yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lenkochal (26) napsal 14.06.2021 v 12:53

Retaz nevadi, automat nevadi, aj designovo robili chlapci sikmooki v ramci moznosti co sa dalo, ale ten motor svoj povod proste len tazko utaji.

Kto bude chciet usetrit, kupi naborenu afriku, striekne si ju na cierno, da do predu gulate svetlo a nebude mat o moc skaredsi cruiser nez je toto.

Fanda-gsxr (26) napsal 09.06.2021 v 18:15

Dotaz na redaktora: jízdní pozice Rebel vs Low rider S? a pohodlí, zrychlení? lze to srovnat? Vím že je to jiná kategorie, ale stylem jsou si podobné. Díky a pěkná práce

_Kibo (40) napsal 01.06.2021 v 12:54+1

Super recenze, díky, že za video i text. Motorka je krásná!

r.bure (86) napsal 01.06.2021 v 12:23

Automat mě u motorky absolutně neuráží a vůbec by mi nevadilo nějakou automatku mít. Ale tahle motorka mi přijde strašně obludná. Takže klidně může jet jak z praku, ale moje srdce si nezíská...

K167 (1469) napsal 01.06.2021 v 12:07+6

Diskuse opět potvrzuje, že jméno Rebel tomu sedí perfektně. Je to přesně, jak popisuje Honza.
Někomu vadí řetěz. Ale copak měl třeba Captain America v Bezstarostné jízdě? A že je to tvrdý? No vždyť je to pro tvrďáky. Buďte rádi, že to není hardtail
Je dobře, že si Honda jde svou cestou a stále zkouší něco nového. V případě malého Rebela dokázala k tomuto stylu motorek přitáhnout i mladé jezdce, což se jí později v dobrém vrátí. Je škoda, že HD nic dostupného pro mladé nemá.
K automatu: opět hloupé předsudky, jako že ten, kdo si to koupí, neumí řadit nebo nemá technické myšlení ...

PasarloPipa (-22) napsal 01.06.2021 v 09:57-2

Honda Fury to by skvost, tohle je k zblití, hlavně to lešení kolem motoru.

Dzawar (108) napsal 01.06.2021 v 09:46

Pěkná recenze . Měl jsem možnost nedáno na mašině jet cca 45minut s manuálem . Zajímavý stroj ale opravdu pouze na dobré silnice . Motor a zvuk motoru , bomba . Motorka tě ale moc ke kochání nepustí ani charakter motoru k tomu nesvádí , je to zlobivec . Oproti Africe má míň práce , motorka je lehčí a tím i divočejší . Když to porovnám s BMW R18 tam ten motor má rád nízký otáčky a motorka taky . Je požitek s ní jet 60-80krajinou na cokoli 3-6 a pak otočit heftem . Tu sílu omocňujou mohutný vibrace jak to má být u cruiceru . / tento víkend jsme spolu ujely ca 45km/ .U Rebela nic takovýho nečekej ale stačí auto v cestě a už to valí , zatáčka za zatáčkou a davaj , prostě zlobivec . Ale ten podvozek ti dá vědět o každým kaníku a jízdní posaz mě taky dost neseděl , po těch 40minutách mě málem z motorky sundávaly ...

SuperSic58 (1306) napsal 01.06.2021 v 09:27

motorka děs běs ale Honzisovi velké díky za jeho práci, rád se podívám na každý jeho test

Mig_35 (345) napsal 01.06.2021 v 07:08+1

Proč někdo srovnává dvouspojku s variatorem? Nebe a dudy…
Řetěz tam vypadá proste divne
Automat - do velké cestovní motorky typu Goldwing - klidně ano, teren a sport pořád manuál

papiboy (1259) napsal 01.06.2021 v 07:01+2

Ako to napísať?

Niekto rád pohodlne špacírovať po svete a niekto zas leze na hory a baví ho koordinovane používať ruky a nohy. Presviedčať horolezcov vybavených karabínami a lanami, aby špacírovali len pohodlne po rovine, no tak to moc veľký význam nemá.
Vývoj podporuje tých pohodlných, ale zato horolezci ešte nie sú spiatočnícky blbci, žejo?

hd1727 (94) napsal 31.05.2021 v 22:41+4

Dopředu říkám, že OPRAVDOVÍ MOTORKÁŘI to mají samozřejmě jinak, ale z aut mám zkušenost, že 90% těch, co zkusí automat, tak už kvedlat nechtějí. Je to prostě na běžnou jízdu neporovnatelně pohodlnější.

Proč by to nemělo fungovat i na motorce? Pro bezstarostnou jízdu? Nevím, co je na řazení tak kulervoucího, že se tu z toho dělá modla, která odliší pravý frajery od skůtrařů a podobných podlidí? Pochopím to u hoooodně sportovních motorek, ale u zbytku?

A takový ty řeči k tom, že s manuálem to mám víc pod kontrolou, povídají jenom ti, kteří s automatem nikdy pořádně nejezdili a NENAUČILI se s ním jezdit.

Takže koncepce za mě super, je to jiný, má to svůj styl a s tou přední kapotkou to vypadá docela dobře. Třeba za 10 let budu taky cílovka :) jenom nechápu to naladění podvozku, ale třeba se to dá vyřešit nastavením.

týpek (119) napsal 31.05.2021 v 21:53

Automat by mne vadil nejméně,je to komfort navíc,který doba přinesla.Spíše naopak,je to dobré.Ale ta strašně důležitá věc-motor,který je podstatný a má býti na odiv vystaven,je spíše na schování pod kapotu...technicky bude samozřejmě bezvadný,o tom není u Hondy pochyb.......

steve2 (102) napsal 31.05.2021 v 21:35

Vždyť to má plně seriditelnej předek i zadek. To to nejde nastavit víc na měko?

Sir_CHerokee (117) napsal 31.05.2021 v 20:14-2+1

Automat bych nechtěl, ale záměr se hondě asi povedl. Nicméně..proč je stroj tvrdý? Má to rozumně štelovatelné tlumiče? Vím, že k tomu nabízí i batwing, aby se s tím dalo cestovat, dělají i pohodlnější sedlo? To mi v testu trochu chybí. A co ve dvou? Jinak pěkná práce.

smoula_mrzout (2) napsal 31.05.2021 v 20:04-6

Sorry jako, ale masivní skútr nikdy nebude motorkou. Jak zde pisou ostatní, je to pitomost. K jinému článku, kde se probíraly asistenty vs.klasika, jsem napsal malé zamyšlení jako sarkasmus, ale tahle Honda odráží dnešní dobu. Ale z obchodního hlediska je to jasne. Každý, kdo udrží trochu balance, si tohle může koupit a dělat frajera do té doby, než zapomene, že nesedí na Vespě.
Jedenáctka dvojbuch a automat. ....

LuckyLoser (89) napsal 31.05.2021 v 19:10+9

Jakkoli se to zdá podivné, tak motorku stále využívají páry a někdy dokonce i na cestování. Pořád mi u Vašich článků chybí ta informace o zadní pozici. I Ti pánové z pořadů v sobotu dopoledne, kde se snaží testovat auta sedí vždy vzadu a podají informaci o pohodlí atd. . To fakt v redakci nemáte holčinu?

cicolably (5) napsal 31.05.2021 v 17:40

konečne niekto prekonal Gilera GP 800

b0b4n (100) napsal 31.05.2021 v 17:03-7+2

Proč tohle přiřazujete důchodcům? Ty co znám já mají maximálně problém s váhou mašiny kvůli kyčlím, ale aby se připravili o řazení, to ani náhodou. A mně nesmí automat ani na mašinu ani do auta.
A odůvodňovat to klidným brouzdáním krajinou mi taky přijde scestné.

Já mám spíš strach, že je to tak blbuvzdorné, že na to přelezou skůtraři.
Když jsem viděl někde skůtr, dával jsem si hned větší pozor. Ale tohle klame tělem. Nevypočítatelné a nepředvídatelné jelito se "skůtr návyky" na takovém stroji, to prostě potkat nechceš. A že už jsem jich potkal. Těch jelit.

Ale taková je doba. Když seš příliš blbej že se neumíš rozjet s normálním řazením, tady máš.

Tím samozřejmě neryju do lidí s hendikepem co třeba řadit nemůžou.

A Rebel? Automat? To je jak "pojď na ferovku, ale bacha na moje puky na kalhotech"

rogih (1000) napsal 31.05.2021 v 16:38+2

Cruiser chápu jako motorku pro pohodové brouzdání krajinou. Do toho mi docela sedí ten automat. Ale už nesedí tvrdé odpružení a nepohodlné sedlo. Divná skládačka.

Juraj22 (169) napsal 31.05.2021 v 16:15-5

Jako mašina vypadá krásně, o tom žádná
Ale kdo si to proboha koupís automatem?

TryznitelDemonu (25) napsal 31.05.2021 v 14:50-9

Nejhezčí je na tom ten epesní řetěz. Prostě takový gay-bike.

Hog (11) napsal 31.05.2021 v 13:59

Už jenom kvůli tomu obludnému výfuku - ne!
A přitom to má dostatek místa pod kyvkou, jako to má malé Virago ! A motorka by hned vypadala "k světu"!

papiboy (1259) napsal 31.05.2021 v 12:55-2

Keď to takto pôjde ďalej, Rebel 2026 už bude poháňaný elektromotorom ...
To sa len budú drsní dôchodcovia predvádzať!

Gixer750 (50) napsal 31.05.2021 v 12:45

Když ne automat, tak díky ele. Plynu bych tam nechal dodělat Quick shifter a můžeš to díky řetězu pěkně louskat v nějakem pěkném úseku zatáček, výjezdy pod plynem už chápu to antiwheele

PremdaHonda (108) napsal 31.05.2021 v 12:05+1

Až na pohon řetězem dobrý...

CRF1000 (91) napsal 31.05.2021 v 11:53

parádní motorka, motor z Afriky bych dal také do Forzy, tedy do budoucí největší nejsilnější forzy, větší a silnější než gilera GP nebo aprilia SRV...

wild38 (56) napsal 31.05.2021 v 11:52+6

Co to bylo za rebela v posledním záběru videorecenze?

kawasaki-zr7 (11) napsal 31.05.2021 v 11:28

Alespoň má kulaté světlo.

maratonec (15) napsal 31.05.2021 v 11:01+3

Opět, jako tradičně moc pěkná recenze od pana Rameše. Měl jsem CMX 500, s láskou na ni vzpomínám,ideální motorka pro dědka. Upravil jsem si ji na cestování a dojel jsem až do rumunských hor a do Černé Hory. Nyní jezdím MG Stone, kdyby vyšel CMX 1100 dříve, nevím,čemu bych dal přednost.Jediná chyba je podle mě obludný výfuk.

CR500 (142) napsal 31.05.2021 v 10:22+1

Vubec se mi to nelibi a nedokazal bych si neco podobneho vubec predstavit... ale jednou budem muset vsichni do duchodu! Motor tahne vsude, zadna starost s razenim, sedacka skoro na zemi, posez jak na koleckovem kresle... = podobne berlicky dovoli bezpecne jezdit kazdemu starci co jeste vidi na cestu .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist