Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Celkem lze souhlasit a navíc:<br />
- v zrcátkách je vidět celkem kulový<br />
- páka nožní brzdy by zasloužila posunout<br />
- s tou eliminací všech rázů přední vidlicí (viz článek) bych byl trochu opatrnější<br />
- budíky nejsou viditelné ani pro menšího jezdce<br />
- jinak je to fakt dělo
Jarda: fotky jasně, ale to video má přecejen výhodu že obraz zprostředkovává živěji a "3D". A určitě by bylo lepší napřed tu motorku obejít v záběru na celek a pak se teprve pustit do detailů.<br />
Stejně jako když si prohlížíš motorku na srazu, napřed to okukuješ z dálky a ze všech stran posuzuješ celek, pak teprv zkoumáš blíže.<br />
Na začátku je jen jeden statický záběr, navíc ještě z "žabí" perspektivy..<br />
Každopádně to je jedíná má výtka a jinak jsou ty videa moc hezká a je dobře že tu jsou
To Vespa: Jeste ze je ale u clanku 30 fotografii, kde se dozvis, jak H-D vlastne vypada. <br />
Na videich je porad co zlepsovat, urcity podil na tom ma take pouzita technika, kterou budeme nyni menit. Kazdopadne se budeme snazit vyjit ctenarum max. vstric v jejich nazorech na videa.
Měl bych trošku výrku vašemu videu - uvítal bych tam i pár ->celkových<- záběrů na stroj, v tomhle videu je strašně dlouhá pasáž kde kamera jezdí po detailech, ale vůbec ze s toho nedozvím jak ta motorka vypadá.. a z těch pár roztřesených průjezdů už vůbec ne.
Ta nožní páka brzdy je fakt blbě posazená..To mi na tom vadilo asi nejvíc...
Celkem lze souhlasit a navíc:<br />
- v zrcátkách je vidět celkem kulový<br />
- páka nožní brzdy by zasloužila posunout<br />
- s tou eliminací všech rázů přední vidlicí (viz článek) bych byl trochu opatrnější<br />
- budíky nejsou viditelné ani pro menšího jezdce<br />
- jinak je to fakt dělo
<br />
<br />
Ja jsem teda maximalne spokojenej. Obrazek jsem si o harykovi udelal a usnes sem se, ze bych ho chtel k narozkam.
Jarda: fotky jasně, ale to video má přecejen výhodu že obraz zprostředkovává živěji a "3D". A určitě by bylo lepší napřed tu motorku obejít v záběru na celek a pak se teprve pustit do detailů.<br />
Stejně jako když si prohlížíš motorku na srazu, napřed to okukuješ z dálky a ze všech stran posuzuješ celek, pak teprv zkoumáš blíže.<br />
Na začátku je jen jeden statický záběr, navíc ještě z "žabí" perspektivy..<br />
Každopádně to je jedíná má výtka a jinak jsou ty videa moc hezká a je dobře že tu jsou
To Vespa: Jeste ze je ale u clanku 30 fotografii, kde se dozvis, jak H-D vlastne vypada. <br />
Na videich je porad co zlepsovat, urcity podil na tom ma take pouzita technika, kterou budeme nyni menit. Kazdopadne se budeme snazit vyjit ctenarum max. vstric v jejich nazorech na videa.
Měl bych trošku výrku vašemu videu - uvítal bych tam i pár ->celkových<- záběrů na stroj, v tomhle videu je strašně dlouhá pasáž kde kamera jezdí po detailech, ale vůbec ze s toho nedozvím jak ta motorka vypadá.. a z těch pár roztřesených průjezdů už vůbec ne.