Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bol som na skúšobnej jazde,mám o ňu záujem.Všetko bolo genialne,proste Honda.Je to kúpa z rozumu,ano pri výjazde z kruháča následnej rovinke zrazu na dvojke skočila do obmedzovača pri 90km/h ale na dochádzanie do práce a cez výkend na chalupu je dobrá.A kludne aj cez leto do chorvátska.Uložný priestor,serv.interval,spotreba a hlavne je to nová motorka a žiadna "8-ročná čo má 28 000KM" Jazda 1-60km/h 2-90km/h 3-120km/h a maximum bolo na danom úseku 165km/h čiže dobré a to bolo v zábehu. Zlámať krky sa dá aj pri 100km/h. Ano potom je kúpa zo zimomriavkamy napr.CBR ale to mám odskúšané,že vyhodí istič a ideš úplne mimo predpisov a hlavne bezpečia.Čiže ja sa prikláňam k NC-čku.
Autobus jedoucí kilo opravdu problém předjet není.
Ano, omezovač je na 6500 otáček, holt se musí řadit.
150-160 udržitelná cestovní (tachometrová) rychlost je, maximálku jsem nezkoušel, ale přes 180 by byla.
Po cca 3000 km za sebe říkám, že to je geniálně poskládaná motorka.
Tak teď jsem si v nejmenovaném časopise kde mají NC700X na dlouhodobý test přečetl, že maximálka jejich motorky se blíží 190 a trvale lze v pohodě držet 150-160. Tak se mi nějak nechce zdát, že je problém předjet autobus jedoucí kilo ??
Interceptor: Na Crosstoureru mě hodně dostal i automat, s kterým je nybízeno i NC700(X). Neměl jsem rád tyhle elektronický blbiny, ale spadle mi čelist z toho, jak skvěle to funguje a jak mě to bavilo. A spolujezdkyni se ani jednou nestalo, že by mi ťukla při řazení přilbou do přilby, ty kvalty tam padají fakt skoro bez prodlevy. Ani geniální bezspojkové řazení Panigale mi nepřišlo tak rychlé..
Interceptor: Až na hmotnost mě ta motorka dostala.. Upřednostňuju podobných 130 koní s úžasným spodkem a středem, než (pro mě) zbytečných 170 u VFR, kde je to dole proti Crosstoureru bída. Stejně tak vyšší řidítka (teda u endura až zbytečně moc, optimální pozice u naháče).
Sylver: to na kotouči je brzda. I na stránkách hondy je jednou pod kyvkou, jednou nad, asi různé umístění u verze s či bez ABS..(?)
To na řidítkách je, jestli se dobře pamatuju, ruční brzda u verze s automatem.
Netvrdím, že je motor nepoužitelný, jako další stroj po třeba 125 je myslím ideální. Jen působí dole tak "chlapácky", že nepřipraveného člověka může nedostatek maximálního výkonu zaskočit a dostat do prekérní situace. Když to člověk pak už ví, nebude holt předjíždět tam, kde s dvanáctistovkou, to od tý motky asi ani nikdo nečeká.
1) co je to na zadním kotouči pod kyvkou? Vypadá to jako druhý brzdový třmen?!
2) co je to na levém říditku vpravo od přepínačů??? Možná jen nějaký kryt, ale vypadá zvláštně.
K tomu motoru a jeho projevu... holt se s tím musí jet trochu jinak. Nestačí jen vrknout plynem a čekat, že motorka vyrazí, je zkrátka jiná. Jezdím teď na CBR 250 a ikdyž ta motorka dokáže dát taky 150km/h, tak žádný torpédo při předjíždění to není. Ale předjíždět se dá i ve vyšších rychlostech. Jen musíš pořádně koukat dopředu a předjíždět tam, kde to není nebezpečný. Člověk nemusí pořád spěchat, ne?!
V obci 50, mimo 90 a na dálnici 130! Na to bohatě stačí i ta CBR 250. Tak mi někdo neříkejte, že NC je pomalé.
Tak neviem... Môj Bandit 1250 má nameraných dva krát toľko koní (vraj 125) ,žerie mi skoro stále okolo 5 litrov (pri turistike 4,5 rekord okolo 4) a dynamika oproti tomuto neporovnateľná... Za mňa hlavne kôly motoru
deep-sk: To já nastesti sedl nejdřív na NC700 a pak na Crosstourera, který mě hodně dostal. Pak jsem jen tak do počtu dal CBF1000,na prisernejsi motce jsem snad nejel,furt jsem si říkal,jestli mi omylem nepujcili sestistovku. Velké zklamání. To už mě víc bavila NC.
Jinak je to jasné, chcete-li postavit levný, ekonomický a spolehlivý dvouval 700, který táhne od spodu jako tohle, pak to prostě vršek mít nebude. Nebo by mělo, ale na úkor spodku. Navíc těch ridičakových 35kW. V rámci této výkonové kategorie je to velmi zábavný motor, narozdíl od daleko silnější CBF1000..
Grifick: samozrejme, trocha som prehanal, ale ako napisal aj ZZR1200, dole to taha paradne ale zrazu ked to potrebujes potocit tak jedine coho sa dockas je skakanie motorky na obmedzovaci... proste tam kde by kazda ina masina prave chytala dych tak tato totalne zochne... ist to ide, dal som s tym cez 140 km/h ale proste ta pruznost nad 100km/h je veskera nulova... je jasne ze moje pocity boli skreslene aj tym ze som zvyknuty na 160 konoveho litroveho fazera a 20 min pred tym ako som sadol na NC700X som zliezol z crosstourera ktory daval 200km/h na trojke (coz som fakt pulil oci :) ) ale aj tak mi to prislo ze ta masina proste nema vykon... ja viem ze to bolo zamerom vyrobcu, niska spotreba, nizke otacky, nizka cena... len ma to proste prekvapilo... na pohlad ta masina vyzera fakt paradne, ked si este clovek pomysli ze je to obsahom 700ccm tak caka ze to bude mazec... a ono pani inzinieri fakt neklamali :) kde nic, tu nic :)
S těma zrcátkama nesouhlasim - je to o posezu a stylu jízdy Neni to supersport a je logické, že pokud se na něj někdo snaží jak na SS poskládat, že ta zrcátka k tomu uzpůsobená nejsou...
Asi tomu opravdu trochu chybí na vršku. Se starou GPZtkou, která má koníků 60 může být šofér fabie vydrážděný jak chce a nemá sebemenší šanci a bez námahy.
Možná by se mi to líbilo kdyby to trošku řízli do endura, aby se s tím dalo na polńačku, do lesa..tam by byl spodek taky výhodou..
deep-sk: potvrzuji.. Ten motor tahne dole tak pěkně, že člověka zaskočí nedostatek výkonu nahoře, což ho může dostat do prekérní situace. Podobné potíže při předjíždění autobusu. Je fakt, že jsem zvyklý na 1250ccm.. Jinak ale vynikající motka i pro holky.
kawa95: Honda nedělá věci bezmyšlenkovitě, těch 35kW je jasný marketingový řidičákový tah...
Grifick> No rozdrážděnou fábku si s 50ti poníkama opravdu jen tak k snídani nedáš... Možná jí nakonec dostaneš na lopatky , ale ta motorčička se u toho určitě dost zapotí... To, že většina autařů se ale do podobných "soubojů" nepouští, to už je věc jiná... Možná si měl někdy pocit, že si s 13ti poníkama mocně porazil nabušenou káru , ale on ten řidič o tobě třeba ani nevěděl a normálně v klidu si jel do práce nebo pro rohlíky... Já nejsem žádnej krutostřelec, spíš už se jen tak kochám , ale 50 koní je v motorce prostě málo...
deep-sk- to mi neříkej že s bezmála 50-ti konovou motorkou si mněl heft na doraz a nemohl si předjet fábku ...z toho co tu popisuješ to vypadá že si jel na 125cc ,protože přesně takhle to na dváce mám i já ,s těmi 13-ti konmi to předjíždění není sranda,ale když dobře řadíš letí to i kilo dvacet ...
mimo misu, ale kzdy jsem to nekde videl i s cenovkou na nejakem mistnim moto vystave a vedle toho jawku a nani tu silenou cenu, tak jsem nevedel, jestli se mam u jawy smat nebo brecet
Vzhledově to zas tak špatné není , na tuhle třídu to podle mého dopadlo ještě dobře , srovnáme-li to např. s BMW! Problém ale spíš vidím v tom výkonu, to má jako vážně jenom 47 koní? Pak je to ale spíš jen takový větší skútr než motorka... Méně než 50 poníků, to je v dnešní době opravdu tragicky malé stádo a navíc ještě v motorce, která je určena i mimo město...
mal som moznost sa na tejto haluzi povozit. Prvy dojem bol fakt vynikajuci... Ten ulozny priestor je fakt genialny, masina je uzucka perfektne padne do ruky, spickovo sa ovlada v malych rychlostiach, proste do mesta uplny sen...
A presne na to je aj urcena... do mesta... ako nahle som vyliezol mimo mesto, bolo po zabave... nad 100km/h je to trapenie povedal by som az zivotu nebezpecne... nespominam si kedy som sa naposledy tak bal pri predbiehani na motorke... heft plynu otoceny na doraz, motorka sa zacne klepat jak ratlik, aha... obmedzovac... preradit a za par sekund to iste, motorka sa furt vlece jak sopel, autobus v protismere sa blizi jak formula a ja fut neviem predbehnut tu zasranu Fabiu... proste hroza... a toto vsetko sa odohravalo pri richlostiach 100 - 110 km/h. Takze pri dalsom predbiehani som uz poriadne rozmyslal dopredu ci to stihnem, jak rychlo idem, kolko si podradim (nezabudat rychlo potom radit hore lebo obmedzovac zacne pindat skor ako by kto cakal)
Bol som na skúšobnej jazde,mám o ňu záujem.Všetko bolo genialne,proste Honda.Je to kúpa z rozumu,ano pri výjazde z kruháča následnej rovinke zrazu na dvojke skočila do obmedzovača pri 90km/h ale na dochádzanie do práce a cez výkend na chalupu je dobrá.A kludne aj cez leto do chorvátska.Uložný priestor,serv.interval,spotreba a hlavne je to nová motorka a žiadna "8-ročná čo má 28 000KM" Jazda 1-60km/h 2-90km/h 3-120km/h a maximum bolo na danom úseku 165km/h čiže dobré a to bolo v zábehu. Zlámať krky sa dá aj pri 100km/h. Ano potom je kúpa zo zimomriavkamy napr.CBR ale to mám odskúšané,že vyhodí istič a ideš úplne mimo predpisov a hlavne bezpečia.Čiže ja sa prikláňam k NC-čku.
Je to zajímaví motocykl,ale čas ukáže?
Autobus jedoucí kilo opravdu problém předjet není.
Ano, omezovač je na 6500 otáček, holt se musí řadit.
150-160 udržitelná cestovní (tachometrová) rychlost je, maximálku jsem nezkoušel, ale přes 180 by byla.
Po cca 3000 km za sebe říkám, že to je geniálně poskládaná motorka.
Připadá mi jak čínský pokus o vekou motorku, je nějak moc přeplastovaná.
Tak teď jsem si v nejmenovaném časopise kde mají NC700X na dlouhodobý test přečetl, že maximálka jejich motorky se blíží 190 a trvale lze v pohodě držet 150-160. Tak se mi nějak nechce zdát, že je problém předjet autobus jedoucí kilo ??
zzr1200- tak to zní zajímavě, musím to zkusit, ja zkoušel jen manuál
Interceptor: Na Crosstoureru mě hodně dostal i automat, s kterým je nybízeno i NC700(X). Neměl jsem rád tyhle elektronický blbiny, ale spadle mi čelist z toho, jak skvěle to funguje a jak mě to bavilo. A spolujezdkyni se ani jednou nestalo, že by mi ťukla při řazení přilbou do přilby, ty kvalty tam padají fakt skoro bez prodlevy. Ani geniální bezspojkové řazení Panigale mi nepřišlo tak rychlé..
Já na CT ještě nejel, VFRko jsem vyzkoušel dostatečně hned první model, ale je fakt, že spodek a zpřevodování v malých rychlostech mi úplně nesedělo.
Interceptor: Až na hmotnost mě ta motorka dostala.. Upřednostňuju podobných 130 koní s úžasným spodkem a středem, než (pro mě) zbytečných 170 u VFR, kde je to dole proti Crosstoureru bída. Stejně tak vyšší řidítka (teda u endura až zbytečně moc, optimální pozice u naháče).
ZZR1200- crosstourer ušel?
prostě je ten Ř2 takovej "kultivovanější jednoválec"
Sylver: to na kotouči je brzda. I na stránkách hondy je jednou pod kyvkou, jednou nad, asi různé umístění u verze s či bez ABS..(?)
To na řidítkách je, jestli se dobře pamatuju, ruční brzda u verze s automatem.
Netvrdím, že je motor nepoužitelný, jako další stroj po třeba 125 je myslím ideální. Jen působí dole tak "chlapácky", že nepřipraveného člověka může nedostatek maximálního výkonu zaskočit a dostat do prekérní situace. Když to člověk pak už ví, nebude holt předjíždět tam, kde s dvanáctistovkou, to od tý motky asi ani nikdo nečeká.
Zeptám se možná trochu hloupě, ale ...
1) co je to na zadním kotouči pod kyvkou? Vypadá to jako druhý brzdový třmen?!
2) co je to na levém říditku vpravo od přepínačů??? Možná jen nějaký kryt, ale vypadá zvláštně.
K tomu motoru a jeho projevu... holt se s tím musí jet trochu jinak. Nestačí jen vrknout plynem a čekat, že motorka vyrazí, je zkrátka jiná. Jezdím teď na CBR 250 a ikdyž ta motorka dokáže dát taky 150km/h, tak žádný torpédo při předjíždění to není. Ale předjíždět se dá i ve vyšších rychlostech. Jen musíš pořádně koukat dopředu a předjíždět tam, kde to není nebezpečný. Člověk nemusí pořád spěchat, ne?!
V obci 50, mimo 90 a na dálnici 130! Na to bohatě stačí i ta CBR 250. Tak mi někdo neříkejte, že NC je pomalé.
Tak neviem... Môj Bandit 1250 má nameraných dva krát toľko koní (vraj 125) ,žerie mi skoro stále okolo 5 litrov (pri turistike 4,5 rekord okolo 4) a dynamika oproti tomuto neporovnateľná... Za mňa hlavne kôly motoru
deep-sk: To já nastesti sedl nejdřív na NC700 a pak na Crosstourera, který mě hodně dostal. Pak jsem jen tak do počtu dal CBF1000,na prisernejsi motce jsem snad nejel,furt jsem si říkal,jestli mi omylem nepujcili sestistovku. Velké zklamání. To už mě víc bavila NC.
Jinak je to jasné, chcete-li postavit levný, ekonomický a spolehlivý dvouval 700, který táhne od spodu jako tohle, pak to prostě vršek mít nebude. Nebo by mělo, ale na úkor spodku. Navíc těch ridičakových 35kW. V rámci této výkonové kategorie je to velmi zábavný motor, narozdíl od daleko silnější CBF1000..
Grifick: samozrejme, trocha som prehanal, ale ako napisal aj ZZR1200, dole to taha paradne ale zrazu ked to potrebujes potocit tak jedine coho sa dockas je skakanie motorky na obmedzovaci... proste tam kde by kazda ina masina prave chytala dych tak tato totalne zochne... ist to ide, dal som s tym cez 140 km/h ale proste ta pruznost nad 100km/h je veskera nulova... je jasne ze moje pocity boli skreslene aj tym ze som zvyknuty na 160 konoveho litroveho fazera a 20 min pred tym ako som sadol na NC700X som zliezol z crosstourera ktory daval 200km/h na trojke (coz som fakt pulil oci :) ) ale aj tak mi to prislo ze ta masina proste nema vykon... ja viem ze to bolo zamerom vyrobcu, niska spotreba, nizke otacky, nizka cena... len ma to proste prekvapilo... na pohlad ta masina vyzera fakt paradne, ked si este clovek pomysli ze je to obsahom 700ccm tak caka ze to bude mazec... a ono pani inzinieri fakt neklamali :) kde nic, tu nic :)
Tak nevím.. Moje 10 stará XJ600 je stejně těžká, žere stejně a výkon má snad jěště větší. O vzhledu snad vůbec nemusím mluvit
S těma zrcátkama nesouhlasim - je to o posezu a stylu jízdy Neni to supersport a je logické, že pokud se na něj někdo snaží jak na SS poskládat, že ta zrcátka k tomu uzpůsobená nejsou...
Asi tomu opravdu trochu chybí na vršku. Se starou GPZtkou, která má koníků 60 může být šofér fabie vydrážděný jak chce a nemá sebemenší šanci a bez námahy.
Možná by se mi to líbilo kdyby to trošku řízli do endura, aby se s tím dalo na polńačku, do lesa..tam by byl spodek taky výhodou..
podle obrázku...ani hezká, ani ošklivá...na pohled vypadá tak nějak...plastikově??? umělohmotně???
Nechápu proč tam dávají kyvku co vypadá jak jekl... kvůli toho bych si takovou moto nekoupil!
deep-sk: potvrzuji.. Ten motor tahne dole tak pěkně, že člověka zaskočí nedostatek výkonu nahoře, což ho může dostat do prekérní situace. Podobné potíže při předjíždění autobusu. Je fakt, že jsem zvyklý na 1250ccm.. Jinak ale vynikající motka i pro holky.
kawa95: Honda nedělá věci bezmyšlenkovitě, těch 35kW je jasný marketingový řidičákový tah...
Není to s tím výkonem tak, že splňuje těch nových max.35 kW, aby se nemusela dodatečně škrtit?
Grifick> No rozdrážděnou fábku si s 50ti poníkama opravdu jen tak k snídani nedáš... Možná jí nakonec dostaneš na lopatky , ale ta motorčička se u toho určitě dost zapotí... To, že většina autařů se ale do podobných "soubojů" nepouští, to už je věc jiná... Možná si měl někdy pocit, že si s 13ti poníkama mocně porazil nabušenou káru , ale on ten řidič o tobě třeba ani nevěděl a normálně v klidu si jel do práce nebo pro rohlíky... Já nejsem žádnej krutostřelec, spíš už se jen tak kochám , ale 50 koní je v motorce prostě málo...
deep-sk- to mi neříkej že s bezmála 50-ti konovou motorkou si mněl heft na doraz a nemohl si předjet fábku ...z toho co tu popisuješ to vypadá že si jel na 125cc ,protože přesně takhle to na dváce mám i já ,s těmi 13-ti konmi to předjíždění není sranda,ale když dobře řadíš letí to i kilo dvacet ...
mimo misu, ale kzdy jsem to nekde videl i s cenovkou na nejakem mistnim moto vystave a vedle toho jawku a nani tu silenou cenu, tak jsem nevedel, jestli se mam u jawy smat nebo brecet
Vzhledově to zas tak špatné není , na tuhle třídu to podle mého dopadlo ještě dobře , srovnáme-li to např. s BMW! Problém ale spíš vidím v tom výkonu, to má jako vážně jenom 47 koní? Pak je to ale spíš jen takový větší skútr než motorka... Méně než 50 poníků, to je v dnešní době opravdu tragicky malé stádo a navíc ještě v motorce, která je určena i mimo město...
Kde je to foceno? (ty zatacky)
mal som moznost sa na tejto haluzi povozit. Prvy dojem bol fakt vynikajuci... Ten ulozny priestor je fakt genialny, masina je uzucka perfektne padne do ruky, spickovo sa ovlada v malych rychlostiach, proste do mesta uplny sen...
A presne na to je aj urcena... do mesta... ako nahle som vyliezol mimo mesto, bolo po zabave... nad 100km/h je to trapenie povedal by som az zivotu nebezpecne... nespominam si kedy som sa naposledy tak bal pri predbiehani na motorke... heft plynu otoceny na doraz, motorka sa zacne klepat jak ratlik, aha... obmedzovac... preradit a za par sekund to iste, motorka sa furt vlece jak sopel, autobus v protismere sa blizi jak formula a ja fut neviem predbehnut tu zasranu Fabiu... proste hroza... a toto vsetko sa odohravalo pri richlostiach 100 - 110 km/h. Takze pri dalsom predbiehani som uz poriadne rozmyslal dopredu ci to stihnem, jak rychlo idem, kolko si podradim (nezabudat rychlo potom radit hore lebo obmedzovac zacne pindat skor ako by kto cakal)
viva honda klakson.. ten by sel dolu hned.. resp nekam schovat..