yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
WildSoul (7) napsal 20.02.2012 v 20:58

generig:

WildSoul (7) napsal 20.02.2012 v 20:54+1

Jak to tak čtu...ať si každý létá na čem chce . Kdyby se nám všem líbilo jedno a to samé, dobře by to nebylo :).Já malou Ninju mám a jsem spokojená. I když jsem předtím měla dva roky malé cebro :). Nebudu vypisovat proč mi vyhovuje atd., hlavně že to vím já :)). Jestli nějací mladoši, začátečníci o tomhle uvažují, ať už Kawa, nebo Honda, hurá do toho ;) :)

Ond3x (21) napsal 11.02.2012 v 02:26

Co když se mi ostatní budou smát, že mám malé péro? Však je to jen nějakých 250ccm.

Ty staré 250ccm taky nejsou z dnešního pohledu zas až tak super. Kvůli výkonu až od 21 let, kvůli těm otáčkám se to brzo rozpadne, drahý servis, karburátory, nedá se to u nás koupit a cena imho výš jak u 6kil.

Kdo chce pořádný výběr motorek, tak šup šup do japonska. Jinak smůla.

chipmunk (2) napsal 10.02.2012 v 10:27+2

Nerad se poustim to forumni diskuse, ale tady myslym ze bych me mel co dodat. sem rocnik 59 a od 18ti si svezu na Motorkach. ohledem ktomu ze pochazim s rakouska mel sem tenkrat jiny moznosti nez byli tady. zacal sem svou karieru na Suzi 380 GT, - kdo nezna: trojvalec-dvoutakt - pak sem to vymenil za Kawa Mach2. to dnes se divim ze sem tuhle motorku prezil, neskutecna sila motoru kterou ale ram ani podvozvek neznesly. prestup na 4-tak prisel s legendarni Kawa 650 Z. od te dobe o 2-takt nechcu ani slyset. a v dnesni dobe uz ztratily vubec smysl, jak z pohledu emise tak i cenu pohonich hmot. Dnes se nam v garazi valijou synova (18) Varadero 125, moja TDM a dasi 3 manzelky motorky. A to je to proc sem pisu. Manzelka udelala loni
konecne papiry na motorku ( ) a zacaly sme vibyrat motorku. prvni kus byl fz6s. krasny moto, ale...mamina je mala a drobna, pri zastaveni ji to 2x padal a byl konec. takze sme koupili cbr 125. sedla na to a rikala -cituju: jeee, to je jak odrazedlo - naucila se trosku jezdit a prislo: nojo, ale ta je az moc mala...a ted sme u motorky o ktery je tady rec. vyzkousela oboje a vybrala na konec malou Ninju. jak to dopadlo ?? Mamina je nesmirne spokojena, a synacek aj ja si na tom vyblbnou jak jen mamina to dovoluje. Kluk uz prohlasil kdyz mamka se bude vratit na fazra tak si kawinu chce nechat protoze mala ninja proste nema chybu. a stenje na tom bude i cbr. mym zaverem je ze oba, jak CBRko tak mala Ninja v dnesni situace rozhodne smysl maji. aspon pro lide ktery pri startovanim motorky nevypnou mozek...
jo, a omlouvam se za ten muj pravopis, - moc me ta cestina jeste porad nejde...

Stana.k. (130) napsal 09.02.2012 v 21:21

162 kg na 250? to mi rozhodne neprijde jako lehka motorka

celkem nechapu kde se ta hmotnost na tom vzala

o par kg vic a je to vaha 6 stovky

hrtak (5) napsal 08.02.2012 v 18:16

Ja na Ninju250R nasedl ve 23 s tim ze sem nemel zadne predchozi zkusenosti s motorkou. 125me prisla malo, 600ti kilo jsem nechtel, 500vky se uz nevyrabej. 250tka na nauceni idealni, rok mi vydrzela, pak jsem ji vymenil za velkou VFR. Za rok jsem na cene ztratil asi 5000 a to sem do ni neco nainvestoval - viz profil. Tolik k tomu, jestli si to najde kupce nebo ne... Za sebe mohu jen doporucit ;)

generiq (2) napsal 08.02.2012 v 18:14+3

Rozhodně názor většiny, že 250 ccm motorky jsou k ničemu, nesdílím. Několik argumentů:

Maximálka 150 - 160 km/h by měla stačit na 95% (i více) běžného ježdění. Zbylých 5% nechávám na německé dálnice a okruhové ježdění.

Malá spotřeba 4l/100 km a při úsporné jízdě možná o litr méně. Možná to ostatní až tak nežere, ale mě třeba při dnešních cenách benzínu spotřeba zajímá. Zejména pokud bych motorku využíval na dojíždění do práce, do města, na tréninky atd. Mě osobně neoslovují motorky co mají spotřebu vyšší než 7 l/100 km.

Nízká hmotnost, snadná ovladatelnost. Mým ideálem je lehká a rychlá motorka, se kterou se nebudu trápit při manipulaci na místě apod.

Stana.k. (130) napsal 08.02.2012 v 17:49

sroty oba dva radej 125 2T, moje supercity by jim to natrela jak nic

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.02.2012 v 11:46+1

Jezdil sem na Ninje, jede to pekne, samozrejme adekvatne prubehu vykonu. Podle me ideal pro zacatecnika nebo holku. Jela pak na tom s nama holka co normalne jezdi FZ6, a v zatackach sem mel problem ji predjet, na rovinkach jela pres 150 a v pohode nam stihala na normalni projizdce. Ja mel z ty motky dobrej dojem, pro zminenou cilovou skupinu jezdcu idealni.

bledemon (126) napsal 08.02.2012 v 11:10

To se dalo čekat, že se tu zase budou vytahovat ostré 2T a vysokootáčkové čtyřválcové 4T. Ale kdo vydrží jezdit neustále sportovně, držet to furt pod krkem a podřazovat o 3kvalty dolů? To u nové cbr není potřeba, protože v dolní půlce otáčkoměru to oproti těm výše sílu má. Dále menší spotřeba+cena, vyšší životnost. Takže pro někoho (třeba mě) to smysl má. Ale souhlasim s Vámi, že marketingové RRRRR nemá v názvu co dělat, jako CBR250F bych to bral

Džanek (0) napsal 08.02.2012 v 02:19

Na te Honde sem mel na podzim testovaci jizdu...mno...jak bych to rekl... Na jezdeni po meste celkem uchazejici,ale na cokoliv jinyho je to humus. Jakejkoliv ostrej,otevrenej cvajtakt (MITO,RS..) jede tisikrat lip. Radsi bych lital v 16cti az do 21 na otevrenym MITU,nez v 18ti sedlat takovej nesmysl jako sou tyhle dve motorky. Kde sou ty casy CBR 250,ZXR 250, TZR 250, RGV 250, RS 250 a mnoho dalsich. To sou motorky, ktery fakt jedou a i z vlastni zkusenosti vim,ze i to Mito dokaze v zatackach potrapit i R1, tady tyto dve ani omylem...

Interceptor (108) napsal 07.02.2012 v 22:23

Jenže normy jsou ukradený tobě jako kupci, ne výrobci, který je musí respektovat, bohužel. Jinak samozřejmě, mně se taky víc líbí VTR nebo starý VT, ZXR, GF250, protože jedou, ale ta doba je pryč, teď jsou tu tyhle motorky a tak to beru-na dnešní podělanou dobu mi to tak zlý nepřijde.

Durex (31) napsal 07.02.2012 v 20:57

Ale kupce si najde. Znám spoustu lidí,který by tohle měli mít jako svůj výkonovej strop Jen se musím smát tomu,že to,co se dnes lidem dává jako motorka a nějakej technickej zázrak,tak oni to berou a ještě tomu tleskaj.Není to jen u motorek,ale u zboží obecně.Malinko se sníží cena,výrobní náklady 2x tolik.Ale když se to lidem libí,tak nic proti.

Durex (31) napsal 07.02.2012 v 20:52

V emisích problém nevidím. Dneska jde 2T motor zase pomalu do obliby z čehož mám obrovskou radost (ktm atd) A papírový normy a emise mi jsou u řiti. Jde o to,jak to jede. Malej objem ve 4T je prostě mrtvola. A že jezdí za 4l. To je výhra. To sem dokázal se zx 6 taky. Jenže když jsem se chtěl proletět,tak stačilo jen vrknout plynem. A taky mi nikdo nevymluví,že v krizovejch situacích je líná motorka pěkně na ho.no

Interceptor (108) napsal 07.02.2012 v 19:55

Durex-jenže kdyby tvá Supercity měla splňovat nějaké papírové normy nedej bože emise z dnešní doby, měla by 10k, a soupeřila by s poladěným pekáčem. O tom to je, ne o ceně.

