yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
romaskov (0) napsal 14.05.2010 v 11:44

to není malá motorka, kolik ten chlap, co je na ní vyfocenej měří? 230 cm?

trx2009 (0) napsal 28.05.2009 v 00:07

Tak přemýšlím proč HD vzbuzuje tolik emočních reakcí? V čem to je. Pokud potkám někoho na stroji o kterém si myslím že je k ničemu nemám potřebu mu to říkat a volat to do světa. Ať si každý koupí co chce a na co má? Není to náhodou závist? Protože to asi je podle některých z vás třeba blbej stroj ale je skutečně na český poměry pekelně drahej. Neumíte se tedy vyrovnat s tou cenou? Že někdo má sračku ale třikrát dražší než vy? Já nevím v čom to je. Já mám HD night rod special vyladěnej na 165 koní. Budete se divit ale legendy o tom že to nebrzdí a nejede jsem brzy přestal brát vážně. Občas se vedle mě postaví někdo se supersportem a začne mi říkat že je to motorka na hovno, že jemu to jede 300km/hod. Porovnává jabka s hruškama. A takhle diskuze mi přijde polopodobná a stupidní. Jak odruhou motorku mám ducati 996. M

acALIEN (-4) napsal 06.04.2009 v 16:52

Grife souhlas..

SuperSic58 (1306) napsal 02.04.2009 v 13:07

memphis.unv: řeknu to takle, když si představim, že bych měl vysolit takovej ranec za tenhle kostitřas, tk bych buď nevěděl, co s prachama nebo bych musel bejt zaslepenej fanda americkejch prahor. Koupil bych si třeba Suzuki SV 1000N, ta narozdíl od těhle low riderů jede, brzdí a zatáčí, charakteru má, že bys měl imrvere škrtátko na trenkách a za skoro třetinovej peníz. A kdybys ho ještě osadil Yoshimurama, tk bys měl zvuk, před kterym by poklek i zapřísáhlej harlejář

Anti (390) napsal 01.04.2009 v 21:36

Pro mě má charisma i spousta jiných strojů,je to o tom jak to člověk vnímá.Pro mě osobně,když klasiku,tak třeba ten Triumph.
Ber to tak,že skoro všechny Americké motorky používají stejnou koncepci.Podívej se na S&S nebo Victory.Abys neměl pocit že udávám jen firmy kopírující HD tak uvedu třeba zesnulý Indian.HD mělo to štěstí že v době krize je podržela zakázka pro armádu.V době,kdy tyto firmy vznikly,se skoro nic jiného nedělalo,max. ploché dvouvály(BMW).Zaplať pámbu za Italy a Japonce,díky nimž mohly vzniknout i jiné kategorie a konstrukce motocyklů...

memphis.unv (17) napsal 01.04.2009 v 17:07

joa abych nezapomněl, nejde o to aby motor řval, to můžu kterékoliv mašině sundat tlumiče, jde o ten nádhernej zvuk co kouzlí jedině HD, ještě lepší screaming eagle

memphis.unv (17) napsal 01.04.2009 v 17:05

Anti: málokdy jde o to byt nejlepší v čemkoliv, ale úspěch má ten, u koho se protne nějakej ten záhadnej šestnáctiúhelník o kterým vlastně nikdo neví jak vypadá
HD má jednu věc a zastánci japonců se tomu vysmívají protože tohle se vyladit tabulkovejma hodnotama nedá, charisma, který ale neumí definovat nikdo a nikde. už když se na něho podíváš, design a jeho styl je nezaměnitelnej. zvuk atd to samý. a doporučuju ti aby sis přečetl ten test fat bob vs. midnight star z myslimže posledního motoráju

Anti (390) napsal 01.04.2009 v 16:44

A já psal,že to umí spousta mašin a některé i lépe...
Prostě mi chybí něco,co by dělalo HD vyjímečným.V tvém případě je to spíš o tom,že jsi si vybral favorita,a nedáš na něj dopustit.Můžeš básnit o motoru,ale pokud nemůžeš porovnávat,nemá to žádnou hodnotu.Pokud se najde někdo,kdo osedlal alespoň několik jiných mašin a poté vyzdvihl právě HD,budu to brát za bernou minci.
Mimochodem,to by se ti líbila jízda na mojí motorce,sebral jsem jí vyvažováky Ale jen na půl,nesnáším řvoucí výfuky,mám rád své uši,sousedy a rodinu...

memphis.unv (17) napsal 01.04.2009 v 13:22

Anti: neni to 30 ale 20Nm. neříkám že mají patent na krouťák, jenom je velkej točivej moment jejich typická vlastnost, respektive jeho průběh.
tim charakterem motoru myslím souhrn všech vlastností, který se dají cítit. který vyvolávají nějaký dojmy, případně emoce.
a ještě dodávám že nejsu milovník tabulkovejch hodnot.
a ještě dodávám že naopak já bych nesnesl mašinu která by nevibrovala a neměla pořádnej zvuk

Grifindoor: a co je podle tebe ta 100x lepší motorka? )

fort (0) napsal 01.04.2009 v 12:17

Kdybych o takovéto motorce uvažoval, tak bych si pořídil spíš Softail Custom, ten vypadá lépe (prostě klasika) a i spolujezdkyně se na něm sveze velmi pohodlně. Nicméně z řady softailů se mi nejvíc líbí Cross Bones.
Myslím, že mnohem zajímavější a přínosnější by v rámci H-D byl test nějaké opravdové novinky. Tou je V-Rod Muscle, jeho test by mě opravdu moc zajímal. Nabízí se i něco z řady Touring, která má pro letošek nový rám, širší kola a další vychytávky (ale tady už motorkari.cz nebudou první, protože tyto motorky testoval v Americe Ondřej Hrůza z ČMN).

SuperSic58 (1306) napsal 01.04.2009 v 11:29

Tk za ty prachy bych si pořídil 100krát lepší motorku a ještě by zbylo na ojetou imprezu. Tohle si muže koupit pouze totální kokot

Anti (390) napsal 31.03.2009 v 21:26

No,MT ten krouťák má při přibližně stejných otáčkách,a je to cca 30Nm rozdíl,což není zanedbatelné.Ten Thnderbird Má sice "jen" asi 134 nebo kolik tam bylo ale zase při zhruba 2750ot.,což je podstatně dřív než toto HD.Píšu to jen proto,že Hd nemá patent na krouťák(přesto že si na něm tolik zakládá),a že někteří to umějí lépe.
Co podle tebe znamená "charakter motoru"?Je ti jasné,že na tomto výrazu se významnou měrou podílejí právě průběhy výkonu a krouťáku?Proto třeba já nechci mašinu s více jak dvěma válci.Charakter motoru u HD určuje jeho konfigurace,podobnou se ale pyšní drtivá většina motorek dané třídy...

memphis.unv (17) napsal 31.03.2009 v 16:52

Anti: nehádám se jestli má někdo o 10 nebo 20 Nm víc nebo míň, bavím se o charakteru motoru, pokud sis toho nevšiml.
jinak jedno číslo neni to nejpodstatnější

Anti (390) napsal 31.03.2009 v 16:27

Memphisi,obrovskej krouťák to HD tedy nemá.Koukni na parametry třeba Nového Triumphu.Ze stejného obsahu podstatně větší krouťák při nižších otáčkách.
Když si vezmeš tabulky tak zjistíš,že konkurence tuto hodnotu krouťáku dostane z dvanáctky.Tak do toho čumím,tak obrovskej kouťák má třeba MT-O1,tam je 150Nm při stejném obsahu...

JohnnyS08 (218) napsal 31.03.2009 v 14:19

A od koho je teda ta písnička???
Pamatuju si jí z vesnickejch diskoték když mi bylo 16 :)

memphis.unv (17) napsal 31.03.2009 v 13:47

acALIEN: ty nový nevypadají nic moc, nejhezčí auta se dělaly v letech 68-72, čehož důkazem je například z fordů big boss
jé hárlej, tuhle skupinu mám nejradši ale nezdá se mně že tahle písnička by byla od nich.

"Máma ruce lomí, kam si hochu rozum dal
koupit tohle monstrum asi ďas ti našeptal
nevšímám si mámy a řadím rychlost dvě
tam kde slípky řvali teď už nikdo nepípne"

Paťa: je to něco jako stavba použitelná v běžným provozu

Paťa (64) napsal 31.03.2009 v 07:41

Jakože je H-D moje krevní skupina, tak tohle je fakt krok vedle, vypadá to jak motorka odšroubovaná z kolotoče pro děti, jako čínská kopie hárleje.

acALIEN (-4) napsal 31.03.2009 v 00:20

Pojdme si skupinove neco zazpivat.Treba ,,Ja mam motorku" od skupiny ,,Harley" ... takze raaz dva tri ctyri

,,ja ja ja mam motorku, ja maam super masinu
honim ji po dvorku, brazdim dedinu"
Ted nekdo jinej

Vlado-1500 (0) napsal 30.03.2009 v 21:45

pod tým chlapíkom vypadá to H-D skôr ako Manet

acALIEN (-4) napsal 30.03.2009 v 21:38

Hehe, tusim, ze nove Camaro pristane v garazi hodne brzo.Chtel jsem Mustanga, ale stavajici verze ma zalostnej interier, takze jsem odesel skoro s brekem ze showroomu, na Bumblebee, aneb Camaro hrdinu z Transformers se uz tesim dlouho a evidentne prisel drive, nez pouzitelna, nova generace Mustose :).

memphis.unv (17) napsal 30.03.2009 v 21:08

acALIEN: počkej až nedobrovolně políbíš Cudě masku chladiča

acALIEN (-4) napsal 30.03.2009 v 20:23

memphis.unv s tim se da bez problemu souhlasit .Ale Zetor je taky muscle car, akorat ma na houno prevodovku (moc do pomala ) .

memphis.unv (17) napsal 30.03.2009 v 17:33

acALIEN: tady nejde v rámci toho "muscle" o nějaký proporce nebo tak něco. když se podíváš mezi nový "svalnatý auta" tak kdybych měl něco připodobnit k novýmu camaru atd tak to bude tvůj intruder. tady jde o ten muscle car když se podíváš na techniku. protože jeho V8 je to samý jako když se podíváš na motor HD- nízký otáčky, obrovskej krouťák, podladěnej, chod motoru. a celej zbytek taky. takový pořádný poctivý železo to je asi to nejdůležitější.
mám rád vibrace, mám rád karbec. ten je bohužel pasé.
noa zvuk musí stát za to
myslim že ten Fat Bob by se s Plymouthem Cuda ´72 netloukl

acALIEN (-4) napsal 30.03.2009 v 16:46

memphis.unv vice mene souhlas s celym tvym poslednim prispevkem, az na to, ze HD neni muscle bike :).

memphis.unv (17) napsal 30.03.2009 v 08:00

Anti: jo, přesně tak, každej má jinou představu
já třeba nemám rád elektroniku, mám rád tradiční metody, su konzervativní takže asi každej pochopí že HD se mně líbí tak jak je ty to bereš jako něco navíc, já to beru jako minimalizaci škod
počkat, konzervativní? spiš su ujetej ve stylu muscle cars, to je dokonalost, a to mluví za všechno

acALIEN: zalíbil se mně Fat Bob, což je teda dyna

Anti (390) napsal 29.03.2009 v 23:15

Aby to neměli propracovaný,když to dělaj padesát let stejně...
Nechme toho,každý má svoje důvody.Ty proč jo,já proč ne.
Snahu Japonců ber jako ochotu dát něco navíc.A jejich snaha se samozřejmě vyplácí.HD má obrovskou výhodu domácího trhu,jinak by to s ní vypadalo úplně jinak...
Akorát mi poslední dobou přijde,že se snaží o nějakou inovaci,ale ty motorky vypadají čím dál hůř.

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 22:37

Zde :
//www.moto-bar.cz/motobar/index.php?slozka=019

cas 2:37

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 22:34

JohnnyS08 HD neni shit, jen je poslednich par let trosku mimo, zrejme se nezajima o novou generaci motorkaru a lepi stroje pro vrstevniky svych zakladatelu...Nikoho nepresvedcuji, jen rikam svuj nazor a co bylo video posledniho HD v testu pred timto stvorenim, tak takovej detail..ale ta motorka mela vyosene kolo vucu prednimu blatniku a to je celkem narez i u Ciny...(nesrovnavam HD a Cinu, to by bylo uz fakt moc :) )

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 22:32

ChopTop To vis, me dela dobre, vypadat dobre, holt nemam rad sedou prumernou nudu, ale to je asi o stylu zivota, moznostech a cilech...

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 22:31

memphis.unv klasickej softail od HD... to jsou hezke kusy a vice mene jedine, ktere od HD maji smysl.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist