Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já si přečetl ten test až nyní a to proto že jsem šel vývojově,různé Jawy,potom Honda XRV 650 Africa Twin,super poježdění,ale jen v jednom a na krátké trasy,ale bezůdržbová-skoro,ted mám Varadero XL 1000 V,úplně nejlepší motka co jsem kdy jezdil,pohodlí,bez údržby krom pravidelného servisu a další bude prostě Gold Wing a to kvůli pohodlí ale hlacně proto že s manželkou hodně rádi cestujeme a chceme si tgo užívat a navíc dle mých známých Gold Wing je jediná motorka která se hodí k mojemu velkému tělu jinak test dobrý a pro mně rozhodující,tak doufám že budu mít Golďase brzo doma
radim LT:čus kolego takypuntičkáři.Já se k LT nijak<br />
nevyjadřuji, ačkoliv před koupí GeWéčka jsem jej měl<br />
pújčenou na skušební jízdu a názor na něj mám. To Káčko bylo RS a zcela zásadně mě neseděli vibrace motoru, ucukaná stříkačka a moc váhy na předním kole.<br />
LT je zcela jistě dobrá motorka, tak Ti přeji ať slouží statisíce km.
to:wing. nevychvaluji LT, kazda vec ma dnes chybu.Ale zrovna ja jsem perfekcionista a tyto nedodelky by me tocili nedochromovane dily apod.Jo jsem puntickar.
Mion: ten "článek ze Slovenska" jsem psal před třemi roky já, a máš naprostou pravdu , byl pro pobavení v mottu , že ani Golďas není dokonalej v očích detajlisty.<br />
Bohužel jen málo lidí to pochopilo jako srandu z motorky a jejího majitele a na slovenský stránce<br />
se to zúžilo na hodnocení typu :1/ Honda je šit 2/Já to věděl 3/kdybys dával GW do servisu problémy bys neměl 4/sem rád že mám LT 5/Proč si to nevrátil? 6/ Kolik dali slevu na ten nepodarok?...atd. <br />
Měl jsem napsanej i druhej díl ale díky výše uvedeným skutečnostem jsem jej neuveřejnil.<br />
GW18 je motorka která vyniká motorem,rámem,brzdama,nízkými provozními náklady,neuvěřitelnou výdrží a spolehlivostí s výhradami k dílenskýmu spracování ála Amerika /<br />
což platí mj i v autech/ pružení v sérii, neměnná <br />
ergonomie řidítek+stupaček+řadičky, což lze řešit<br />
z katalogú firem dodávajících příslušenství.<br />
Na GW mám za 3,5 roku 70tkm a kdyby to byla blbá<br />
motka tak ji už dávno nemám,tak jako Káčko šlo<br />
po 300km z domu.<br />
Závěr ? Ano koupil bych jí znovu. Když Tě zajímají technické dataily doporučuji www.gl1800riders.com v sekci Diskuzní fórum 15tis majitelú GW18 diskutuje o kvalitách a technických problémech, ale že by se jí chtěl někdo zbavit , to tam nenajdeš......<br />
<br />
Čus +GW zdar !<br />
<br />
<br />
Tak ten clanek ze slovenska je sila! .Kdysi to byl muj sen.Mam BMW K1200LT a jsem velice spokojen ze by německá preciznost?Předtím jsem měl samé Hondy cesťáky ale tohle?
Mad_Igor> chapu te a presne takovou strategii volim ja :o)<br />
Takhle pod clankem v komentarich jsem se uz dlouho nerozepsal a kdo to obcas sleduje vi, ze zde nevystupuji. Kdyz ti ale nekdo napise "testy v tomhle stylu co se tady píšou v podstatě nemají žádnou info hodnotu" - uz jsem se neudrzel. Vysvetlil jsem Kocourovi, jak se veci pri testovani maji a branil praci svych lidi. Kazdopadne pro priste - mas pravdu, proste na toto jiz reagovat nebudu.<br />
Kocour> Jenze Filip reagoval na tve komentare, kde nasi praci shazujes. A tam se vyjadril presne.<br />
Nemusis se urazet, jak jsem psal, radi te uvitame pristi rok na vystave v Praze. Prijd pokecat.
redakce to maj těžký: časopis motoexpress napsal článek o šedých dovozech a zmínil se tam o předražených motorkách od oficiálních importérů. Ti se hned samozřejmě urazili, takže ted má redakce útrum a motky si pujčuje od neofiko prodejců a v cizině.
Filipe T <br />
Kdybys sis přečetl všechny komentáře na této stránce tak bys narazil na odkaz na konkurenční web, kde je docela podrobný článek o G18. Každopádně ten článek se nese ve zcela jiném duchu než ten váš. Takže rozhodně nic nepomlouvám ale odvolávám se na fakta z toho článku. Jistě vy popisujete hlavně jízdní vlastnosti a podobně na rozdíl od druhého článku. Po přečtení obou článku mám však pocit, že každý jste měli v ruce úplně jinou motorku <br />
<br />
Samozřejmně na wáš web chodit nemusím, když na kritiku odpovíte stylem tak si lez jinam. Taky to může poukazovat na to jaký máte přístup ke čtenářům. Myslel jsem, že chcete slyšet i jiné názory než patolízalské výkřiky typu: Ty jo to je máša, tu musím hned mít apod. Tož asi tak KLidně si to můžu jít vykřikovat na jiný web, ten jeden člověk dolů vás na tržbě za reklamu moc stát nebude
Dovolím se zapojit do polemiky.<br />
1) Díky za všechny ohlasy, pozitivní i negativní, díky i za maily, zvlášť si cením souhlasné odezvy od majitelů GW, to je ta největší pochvala!<br />
<br />
2) "ikdyby bylo něco na těch motkách špatně tak to prostě napsat nemůžete" - buď konkrétní a ukaž, co jsme zamlčeli, nebo nepomlouvej. Ona žádná značka v dnešní době sériové velkovýroby nepustí na trh model s nějakou vyloženě „špatnou“ vlastností v oblasti jízdy či ovladatelnosti. Navíc co je pro někoho nežádnoucí, jinej zase rád ocení - takže naše testy jsou spíš o tom, jakýmu typu zájemců ta mašina sedne a kdo by se jí při výběru motorky spíš měl vyhnout.<br />
<br />
3) "Recenze jsou hodně povrchní a všechny prostě jen vychvalují a vychvalují... Jdou dealerovi pěkně na ruku.....nemají žádnou info hodnotu"<br />
- Takto obecný záporný názor asi nemá cenu vyvracet. Najdi si jiný server, kde nesnášej motorky a neradi na nich jezděj a vůbec je nechválej <br />
<br />
4)testy ojetin - tady je podle mého jediná šance již zmíněné průměrování vlastních hodnocení majitelů. Že by nám lidi hromadně půjčovali svoje mašiny na pár set kilometrů zatěžkávajících zoušek, si nemyslím. Uvažovali jsme i o spolupráci s velkými bazary, ale u starší motorky většinou stroj není na nových gumách a nikdy nevíš, zda se nějak divně chová kvůli špatný opravě po bouračce, jestli motor má daný charakter díky nepovedené opravě nebo nesežízeném stavu, jak jsou udržovaný tlumiče a brzdy atd atd atd. <br />
Bohužel Motorkáři.cz se rozjeli až v roce 2001, takže nemáme archiv testů mašin, který jsou v dnešní době na trhu již jen jako ojetiny.
Kocour> jasne, chapu tvuj nazor a prave zde je videt, ze nevis, jak to funguje. <br />
<br />
Prave jsem daval priklad Yuki V3, kde jsme opravdu napsali co jsme si mysleli (jak to delame uz vsech testu) a dopadlo to ukoncenim spoluprace. Ja to beru a nebudu je premlouvat, prace mame dost. Ten skutrochopper byl nepripraveny na test, spousta veci odesla. Navic je to dle meho uplne nesmyslna motorka za ty penize. Yuki preci dela dobre maloobjemove skutriky za velmi nizke ceny!<br />
<br />
Novou motorku ti ale v dnesni dobe pujci nejen importer, ale i X dalsich dealeru. Vedi, ze je to pro ne reklama (maji fotky, video) a jak rikam, vetsina motorek proste spatna neni. U vsech testu jsou plusy a minusy, ktere tam popisujeme.<br />
<br />
Navic 80% reklamy na serveru neni od importeru, takze si nemyslim, ze by nas to nejakym zpusobem ohrozilo.
Jardo <br />
Recenze jsou napsané dobře po novinářské stránce. K tomu nemám výtek. Je to ale tak, že ikdyby bylo něco na těch motkách špatně tak to prostě napsat nemůžete, jinak se na vás importer vykašle. Implicitně z tohoto důvodu musí být recenze mírně řečeno nadsazené a neobjektivní. <br />
Jinak se moc těším na ty testy ojetých motorek, pro mně osobně budou mít velký přínos.
lynx, fort> hodnoceni ojetych motorek samotnymi majiteli se chysta v novem systemu, ktery pripravujeme. Ale jak rika fort: "musí to být rozumní lidé, kteří se dokážou povznést nad to, aby ten svůj klenot jen nechválili". <br />
<br />
Prumer celeho hodnoceni by ale mel byt vysledek odpovidajici castecne skutecnosti te jete motorky.<br />
<br />
Vlastni (redakcni) testy ojetych motorek jsme take planovali. Ted se to ale z casovych a personalnich duvodu neda. Verim, ze se k tomu take dostaneme.
to Jarda: podívej, motorkari.cz je to nejlepší co se dá na netu v tomto oboru číst, což ovšem neznamená, že se musí líbit uplně všechno. Je těžké si přečíst test, kde je mašina popsaná jako perfektní a vzápětí odkaz na zkušenosti majitele , kde je to "trochu" jinak. Chápu vás, že nechcete dopadnout s každým importérem jako s Yuki (jsou to nafoukaný fouňové), ale nechtějte zase po nás bezpodmínečné nadšení. <br />
Testy ojetých motorek by zase nemusel být takový problém - zkuste zapojit místní čtenáře. Pokud k majitelům ojetin budete vystupovat se stejnou úctou jako k importérům nových mašin, nevidím důvod, proč by vám tu svoji ke krátkému testu nepůjčili (třeba pod osobním dozorem ) a nebude vás to stát taky nic - ještě budou pyšní, že se dostali se svou mašinou na tak prestižní stránky .<br />
A na závěr něco osobního - řeči typu nevíte vo co go nebo nikdy jste neseděli tak nemelte jsou trochu hloupé. Pokud budou všichni sedět na všem tak si svoje testy můžeš strčit někam - koho by asi zajímaly, když budeme mít na všem vlastní zkušenost a vlastní názor To je ale jen tak na okraj, zajímal by měl spíš názor na ty ojetiny.
Plně souhlasím s Kocourem. Pokud se jedná o testy motorek po ujetí nějakých Km, je to víc než jen zajímavý údaj. Nová věc se většinou nesere nějakej pátek, ale až po čase, a (co se se..) to je ta hodnotná informace. Někdy mi tyto testy připomínají recenze ve stylu stereo/video, kdo dal víc, měl větší chválu. Neříkám, že to je i zde u motorek, ale hodnota informace se hodnotí dle jejího přínosu. Mat<br />
Mě se ty vaše testy líbí. O víkendu jsem jednoho GW viděl na Rack reydu a jako vždy si neodpusti poznámky typu: " je to auto", "hnus" a podobně. Po přečtení testu se mi začíná docela zamlouvat.
Kocour> libi se me nazory lidi, kteri vubec nevedi "vo co go". Nikdy na GW nesedeli!<br />
<br />
Pokud pro tebe nemaji nase testy zadnou info hodnotu, poradim ti - necti je. Mas to zdarma, nikdo te to nenuti cist!<br />
<br />
Udelat test motorky po 50 nebo 100tis. km by bylo moc pekne, ale kdo to bude platit? Kdo to bude sponzorovat? Proste u novinek je to vyloucene. V dnesni dobe se proste vylozene spatne motorky nedelaji, pominu-li nektere modely Yuki (napr. V3, kterou jsme zde pohanili: //www.motorkar...php?show=00000003882 a importer s nami ukoncil spolupraci - ok).<br />
<br />
Proste kazda motorka ma sve pro a proti, kazda se hodi na neco jineho a kazda ma sve vyhody a nevyhody, ktere se v testech snazime objektivne popsat.<br />
<br />
Jestli se ti na nasich testech nebo serveru neco nelibi, prijd nam to rict osobne na vystavu Motocykl. Budeme radi. Diky.
Mně připadá že tady ty recenze jsou hodně povrchní a všechny prostě jen vychvalují a vychvalují. Jdou dealerovi pěkně na ruku. My jsme vám pujčili motku kluci, tak nám to hezky napište. <br />
Mnohem větší cenu by mněly testy např. motorek po 50 tis. km po 100 tis. km, kde by se napsalo co se na motce sere a co je špatně. <br />
I když u novinek něco takového možné není, bohužel. Každopádně testy v tomhle stylu co se tady píšou v podstatě nemají žádnou info hodnotu.
U mě doufám ne,ale ještě jsem nedozrál do toho,že bych ji chtěl v garáži.Ale jinak,jak píšeš-nikdo,kdo na tom jel a znám ho to nehaní,zato ti,co se jen koukaj kecají,jak je to motorky na hovno.
Eco- kecáš kraviny..<br />
lulinak- na na GW měl spotřebu pod šest litrů ve třech lidech..<br />
Jakob- bohužel předsudků si GW ponese pořád dost,hlavně alá kyselé hrozny<br />
Jsem mile prekvapen.Cekal jsem ze GW bude velka neovladatelna mrcha a ono se s tim da asi i trosku blbnout viz to video kde brousej padaky to je husty. Ale i kdybych mel na uctu odpovidajici hotovost tak bych ji do GW nevlozil.Preci jen se me libej nahace okolo 200 kg a foukani vetru tohle je fakt moc auto.Pekny clanek jsem zase o neco chytrejsi
Já si přečetl ten test až nyní a to proto že jsem šel vývojově,různé Jawy,potom Honda XRV 650 Africa Twin,super poježdění,ale jen v jednom a na krátké trasy,ale bezůdržbová-skoro,ted mám Varadero XL 1000 V,úplně nejlepší motka co jsem kdy jezdil,pohodlí,bez údržby krom pravidelného servisu a další bude prostě Gold Wing a to kvůli pohodlí ale hlacně proto že s manželkou hodně rádi cestujeme a chceme si tgo užívat a navíc dle mých známých Gold Wing je jediná motorka která se hodí k mojemu velkému tělu jinak test dobrý a pro mně rozhodující,tak doufám že budu mít Golďase brzo doma
radim LT:čus kolego takypuntičkáři.Já se k LT nijak<br />
nevyjadřuji, ačkoliv před koupí GeWéčka jsem jej měl<br />
pújčenou na skušební jízdu a názor na něj mám. To Káčko bylo RS a zcela zásadně mě neseděli vibrace motoru, ucukaná stříkačka a moc váhy na předním kole.<br />
LT je zcela jistě dobrá motorka, tak Ti přeji ať slouží statisíce km.
to:wing. nevychvaluji LT, kazda vec ma dnes chybu.Ale zrovna ja jsem perfekcionista a tyto nedodelky by me tocili nedochromovane dily apod.Jo jsem puntickar.
Mion: ten "článek ze Slovenska" jsem psal před třemi roky já, a máš naprostou pravdu , byl pro pobavení v mottu , že ani Golďas není dokonalej v očích detajlisty.<br />
Bohužel jen málo lidí to pochopilo jako srandu z motorky a jejího majitele a na slovenský stránce<br />
se to zúžilo na hodnocení typu :1/ Honda je šit 2/Já to věděl 3/kdybys dával GW do servisu problémy bys neměl 4/sem rád že mám LT 5/Proč si to nevrátil? 6/ Kolik dali slevu na ten nepodarok?...atd. <br />
Měl jsem napsanej i druhej díl ale díky výše uvedeným skutečnostem jsem jej neuveřejnil.<br />
GW18 je motorka která vyniká motorem,rámem,brzdama,nízkými provozními náklady,neuvěřitelnou výdrží a spolehlivostí s výhradami k dílenskýmu spracování ála Amerika /<br />
což platí mj i v autech/ pružení v sérii, neměnná <br />
ergonomie řidítek+stupaček+řadičky, což lze řešit<br />
z katalogú firem dodávajících příslušenství.<br />
Na GW mám za 3,5 roku 70tkm a kdyby to byla blbá<br />
motka tak ji už dávno nemám,tak jako Káčko šlo<br />
po 300km z domu.<br />
Závěr ? Ano koupil bych jí znovu. Když Tě zajímají technické dataily doporučuji www.gl1800riders.com v sekci Diskuzní fórum 15tis majitelú GW18 diskutuje o kvalitách a technických problémech, ale že by se jí chtěl někdo zbavit , to tam nenajdeš......<br />
<br />
Čus +GW zdar !<br />
<br />
<br />
Tak ten clanek ze slovenska je sila! .Kdysi to byl muj sen.Mam BMW K1200LT a jsem velice spokojen ze by německá preciznost?Předtím jsem měl samé Hondy cesťáky ale tohle?
Mad_Igor> chapu te a presne takovou strategii volim ja :o)<br />
Takhle pod clankem v komentarich jsem se uz dlouho nerozepsal a kdo to obcas sleduje vi, ze zde nevystupuji. Kdyz ti ale nekdo napise "testy v tomhle stylu co se tady píšou v podstatě nemají žádnou info hodnotu" - uz jsem se neudrzel. Vysvetlil jsem Kocourovi, jak se veci pri testovani maji a branil praci svych lidi. Kazdopadne pro priste - mas pravdu, proste na toto jiz reagovat nebudu.<br />
ok Asi jsem trochu ujel <br />
omlouvám se <br />
Nechci vás hanit, jen jsem chtěl dát podnět. <br />
Kocour> Jenze Filip reagoval na tve komentare, kde nasi praci shazujes. A tam se vyjadril presne.<br />
Nemusis se urazet, jak jsem psal, radi te uvitame pristi rok na vystave v Praze. Prijd pokecat.
redakce to maj těžký: časopis motoexpress napsal článek o šedých dovozech a zmínil se tam o předražených motorkách od oficiálních importérů. Ti se hned samozřejmě urazili, takže ted má redakce útrum a motky si pujčuje od neofiko prodejců a v cizině.
Filipe T <br />
Kdybys sis přečetl všechny komentáře na této stránce tak bys narazil na odkaz na konkurenční web, kde je docela podrobný článek o G18. Každopádně ten článek se nese ve zcela jiném duchu než ten váš. Takže rozhodně nic nepomlouvám ale odvolávám se na fakta z toho článku. Jistě vy popisujete hlavně jízdní vlastnosti a podobně na rozdíl od druhého článku. Po přečtení obou článku mám však pocit, že každý jste měli v ruce úplně jinou motorku <br />
<br />
Samozřejmně na wáš web chodit nemusím, když na kritiku odpovíte stylem tak si lez jinam. Taky to může poukazovat na to jaký máte přístup ke čtenářům. Myslel jsem, že chcete slyšet i jiné názory než patolízalské výkřiky typu: Ty jo to je máša, tu musím hned mít apod. Tož asi tak KLidně si to můžu jít vykřikovat na jiný web, ten jeden člověk dolů vás na tržbě za reklamu moc stát nebude
Dovolím se zapojit do polemiky.<br />
1) Díky za všechny ohlasy, pozitivní i negativní, díky i za maily, zvlášť si cením souhlasné odezvy od majitelů GW, to je ta největší pochvala!<br />
<br />
2) "ikdyby bylo něco na těch motkách špatně tak to prostě napsat nemůžete" - buď konkrétní a ukaž, co jsme zamlčeli, nebo nepomlouvej. Ona žádná značka v dnešní době sériové velkovýroby nepustí na trh model s nějakou vyloženě „špatnou“ vlastností v oblasti jízdy či ovladatelnosti. Navíc co je pro někoho nežádnoucí, jinej zase rád ocení - takže naše testy jsou spíš o tom, jakýmu typu zájemců ta mašina sedne a kdo by se jí při výběru motorky spíš měl vyhnout.<br />
<br />
3) "Recenze jsou hodně povrchní a všechny prostě jen vychvalují a vychvalují... Jdou dealerovi pěkně na ruku.....nemají žádnou info hodnotu"<br />
- Takto obecný záporný názor asi nemá cenu vyvracet. Najdi si jiný server, kde nesnášej motorky a neradi na nich jezděj a vůbec je nechválej <br />
<br />
4)testy ojetin - tady je podle mého jediná šance již zmíněné průměrování vlastních hodnocení majitelů. Že by nám lidi hromadně půjčovali svoje mašiny na pár set kilometrů zatěžkávajících zoušek, si nemyslím. Uvažovali jsme i o spolupráci s velkými bazary, ale u starší motorky většinou stroj není na nových gumách a nikdy nevíš, zda se nějak divně chová kvůli špatný opravě po bouračce, jestli motor má daný charakter díky nepovedené opravě nebo nesežízeném stavu, jak jsou udržovaný tlumiče a brzdy atd atd atd. <br />
Bohužel Motorkáři.cz se rozjeli až v roce 2001, takže nemáme archiv testů mašin, který jsou v dnešní době na trhu již jen jako ojetiny.
Kocour> jasne, chapu tvuj nazor a prave zde je videt, ze nevis, jak to funguje. <br />
<br />
Prave jsem daval priklad Yuki V3, kde jsme opravdu napsali co jsme si mysleli (jak to delame uz vsech testu) a dopadlo to ukoncenim spoluprace. Ja to beru a nebudu je premlouvat, prace mame dost. Ten skutrochopper byl nepripraveny na test, spousta veci odesla. Navic je to dle meho uplne nesmyslna motorka za ty penize. Yuki preci dela dobre maloobjemove skutriky za velmi nizke ceny!<br />
<br />
Novou motorku ti ale v dnesni dobe pujci nejen importer, ale i X dalsich dealeru. Vedi, ze je to pro ne reklama (maji fotky, video) a jak rikam, vetsina motorek proste spatna neni. U vsech testu jsou plusy a minusy, ktere tam popisujeme.<br />
<br />
Navic 80% reklamy na serveru neni od importeru, takze si nemyslim, ze by nas to nejakym zpusobem ohrozilo.
Jardo <br />
Recenze jsou napsané dobře po novinářské stránce. K tomu nemám výtek. Je to ale tak, že ikdyby bylo něco na těch motkách špatně tak to prostě napsat nemůžete, jinak se na vás importer vykašle. Implicitně z tohoto důvodu musí být recenze mírně řečeno nadsazené a neobjektivní. <br />
Jinak se moc těším na ty testy ojetých motorek, pro mně osobně budou mít velký přínos.
lynx, fort> hodnoceni ojetych motorek samotnymi majiteli se chysta v novem systemu, ktery pripravujeme. Ale jak rika fort: "musí to být rozumní lidé, kteří se dokážou povznést nad to, aby ten svůj klenot jen nechválili". <br />
<br />
Prumer celeho hodnoceni by ale mel byt vysledek odpovidajici castecne skutecnosti te jete motorky.<br />
<br />
Vlastni (redakcni) testy ojetych motorek jsme take planovali. Ted se to ale z casovych a personalnich duvodu neda. Verim, ze se k tomu take dostaneme.
to Jarda: podívej, motorkari.cz je to nejlepší co se dá na netu v tomto oboru číst, což ovšem neznamená, že se musí líbit uplně všechno. Je těžké si přečíst test, kde je mašina popsaná jako perfektní a vzápětí odkaz na zkušenosti majitele , kde je to "trochu" jinak. Chápu vás, že nechcete dopadnout s každým importérem jako s Yuki (jsou to nafoukaný fouňové), ale nechtějte zase po nás bezpodmínečné nadšení. <br />
Testy ojetých motorek by zase nemusel být takový problém - zkuste zapojit místní čtenáře. Pokud k majitelům ojetin budete vystupovat se stejnou úctou jako k importérům nových mašin, nevidím důvod, proč by vám tu svoji ke krátkému testu nepůjčili (třeba pod osobním dozorem ) a nebude vás to stát taky nic - ještě budou pyšní, že se dostali se svou mašinou na tak prestižní stránky .<br />
A na závěr něco osobního - řeči typu nevíte vo co go nebo nikdy jste neseděli tak nemelte jsou trochu hloupé. Pokud budou všichni sedět na všem tak si svoje testy můžeš strčit někam - koho by asi zajímaly, když budeme mít na všem vlastní zkušenost a vlastní názor To je ale jen tak na okraj, zajímal by měl spíš názor na ty ojetiny.
Plně souhlasím s Kocourem. Pokud se jedná o testy motorek po ujetí nějakých Km, je to víc než jen zajímavý údaj. Nová věc se většinou nesere nějakej pátek, ale až po čase, a (co se se..) to je ta hodnotná informace. Někdy mi tyto testy připomínají recenze ve stylu stereo/video, kdo dal víc, měl větší chválu. Neříkám, že to je i zde u motorek, ale hodnota informace se hodnotí dle jejího přínosu. Mat<br />
Mě se ty vaše testy líbí. O víkendu jsem jednoho GW viděl na Rack reydu a jako vždy si neodpusti poznámky typu: " je to auto", "hnus" a podobně. Po přečtení testu se mi začíná docela zamlouvat.
Kocour> libi se me nazory lidi, kteri vubec nevedi "vo co go". Nikdy na GW nesedeli!<br />
<br />
Pokud pro tebe nemaji nase testy zadnou info hodnotu, poradim ti - necti je. Mas to zdarma, nikdo te to nenuti cist!<br />
<br />
Udelat test motorky po 50 nebo 100tis. km by bylo moc pekne, ale kdo to bude platit? Kdo to bude sponzorovat? Proste u novinek je to vyloucene. V dnesni dobe se proste vylozene spatne motorky nedelaji, pominu-li nektere modely Yuki (napr. V3, kterou jsme zde pohanili: //www.motorkar...php?show=00000003882 a importer s nami ukoncil spolupraci - ok).<br />
<br />
Proste kazda motorka ma sve pro a proti, kazda se hodi na neco jineho a kazda ma sve vyhody a nevyhody, ktere se v testech snazime objektivne popsat.<br />
<br />
Jestli se ti na nasich testech nebo serveru neco nelibi, prijd nam to rict osobne na vystavu Motocykl. Budeme radi. Diky.
Mně připadá že tady ty recenze jsou hodně povrchní a všechny prostě jen vychvalují a vychvalují. Jdou dealerovi pěkně na ruku. My jsme vám pujčili motku kluci, tak nám to hezky napište. <br />
Mnohem větší cenu by mněly testy např. motorek po 50 tis. km po 100 tis. km, kde by se napsalo co se na motce sere a co je špatně. <br />
I když u novinek něco takového možné není, bohužel. Každopádně testy v tomhle stylu co se tady píšou v podstatě nemají žádnou info hodnotu.
parááááááááda.To video v zatáčkách mě dostalo,jdu si vyměnit trenky.
Sakra dobrá motka
U mě doufám ne,ale ještě jsem nedozrál do toho,že bych ji chtěl v garáži.Ale jinak,jak píšeš-nikdo,kdo na tom jel a znám ho to nehaní,zato ti,co se jen koukaj kecají,jak je to motorky na hovno.
turbik- vidíš,já se svezl a nemohu na ni zapomenout.. jednou ji budu mít....
VÍC VÁLCŮ-VÍC ADIDAS.
Krasne napsana recenze. <br />
Na zacatku recenze bych s touto motorkou nechtel mit nic spolecnyho. Na konci recenze bych se na ni rad svezl
Eco- kecáš kraviny..<br />
lulinak- na na GW měl spotřebu pod šest litrů ve třech lidech..<br />
Jakob- bohužel předsudků si GW ponese pořád dost,hlavně alá kyselé hrozny<br />
>lulinak: video s drhnutim padaku v zatackach bohuzel neni nase, je to v USA a v clanku je to popsany i s linkem na clanek o dane oblasti.
kde ste nataceli to video? ta silnice vypada hoooodne zajimave
Jsem mile prekvapen.Cekal jsem ze GW bude velka neovladatelna mrcha a ono se s tim da asi i trosku blbnout viz to video kde brousej padaky to je husty. Ale i kdybych mel na uctu odpovidajici hotovost tak bych ji do GW nevlozil.Preci jen se me libej nahace okolo 200 kg a foukani vetru tohle je fakt moc auto.Pekny clanek jsem zase o neco chytrejsi
ufff spotreba pod sest litru?? nechapu, mam DL1000 a pod sest a pul se nedostanu ani kdyz to pul cesty tlacim, kua nenazrana...