Durex (31) napsal 07.02.2012 v 11:52

Ten,kdo se pro motorky narodí,nepotřebuje jít každý 2 roky o 10 koní nahoru. Klidně může sednout na vostrou 6-ku a jezdí. Je to jen třískání peněz z lidí. Ale ta technika,co byla u malejch motorek v 90-tých letech,to se nedá s tím dnešním LowEndem ani srovnat Je jasný,že je to podřízený ceně,ale někdy je to fakt síla ...

Durex (31) napsal 07.02.2012 v 11:48

To cechradovan: Jo,ale pořád budu mít na mysli ZXR 250 z 92 roku,co točílo 20 000 ot/min Tohle jsou vydechliny. Jak tady někdo psal,že 125 nemá smysl,že se omrzí hned,jak se naučí řadit. Já měl 32k 125 2T Cagiva Supercity a to by těmhle naprášilo kdykoliv

Aqua (0) napsal 07.02.2012 v 11:47

Big.One-to jo, ale pokud neberu kozí dechy bez vejfuku, tak jedině od Aše směrem na západ.

Big.One (2) napsal 07.02.2012 v 11:32

Agua - Hele já na tom jel a držel sem to za hefty. Nejpozdějc jak by se ozval ten zvuk vzdálený příklepovky, nebo jak by ten imaginární kluk kouknul blíž, tak by bylo po nadšení. V osumdesátých letech totiž mohl mít hlučný jednoválec každý. Zkus si vzpomenout.

Aqua (0) napsal 07.02.2012 v 10:59

Když pominu, že bakeliťáky jdou absolutně mimo mě, tak musím objektivně uznat, že 15ti letej kluk by se za tím v 80tejch letech v Těžkoslovensku asi otočil.

Soudce-v-kápi (0) napsal 07.02.2012 v 09:45

Vlastíku neser, zlatá Honda VFR

cechradovan (53) napsal 07.02.2012 v 08:54

Za 10-15 let zde budou někteří psát - jo tenkrát to

dělali krásný 250-ky !!Je to stále stejné,stále stejné !

DMC.motobiker (-23) napsal 07.02.2012 v 01:01

No nevím , ale jak tohle asi musí jet, když ani ta otevřená pětistovka / šestpade nejede... Jak říkám - zlatá stará Jawa 250 - ta sice taky nejede, ale ona na to ani nevypadá! Docela trapas na tomhle, když to má vypadat "jako skoro litr" a pak tě na tom předjížděj i náklaďáky... Tu cílovou skupinu těžko hledat...

Big.One> A ty už si snad někdy od Hondy nějakou takovou motorku viděl? Sorry, ale "motorku která budí obdiv a bude vypadat hezky i po létech" nemá Honda snad ani ve slovníku , naopak - je to proti všem zásadám této značky! Ještě jsem zatím nepotkal od Japonců nic, co by budilo obdiv a vypadalo by to hezky alespoň nové, natož i po létech! To člověk musí sáhnout úplně někam jinam...

Pjercak (48) napsal 06.02.2012 v 23:19

nechapu že treba VTR 250 stoji tolik penez kdys to nema ty hnusny predrazeny plasty...

Pjercak (48) napsal 06.02.2012 v 23:18

Což jako vstup ci navrat nebudou spatne 125 je malo a honit machra se uskrcenou 6 nemaji vseci zapotrebi a stejne rok dva a prodaji dal...

Interceptor (108) napsal 06.02.2012 v 22:35

Lepší 250 na které je od pohledu vidět oč jde, než si hrát na tvrďáka se škrcenou šestkou...a kde nic tu nic

polopost (67) napsal 06.02.2012 v 21:51

ub88: Víš co bys za to jako kluk dal?
Nic, protože bys jako mladej kluk nic neměl!

ub88 (9) napsal 06.02.2012 v 21:15

BigOne- vidíša já jsem ještě starší

Big.One (2) napsal 06.02.2012 v 19:47

VlastíkPlamínek - nebylo to vždycky takový jako dnes. Dělal se Hornet 250 co točil 14000ot/min.
ub88 - já jsem byl kluk v roce 1980. Rozhodně jsem nesnil o stošedesátikilovým jednoválci. Ale snil jsem o Yamaze RD350LC.

VlastíkPlamínek (0) napsal 06.02.2012 v 19:25

Big.One - od Hondy čekat obdiv? ten se povedl

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist