Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já jezdíval na 500 / 600 ccm. CBF jsem koupil na každodenní dojíždění do práce a po okolí a abych řekl pravdu, nemám si nač stěžovat.
Do profilu jsem popsal vše podrobně do takové recenze z pohledu zralejšího motocyklisty, pro ty, co by o ní uažovali.
Mam CBF-ku 2 roky, za ten cas som na nej najazdil 20.000 km. Presiel som s nou 9 krajin EU ( PL, H, A, RO, SRB, HR, MNE, AL, BiH ) plus krizom krazom cele Slovensko. Dizajn neposudzujem, rozhodne vsak nemozem nic vytknut ergonomii - bezbolestne sa na nej da zvladnut 700 km za den ( osobne vyskusane ). Jazdenie do prace ma vyjde lacnejsie nez autobus. Co sa tyka turistickych predpokladov, cestovna rychlost 85 - 90 km/h je pre mna dostacujuca, a spotreba 2,4 L priam skvela. Po vymene sekundarneho kolecka zo 16 na 15 zubove stratila daco z maximalky ( teraz je to 100 km/h ), ale dost nabrala na sile a jazda v kopcoch je s nou o dost sviznejsia. Poruchy ziadne, a to jazdi 9 mesiacov v roku. Keby mala o 20 km/h vyssiu maximalku, je to pre mna idealna motorka... Ten vykon tam predsa len, hlavne pri silnejsom protivetre, chyba.
Každýmu se líbí něco, mám todle CBFko.. vzhledově mi přijde dost povedená, na živo vypadá ještě lp než jen na foto, možná bych jen ten výfuk nějak upravila, ale jinak nic.. dost se mě líbí! a ten výkon, když chce někdo víc, tak si kupte nco silnějšího, přece si dopředu mužete přečíst jaky to ma parametry..třeba pro mě holku, začátečnici je to OK stroj.. a další výhoda mi přijde, že má hlavní stojan a od r.2011 už i otáčkoměr( pro ty co ho tak mermomocí postrádaj ;)
2: Martas.9 - já? Poohlídni se kolem sebe, u nás se jsou k dostání pouze masově prodávané typy (tuctovky) a s cenou někde jinde oproti světu.
Kdy se podíváš na konkurenci je ve všem lepší (YBR x CG , ikdyž koukám YBR za 68kkč je s cenou dost mimo YBR250 x CBF250...)
Prostě když to schrnu tak ať se podívám kamkoli (sortiment Hondy) tak by mě v při rozhodování o koupy motorky u Hondy nic nepřesvědčilo bavíme se o běžných motocyklech a současné situaci, kdy podle mě jen honda "opisuje" úspěšnější japonské/evropsé výrobce,
Kde jsou ty doby kdy se dělaly CRL125 CityFly, XLR125,NSR125, ale třeba i Rebel 125apod, tohle všechno nahradilo XR (které už je pasé) CBR a CBF
,
mohy> Reknu ti to asi tak, radsi rok starou jetou CBRku nez nevou CBF. V porovnani s CBR je to slaby, liny a indicky. Co do spolehlivosti neni spatna, doveze te na misto, ale proste dynamika a vubec ta jizda je uplne nekde jinde.
Honda už své CG asi vypustila z programu a nahradio ji CBF (OHV vs OHC) jinak si myslím, že až na tu kapotáž je to s CG hóóódně podobný)
Svůj smysl motorka rozhodně má, podívejte se kolem co jezdí Yuki Sport,Kentoy a podobnejch 125ccm motocyklů s cenou okolo 45-50kkč, inu né všichni rodiče maj a jsou ochotný investovat do "první" motorky horentní sumy.
Osobně si myslím, že tahle motorka s touhle cenou tu měla být už tak před 10-15lety (nehledě na to že CG se dělá už nějakých 30let),ale to je náš dovozce Hondy
To Hofner:
co se týče motorů a licence od Hondy: je to omyl.
Číňani používají okopčený starý motor, na který už prošla licence. Ale s Hondou to nemá NIC společného!!!
Koncepce je možná stejná, ale například materiál atd je jiný.
Co mi v článku chybí, je údaj, zde je motor živenej karburátorem, nebo vstřikováním. Taky se většinou udává spotřeba v technických údajích, tady to člověk musí hledat pracně v textu Co se týče ceny ceny- číny kolem 40 000, jawa prodává 125 travela za 48 000 (čínskej motor, nějaká licence hondy, či co). Jawa po vhledový stránce horší, zpracování a materiály bodu v rámci úspor v dnešní době myslím +/- stejný. Jawa má alespo%n otáčkoměr. KAždej průměrnej školák si dokáže zhruba spočítat, kolik mu to žere, nebo mu snad dojde, že po přepnutí na rezervu by mohl dojet pro benzín
otáčkoměr netřeba...podle citu a nálady se řadí :D...a jinak..jezdím každé ráno s kamošem do školy cca.30km má CBFko šedé jednou mi to půjčil a můžu říct že táhne to dobře ikdyž ne líp jak muj varan,ale chtěl bych říct že od 85Km/h jsou už celkem dost velké vibrace až skoro k nevydržení...ale asi jsem rozmazlenej s mého varadera kde vibrace nejsou vůbec žádné a to můžu ten motor točit jak chci...
no ale nevim jak se jim bude jezdit podle tech kvaltu na tachecu...sic ejsem na tehle nejel ale me cbr 125 r.v. 06 da na jednicku tak 20 a uz ma nejakych 10000/min takze se to asi ma vytacet do omezovace...
Super motorka pro začátečníky, kamarád jí má a nestežuje si. Ale když si jí koupil tak si musel asi po tejdnu nechat vyměnit celej rám, protože byl křivej. Po výměně už noproblem, krásná spotřeba a uplně pomalí to taky neni, ale já na své cbr 125 mu ujedu s přehledem, je to holt motorka na cestování a ne na rychlou jízdu.
je to kus dobre motky na zacatek buben a 2 pruziny tam uz nemusely byt, ale jelikoz mam ybr 125 tak vim ze i ta cena odpovidam new ybr 125 za 59 990kc tak ze honda udelala dobry krok az na ten otackomer me by to ze zacatku asi delalo problemy. kazdopadne super motka na dojizdeni kamkoliv!
Já jezdíval na 500 / 600 ccm. CBF jsem koupil na každodenní dojíždění do práce a po okolí a abych řekl pravdu, nemám si nač stěžovat.
Do profilu jsem popsal vše podrobně do takové recenze z pohledu zralejšího motocyklisty, pro ty, co by o ní uažovali.
Mam CBF-ku 2 roky, za ten cas som na nej najazdil 20.000 km. Presiel som s nou 9 krajin EU ( PL, H, A, RO, SRB, HR, MNE, AL, BiH ) plus krizom krazom cele Slovensko. Dizajn neposudzujem, rozhodne vsak nemozem nic vytknut ergonomii - bezbolestne sa na nej da zvladnut 700 km za den ( osobne vyskusane ). Jazdenie do prace ma vyjde lacnejsie nez autobus. Co sa tyka turistickych predpokladov, cestovna rychlost 85 - 90 km/h je pre mna dostacujuca, a spotreba 2,4 L priam skvela. Po vymene sekundarneho kolecka zo 16 na 15 zubove stratila daco z maximalky ( teraz je to 100 km/h ), ale dost nabrala na sile a jazda v kopcoch je s nou o dost sviznejsia. Poruchy ziadne, a to jazdi 9 mesiacov v roku. Keby mala o 20 km/h vyssiu maximalku, je to pre mna idealna motorka... Ten vykon tam predsa len, hlavne pri silnejsom protivetre, chyba.
hujda
Každýmu se líbí něco, mám todle CBFko.. vzhledově mi přijde dost povedená, na živo vypadá ještě lp než jen na foto, možná bych jen ten výfuk nějak upravila, ale jinak nic.. dost se mě líbí! a ten výkon, když chce někdo víc, tak si kupte nco silnějšího, přece si dopředu mužete přečíst jaky to ma parametry..třeba pro mě holku, začátečnici je to OK stroj.. a další výhoda mi přijde, že má hlavní stojan a od r.2011 už i otáčkoměr( pro ty co ho tak mermomocí postrádaj ;)
No nevím, podle mě to je nejošklivější motorka... Ale když už, tak mi celkově přijde, že to je zase tak trochu koupená recenze. Tolik chvály ...
2: Martas.9 - já? Poohlídni se kolem sebe, u nás se jsou k dostání pouze masově prodávané typy (tuctovky) a s cenou někde jinde oproti světu.
Kdy se podíváš na konkurenci je ve všem lepší (YBR x CG , ikdyž koukám YBR za 68kkč je s cenou dost mimo YBR250 x CBF250...)
Prostě když to schrnu tak ať se podívám kamkoli (sortiment Hondy) tak by mě v při rozhodování o koupy motorky u Hondy nic nepřesvědčilo bavíme se o běžných motocyklech a současné situaci, kdy podle mě jen honda "opisuje" úspěšnější japonské/evropsé výrobce,
Kde jsou ty doby kdy se dělaly CRL125 CityFly, XLR125,NSR125, ale třeba i Rebel 125apod, tohle všechno nahradilo XR (které už je pasé) CBR a CBF
,
To Slow:
poslouchej, co vlastně máš proti dovozci Hondy...?
mohy> Reknu ti to asi tak, radsi rok starou jetou CBRku nez nevou CBF. V porovnani s CBR je to slaby, liny a indicky. Co do spolehlivosti neni spatna, doveze te na misto, ale proste dynamika a vubec ta jizda je uplne nekde jinde.
ahoj,chci si ji koupit na sezonu, ale potrebuju to probrat... spis nejaky srovnani CBF vs. CBR ocenim reakce
Honda už své CG asi vypustila z programu a nahradio ji CBF (OHV vs OHC) jinak si myslím, že až na tu kapotáž je to s CG hóóódně podobný)
Svůj smysl motorka rozhodně má, podívejte se kolem co jezdí Yuki Sport,Kentoy a podobnejch 125ccm motocyklů s cenou okolo 45-50kkč, inu né všichni rodiče maj a jsou ochotný investovat do "první" motorky horentní sumy.
Osobně si myslím, že tahle motorka s touhle cenou tu měla být už tak před 10-15lety (nehledě na to že CG se dělá už nějakých 30let),ale to je náš dovozce Hondy
hrozné stroj
To Hofner:
co se týče motorů a licence od Hondy: je to omyl.
Číňani používají okopčený starý motor, na který už prošla licence. Ale s Hondou to nemá NIC společného!!!
Koncepce je možná stejná, ale například materiál atd je jiný.
Co mi v článku chybí, je údaj, zde je motor živenej karburátorem, nebo vstřikováním. Taky se většinou udává spotřeba v technických údajích, tady to člověk musí hledat pracně v textu Co se týče ceny ceny- číny kolem 40 000, jawa prodává 125 travela za 48 000 (čínskej motor, nějaká licence hondy, či co). Jawa po vhledový stránce horší, zpracování a materiály bodu v rámci úspor v dnešní době myslím +/- stejný. Jawa má alespo%n otáčkoměr. KAždej průměrnej školák si dokáže zhruba spočítat, kolik mu to žere, nebo mu snad dojde, že po přepnutí na rezervu by mohl dojet pro benzín
TEnhle smajl se celkem chyta co
No na Yuki to zatím nemá , ale už dotahujou...
Holt ani Honda neumí za tyhle pena vyrobit raketu ... Komu se to nelíbi at si koupí starou Jawku a pozná co je to luxusní jízda .
si dělaj PRDEL s těma dvěma špejlema vepředu ne ? to je dobrá parodie na tlumiče a ta guma vzadu ? horák ji má tlustší , tohle nemůže jezdit
si dělaj pred s těma dvěma špejlema vepředu ne ? to je dobrá parodie na tlumiče a ta guma vzadu ? horák ji má tlustší , tohle nemůže jezdit
otáčkoměr netřeba...podle citu a nálady se řadí :D...a jinak..jezdím každé ráno s kamošem do školy cca.30km má CBFko šedé jednou mi to půjčil a můžu říct že táhne to dobře ikdyž ne líp jak muj varan,ale chtěl bych říct že od 85Km/h jsou už celkem dost velké vibrace až skoro k nevydržení...ale asi jsem rozmazlenej s mého varadera kde vibrace nejsou vůbec žádné a to můžu ten motor točit jak chci...
MaVcbr: proč furt potřebujete na kvalty nějaký měřáky, nemáte snad uši a cit?
otáčkoměr vypadá pěkně ale je to okrasa
Kentoya Winner ...
no ale nevim jak se jim bude jezdit podle tech kvaltu na tachecu...sic ejsem na tehle nejel ale me cbr 125 r.v. 06 da na jednicku tak 20 a uz ma nejakych 10000/min takze se to asi ma vytacet do omezovace...
Super motorka pro začátečníky, kamarád jí má a nestežuje si. Ale když si jí koupil tak si musel asi po tejdnu nechat vyměnit celej rám, protože byl křivej. Po výměně už noproblem, krásná spotřeba a uplně pomalí to taky neni, ale já na své cbr 125 mu ujedu s přehledem, je to holt motorka na cestování a ne na rychlou jízdu.
tlumič na každé straně vypadá líp a to myslim na nový, netahám sem tu svou
l333v: vím že to vypadá líp když tam otáčkoměr je, ale že by jeho absence dělala problémy?
je to kus dobre motky na zacatek buben a 2 pruziny tam uz nemusely byt, ale jelikoz mam ybr 125 tak vim ze i ta cena odpovidam new ybr 125 za 59 990kc tak ze honda udelala dobry krok az na ten otackomer me by to ze zacatku asi delalo problemy. kazdopadne super motka na dojizdeni kamkoliv!
Když je to za tyhle drobné tak bych na číňana nepomyslel už ani ve špatném snu. Jako popojíždědlo myslím super
Tohle uz vyrabi Kentoya .
Tak na tomto stroji jezdím téměř každý den s kamarádem ze školy 30km s průměrnou spotřebou 2,1l na 100km ve dvou! :)
Mne sa teda veľmi páči. AK by som teraz vyšiel z autoškoly a a začínal by som, určite by som zvolil túto krásavicu. Veľmi podarená motorka
RadoTP: to musela bejt ale nějaká luxusní čína. Čínský 125 s SPZ sou kolem 40 tis...