globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sfv (17) napsal 25.08.2021 v 22:05

Výborná motorka V4S ,jak ovladatelnost zatáčky rychlé i pomalé ,motor pěkně od 4000ot zatahuje až do 10500 ,QS také funguje ideálně od 4000 ot + , výborné brzdy (Stylema na PanigaleV4 byly lepší),podvozek výborný, jak okresky tak státovky- perfektní stabilita. Spotřeba 8,4L/100 asi by to šlo pod 7L...
Kratší rychlosti na max 1. 98 km/h 2.134 km/h 3.164 km/h 4. 221 km/h atd..
Rozhodne spolehlivost ..

bruttopyr (396) napsal 04.05.2021 v 21:27+1

Výborný test a motorka evidentně "na takové trochu rychlejší " cestování. Do roztrhání těla a hlavně řidičáku.

DZARDINO (25) napsal 28.04.2021 v 16:11+1

Test je skvělej, jako poklona.

Ale nepochopím proč v testech většinou není důležitá OPRAVDU důležitá informace, jako výška sedla, možnosti zvyšení, možnosti snížení. Za mne jeden z důležitých údajů. To mne řekně, zda si mohu tuto motorku koupit a nebo ne. Většina lidí potřebuje dosáhnout na zem.... A když to neví....
V každém testu by to mělo být a to včetně snižení...zvyšení.

Tdicko (32) napsal 27.04.2021 v 19:41

Clanok a pokec fajn.. zial, motorka sa mi tolko nepaci. Mal som moznost jazdit MTS 1260S a poviem vam, bolo to peklo. A ten mechanicky zvuk... ale fakt je, ze servis stal majland a preto je uz minulostou. Rad vyskusam tuto novu, ale ako som pisal, design je tak trochu vsedny..

muchosj (18) napsal 27.04.2021 v 11:00

Z videa je vidět že to bude super svezení,díky za test.

SuperSic58 (1307) napsal 27.04.2021 v 08:14

tyjo tu hnusný zdevastovaný silnice, Čechistán je příhodný pojmenování Jinak video super, díky Honzo

Simitom (119) napsal 27.04.2021 v 06:28+1

Za mě super článek Motorka se mi líbí ale vím že 160 kobyl bych neuměl využít.

Brukev (850) napsal 26.04.2021 v 22:12+1

Hezký text a parádní stroj ... chce to proste skusit

chooki (100) napsal 26.04.2021 v 21:00-4

Existuje niekde kratší verzia článku? Strašne obšírne písané

2 reakce

Jarda
Jarda 27.04.2021 v 08:44

Existuje. Pro linejsi čtenáře dáváme k článku již několik let také video. Tam nemusí člověk nic dělat, jen si to pustit a dívat se. Mas tam vše co je v článku. A do budoucna je mi jasné, že číst text bude čím dál namahavejsi.


Sir_CHerokee (117) napsal 26.04.2021 v 18:20

Je fajn, že takový stroj postavili, ale popravdě mě designem moc nenadchla. Nechytá to za srdíčko.

Nazgulll (18) napsal 26.04.2021 v 16:35-1+2

Zdá se, oproti Bramboráku, o poznání elegantnější...

petr1000001 (207) napsal 26.04.2021 v 13:43+2

Otáčkoměr začne měnit hrůzou barvu, motor vříská jak z MotoGP a číslice na tachometru připomínají spíš cenovky náhradních dílů Ducati

To mně dostalo

soccer (480) napsal 26.04.2021 v 13:23

V téhle kategorii mám na prvním fleku XR a na druhým Versyse (vetšího) ...

Dukárna MTS 1200 se mi nějak za posledních 10 let ztratila z obzoru...

PetanB (9) napsal 26.04.2021 v 13:13-1+2

Motorka je to sice pěkná, ale Ducati bez desmodromických rozvodů už není Ducati - je to stejné jako kdyby v MG nebo H-D změnili úhel rozevření válců případně pořadí zapalování válců, tohle totiž dělá velké motocyklové značky Značkami na rozdíl od Japončíků a Tchajwanců kteří to na nás chrlí jako Baťa cvičky, nic proti nim, ale pořád to bude jenom spolehlivá spotřebka bez duše a charakteru který některý evropský a někdy i americký značky měly a mají.

_Hans_ (26) napsal 26.04.2021 v 12:33-1+1

No jsem zvedavej nazivo, mam 950, ktera ma geometrii a rozmery podobny. Ale myslim, ze to minimalne pro nas s kratsima nohama zvorali. Sirsi sedlo a vys navic s tou vahou...
Jsem fanda V4 motoru, mel jsem VFR800 i 1200, ale tady teda fakt nevim kvuli te koncepci vysoke tezke kozy.

Jestli nekdy budu muset dat 950 z domu, tak V4 jedine pokud se dlouhodobe ukaze, ze na provoznich nakladech nestahne cloveka z kuze, z cehoz bych mel taky obavy i pres deklarovany interval 60 000 na rozvody.

MichalKimlo (25) napsal 26.04.2021 v 12:23+1

a mne sa to paci.... drzim italom palce

Pumpido (375) napsal 26.04.2021 v 11:54

Hodně se mi líbí ty drátěný kola... A musím říct, že se mi to líbí víc než ta MV Agusta - taky ta cestovní...
Klidně bych se na tom svezl...
Ale to asi nehrozí....
A s tím offroadovanim bych to asi taky neviděl tak horký

JardaBar (164) napsal 26.04.2021 v 11:05

Masakr! Vlál bych na tom jako prápor.

brzdimíň (157) napsal 26.04.2021 v 11:01+1

Mně se nezdálo že by jela jak splašená.

smitth (12) napsal 26.04.2021 v 10:59

Škoda že já, jakožto pracující smrtelník si to nikdy nepořídím. Musím zůstat u 20let starého BMW a držet ho při životě. Ale tak to hol na světě je. Mě se to hodně libí

31081 (669) napsal 26.04.2021 v 10:24

Pěkná mašina ale ty křidýlka se mě nelíbí,takže si ji asi nekoupím

Grenes (8) napsal 26.04.2021 v 10:14-1+3

Tohle bych bral :) rozhodně víc jak GS. Asi bych i souhlasil, že tohle opravdu nebude motorka mimo silnici, maximálně tak na lehkou šotolinku ale kdo by to tam za ty prachy tahal? Na cestování po Evropě ideální. :))))... já vím, cestovat se dá na všem.

Juraj22 (169) napsal 26.04.2021 v 09:25+1

Jako raketa je to pořádná, ten předek trochu zvláštní, ale dobrý

K167 (1470) napsal 26.04.2021 v 09:07

Pěkné, ale do cestovního endura pořád hrozně slabé. Jen 170 koní. Alespoň 340 koní by to chtělo.

MartasUS (108) napsal 26.04.2021 v 09:05-6

Adventure??? Ani náhodou. Až s tím někdo udělá Rusko, Mongolsko, Pamír a podobné lokality tak tomu začnu věřit. Do té doby to bude pro mne jen pěkná a silná motorka do města co je každou chvilku píchlá na diagnostiku.
To je jako jít na houby v obleku

Codo (354) napsal 26.04.2021 v 08:19-1+3

Prima test

gusangbum (310) napsal 26.04.2021 v 08:14-2

Tyhle rádoby endura už jsou ohraný...




TOPlist