husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alexK (0) napsal 03.07.2019 v 17:31

Přimlouval bych se snad jen za opatrnější práci s hloubkou ostrosti u fotek. Ne všude a za každou cenu je dobrá právě ta nejmenší ...

papiboy (1260) napsal 03.07.2019 v 09:05+2

V praveku sme obehali na Jawe 250-350 polku "sveta" v ohrade, kde sme žili.
Cítili sme sa, jak KING(KONG ) a stíhali sme všetko. Pravda, len v rámci krajín, ktoré sa tiež poučili z krízového vývoja.

Táto Hondička zodpovedá legislatíve a "krízovému vývoju", ktorá dnes vládne a je veľmi dôležité, že bohate stačí na porušovanie všetkých predpisov.

Jazdíme dosť štyria-piati v skupine a máme určité kritériá, aké mašinky občas pribereme (alebo nie).
S motocyklami nad 500 ccm sa stíha všetko a poznám pár pubertiakov, ktorí by s touto Hondičkou hravo natreli pár sebavedomým dedkom na veľkých mašinách.

A podraďovanie? Však o tom to je, zábava nie je len zaradiť ráno šestku a nechať ju tam celý deň.
Aspoň teda ja, ak som bol nútený znížiť rýchlosť za nejakou Aviou na 85 km/h, tak aj na CBF 1000 som podradil až na trojku a tak som predbiehal. A verte, že podradiť som nemusel , ale som chcel.

deluxa (347) napsal 03.07.2019 v 08:00

pk14...na SK u jedneho nemenovaneho predajcu/dealera Hondy...co vikend to 4 kusy 500viek...nestihaju to objednavat. Takze s predajom je to asi nejako takto...

TomProv (24) napsal 03.07.2019 v 07:58

Ahoj, na začátku testu jsi zmínil, že jsi majitelem Sůzi 650. Mohl bys ji prosím srovnat s testovaným strojem? Díky

Honzis (44) napsal 03.07.2019 v 07:48

kawassak: Podle Tvé reakce bych řekl, že jsi nepochopil/dobře si nepřečetl můj příspěvek. Nevidím mezi mou odpovědí a Tvou otázkou přímou souvislost. Hondu CB500X jsme chtěli na dlouhodobý test z důvodů, které jsme uvedli už v březnu v prvním článku tady
https://motorkari.cz/a/lpv
Kromě ní máme ještě BMW F 850 GS a Moto Guzzi V85 TT, právě kvůli té rozmanitosti - lidovka, terén a cesťák. A k tomu ho*nu - odpověď uživatele Guzalkara je i mou odpovědí (díky).
Ad sedlo: Asi fakt záleží na zadeli Já vážím (a málem i měřím) půlku toho, co Franta, a tak od 100 km dál už taky musím poposedávat do všech světových stran

Mig_35 (345) napsal 03.07.2019 v 07:38

Kawassak: kdo z konkurence v téhle kubatuře dělá zábavnější kulervoucí motorku?

pk14 (175) napsal 03.07.2019 v 07:04+1

MartinXL : a ty máš tedy nějaké konkrétní statistiky o reálných prodejích téhle prdlafky v Česku?? A srovnání s tím zlomkem prodaných všech ostatních??

JoskaH (444) napsal 02.07.2019 v 22:18

Některý lidi jsou neuvěřitelný naivkove, co si dohlédnou tak na špičku nosu. Protože půjčena motorka na rok, tak mega terno a nutno chválit a nutno psát oslavy ... Jo, kdyby k tomu prihodili 30000 měsíčně ale to asi nehrozí, že ne, vzhledem ke kupní síle našeho minitrhu.
K motorce: co je zvláštní, že jinde si jiní pochvalují skvěle pohodlné sedlo. Tak co si vybrat...Ale to už se stává, zvlášť u něčeho tak subjektivního jako pohodlí sedla.

Guzalkara (164) napsal 02.07.2019 v 21:34+1

Pretože ľudia sú rôzni a čo je pre jedného hondí ho...,pre druhého tá najlepšia na svete. A redakcia tu chce byť pre všetkých...

MartinXL650V (172) napsal 02.07.2019 v 21:01+1

To kawassak: ... protože tahle hodná Honda vhodná i pro A2 ve finále zajímá mnohem víc lidí reálně uvažujích o koupi než všechny ostatní kontroverznější kousky dohromady. Kapišto ?

kawassak (127) napsal 02.07.2019 v 19:24+2

Když je to Honzis tedy tak, tak proč, když už nejste z některých předem paf, tak slušně nepoděkujeme a vezmeme do roční parády jiný, zajímavější a kontraverznější kousek než třeba zrovna tohle hondí hodné ho...o...? ?

Honzis (44) napsal 02.07.2019 v 18:06+8

radeki: NC je větší, dospělejší, co se rozměrů týče, i tím krouťákovým nízkootáčkovým motorem působí dospěleji. CB je dorostenec a díky točivějšímu motoru takový zábavnější.
kawassak: Mít půjčenou motorku na celou sezonu je pro nás určitě zajímavá zkušenost, ale taky závazek a především práce. Chápu, že pro člověka "zvenku" to vypadá jako obrovské terno, někdo nám dá motorku a my jen jezdíme do aleluja, takže je nutné na oplátku chválit a všichni jsou spokojení. Jenže to tak není. Nových motorek máme každou sezonu víc než dost a nikdo už z toho nejsme hin, že se můžeme svézt vlastně zadarmo, jen za benzín. Jasně, je to fajn, ale opakuji, především práce a to samotné svezení je jenom minoritní součástí celého procesu. Taková malá odměna za to, co tomu předchází a co následuje. Dlouhodobé testy, do kterých jsme se letos pustili, jsou "prací navíc" - klidně bychom mohli i nadále testovat motorky v běžném režimu, ale chtěli jsme pro vás čtenáře přijít zase s něčím trochu jiným. Fakt nefungujeme v režimu "hurá, někdo nám půjčil motorku, tak to ho musíme chválit, aby nám příště půjčil další."

LuckyLoser (89) napsal 02.07.2019 v 17:57+1

Ten přední ochranný rám se jim teda moc nepovedl. Nevím proč, evokuje to u mně nějaký ten scooter s předním nosičem. Snad v černém matu by se to trochu schovalo, ale takhle to fakt tu motku designově sráží.

Slow (48) napsal 02.07.2019 v 17:33

Motorka je to jistě kvalitní, přívětivá, úsporná atd.,ale mě se musí motorka prostě líbit a to v tomhle podání Hondy a vlastně celé řady cestovních "X"důr není ani jedna, výjma Afriky...
Když už mají univerzální motor 2vál, a cpou ho všude, tak proč to proboha nevypadá trošku k světu? (pokračovatel Transalpu "jen" s řadovým dvouhrnkem atd..).
Podobné to bylo kdysi s 2V 52° (VT, NTV, XLV), ale tam ty motory/motorky vypadaly, teď mají designové centrum a výsledek je k .
Originální za každou cenu
S nadsázkou "Máte doma ošklivou manželku se,kterou nemůžete mezi lidi, ale hlavně že dobře vaří??"

kawassak (127) napsal 02.07.2019 v 16:27+1

Taková prostě Honda, a zrovna tahle, taková trochu dost nuda. Ale napiš to, když jí máš na rok za benzín...

deluxa (347) napsal 02.07.2019 v 13:59

2.8 - 2.7 ale to sa nesmie tocit viac ako 5tis...neviem aky presne problem je s pristrojovkou ale tato je EXCELENTNA. Viditelnost a citatelnost za kazdych podmienok na priamom slnku bez akehokolvek problemu. Vsetko je tam kde ma byt. Ja to vidim presne opacne, jedna z najlepsich pristrojoviek ake som na Hondach v zivote videl. Mne skor vadi ten "hrackarsky podvozok", vaha a kolesa musia byt spicove. Taka masinka by mala vazit cca 150-160kg, kludne aj s mensou nadrzou. Kto potrebuje dojazd 500km? Ale kedze je vsetko lacna ocel nie zliatiny tak sa ani nemozno cudovat. Priechodnost to ma celkom fajn, limit je vlastne len cestne obutie...

Waskezova (4) napsal 02.07.2019 v 12:21+1

Zrovna dnes jsem ji dovezl na první 1000km servis. Na trase Praha-Beroun, co jezdím každej den, po okrskách mimo dálnici už takto syrový xko jezdím kolem 2,7 l/100 a při pohodový, ale nikoli pomalý jízdě dosáhnu klidně i na 2,5l/100! Ta spotřeba je naprosto úžasná, je ještě spořivější, než moje předchozí CB500F 2018.

čimsa (1) napsal 02.07.2019 v 11:49

pěkně shrnuté ..já tedy na origo sedlo nemůžu říct ani ň.. po celodenní cestě z Chorvatska jsem si připadala, jako když se vracím z odpolední projížďky

radeki (51) napsal 02.07.2019 v 11:47+1

Zajímalo by mne porovnání (čistě pocitově, nehledě na parametry) o proti větší NC 700/750 X ?

Pitrz (12) napsal 02.07.2019 v 11:21

Když koukám na fotky tak si nedovedu představit, že si za tebe někdo sedne




TOPlist