yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
czbird (0) napsal 10.11.2013 v 01:50

Stacilo mi malo - pohled na ten uzasny ksichtik a cca 15 km test ride. Za tri dny byla doma a dodnes nelituju, je to uzasna masinka

TomCBF1000 (1) napsal 13.07.2011 v 21:50+1

Krásná motorka, na první pohled jsem si ji zamiloval a když jsem se na ní poprvé projel, tak jsem věděl, že ji musím mít. Ta ovladatelnost oproti banditovi 1250 nebo yamaze FZ1 Fazer GT ( oba jsem skusil) je proste EXCELENTNI !!! Ta motorka je pro me malej zazrak od Hondy

podle-ženy-puberťák (10) napsal 03.07.2011 v 15:37

Tak jsem ji koupil taky Už jsem vyzkoušel ledacos, ale tohle je fakt hodná motorka, ale i dravá šelma, když ji trochu přidržíte plyn... )

pancir (0) napsal 02.09.2010 v 16:43

Tak sem si jí koupil… Je opravdu super. Jen mě mrzí, že sem se nechal zlákat prodejcem do vystavenýho vzorku bez ABS. Teď mě štve, že sem si nestál za svým a neobjednal s ABS… Doufám teda, že ho nebudu potřebovat

AIR (0) napsal 06.07.2010 v 13:04

suhlas

mam ju 4 dni a na tachometri 1000km ... univerzalna motorka na vsedne aj sviatocne dni ... aj do koca, aj do voza

Jízda (1) napsal 04.07.2010 v 12:19+1

mohu říct že mají naprostou pravdu

Bob650 (0) napsal 27.06.2010 v 13:13


za mě ano, po přečtení testu mám dojem, že budu-li třeba časem třeba někam přesedat, tak na tuhle CBF1000, mě se přesně trefuje do noty.

aniani (7) napsal 26.06.2010 v 22:58

Mmmm. Tak nevím, proč by nemohl být i takovýhle "cesťáček" víc sexy. Ale na každodenní štreku asi dobrý.

Jon5 (6) napsal 26.06.2010 v 21:21+1

nádhera, luxus, paráda,...

Saddam (17) napsal 25.06.2010 v 22:09

Kojot: Já to rozhodně nemyslím špatně ani se nevysmívám, já jen upozorňuju. Jen si myslím, že stylistické nebo pravopisné (v jiných článcích) chyby zbytečně shazují úroveň jinak dobrého serveru. Když jsem článek přečetl a chybu našel, přišlo mi dobré na ni upozornit. Je také třeba rozlišovat hovorové vyjádření a stylistické chyby.

Články, pokud se to tu s žurnalistikou myslí vážně, by koneckonců zasloužily odbornou korekturu, protože redaktoři mají být pochopitelně machři na motorky, ne na češtinu..

Chápu, že to člověka naštve, když mu někdo pohaní dílo, měl jsem to vyjádřit konstruktivněji.. Slyšel jsem několik zvěstí, že na západě je věcná kritika ceněna, bylo by fajn si na to zvyknout i tady, i když osobně to taky někdy nezvládám, k tomu se přiznám bez mučení, ale ve škole už si na to celkem zvykli :)

S těma gumama to byla jen poznámka a s tím, co teď píšeš, pochopitelně souhlasím. Jinak je fajn, žes CBF1000 prověřil i na okruhu, i když je to téměř zbytečný. Když už si někdo kupuje litra, měl by tomu rozumět natolik, aby věděl, že s tímhle to na okruhy nebude.. Ale zas je fajn vědět, že mašina má rezervy...

MatyxCZ (7) napsal 25.06.2010 v 09:58

Nebýt té vysoké ceny, tak přesně na tohle šetřím, takovou palbu ale do roka do kupy nedám. Bohužel pokud se budu rozhodovat mezi novou šestkou a starším litříkem, jakožto vstupem do světa větších motorek, tak to nebude jednoduché, kdybych měl dostatek financí tak neváhám a rovnou kupuju. Nebo snad existuje "hodnější" litr, na kterém by se člověk zvyklý na 60k/42Nm nepřizabil ?

alex1.1 (0) napsal 25.06.2010 v 09:45

Vážení pYtvalové!!
Mám jen jednu otázku...Jsme na webu pro motorkáře nebo na kurzu spisovné češtiny??

kojot (22) napsal 24.06.2010 v 17:18

Sadam: Takže nemám střídat styly vrámci jedné věty. Jseš pro, aby se psalo jen a jen spisovně na motorkářském serveru? Nebo sem tam můžu nějakou hláškou změnit strohost a trochu to odlehčit? Jinak statické fotky se dělaly ihned po přejezdu z vyzvednutí, po 200 km jízdě to tak nevypadalo :) Pneu jde bez problému až ke kraji sjet, ale žmolky byly až na okruhu.. Ovšem tady CBF1000 nemá cenu trápit, povozit se ano, ale držet krok s "okruhovkami" se mi vysloveně nedařilo. To jsem taky v textu uvedl.

Interceptor (108) napsal 24.06.2010 v 14:59

r.bure- kyvka má být funkční především za jízdy a ne po střetu s kamionem

Váňa (33) napsal 24.06.2010 v 10:48

Mike70: Naopak, čím méně je emocí tím je větší předpoklad objektivity...

Mike70 (70) napsal 24.06.2010 v 00:37

Stylisticky fakt šíleně napsaný a obsahem skutečně nic moc. Prostě mi tam schází emoce... Sorry, ale tento článek patří dle mne mezi nejhoprší, co jsem doposud četl.

Najt_Rajdr (0) napsal 23.06.2010 v 21:16

Tak abych dal i jiný názor. Mě se motorka velmi líbí, vypadá skvěle, jen jsem zklamán velmi přísným omezovačem. Přece jen, traktor to není, tak proč ho omezovat v rozletu jako dvojválce, které pak už padají?

Mě by se jako postup z fz6 hodně líbila, nebýt té vysoké hmotnosti... za stavitelné plexi bych dal i vrtat koleno

veselak73 (1) napsal 23.06.2010 v 20:14

Nějak se mi ten její design pozdává ještě míň než u její předchůdkyně. Přístroje klasické ustoupily A tech. parametry ve srovnání taky zrovna neoslní... Jinak ovšem Honda CBF 1 je hodná... Na moto pocit a 2 letá zkušenost s 1. modelem O.K. první a druhý pohled

Soudce-v-kápi (0) napsal 23.06.2010 v 19:58

Měl jsem CBF 1000 z roku 2006 a musím říct, že ani na fotkách, ani naživo se mi tahle nová nelíbí, hlavně teda výfuk a pak taky kapotáž s úzkými světly. Jinak mohu potvrdit závěru testu - ta motorka je prostě ve své kategorii dokonalá, až to člověka trochu otráví. Co bych vytknul byly trošku slabší brzdy, ale neměl jsem duál, tak nemůžu porovnávat.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.06.2010 v 19:48

Fujda.

acALIEN (-4) napsal 23.06.2010 v 17:34

Fuj, to je divna motorka.

Saddam (17) napsal 23.06.2010 v 17:31

Kojot: U toho skloňování jde o to, že použitá adjektiva by měla být ve shodném pádě a čísle v celé větě, tedy ať už se rozhodneš pro spisovné "ta kola" nebo hovorové "ty kola", neměl bys to v rámci jediné věty střídat. Ta osmička mi pochopitelně došla dřív, byl to vtip, ale napsals to hodně zkratkovitě..

Ty BT-57 se asi hoděj, neříkám že ne, jen na té fotce s detailem koncovky výfuku je vidět jejich (pochopitelně zcela normální) zašpinění prachem a takové to zabarvení nesjetého okraje a prostě to na mě působí nelepivě, nedůvěřivě, to je vše. Je to jen subjektivní dojem, kterým nechci říct nic jiného.

650ccm (88) napsal 23.06.2010 v 16:12

Miloučká hondí kočička, u které by se přesto nemělo zapomínat, že to je litr.
Mně se líbí, což není důležité. Důležité je, že se asi bude dobře prodávat.
Test je napsanej v poho.

Corpse (0) napsal 23.06.2010 v 15:32

Krásná motorka moc se povedla !!

faust1 (11) napsal 23.06.2010 v 14:48

Pro kritiky, mít ještě místo v garáži a chechtáky na účtu,nebylo by mě proti mysli si ji ochočit

seikos (975) napsal 23.06.2010 v 13:26

Navrch huj, dole fuj. Snaží se tvářit bujaře, ale železnej (těžkej) podvozek a design techniky je otřesnej

anims (0) napsal 23.06.2010 v 13:09

Ta palubovka vypada skoro jako ze skutru Jinak designove se mi libi

kojot (22) napsal 23.06.2010 v 13:08

Pro Sadam: Tam jen vypadlo slovo zkrátka :) Jinak když jsi to čteš v sekci design tak to bude o tom jak to vypadá a ne jakou to má funkci. A na dvou kolech bych rád viděl někdy řetěz do osmičky
Nerozumím co na Batlaxech 57 (jaká špína) v tobě vyvolává nedůvěru?? Na tuhle motorku se hodí přesně tyhle gumy.

carlos38 (7) napsal 23.06.2010 v 13:02

Honda teď prasí jednu motorku za druhou...

outesant (3) napsal 23.06.2010 v 12:07

K fotce zadního kola s kyvkou: ultra fialový hnus!! Kdyby tam bylo vyplétané kolo, mám pocit, že koukám na ojetou ČZ z 80-tých let. A to ještě urážím ČZ!!! To vymyslel nějaký kokot. Hnus je úplně všechno: od krytu řetězu po rozetu i to železo (asi z traktoru) co má být kyvka. Mám rád pěkné věci, tohle Hondě prostě nevyšlo. U mně už jen za to .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist