadidiel,
• nikdy nezdochne motor,
• kedykoľvek v akomkoľvek jazdnom móde D, S, M do 1 sekundy tam máš kvalt aký chceš, aj s rozdielom dva stupne,
• okamžité navolenie manuálneho režimu,
• nikdy ťa „nevypne“ obmedzovač otáčok, stroj preradí odhadujem za 0,5 sekundy.
• ak máš zaradené „D“ motorka stojí, otočíš plynom a odlietaš z križovatky,

Prečo kupovať verziu s manuálom:
• vyrobená v Japonsku ak je to pre teba dôležité,
• máš presne 6790 eúr,
• chceš ABS a fungla,
• si motocyklista t. j. človek, ktorý ju potrebuje na dochádzanie do práce a má k nej vzťah ako ty k mikrovlnke,
• v blízkosti nie je iný díler,
• plánuješ na nej najazdiť 200.000km.

pulp.fiction (8) napsal 22.12.2014 v 23:15

Tahle motorka bude na "normální" ježdění asi prima. Rozhodně 100x lepší než několikrát rozstřelený a znovu zprovozněný supersport, na kterém někteří její kritici jezdí.

nexus (61) napsal 22.12.2014 v 20:28-2+3

Nejdražší "levná " motorka . Navíc ta pecka v článku , kdy motorku hodnotí člověk co neměl ještě ani řidičák ... to ani nekomentuji. Motorku jsem pozorně obhlížel v Brně na motosalonu -zpracování žádný zázrak a LAK za ten by se Honda měla stydět.

intuic (10) napsal 22.12.2014 v 20:16-1+1

Hm, jak někdo může stroj se spotřebou 4,1L/100km a obsahem 750ccm považovat za příjemně ekonomický... ? S touto spotřebou jsem jezdil na klasickém železném oři-Triumphem Bonnevillem 890 s výkonem 50kw.IMHO, tuhle spotřebu, i nižší zvládne při běžných rychlostech prakticky každá dolitrová motorka, hezčí, výkonnější i levnější...
P.S. Paradoxně jsem o NCX s DCT uvažoval, jako alternativu ke skútru, který mi nevyhovuje...

petrasdominas (14) napsal 22.12.2014 v 19:52+3

Mám ji, od poloviny května jsem ujel přes 8000km, jsem již starší a motorka je pořád lepší než já a je skvělá. Její slabinou je cena, ale doufám, že bude vyvážena vysokou životností, jak ostatně potvrzují na YouTube. Až mi nebude stačit, koupím jinou, jak prosté! Rozhodně, ale nebudu naslouchat hysterickým výkřikům zlých lidí.

Steve-CZ (259) napsal 22.12.2014 v 19:29-1+4

Náhodou, mě se ta motorka docela líbí, na nic si dvakrát nehraje a pro někoho, kdo se rád v klidu projede ať už kousek nebo i někam dál, může být dobrým kamarádem. A má světlo tam, kde má být, sedlo, na kterém se dá fakt i sedět a místo rámu nemá lešeňovitý výtvor duševně chorého svářeče, což dnes kolikrát mnozí tak obdivují

Manzak (5) napsal 22.12.2014 v 19:13

Dovi 22.12.14 v 11:32

To ja jsem si zase vsiml praveho opaku nez ty. Tahle motorka je mi ukradena jako spousta jinych, neni to muj styl tak se o ni nezajimam, ale zrovna u tyhle motyky jsem si vsiml, jak jeji majitele zakladaji ofenzivni vlakna tady na foru a maji potrebu ji pro nic za nic obhajovat a rozjizdet flame. U zadny jiny motorky jsem toto nepostrehl. Jinak nic proti tomuhle stroji nemam, svy kupce kterym bude vyhovovat si najde.

petao (86) napsal 22.12.2014 v 17:50-2+1

Mně to taky připadne jako hodně ekonomicky pojatá variace na motorku,ale ta cena je právě proto úplně mimo mísu.
Apropo cituji: ...tak vám ten motor vydrží navěky"... není to trochu předčasné tvrdit u nového modelu??? Já bych byl opatrnější a dovolil bych si to říct nejdřív po nějaké dekádě,ale ne u novinky,spíš tak o transalpovi,GS apod. ti už za sebou mají spoustu km a dvakrát více zkušeností majitelů.

Zieroner (12) napsal 22.12.2014 v 16:57-1+1

Aprilia MANA Honda NC .Tato koncepce motorky jestli za něco stojí, tak právě od Aprilie a ne od Hondy (pro všechny co si myslí že objevily ameriku s Hondou NC)

deep-sk (474) napsal 22.12.2014 v 16:40

chapem ze niektori ludia nevedia prekusnut radu NC (ja osobne ju tiez nemusim) ale nevidim to ako dovod preco by sa o tom mali viest nejake zurive diskusie...
myslim ze je na trhu MRTE motoriek roznych typov a charakterov na to, aby si kazdy vybral co mu vyhovuje...
ak sa niekomu nepaci rada NC (z akeho kolvek dovodu) tak nech si kupi nieco ine... nikto ho do NCcka nenuti... ale preco by to mal byt dovod nadavat na tych ktorym NC vyhovuje?
Ja som NC vyskusal (par krat) a povedal som si dakujem, neprosim si (aj ked ten ulozny priestor v miete nadrze je namakany ). Ale zaroven akceptujem fakt ze su ludia pre ktorych je NC to prave a nikdy by ho nevymenili napriklad za moju litrovu CBF 1000 FA...

strakon (542) napsal 22.12.2014 v 16:36

seikos: přesně a ještě občas zčeří vody článkem o nejošklivějších motorkách

seikos (975) napsal 22.12.2014 v 16:14+1

strakon píše: Už néééééééééééééééééééééééééééé Ten Poduška snad dostává za propagaci těhle tupostrojí příplatek?


Tak to není. Ona je na Motorkářích docela nuda. A lidi baví se hádat a přít a poměřovat si pindíky. Emoce přitahují pozornost.
Petr jen dělá co umí a musí - udržet lidi na serveru. A pokud jsou nějaká obecně masivně diskutovaná témata, tak to jsou Jawa, ČZ a Honda NC

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist