Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásná motorka, na první pohled jsem si ji zamiloval a když jsem se na ní poprvé projel, tak jsem věděl, že ji musím mít. Ta ovladatelnost oproti banditovi 1250 nebo yamaze FZ1 Fazer GT ( oba jsem skusil) je proste EXCELENTNI !!! Ta motorka je pro me malej zazrak od Hondy
Tak sem si jí koupil… Je opravdu super. Jen mě mrzí, že sem se nechal zlákat prodejcem do vystavenýho vzorku bez ABS. Teď mě štve, že sem si nestál za svým a neobjednal s ABS… Doufám teda, že ho nebudu potřebovat
Kojot: Já to rozhodně nemyslím špatně ani se nevysmívám, já jen upozorňuju. Jen si myslím, že stylistické nebo pravopisné (v jiných článcích) chyby zbytečně shazují úroveň jinak dobrého serveru. Když jsem článek přečetl a chybu našel, přišlo mi dobré na ni upozornit. Je také třeba rozlišovat hovorové vyjádření a stylistické chyby.
Články, pokud se to tu s žurnalistikou myslí vážně, by koneckonců zasloužily odbornou korekturu, protože redaktoři mají být pochopitelně machři na motorky, ne na češtinu..
Chápu, že to člověka naštve, když mu někdo pohaní dílo, měl jsem to vyjádřit konstruktivněji.. Slyšel jsem několik zvěstí, že na západě je věcná kritika ceněna, bylo by fajn si na to zvyknout i tady, i když osobně to taky někdy nezvládám, k tomu se přiznám bez mučení, ale ve škole už si na to celkem zvykli :)
S těma gumama to byla jen poznámka a s tím, co teď píšeš, pochopitelně souhlasím. Jinak je fajn, žes CBF1000 prověřil i na okruhu, i když je to téměř zbytečný. Když už si někdo kupuje litra, měl by tomu rozumět natolik, aby věděl, že s tímhle to na okruhy nebude.. Ale zas je fajn vědět, že mašina má rezervy...
Nebýt té vysoké ceny, tak přesně na tohle šetřím, takovou palbu ale do roka do kupy nedám. Bohužel pokud se budu rozhodovat mezi novou šestkou a starším litříkem, jakožto vstupem do světa větších motorek, tak to nebude jednoduché, kdybych měl dostatek financí tak neváhám a rovnou kupuju. Nebo snad existuje "hodnější" litr, na kterém by se člověk zvyklý na 60k/42Nm nepřizabil ?
Sadam: Takže nemám střídat styly vrámci jedné věty. Jseš pro, aby se psalo jen a jen spisovně na motorkářském serveru? Nebo sem tam můžu nějakou hláškou změnit strohost a trochu to odlehčit? Jinak statické fotky se dělaly ihned po přejezdu z vyzvednutí, po 200 km jízdě to tak nevypadalo :) Pneu jde bez problému až ke kraji sjet, ale žmolky byly až na okruhu.. Ovšem tady CBF1000 nemá cenu trápit, povozit se ano, ale držet krok s "okruhovkami" se mi vysloveně nedařilo. To jsem taky v textu uvedl.
Stylisticky fakt šíleně napsaný a obsahem skutečně nic moc. Prostě mi tam schází emoce... Sorry, ale tento článek patří dle mne mezi nejhoprší, co jsem doposud četl.
Tak abych dal i jiný názor. Mě se motorka velmi líbí, vypadá skvěle, jen jsem zklamán velmi přísným omezovačem. Přece jen, traktor to není, tak proč ho omezovat v rozletu jako dvojválce, které pak už padají?
Mě by se jako postup z fz6 hodně líbila, nebýt té vysoké hmotnosti... za stavitelné plexi bych dal i vrtat koleno
Nějak se mi ten její design pozdává ještě míň než u její předchůdkyně. Přístroje klasické ustoupily A tech. parametry ve srovnání taky zrovna neoslní... Jinak ovšem Honda CBF 1 je hodná... Na moto pocit a 2 letá zkušenost s 1. modelem O.K. první a druhý pohled
Měl jsem CBF 1000 z roku 2006 a musím říct, že ani na fotkách, ani naživo se mi tahle nová nelíbí, hlavně teda výfuk a pak taky kapotáž s úzkými světly. Jinak mohu potvrdit závěru testu - ta motorka je prostě ve své kategorii dokonalá, až to člověka trochu otráví. Co bych vytknul byly trošku slabší brzdy, ale neměl jsem duál, tak nemůžu porovnávat.
Kojot: U toho skloňování jde o to, že použitá adjektiva by měla být ve shodném pádě a čísle v celé větě, tedy ať už se rozhodneš pro spisovné "ta kola" nebo hovorové "ty kola", neměl bys to v rámci jediné věty střídat. Ta osmička mi pochopitelně došla dřív, byl to vtip, ale napsals to hodně zkratkovitě..
Ty BT-57 se asi hoděj, neříkám že ne, jen na té fotce s detailem koncovky výfuku je vidět jejich (pochopitelně zcela normální) zašpinění prachem a takové to zabarvení nesjetého okraje a prostě to na mě působí nelepivě, nedůvěřivě, to je vše. Je to jen subjektivní dojem, kterým nechci říct nic jiného.
Miloučká hondí kočička, u které by se přesto nemělo zapomínat, že to je litr.
Mně se líbí, což není důležité. Důležité je, že se asi bude dobře prodávat.
Test je napsanej v poho.
Pro Sadam: Tam jen vypadlo slovo zkrátka :) Jinak když jsi to čteš v sekci design tak to bude o tom jak to vypadá a ne jakou to má funkci. A na dvou kolech bych rád viděl někdy řetěz do osmičky
Nerozumím co na Batlaxech 57 (jaká špína) v tobě vyvolává nedůvěru?? Na tuhle motorku se hodí přesně tyhle gumy.
K fotce zadního kola s kyvkou: ultra fialový hnus!! Kdyby tam bylo vyplétané kolo, mám pocit, že koukám na ojetou ČZ z 80-tých let. A to ještě urážím ČZ!!! To vymyslel nějaký kokot. Hnus je úplně všechno: od krytu řetězu po rozetu i to železo (asi z traktoru) co má být kyvka. Mám rád pěkné věci, tohle Hondě prostě nevyšlo. U mně už jen za to .
Stacilo mi malo - pohled na ten uzasny ksichtik a cca 15 km test ride. Za tri dny byla doma a dodnes nelituju, je to uzasna masinka
Krásná motorka, na první pohled jsem si ji zamiloval a když jsem se na ní poprvé projel, tak jsem věděl, že ji musím mít. Ta ovladatelnost oproti banditovi 1250 nebo yamaze FZ1 Fazer GT ( oba jsem skusil) je proste EXCELENTNI !!! Ta motorka je pro me malej zazrak od Hondy
Tak jsem ji koupil taky Už jsem vyzkoušel ledacos, ale tohle je fakt hodná motorka, ale i dravá šelma, když ji trochu přidržíte plyn... )
Tak sem si jí koupil… Je opravdu super. Jen mě mrzí, že sem se nechal zlákat prodejcem do vystavenýho vzorku bez ABS. Teď mě štve, že sem si nestál za svým a neobjednal s ABS… Doufám teda, že ho nebudu potřebovat
suhlas
mam ju 4 dni a na tachometri 1000km ... univerzalna motorka na vsedne aj sviatocne dni ... aj do koca, aj do voza
mohu říct že mají naprostou pravdu
za mě ano, po přečtení testu mám dojem, že budu-li třeba časem třeba někam přesedat, tak na tuhle CBF1000, mě se přesně trefuje do noty.
Mmmm. Tak nevím, proč by nemohl být i takovýhle "cesťáček" víc sexy. Ale na každodenní štreku asi dobrý.
nádhera, luxus, paráda,...
Kojot: Já to rozhodně nemyslím špatně ani se nevysmívám, já jen upozorňuju. Jen si myslím, že stylistické nebo pravopisné (v jiných článcích) chyby zbytečně shazují úroveň jinak dobrého serveru. Když jsem článek přečetl a chybu našel, přišlo mi dobré na ni upozornit. Je také třeba rozlišovat hovorové vyjádření a stylistické chyby.
Články, pokud se to tu s žurnalistikou myslí vážně, by koneckonců zasloužily odbornou korekturu, protože redaktoři mají být pochopitelně machři na motorky, ne na češtinu..
Chápu, že to člověka naštve, když mu někdo pohaní dílo, měl jsem to vyjádřit konstruktivněji.. Slyšel jsem několik zvěstí, že na západě je věcná kritika ceněna, bylo by fajn si na to zvyknout i tady, i když osobně to taky někdy nezvládám, k tomu se přiznám bez mučení, ale ve škole už si na to celkem zvykli :)
S těma gumama to byla jen poznámka a s tím, co teď píšeš, pochopitelně souhlasím. Jinak je fajn, žes CBF1000 prověřil i na okruhu, i když je to téměř zbytečný. Když už si někdo kupuje litra, měl by tomu rozumět natolik, aby věděl, že s tímhle to na okruhy nebude.. Ale zas je fajn vědět, že mašina má rezervy...
Nebýt té vysoké ceny, tak přesně na tohle šetřím, takovou palbu ale do roka do kupy nedám. Bohužel pokud se budu rozhodovat mezi novou šestkou a starším litříkem, jakožto vstupem do světa větších motorek, tak to nebude jednoduché, kdybych měl dostatek financí tak neváhám a rovnou kupuju. Nebo snad existuje "hodnější" litr, na kterém by se člověk zvyklý na 60k/42Nm nepřizabil ?
Vážení pYtvalové!!
Mám jen jednu otázku...Jsme na webu pro motorkáře nebo na kurzu spisovné češtiny??
Sadam: Takže nemám střídat styly vrámci jedné věty. Jseš pro, aby se psalo jen a jen spisovně na motorkářském serveru? Nebo sem tam můžu nějakou hláškou změnit strohost a trochu to odlehčit? Jinak statické fotky se dělaly ihned po přejezdu z vyzvednutí, po 200 km jízdě to tak nevypadalo :) Pneu jde bez problému až ke kraji sjet, ale žmolky byly až na okruhu.. Ovšem tady CBF1000 nemá cenu trápit, povozit se ano, ale držet krok s "okruhovkami" se mi vysloveně nedařilo. To jsem taky v textu uvedl.
r.bure- kyvka má být funkční především za jízdy a ne po střetu s kamionem
Mike70: Naopak, čím méně je emocí tím je větší předpoklad objektivity...
Stylisticky fakt šíleně napsaný a obsahem skutečně nic moc. Prostě mi tam schází emoce... Sorry, ale tento článek patří dle mne mezi nejhoprší, co jsem doposud četl.
Tak abych dal i jiný názor. Mě se motorka velmi líbí, vypadá skvěle, jen jsem zklamán velmi přísným omezovačem. Přece jen, traktor to není, tak proč ho omezovat v rozletu jako dvojválce, které pak už padají?
Mě by se jako postup z fz6 hodně líbila, nebýt té vysoké hmotnosti... za stavitelné plexi bych dal i vrtat koleno
Nějak se mi ten její design pozdává ještě míň než u její předchůdkyně. Přístroje klasické ustoupily A tech. parametry ve srovnání taky zrovna neoslní... Jinak ovšem Honda CBF 1 je hodná... Na moto pocit a 2 letá zkušenost s 1. modelem O.K. první a druhý pohled
Měl jsem CBF 1000 z roku 2006 a musím říct, že ani na fotkách, ani naživo se mi tahle nová nelíbí, hlavně teda výfuk a pak taky kapotáž s úzkými světly. Jinak mohu potvrdit závěru testu - ta motorka je prostě ve své kategorii dokonalá, až to člověka trochu otráví. Co bych vytknul byly trošku slabší brzdy, ale neměl jsem duál, tak nemůžu porovnávat.
Fujda.
Fuj, to je divna motorka.
Kojot: U toho skloňování jde o to, že použitá adjektiva by měla být ve shodném pádě a čísle v celé větě, tedy ať už se rozhodneš pro spisovné "ta kola" nebo hovorové "ty kola", neměl bys to v rámci jediné věty střídat. Ta osmička mi pochopitelně došla dřív, byl to vtip, ale napsals to hodně zkratkovitě..
Ty BT-57 se asi hoděj, neříkám že ne, jen na té fotce s detailem koncovky výfuku je vidět jejich (pochopitelně zcela normální) zašpinění prachem a takové to zabarvení nesjetého okraje a prostě to na mě působí nelepivě, nedůvěřivě, to je vše. Je to jen subjektivní dojem, kterým nechci říct nic jiného.
Miloučká hondí kočička, u které by se přesto nemělo zapomínat, že to je litr.
Mně se líbí, což není důležité. Důležité je, že se asi bude dobře prodávat.
Test je napsanej v poho.
Krásná motorka moc se povedla !!
Pro kritiky, mít ještě místo v garáži a chechtáky na účtu,nebylo by mě proti mysli si ji ochočit
Navrch huj, dole fuj. Snaží se tvářit bujaře, ale železnej (těžkej) podvozek a design techniky je otřesnej
Ta palubovka vypada skoro jako ze skutru Jinak designove se mi libi
Pro Sadam: Tam jen vypadlo slovo zkrátka :) Jinak když jsi to čteš v sekci design tak to bude o tom jak to vypadá a ne jakou to má funkci. A na dvou kolech bych rád viděl někdy řetěz do osmičky
Nerozumím co na Batlaxech 57 (jaká špína) v tobě vyvolává nedůvěru?? Na tuhle motorku se hodí přesně tyhle gumy.
Honda teď prasí jednu motorku za druhou...
K fotce zadního kola s kyvkou: ultra fialový hnus!! Kdyby tam bylo vyplétané kolo, mám pocit, že koukám na ojetou ČZ z 80-tých let. A to ještě urážím ČZ!!! To vymyslel nějaký kokot. Hnus je úplně všechno: od krytu řetězu po rozetu i to železo (asi z traktoru) co má být kyvka. Mám rád pěkné věci, tohle Hondě prostě nevyšlo. U mně už jen za to .