yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
generiq (2) napsal 09.05.2012 v 17:47

Já jezdíval na 500 / 600 ccm. CBF jsem koupil na každodenní dojíždění do práce a po okolí a abych řekl pravdu, nemám si nač stěžovat.
Do profilu jsem popsal vše podrobně do takové recenze z pohledu zralejšího motocyklisty, pro ty, co by o ní uažovali.

piestik (3) napsal 14.07.2011 v 11:18+1

Mam CBF-ku 2 roky, za ten cas som na nej najazdil 20.000 km. Presiel som s nou 9 krajin EU ( PL, H, A, RO, SRB, HR, MNE, AL, BiH ) plus krizom krazom cele Slovensko. Dizajn neposudzujem, rozhodne vsak nemozem nic vytknut ergonomii - bezbolestne sa na nej da zvladnut 700 km za den ( osobne vyskusane ). Jazdenie do prace ma vyjde lacnejsie nez autobus. Co sa tyka turistickych predpokladov, cestovna rychlost 85 - 90 km/h je pre mna dostacujuca, a spotreba 2,4 L priam skvela. Po vymene sekundarneho kolecka zo 16 na 15 zubove stratila daco z maximalky ( teraz je to 100 km/h ), ale dost nabrala na sile a jazda v kopcoch je s nou o dost sviznejsia. Poruchy ziadne, a to jazdi 9 mesiacov v roku. Keby mala o 20 km/h vyssiu maximalku, je to pre mna idealna motorka... Ten vykon tam predsa len, hlavne pri silnejsom protivetre, chyba.

Bludevil (-2) napsal 10.06.2011 v 14:23

hujda

stojaspalka (0) napsal 21.05.2011 v 15:49

Každýmu se líbí něco, mám todle CBFko.. vzhledově mi přijde dost povedená, na živo vypadá ještě lp než jen na foto, možná bych jen ten výfuk nějak upravila, ale jinak nic.. dost se mě líbí! a ten výkon, když chce někdo víc, tak si kupte nco silnějšího, přece si dopředu mužete přečíst jaky to ma parametry..třeba pro mě holku, začátečnici je to OK stroj.. a další výhoda mi přijde, že má hlavní stojan a od r.2011 už i otáčkoměr( pro ty co ho tak mermomocí postrádaj ;)

RaDeoon (0) napsal 29.11.2009 v 20:22

No nevím, podle mě to je nejošklivější motorka... Ale když už, tak mi celkově přijde, že to je zase tak trochu koupená recenze. Tolik chvály ...

Slow (48) napsal 05.11.2009 v 20:09

2: Martas.9 - já? Poohlídni se kolem sebe, u nás se jsou k dostání pouze masově prodávané typy (tuctovky) a s cenou někde jinde oproti světu.
Kdy se podíváš na konkurenci je ve všem lepší (YBR x CG , ikdyž koukám YBR za 68kkč je s cenou dost mimo YBR250 x CBF250...)
Prostě když to schrnu tak ať se podívám kamkoli (sortiment Hondy) tak by mě v při rozhodování o koupy motorky u Hondy nic nepřesvědčilo bavíme se o běžných motocyklech a současné situaci, kdy podle mě jen honda "opisuje" úspěšnější japonské/evropsé výrobce,
Kde jsou ty doby kdy se dělaly CRL125 CityFly, XLR125,NSR125, ale třeba i Rebel 125apod, tohle všechno nahradilo XR (které už je pasé) CBR a CBF
,

Martas.9 (8) napsal 04.11.2009 v 17:06

To Slow:
poslouchej, co vlastně máš proti dovozci Hondy...?

Mr.Dreamer (46) napsal 25.10.2009 v 20:47

mohy> Reknu ti to asi tak, radsi rok starou jetou CBRku nez nevou CBF. V porovnani s CBR je to slaby, liny a indicky. Co do spolehlivosti neni spatna, doveze te na misto, ale proste dynamika a vubec ta jizda je uplne nekde jinde.

mohy (0) napsal 25.10.2009 v 17:48

ahoj,chci si ji koupit na sezonu, ale potrebuju to probrat... spis nejaky srovnani CBF vs. CBR ocenim reakce

Slow (48) napsal 12.10.2009 v 07:52

Honda už své CG asi vypustila z programu a nahradio ji CBF (OHV vs OHC) jinak si myslím, že až na tu kapotáž je to s CG hóóódně podobný)
Svůj smysl motorka rozhodně má, podívejte se kolem co jezdí Yuki Sport,Kentoy a podobnejch 125ccm motocyklů s cenou okolo 45-50kkč, inu né všichni rodiče maj a jsou ochotný investovat do "první" motorky horentní sumy.
Osobně si myslím, že tahle motorka s touhle cenou tu měla být už tak před 10-15lety (nehledě na to že CG se dělá už nějakých 30let),ale to je náš dovozce Hondy

fighter727 (0) napsal 06.10.2009 v 18:28

hrozné stroj

Martas.9 (8) napsal 06.10.2009 v 16:27

To Hofner:
co se týče motorů a licence od Hondy: je to omyl.
Číňani používají okopčený starý motor, na který už prošla licence. Ale s Hondou to nemá NIC společného!!!
Koncepce je možná stejná, ale například materiál atd je jiný.

