journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sussudio (12) napsal 18.08.2017 v 15:14

tak jsem si jí tedy koupil.. když je to takový shit oshizený..:) a myslím hondu, protože se nikomu nelíbí - jenom mně:) je to vždy o vkusu.. ale KAPOTA je KAPOTA:) podle techničáku 67kw tzn. 91koní. a možná to není na závodní okruh, ale kurňa na normální silnice? u spousty argementů tady mám dojem že "ano, dvacet let staré motorky jsou fajn, pokud na nic jiného nemám peníze.." osobně miluji veterány, takže z určitého pohledu chápu. ale na každodenní ježdění chci něco, u čeho budu mít 100% důvěru v tech.stav..

Jarda89 (3) napsal 22.07.2017 v 15:28+1

Kilowat ma 67 a komu to prijde slabe, tak o to se bude vic cervenat v prilbe, az ho na ni nekdo povodi.

SuperSic58 (1296) napsal 20.07.2017 v 22:15

64kw je 87 koní. A tady uváděj zas 67 kw https://www.honda-centrum.cz/nove-motocykly/supersport/honda-cbr650f, tk kdoví, kde je pravda, Honda v těch číslech vždycky měla trochu hokej. Tk já bych šestkovej čtyřvál už nechtěl, sere mi ta chabost ve spodku, byť ve vrchu je to pak střelba. Koukám Z 900 v únoru byla fungl za 210, pak jí v dubnu vystřelili na 230 a teď už za ni chtěj 240. S MT-07 to byl ještě větší extrém, 2014 zaváděčka 130 litrů, byly na ní čekačky přes půl roku, 2015 za 140 tis, 2016 155 tis a letos si za ní řikaj 180, to je kurva rozdíl

VladaM (141) napsal 20.07.2017 v 15:41

Už hledáme p...y asi...
Honda uvádí 64 kW.
//www.honda.cz/motorcycles/range/super-sport/cbr650f/specifications.html
Takže 84 HP proti 98 HP.
Co stála FZ6 nevím, tady píšou, že byla První cena 214550,-.
To je podobné. I když byla jiná kupní síla.
Jasný krouťák je níž, to jo.
FZ6 má zase max. otáčky o 1000 dál. A tam taky o dost víc výkonu.
Ale je mi to jedno. Já si to nekupuju.
Za mně je to prostě slabé, na to jak se to tváří.
A taky na to nemám.

SuperSic58 (1296) napsal 20.07.2017 v 14:47

Honda uvádí 67 kw, což je 91 koní, takže 7 koní rozdílu bych neviděl jako nějakou tragédii, to ani nepoznáš. A když porovnáš krouťák FZ6 63Nm/10tis a CBR 64Nm/8tis, tk to hraje do karet Hondě. A další věc je cena, kolik stál ve svý době ten FZ6? Spíš mě zaráží, že zatímco Honda po zavedení euro4 tenhle model posílila o pár koní, tk Kawa naopak pár koní ubrala, divný...

VladaM (141) napsal 20.07.2017 v 12:14

Honda CBR 650F 2017
62,6 kW = 83,95 HP

Y. FZ6N
72 kW = 98 HP

To srovnání je bídné. Fakt to vypadá blbě, takový výkon.

SuperSic58 (1296) napsal 20.07.2017 v 11:15

VladaM> No jo, ale právě to že ty dvouválce jedou odspodu, tam kde potřebuješ, aby jely a nechceš to furt ždímat do otáček, abys měl odšťuch. A navíc neska už ty dvouvály neumíraj nějak brzo, táhnou pěkně i ve vyšších otáčkách(když teda nepočítám NC). Ta CBR by měla mít 92 koní ne? Měla 87 a od letoška jí posíli o 5 kousků, pokud noviny nekecaly.. Na druhou stranu jsou tu taky nový nakedy Z900 a GSX-S 750, který maj přes 100 koní, Zed dokonce přes 120 a jsou za cenu jako tahle CBR. Kdoví, třeba na podzim představí jejich oplastovaný mutace. No a taky nesmíme zapomenout na Yamahu a její ultrazábavný tříválce, co jedou neskutečný bomby odspoda až nahoru, takový motory tu zas předtim nebyly a jsou taky za solidní cenu. Spíš se mi nelíbí, jak do všeho cpou voloviny jako ABS, x katalyzátorů, EVAP uhlí, asistenty rozjezdu atd.

Rudýn (24) napsal 20.07.2017 v 10:17+2

Jojo, šestky nikdo nekupuje, protože je to hrozně slabý. Když se jedu projet na svý 20 let starý stokoňový šestce tak předjíždím 99% motorek. Hlavně že má každej brutálního litra s pěti asistentama, super hadry a každej měsíc novou helmu. Obvykle jedou v hejnu, po rovině 90, a staví u každý druhý benzínky. Některý ty mašiny dokonce řídí ženská a za ní sedí chlap! Jsem asi už moc starej, ale motorky byly vždycky o rychlosti, rebelství, testosteronu a nebezpečí. Když jsem tuhle s jedním novodobým motorkářem mluvil tak jsem byl pokárán, že dělám těm slušným motorkářům špatné jméno Inu doba je jiná...

VladaM (141) napsal 20.07.2017 v 10:06

SuperSic58
Však taky nikdo nemluví o extra "ostré" šestce sportu.
Vždyť to mají být trochu sportovnější nakedy s kapotáží.

Já to můžu srovnávat jen s bývalou FZ6N.
Ta měla 98 koní.
Jako podobné nakedy 600.

Tak proč by tahle Honda 650 neměla mít těch 100 koní taky.
A ne ušmudlaných 84 koní.

Jinak že dvouvál táhne jinak, to není nic neznámého.
Skoro jako diesel - velká síla odspoda, brzo zdechne.

VFR 800 stojí o cca 100 000 víc, ne?

Tak mi to nějak nesedí celé.

SuperSic58 (1296) napsal 20.07.2017 v 09:02+1

Tk jde o to, že ss ostrý šestky už lidi prostě nekupujou, proto je výrobci už dál nemodernizujou či dokonce stahujou z výroby(snad kromě r6 ale ta taky stojí krutej ranec) A třeba u Hondy, kdo chce 100 koní sport a cesťák, tk je tu VFR 800, nebo novinka Ducati Supersport. Ale co se týče tabulkovejch výkonů, ono to absolutní číslo neni vše, jde fakt o průběh, což píšou i kluci novinářský v tomhle "testu". Ač má Honda na papíře o 24 koní víc, tk Kawa díky jiný koncepci motoru působí živěji s hutnějším tahem. Další věc je, že ty motorky taky stojí o dost míň, než ty ss. Jinak obchodní označení je už holt vrtoch marketingových oddělení, s tim nic nenaděláme, ale třeba dvacka od Hondy je taky CBR už skoro 20 let a nikomu to nevadí. Já bych raději, než bujné stádo koní uvítal, kdyby se začly opravovat ty naše příšerný silnice...

Nero1 (17) napsal 19.07.2017 v 14:47

To VladaM . Souhlas. Mám šestku, 78k a chtěl bych jít dál. Výkon litrů nějakých 150k fakt nepotřebuji. Chci sportovně cestovní motorku (ne supersport, i když se mi líbí). Tak jsem se těšil na nástupce CBR 600F a tak je tady, +50ccm a mínus 15k. Co to je, a PR kecy typu lepší průběh kroutícího momentu mi stotisícovou investici vnitřně neospravedlní...A jak psali kluci níž, tak ať to alespoň neoznačují jako CBR n. Ninja.

Sim (52) napsal 19.07.2017 v 14:31+3

SuperSic58 > tady nejde o to, ze ty motorky by byly samy o sobe spatny. Pruser je ten marketing kolem toho; predstav si hypotetickou situaci, ze skodovka z jakyhokoliv duvodu musi skoncit s vyrobou Superbu. Ale protoze ji prijde, ze je skoda vybudovane renome jen tak vyhodit do zita, vymysli super napad: misto Suberbu "skonci" Fabia, ale jen marketingove - v realu se Fabia bude vyrabet dal, dostane velikost a tvary Superbu, bude se to jmenovat Superb ... ale technika, zpracovani a modely budou vlastne Fabie. Vcetne motorizace (s trihrnkem), prostorem v interieru, velikosti kufru, stupnema vybavy ... proste zvenku (a podle nazvu) Superb, ale vlezes dovnitr a jedes ve Fabii.
Pokud by se to dal prodavalo jako Fabia, nikdo proti tomu nic nerekne... ale prodavat to jako Superb je proste prasarna.

A presne takovahle situace nastala u techdle motorek - sestkovy sporty konci, ale marketingove se to zasudla tak, jako ze se vlastne nic nedeje a vse je jako driv. Jenze neni, tahle cebra uz proste neni cebra a to samy ninja. Jsou to jiny motorky s jinym zamerenim a cilovou klientelou. Nejsou horsi nebo lepsi, jsou pro nekoho jinyho, nez kdo je pod tim nazvem chce.

VladaM (141) napsal 19.07.2017 v 12:35

SuperSic58
Tak ono je to jasné, proč se pláče nad nízkým výkonem.
Vidíš motorku, co fakt vypadá jako sportovní, případně sportovně - cestovní.
Je to 650, v případě Hondy čtyřvál.
Kolik bys myslel, že by taková moto měla mít koní?
Já bych to odhadnul stejně, jako většina ostatních.
Ano, sportovnější naked s kapotáží, šestka - měla by mít 100 koní!

SuperSic58 (1296) napsal 19.07.2017 v 11:33-1+4

Nechápu pláč zdejších střelců ohledně malého výkonu. Když chci víc, koupim silnější motorku, nehledal bych v tom jadernou fyziku. Ale tihle "odborníci" by si beztak nic novýho stejně nekoupili, spíš je mrzí, že maj starej střep

Nero1 (17) napsal 19.07.2017 v 00:05+1

Tak nevím, nazvat 650ccm malorážkou pro mladé motorkàře? To jako vše, co má obsah menší než litr je jen koloběžka? Třetinový výkon proti supersportu? Ještě jsem šestkový supersport s 250k neviděl. Nebo porovnáváme Fabii s Mercedesem AMG? To je tedy srovnání pánové. Kdybych váhal mezi těmito dvěma motorkami, tak tohle srovnání by mi fakt nepomohlo.

H123 (657) napsal 18.07.2017 v 13:48

no vidíš to člověče ... za jedno mínus hned 3 plusy ... já to tu moc nechápu

H123 (657) napsal 18.07.2017 v 13:00+1

a taky je dobrý , že mi tam hned nějakej " mindrák " fikne mínus , ale aby bylo mezi námi jasno , je mi to úplně fuck hňupe klidně přidej další ,

H123 (657) napsal 18.07.2017 v 12:04+1

O.K. beru zpět , ale abyste se nepos.ali ... , já jsem v "háku" , tak jsem to rychle ráno přelít zalepenýma vočima ... no jo no , stane se néééé

Mrberanek (44) napsal 18.07.2017 v 10:47

Poměr výkon/hmotnost u těchto motorek je skutečně smutný. Při jejich objemu a výkonu by měly vážit tak 180 kilo max a ne dva metráky. Hlavně ta Honda se nemá čím chlubit. 200 kilo na takovou motorku a její výkon je prostě moc. Vždyť to váží litry.

tomas67 (6) napsal 18.07.2017 v 10:46+1

H123 ... tak ti nevim ... ono te to teda neomlouva, ale je fakt, ze druhe kapitoly se nectou ... pro me ctenar

Mike70 (70) napsal 18.07.2017 v 09:56

Ta přístrojovka Hondy je fakt hnus a ta imitace karbonu

dave-lister (45) napsal 18.07.2017 v 09:12+1

Proč má nová CBR650F horší parametry než 10let stará CBR600F? Stará měla tuším 81kw, u té nové přidali 50ccm, snížili maximální otáčky a výkon klesl o 20kw?

plasticRR (5) napsal 18.07.2017 v 09:08+1

V roku 2005 dostal clovek za cca 220 000 korun 600ccm Horneta s USD vidlou, dvomi prednymi kotucmi a vykonom 97koni. Tomuto daju podobnu cenu, nazov Ninja, alebo CBR, ale hlavne o dost nizsi vykon a lacnejsie komponenty.
Zamerne to nejdem porovnavat s povodnou CBR, lebo to je motorka uplne inde, ci uz cenou, alebo vykonom.
Tieto rozpoctovky sa sice honosia menom, ktore ich radi do rodiny legendarnych SS, ale okrem toho mena s nimi nemaju nic spolocne. Kludne tomu mali dat nazov ER650s a CB650S a nehrat sa na nieco, cim nie su.

Jarda (268) napsal 18.07.2017 v 09:04+1

H123> Ahoj, Honda je více popsána v druhé kapitole
//www.motorkari...36608.html?kid=40410

Fullgas1 (745) napsal 18.07.2017 v 08:44+1

Motorky z prelomu tisícročia (napr. kawa zx-6r) boli väčšie, silnejšie, rýchlejšie, krajšie a kvalitnejšie!!!

H123 (657) napsal 18.07.2017 v 08:40-2+1

tenhle článek se měl ale jmenovat JEN KAWASAKI , protože v celém textu jsou možná dvě krátký věty o Hondici , zbytek je pouze o Kawě ... takže vůbec nejde o ňáký srovnávání , je to popis jedný jediný mašiny , pro mně autor ... ale mašiny jsou to pěkný , proč ne , v osmnácti ... ale já měl v tom věku kejvačku 250 a byl jsem před holkama taky borec

VladaM (141) napsal 18.07.2017 v 08:18

Rozhovor na pumpě:
X: Zdar, mám novou motorku.
Y: No nekecej, ty máš sporta?
X: Jo!
Y: Jak to jezdí?
X: Fakt super, jak nové!
Y: To je co za objem?
X: 650
Y: To už je slušné! Kolik to má koní?
X: 84 koní ( 67 koní).
Y: Hmm...
X: ...
Y: Dáš si alespoň kafe?
X: Tak jo.

crowack (58) napsal 18.07.2017 v 07:13

tyhle motorky jsou obrazem toho, jak jde všechno do prdele... nechtěl bych ani jedno... při představě, že nekdo vezme motor o vykonu myho sv, da ho do motorky s kapotama co ma vic jak 200kg a rika tomu sport, nevim jestli se mam smat nebo brecet... Hujda je v prdeli uz davno, to je vyrobce skutru a odrazedel, ale ze uz i kawa...

Pedl (174) napsal 18.07.2017 v 01:13

Vzhledem se mi líbí ta Ninja víc. Světlo, přístrojovka, blinkry hezčí než u Hondy, u té to vypadá, že šetřili.
Ale hádám, že motor Hondy bude větší zábava.

tomasNJ (0) napsal 18.07.2017 v 00:19

jeden velký sranec... obě

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist