yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Skrunch (1403) napsal 11.01.2021 v 19:11

Pěkný článek . Člověk, až se sveze, motorku si osahá a pochopí, může pokynout hlavou. Ale řekl bych, že právě Honda nikdy neztratila tu "univerzální použitelnost" i u supersportu

gamerick666 (7) napsal 22.10.2020 v 04:10+1

Mam CBR 1000 RR 2017 a zatim velika spokojenost na silnici 20t km i na okruhu.
Uz spradam plany na tohohle noveho Farika [ manzelka zatim neni moc nadsena].

SuperSic58 (1307) napsal 21.10.2020 v 21:51

krásnej stroj, super počtení i video. Na nízký otáčky se tady nehraje, tohle je okruhový nářadí a tam se točí vršek.

Pedl (178) napsal 21.10.2020 v 12:54

Supersport jak má být

CBRlitrRR (19) napsal 21.10.2020 v 12:48+1

To se do té ceny,už nevešly pancéřové hadice na brzdy?

Tunakovec (0) napsal 20.10.2020 v 13:05

Super , konečně použitelná Honda na okruhu
Btw hele to si měl s tímhle měl jet hluboko pod 50 . Ale chápu nová motorka , pneu , neznalost stroje apd .

t_freedom (153) napsal 20.10.2020 v 09:12

Mě vždy fascunují ty povzdechy nad cenou... před 20 rokama stála většina kapot kolem 4kil. Japonci možná lehce pod a Italové lehce nad. Ale tohle je nejnejnejvíc technika Hondy a od přelomu tisíciletí uběhl nějaký čas. Jogurt už není za osm a čepovaná Plzeň za 25 CZK. Tohle se Hondě, min ohledně hodnocení novýho bajku, povedlo. Otáčky letí nahoru, objem materiálu dolů spolu s váhou ... no čas ukáže

SLEEPER (1002) napsal 20.10.2020 v 08:33

Hosi, proc nekteri kritizujete zatah od spodu pro pouziti na beznych silnicich? :)

Vzdyt tahle motorka je stavena pro jeden ucel (ostatne jako vsechny 1000rr). Mit co nejlepsi handling, byt user friendly a tim padem byt tou nejrychlejsi zbrani, nejen pro hobiky, na okruhu.

Faros byl z japonske ctyrky vzdy, v rukou hobika (Brno 2:10), vzdy na trati nejrychlejsi. Zx10 ani gsxr (obe v serii) na nej nemela.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.10.2020 v 02:43

pekne napsany clanek, neni to uplne muj salek kawy, ale je treba do toho slapat, dokud to eusocialismus dovoli

týpek (119) napsal 20.10.2020 v 00:28

Skvěle popsané,tak nějak jsem si zajel zkušební jízdu s autorem článku,kamera chválí.....)))))))))))))

nahllowSKY (315) napsal 19.10.2020 v 22:45

Šeset táců je pro mně tak trochu cu-fíl na japonskou motorku.Ale když si vzpomenu na starého Blejda s kulatýma lampama z novoborského skla,spodkem jako traktor a stodva advaceti kobylami.Ten stál taky přes půl mega v době kdy stál Favorit na hlínách a fplné palbě kolem stopadesáti tisíc.

Bladerunner (650) napsal 19.10.2020 v 21:05+1

Pochvala redakci, článek moc pěkně napsaný, hezky jsem se zasnil předpokládám, že ten zkušební tankodrom jste zvolili kvůli tomu podvozku.

Akrapa to má jen rouru nebo celej komín?

K tomu ABS psal na jaře táborák, že se to dá donastavit v menu manuálně skrze zadní tlumič či co, nevím přesně, zavolejte raději jemu

Uzávěr nádrže na zámek bych asi vyměnil za bez klíčový, za ty prachy to bube stát stejně v obýváku tak kdo by tam co vzal nebo dal??

Podle toho videa to letí neskutečně a asi nikdo nečeká že to pojede dole, má to i krátký zdvih navíc všichni vždy u kapot ladili hlavně špici která je tady koukám šílená už z fabriky!!
Na normální silnici kdy si chceš užít zatáčky na dvojku je teda trochu divný protože se ani na špici nedostaneš. Otázka jak se s tím bude dát jet, když to zpřevoduješ sekundárně aby ses dostal i k využití potenciálu toho motoru aspoň na trojku???

Jinak quickshifter nahoru/dolů origo honda je pecka, zkoušel jsem na CB1000R 2018 a posune to zážitek z motorky o dalších 50%.

Bike neskutečný a cena taky ačkoliv vlastně i odpovídá této kategorii TOP motorek které umí skoro všechno. Jasně, někomu to vonět nebude ale tak je to se vším (motorky, auta, holky...)

RenekD (48) napsal 19.10.2020 v 20:31+1

644.000,- tak to jo teda ...

Jofré (211) napsal 19.10.2020 v 20:04-1

Bezklíčové startování mám na čínském Zontesu taky, ale včetně otevírání nádrže s sedla. Tohle u motorky za více než půl mega, jako sorry.

Honzus75 (124) napsal 19.10.2020 v 18:43-1+1

Úžasnej stroj, vše zaměřeno na výkon, na Japonce i celkem pohledné, ale pro mně to vůbec není, protože okruhové ježdění mi nic nedává (jistě krom nezbytných kurzů pro nacvičení stopy a techniky, ale jinak jezdit celej den dokola to ne). Připadá mi to, jako bych si mezi auty na ježdění po silnicích koupil nějakej závodní stroj, v tomto případě bych se nebál to přirovnat k nějaké F3 nebo F2. Takže jsem rád, že to existuje, ale pokud má někdo potřebu využívat potenciál toho, jeďte si na ten okruh. Páč tuhle mě nějakej imbecil na podobném stroji málem sejmul v zatáčce na silnici, protože ho to vyneslo až do protisměru a bejt v tý zatáčce bezmozci dva, tak jsme oba na šrot. Takže závěrem díky Hondě za Fireblade, ale můj šálek jakéhokoliv nápoje to není a nikdy nebude. P.S. ty odrazky na tom třmenu, to se ale dost nepovedlo ?

shArk. (14) napsal 19.10.2020 v 18:11+2

chci....

maxx101 (23) napsal 19.10.2020 v 17:51+4

Už máme spolu za sebou skoro 7000km i s pár okruhama a jsem absolutně spokojen

FiZzeR (362) napsal 19.10.2020 v 12:24

Tuhle hondu by si koupil i FiZzeR

... to čarování s procentama je místy až legrační. Taky úplně nechápu ty vahadla, jak maj oproti hrnku snížit setrvačný hmoty o 75%. A tipuju, že to bude v dlouhodobém horizontu kritický místo tohohle motoru, zvlášť jestli to má fakt točit 14k.

Karlos31 (95) napsal 19.10.2020 v 11:12-1+2

Narvaný drátama, dole to nejede, drahý. Zlatá moje stará vrána, tam ještě jsou nějaký emoce. Ale hezký to je, to jo.

Zedsdead (293) napsal 19.10.2020 v 10:29

Nás v autoškole učili, že na jedničku se nejezdí, jenom rozjíždí. A tady to Honza pere v zatáčce na jedničku v náklonu až do 160-ti!

Míra (210) napsal 19.10.2020 v 10:20+1

Nádherná.

Perfektní detailní test.

Jsem zvědavý, jestli v roce 2022 budou ještě nějaké zásadnější změny jako u Kawasaki kompresor.
Fireblade bude mít výročí 30 let.

Kubik19 (776) napsal 19.10.2020 v 09:48+3

jel sem na SPčku na cestě a musím říct, že ta motorka jako funguje fakt hezky. zatáčí super, brzdí skvěle, shifter i blipper parádní a jak to ve vrchu jede je boží.

Ale, taky musím říct, že motorově je mi příjemnější moje suzuki nebo bmw. Na okruh je to super, ale na normální využítí pro běžného smrtelníka chce aby motorka měla spodek prostě. A to fároš nemá.




TOPlist