Hofner (0) napsal 06.10.2009 v 03:30-1

Co mi v článku chybí, je údaj, zde je motor živenej karburátorem, nebo vstřikováním. Taky se většinou udává spotřeba v technických údajích, tady to člověk musí hledat pracně v textu Co se týče ceny ceny- číny kolem 40 000, jawa prodává 125 travela za 48 000 (čínskej motor, nějaká licence hondy, či co). Jawa po vhledový stránce horší, zpracování a materiály bodu v rámci úspor v dnešní době myslím +/- stejný. Jawa má alespo%n otáčkoměr. KAždej průměrnej školák si dokáže zhruba spočítat, kolik mu to žere, nebo mu snad dojde, že po přepnutí na rezervu by mohl dojet pro benzín

acALIEN (-4) napsal 06.10.2009 v 01:38

TEnhle smajl se celkem chyta co

DMC.motobiker (-23) napsal 06.10.2009 v 01:03

No na Yuki to zatím nemá , ale už dotahujou...

Venda (33) napsal 05.10.2009 v 22:52

Holt ani Honda neumí za tyhle pena vyrobit raketu ... Komu se to nelíbi at si koupí starou Jawku a pozná co je to luxusní jízda .

Acory (0) napsal 05.10.2009 v 22:35

si dělaj PRDEL s těma dvěma špejlema vepředu ne ? to je dobrá parodie na tlumiče a ta guma vzadu ? horák ji má tlustší , tohle nemůže jezdit

Acory (0) napsal 05.10.2009 v 22:33

si dělaj pred s těma dvěma špejlema vepředu ne ? to je dobrá parodie na tlumiče a ta guma vzadu ? horák ji má tlustší , tohle nemůže jezdit

wonder184 (4) napsal 05.10.2009 v 22:10

otáčkoměr netřeba...podle citu a nálady se řadí :D...a jinak..jezdím každé ráno s kamošem do školy cca.30km má CBFko šedé jednou mi to půjčil a můžu říct že táhne to dobře ikdyž ne líp jak muj varan,ale chtěl bych říct že od 85Km/h jsou už celkem dost velké vibrace až skoro k nevydržení...ale asi jsem rozmazlenej s mého varadera kde vibrace nejsou vůbec žádné a to můžu ten motor točit jak chci...

memphis.unv (17) napsal 05.10.2009 v 22:03

MaVcbr: proč furt potřebujete na kvalty nějaký měřáky, nemáte snad uši a cit?
otáčkoměr vypadá pěkně ale je to okrasa

acALIEN (-4) napsal 05.10.2009 v 21:26

Kentoya Winner ...

MaVcbr (0) napsal 05.10.2009 v 20:48

no ale nevim jak se jim bude jezdit podle tech kvaltu na tachecu...sic ejsem na tehle nejel ale me cbr 125 r.v. 06 da na jednicku tak 20 a uz ma nejakych 10000/min takze se to asi ma vytacet do omezovace...

burak (11) napsal 05.10.2009 v 17:45

Super motorka pro začátečníky, kamarád jí má a nestežuje si. Ale když si jí koupil tak si musel asi po tejdnu nechat vyměnit celej rám, protože byl křivej. Po výměně už noproblem, krásná spotřeba a uplně pomalí to taky neni, ale já na své cbr 125 mu ujedu s přehledem, je to holt motorka na cestování a ne na rychlou jízdu.

memphis.unv (17) napsal 05.10.2009 v 17:13

tlumič na každé straně vypadá líp a to myslim na nový, netahám sem tu svou

l333v: vím že to vypadá líp když tam otáčkoměr je, ale že by jeho absence dělala problémy?

l333v (7) napsal 05.10.2009 v 16:54

je to kus dobre motky na zacatek buben a 2 pruziny tam uz nemusely byt, ale jelikoz mam ybr 125 tak vim ze i ta cena odpovidam new ybr 125 za 59 990kc tak ze honda udelala dobry krok az na ten otackomer me by to ze zacatku asi delalo problemy. kazdopadne super motka na dojizdeni kamkoliv!

Interceptor (108) napsal 05.10.2009 v 16:35

Když je to za tyhle drobné tak bych na číňana nepomyslel už ani ve špatném snu. Jako popojíždědlo myslím super

acALIEN (-4) napsal 05.10.2009 v 16:06

Tohle uz vyrabi Kentoya .

patap333 (0) napsal 05.10.2009 v 15:48

Tak na tomto stroji jezdím téměř každý den s kamarádem ze školy 30km s průměrnou spotřebou 2,1l na 100km ve dvou! :)

Frank1 (1) napsal 05.10.2009 v 14:18

Mne sa teda veľmi páči. AK by som teraz vyšiel z autoškoly a a začínal by som, určite by som zvolil túto krásavicu. Veľmi podarená motorka

SuperSic58 (1306) napsal 05.10.2009 v 12:22

RadoTP: to musela bejt ale nějaká luxusní čína. Čínský 125 s SPZ sou kolem 40 tis...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist