ktm_srpen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sussudio
sussudio (8) napsal 18.8.2017

tak jsem si jí tedy koupil.. když je to takový shit oshizený..:) a myslím hondu, protože se nikomu nelíbí - jenom mně:) je to vždy o vkusu.. ale KAPOTA je KAPOTA:) podle techničáku 67kw tzn. 91koní. a možná to není na závodní okruh, ale kurňa na normální silnice? u spousty argementů tady mám dojem že "ano, dvacet let staré motorky jsou fajn, pokud na nic jiného nemám peníze.." osobně miluji veterány, takže z určitého pohledu chápu. ale na každodenní ježdění chci něco, u čeho budu mít 100% důvěru v tech.stav..

Jarda89
Jarda89 (3) napsal 22.7.2017 +1

Kilowat ma 67 a komu to prijde slabe, tak o to se bude vic cervenat v prilbe, az ho na ni nekdo povodi.

SuperSic58

64kw je 87 koní. A tady uváděj zas 67 kw https://www.honda-centrum.cz/nove-motocykly/supersport/honda-cbr650f, tk kdoví, kde je pravda, Honda v těch číslech vždycky měla trochu hokej. Tk já bych šestkovej čtyřvál už nechtěl, sere mi ta chabost ve spodku, byť ve vrchu je to pak střelba. Koukám Z 900 v únoru byla fungl za 210, pak jí v dubnu vystřelili na 230 a teď už za ni chtěj 240. S MT-07 to byl ještě větší extrém, 2014 zaváděčka 130 litrů, byly na ní čekačky přes půl roku, 2015 za 140 tis, 2016 155 tis a letos si za ní řikaj 180, to je kurva rozdíl

VladaM
VladaM (122) napsal 20.7.2017

Už hledáme p...y asi...
Honda uvádí 64 kW.
http://www.honda.cz/motorcycles/range/super-sport/cbr650f/specifications.html
Takže 84 HP proti 98 HP.
Co stála FZ6 nevím, tady píšou, že byla První cena 214550,-.
To je podobné. I když byla jiná kupní síla.
Jasný krouťák je níž, to jo.
FZ6 má zase max. otáčky o 1000 dál. A tam taky o dost víc výkonu.
Ale je mi to jedno. Já si to nekupuju.
Za mně je to prostě slabé, na to jak se to tváří.
A taky na to nemám.

SuperSic58

Honda uvádí 67 kw, což je 91 koní, takže 7 koní rozdílu bych neviděl jako nějakou tragédii, to ani nepoznáš. A když porovnáš krouťák FZ6 63Nm/10tis a CBR 64Nm/8tis, tk to hraje do karet Hondě. A další věc je cena, kolik stál ve svý době ten FZ6? Spíš mě zaráží, že zatímco Honda po zavedení euro4 tenhle model posílila o pár koní, tk Kawa naopak pár koní ubrala, divný...

VladaM
VladaM (122) napsal 20.7.2017

Honda CBR 650F 2017
62,6 kW = 83,95 HP

Y. FZ6N
72 kW = 98 HP

To srovnání je bídné. Fakt to vypadá blbě, takový výkon.

SuperSic58

VladaM> No jo, ale právě to že ty dvouválce jedou odspodu, tam kde potřebuješ, aby jely a nechceš to furt ždímat do otáček, abys měl odšťuch. A navíc neska už ty dvouvály neumíraj nějak brzo, táhnou pěkně i ve vyšších otáčkách(když teda nepočítám NC). Ta CBR by měla mít 92 koní ne? Měla 87 a od letoška jí posíli o 5 kousků, pokud noviny nekecaly.. Na druhou stranu jsou tu taky nový nakedy Z900 a GSX-S 750, který maj přes 100 koní, Zed dokonce přes 120 a jsou za cenu jako tahle CBR. Kdoví, třeba na podzim představí jejich oplastovaný mutace. No a taky nesmíme zapomenout na Yamahu a její ultrazábavný tříválce, co jedou neskutečný bomby odspoda až nahoru, takový motory tu zas předtim nebyly a jsou taky za solidní cenu. Spíš se mi nelíbí, jak do všeho cpou voloviny jako ABS, x katalyzátorů, EVAP uhlí, asistenty rozjezdu atd.

Rudýn
Rudýn (24) napsal 20.7.2017 +2

Jojo, šestky nikdo nekupuje, protože je to hrozně slabý. Když se jedu projet na svý 20 let starý stokoňový šestce tak předjíždím 99% motorek. Hlavně že má každej brutálního litra s pěti asistentama, super hadry a každej měsíc novou helmu. Obvykle jedou v hejnu, po rovině 90, a staví u každý druhý benzínky. Některý ty mašiny dokonce řídí ženská a za ní sedí chlap! Jsem asi už moc starej, ale motorky byly vždycky o rychlosti, rebelství, testosteronu a nebezpečí. Když jsem tuhle s jedním novodobým motorkářem mluvil tak jsem byl pokárán, že dělám těm slušným motorkářům špatné jméno Inu doba je jiná...

VladaM
VladaM (122) napsal 20.7.2017

SuperSic58
Však taky nikdo nemluví o extra "ostré" šestce sportu.
Vždyť to mají být trochu sportovnější nakedy s kapotáží.

Já to můžu srovnávat jen s bývalou FZ6N.
Ta měla 98 koní.
Jako podobné nakedy 600.

Tak proč by tahle Honda 650 neměla mít těch 100 koní taky.
A ne ušmudlaných 84 koní.

Jinak že dvouvál táhne jinak, to není nic neznámého.
Skoro jako diesel - velká síla odspoda, brzo zdechne.

VFR 800 stojí o cca 100 000 víc, ne?

Tak mi to nějak nesedí celé.

SuperSic58

Tk jde o to, že ss ostrý šestky už lidi prostě nekupujou, proto je výrobci už dál nemodernizujou či dokonce stahujou z výroby(snad kromě r6 ale ta taky stojí krutej ranec) A třeba u Hondy, kdo chce 100 koní sport a cesťák, tk je tu VFR 800, nebo novinka Ducati Supersport. Ale co se týče tabulkovejch výkonů, ono to absolutní číslo neni vše, jde fakt o průběh, což píšou i kluci novinářský v tomhle "testu". Ač má Honda na papíře o 24 koní víc, tk Kawa díky jiný koncepci motoru působí živěji s hutnějším tahem. Další věc je, že ty motorky taky stojí o dost míň, než ty ss. Jinak obchodní označení je už holt vrtoch marketingových oddělení, s tim nic nenaděláme, ale třeba dvacka od Hondy je taky CBR už skoro 20 let a nikomu to nevadí. Já bych raději, než bujné stádo koní uvítal, kdyby se začly opravovat ty naše příšerný silnice...

Nero1
Nero1 (17) napsal 19.7.2017

To VladaM . Souhlas. Mám šestku, 78k a chtěl bych jít dál. Výkon litrů nějakých 150k fakt nepotřebuji. Chci sportovně cestovní motorku (ne supersport, i když se mi líbí). Tak jsem se těšil na nástupce CBR 600F a tak je tady, +50ccm a mínus 15k. Co to je, a PR kecy typu lepší průběh kroutícího momentu mi stotisícovou investici vnitřně neospravedlní...A jak psali kluci níž, tak ať to alespoň neoznačují jako CBR n. Ninja.

Sim
Sim (43) napsal 19.7.2017 +3

SuperSic58 > tady nejde o to, ze ty motorky by byly samy o sobe spatny. Pruser je ten marketing kolem toho; predstav si hypotetickou situaci, ze skodovka z jakyhokoliv duvodu musi skoncit s vyrobou Superbu. Ale protoze ji prijde, ze je skoda vybudovane renome jen tak vyhodit do zita, vymysli super napad: misto Suberbu "skonci" Fabia, ale jen marketingove - v realu se Fabia bude vyrabet dal, dostane velikost a tvary Superbu, bude se to jmenovat Superb ... ale technika, zpracovani a modely budou vlastne Fabie. Vcetne motorizace (s trihrnkem), prostorem v interieru, velikosti kufru, stupnema vybavy ... proste zvenku (a podle nazvu) Superb, ale vlezes dovnitr a jedes ve Fabii.
Pokud by se to dal prodavalo jako Fabia, nikdo proti tomu nic nerekne... ale prodavat to jako Superb je proste prasarna.

A presne takovahle situace nastala u techdle motorek - sestkovy sporty konci, ale marketingove se to zasudla tak, jako ze se vlastne nic nedeje a vse je jako driv. Jenze neni, tahle cebra uz proste neni cebra a to samy ninja. Jsou to jiny motorky s jinym zamerenim a cilovou klientelou. Nejsou horsi nebo lepsi, jsou pro nekoho jinyho, nez kdo je pod tim nazvem chce.

VladaM
VladaM (122) napsal 19.7.2017

SuperSic58
Tak ono je to jasné, proč se pláče nad nízkým výkonem.
Vidíš motorku, co fakt vypadá jako sportovní, případně sportovně - cestovní.
Je to 650, v případě Hondy čtyřvál.
Kolik bys myslel, že by taková moto měla mít koní?
Já bych to odhadnul stejně, jako většina ostatních.
Ano, sportovnější naked s kapotáží, šestka - měla by mít 100 koní!

SuperSic58

Nechápu pláč zdejších střelců ohledně malého výkonu. Když chci víc, koupim silnější motorku, nehledal bych v tom jadernou fyziku. Ale tihle "odborníci" by si beztak nic novýho stejně nekoupili, spíš je mrzí, že maj starej střep

Nero1
Nero1 (17) napsal 19.7.2017 +1

Tak nevím, nazvat 650ccm malorážkou pro mladé motorkàře? To jako vše, co má obsah menší než litr je jen koloběžka? Třetinový výkon proti supersportu? Ještě jsem šestkový supersport s 250k neviděl. Nebo porovnáváme Fabii s Mercedesem AMG? To je tedy srovnání pánové. Kdybych váhal mezi těmito dvěma motorkami, tak tohle srovnání by mi fakt nepomohlo.

H123
H123 (37) napsal 18.7.2017

no vidíš to člověče ... za jedno mínus hned 3 plusy ... já to tu moc nechápu

H123
H123 (37) napsal 18.7.2017 +1

a taky je dobrý , že mi tam hned nějakej " mindrák " fikne mínus , ale aby bylo mezi námi jasno , je mi to úplně fuck hňupe klidně přidej další ,

H123
H123 (37) napsal 18.7.2017 +1

O.K. beru zpět , ale abyste se nepos.ali ... , já jsem v "háku" , tak jsem to rychle ráno přelít zalepenýma vočima ... no jo no , stane se néééé

Mrberanek

Poměr výkon/hmotnost u těchto motorek je skutečně smutný. Při jejich objemu a výkonu by měly vážit tak 180 kilo max a ne dva metráky. Hlavně ta Honda se nemá čím chlubit. 200 kilo na takovou motorku a její výkon je prostě moc. Vždyť to váží litry.

tomas67
tomas67 (6) napsal 18.7.2017 +1

H123 ... tak ti nevim ... ono te to teda neomlouva, ale je fakt, ze druhe kapitoly se nectou ... pro me ctenar

Mike70
Mike70 (74) napsal 18.7.2017

Ta přístrojovka Hondy je fakt hnus a ta imitace karbonu

dave-lister

Proč má nová CBR650F horší parametry než 10let stará CBR600F? Stará měla tuším 81kw, u té nové přidali 50ccm, snížili maximální otáčky a výkon klesl o 20kw?

plasticRR
plasticRR (3) napsal 18.7.2017

V roku 2005 dostal clovek za cca 220 000 korun 600ccm Horneta s USD vidlou, dvomi prednymi kotucmi a vykonom 97koni. Tomuto daju podobnu cenu, nazov Ninja, alebo CBR, ale hlavne o dost nizsi vykon a lacnejsie komponenty.
Zamerne to nejdem porovnavat s povodnou CBR, lebo to je motorka uplne inde, ci uz cenou, alebo vykonom.
Tieto rozpoctovky sa sice honosia menom, ktore ich radi do rodiny legendarnych SS, ale okrem toho mena s nimi nemaju nic spolocne. Kludne tomu mali dat nazov ER650s a CB650S a nehrat sa na nieco, cim nie su.

Jarda
Jarda (209) napsal 18.7.2017 +1

H123> Ahoj, Honda je více popsána v druhé kapitole
http://www.motorkari...36608.html?kid=40410

Fullgas1

Motorky z prelomu tisícročia (napr. kawa zx-6r) boli väčšie, silnejšie, rýchlejšie, krajšie a kvalitnejšie!!!

H123
H123 (37) napsal 18.7.2017 -2+1

tenhle článek se měl ale jmenovat JEN KAWASAKI , protože v celém textu jsou možná dvě krátký věty o Hondici , zbytek je pouze o Kawě ... takže vůbec nejde o ňáký srovnávání , je to popis jedný jediný mašiny , pro mně autor ... ale mašiny jsou to pěkný , proč ne , v osmnácti ... ale já měl v tom věku kejvačku 250 a byl jsem před holkama taky borec

VladaM
VladaM (122) napsal 18.7.2017

Rozhovor na pumpě:
X: Zdar, mám novou motorku.
Y: No nekecej, ty máš sporta?
X: Jo!
Y: Jak to jezdí?
X: Fakt super, jak nové!
Y: To je co za objem?
X: 650
Y: To už je slušné! Kolik to má koní?
X: 84 koní ( 67 koní).
Y: Hmm...
X: ...
Y: Dáš si alespoň kafe?
X: Tak jo.

crowack
crowack (54) napsal 18.7.2017

tyhle motorky jsou obrazem toho, jak jde všechno do prdele... nechtěl bych ani jedno... při představě, že nekdo vezme motor o vykonu myho sv, da ho do motorky s kapotama co ma vic jak 200kg a rika tomu sport, nevim jestli se mam smat nebo brecet... Hujda je v prdeli uz davno, to je vyrobce skutru a odrazedel, ale ze uz i kawa...

Pedl
Pedl (10) napsal 18.7.2017

Vzhledem se mi líbí ta Ninja víc. Světlo, přístrojovka, blinkry hezčí než u Hondy, u té to vypadá, že šetřili.
Ale hádám, že motor Hondy bude větší zábava.

tomasNJ

jeden velký sranec... obě

hmota
hmota (11) napsal 17.7.2017

50 kw z 650 cm ma muj v-strom.Takze vlastne uz 7 let ridim stredne vykonny supersport

SuperSic58

Za našich časů byla malorážka pincek nebo simson, dnes se tak označuje bezmála stokoňová mašina co letí přes 200 během pár vteřin.. Svět se změnil.. Jinak ale pěkný strojky, i když se mi víc líběj jejich nahaté verze

Steve-CZ

Čím dál hnusnější plasty - hlavně viz přístrojovky. K zblití to je. Ale vzhledem k tomu, že svět jde do kytek, tak je to asi v pořádku

Jarda89
Jarda89 (3) napsal 17.7.2017 +2

V téhle výkonové kategorii mně ty kapoty nesedí, ale jezdil jsem na CB650F 2017 a fakt dobry! Motorka dela co ma a emoce si clovek musi zaslouzit jizdou, jak psal autor, s cimz se plne ztotoznuji. Nestaci jen nastartovat a jet, ale musi se fakt JET a rezat zatacky, aby to byl zazitek a pak staci i tahle stredni kubatura, podvozek je fakt supr, brzdy silny, takze zadny problem. Navic je na ni ted akce, takze az se vratim z dovci, tak uz Farose tolik vyuzivat nebudu a na okreskove radovanky se snad ke slovu dostane CB650N.

Sim
Sim (43) napsal 17.7.2017 +3

Hooorus, Jarda > me by ani tak nevadilo, ze do rodiny supersportu pridavaji mensi objemy, koneckoncu zrovna ta zminovana tristovka tam proste jednoznacne smeruje. Jako prusvih ale beru to, ze prachy nesmrdi a jmeno prodava => takze po novu je proste vsechno Ninja nebo CBR, i kdyby to mel byt treba skutr na nakupy. Pritom na tech motorkach samotnych neni v principu nic spatnyho - nezaludna CBF i hrava ER6 jsou proste fajnovy vozitka, ktery timhle prejmenovanim proste prisly o identitu.

Hooorus
Hooorus (34) napsal 17.7.2017

Jarda > Tak to sem fakt netusil, sem to vycucal z prstu a delal si s toho srandu. To je tak krasne smutne komicke

Jarda
Jarda (209) napsal 17.7.2017

Hooorus > Suzuki GSX-R 125 je novinka 2017:
http://www.motorkari...uzuki-gsx-r-125.html

Hooorus
Hooorus (34) napsal 17.7.2017 +3

Kseft je kseft, to chapu. Ale nechapu proc temhle motorkam nevymysli svoje vlastni jmeno Mel sem malou ninju (sestku) z roku 97 a uz tehdy mela tusim 80Kw. Ted je "Ninja" i tristovka. Stejny priklad CBR. Asi nas ceka i Suzuki GSX-R 125

Sonicek
Sonicek (12) napsal 17.7.2017 -1

Obě jsou xxxx Nechtěl bych ani jednu, kam ten svět spěje

dracan
dracan (-3) napsal 17.7.2017 +1

Je to jako se ženskými. Když se mi nelíbí a nemá tam "jiskru",tak na to "nepolezu". Za mě- neznám hondu za posledních pár let,která by tu jiskru měla. Jedině Faros r.v. 2006-7.




TOPlist