První test Ducati Multistrada V4 S: Opravdu cesťák, nebo maskovaná Panigale?
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 22.4.2021 | Zobrazeno: 25 187x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 22.4.2021 | Zobrazeno: 25 187x
Výborná motorka V4S ,jak ovladatelnost zatáčky rychlé i pomalé ,motor pěkně od 4000ot zatahuje až do 10500 ,QS také funguje ideálně od 4000 ot + , výborné brzdy (Stylema na PanigaleV4 byly lepší),podvozek výborný, jak okresky tak státovky- perfektní stabilita. Spotřeba 8,4L/100 asi by to šlo pod 7L...
Kratší rychlosti na max 1. 98 km/h 2.134 km/h 3.164 km/h 4. 221 km/h atd..
Rozhodne spolehlivost ..
Výborný test a motorka evidentně "na takové trochu rychlejší " cestování. Do roztrhání těla a hlavně řidičáku.
Test je skvělej, jako poklona.
Ale nepochopím proč v testech většinou není důležitá OPRAVDU důležitá informace, jako výška sedla, možnosti zvyšení, možnosti snížení. Za mne jeden z důležitých údajů. To mne řekně, zda si mohu tuto motorku koupit a nebo ne. Většina lidí potřebuje dosáhnout na zem.... A když to neví....
V každém testu by to mělo být a to včetně snižení...zvyšení.
2 reakce
Clanok a pokec fajn.. zial, motorka sa mi tolko nepaci. Mal som moznost jazdit MTS 1260S a poviem vam, bolo to peklo. A ten mechanicky zvuk... ale fakt je, ze servis stal majland a preto je uz minulostou. Rad vyskusam tuto novu, ale ako som pisal, design je tak trochu vsedny..
2 reakce
Z videa je vidět že to bude super svezení,díky za test.
1 reakce
tyjo tu hnusný zdevastovaný silnice, Čechistán je příhodný pojmenování Jinak video super, díky Honzo
Za mě super článek Motorka se mi líbí ale vím že 160 kobyl bych neuměl využít.
Hezký text a parádní stroj ... chce to proste skusit
Existuje niekde kratší verzia článku? Strašne obšírne písané
2 reakce
Existuje. Pro linejsi čtenáře dáváme k článku již několik let také video. Tam nemusí člověk nic dělat, jen si to pustit a dívat se. Mas tam vše co je v článku. A do budoucna je mi jasné, že číst text bude čím dál namahavejsi.
Je fajn, že takový stroj postavili, ale popravdě mě designem moc nenadchla. Nechytá to za srdíčko.
Zdá se, oproti Bramboráku, o poznání elegantnější...
Otáčkoměr začne měnit hrůzou barvu, motor vříská jak z MotoGP a číslice na tachometru připomínají spíš cenovky náhradních dílů Ducati
To mně dostalo
V téhle kategorii mám na prvním fleku XR a na druhým Versyse (vetšího) ...
Dukárna MTS 1200 se mi nějak za posledních 10 let ztratila z obzoru...
1 reakce
Motorka je to sice pěkná, ale Ducati bez desmodromických rozvodů už není Ducati - je to stejné jako kdyby v MG nebo H-D změnili úhel rozevření válců případně pořadí zapalování válců, tohle totiž dělá velké motocyklové značky Značkami na rozdíl od Japončíků a Tchajwanců kteří to na nás chrlí jako Baťa cvičky, nic proti nim, ale pořád to bude jenom spolehlivá spotřebka bez duše a charakteru který některý evropský a někdy i americký značky měly a mají.
4 reakce
No jsem zvedavej nazivo, mam 950, ktera ma geometrii a rozmery podobny. Ale myslim, ze to minimalne pro nas s kratsima nohama zvorali. Sirsi sedlo a vys navic s tou vahou...
Jsem fanda V4 motoru, mel jsem VFR800 i 1200, ale tady teda fakt nevim kvuli te koncepci vysoke tezke kozy.
Jestli nekdy budu muset dat 950 z domu, tak V4 jedine pokud se dlouhodobe ukaze, ze na provoznich nakladech nestahne cloveka z kuze, z cehoz bych mel taky obavy i pres deklarovany interval 60 000 na rozvody.
a mne sa to paci.... drzim italom palce
Hodně se mi líbí ty drátěný kola... A musím říct, že se mi to líbí víc než ta MV Agusta - taky ta cestovní...
Klidně bych se na tom svezl...
Ale to asi nehrozí....
A s tím offroadovanim bych to asi taky neviděl tak horký
Masakr! Vlál bych na tom jako prápor.
Mně se nezdálo že by jela jak splašená.
Škoda že já, jakožto pracující smrtelník si to nikdy nepořídím. Musím zůstat u 20let starého BMW a držet ho při životě. Ale tak to hol na světě je. Mě se to hodně libí
1 reakce
Pěkná mašina ale ty křidýlka se mě nelíbí,takže si ji asi nekoupím
Tohle bych bral :) rozhodně víc jak GS. Asi bych i souhlasil, že tohle opravdu nebude motorka mimo silnici, maximálně tak na lehkou šotolinku ale kdo by to tam za ty prachy tahal? Na cestování po Evropě ideální. :))))... já vím, cestovat se dá na všem.
4 reakce
Jako raketa je to pořádná, ten předek trochu zvláštní, ale dobrý
Pěkné, ale do cestovního endura pořád hrozně slabé. Jen 170 koní. Alespoň 340 koní by to chtělo.
1 reakce
Adventure??? Ani náhodou. Až s tím někdo udělá Rusko, Mongolsko, Pamír a podobné lokality tak tomu začnu věřit. Do té doby to bude pro mne jen pěkná a silná motorka do města co je každou chvilku píchlá na diagnostiku.
To je jako jít na houby v obleku
1 reakce
Prima test
Tyhle rádoby endura už jsou ohraný...