Ducati Streetfighter 848 (vs MV Agusta Brutale 920)
Text: Tomáš Mikšovský , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 27.8.2012 | Zobrazeno: 59 263x
Text: Tomáš Mikšovský , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 27.8.2012 | Zobrazeno: 59 263x
Dnes je ten den:) Do roka a do dne bude mou
tie powerslidy na fotkách, odpadol som týpek v bielej Shark RSR2 je macher
Ta černá je moc sexy
no ziedne prevratne myslienky v dnesnej dobe som u nahacou nespozoroval u ziadneho vyrobcu,a Ducati si myslim ze oproti konkurencii vie stale zaujat svojimi motocyklami aj ked to bohuzial nie je moja cennova skupina :DDD
ja nepsal že design je "starý", psal jsem že "nic převratného", je to nové, moderní tvary, ne však zásadně nová myšlenka, nové koncepční pojetí motocyklu nebo designu, jen drobný posun, přizpůsobení době, nové tvary toho co tu bylo již před lety... nebo je tam nějaká nová převratná myšlenka? já to moc nestudoval.
ze dizajnovo stare niekolko rokov? MARWAY ty nosis ake dioptrie?
SF jedno z nekrasnejsich bajku... toz jsem se pohodlne usadil, nohy hodil na stul a pustil videjko..nez jsem si nasel polohu, videjko skoncilo...
marway:desing nic převratného???A proč SF poznáš na sto honů od čehokoli jiného??
To by mě zajímalo jak se stavíš k desigenu japonských strojů,kde nepoznáš ani značku né tak jejich typ?
Dnes je málo značek,které poznáš z dálky.Za mě ducati,MV agusta,moto guzzy,bmv,triumf...
to DMC:vždyt důvod máš ve článku.A kdo zkusil tak dává za pravdu.Velký SF so dost tvrdý a ucukaný v malých rychlostech a je to motorka pro zkušené jezdce,která moc neodpouští.
Malý SF má lepší průběh,můžeš s ním i do města,kde v zácpách jet na velké je opravdu peklo.
No dle tvého by se neměli dělat šestky u ničeho a vše rovnou litry?
Je to dobrý Vono když se to tak vezme,tak je to vlastně schopnější motorka,než starší litry,akorát to sebou občas tolik neškubne...jenom si to někteří přiznat...
Z hlediska designu motorky nic převratného, jen jinými slovy převyprávený stejný příběh jaký se v tomto oboru vypráví již několik desítek let. V automobilovém designu je situace stejná, ne-li smutnější ... :o) Ale ono to vlastně platí i o technice! ŽÁDNÝ VÝVOJOVÝ SKOK, POZEMŠŤANÉ
Vyzývám autora článku, aby si po sobě přečetl svůj text a opravil hrubky!!!
drippera: Covece nectes, ta bila 1098 je tam jen k textu - porovnani maximalky mala 848 / velka 1098. Kazdopadne diky za koment.
Líbí se mi...
Asi dobrá volba. Osobně si myslím, že bude opravdu "použitelnější" než velký SF1098, ale zas nemá ty koule! T můžu potvrdit. Otázka k čemu tu motorku chci, že jo. Jinak se stále jedná o nejkrásnějšího naháče planety a kluci, nemystyfikujte veřejnost! Už vidím, jak něko letí do krámu a chce bílého 848 s MONOBLOCKY. Ta fotka SF1098 tam přece nepaatří! Taková školácká chyba...
mně se taky líbí...dobrej kundolap akorát přítule by žárlila, protože vedle SF bych se na ni ani nepodíval
Co k tomu říct... snad jen TO CHCI
Pěkný , akorát pořád nevím, k čemu dělaj ještě i malou verzi SF 848 , když na takové to domácí kochání většině lidí v pohodě stačí i ta stará 1098 , ne? Ale vlastně jo, vono asi v tý rezavý kůlně tam vzádu zbylo ještě pár motorů z 848 a co teď s nima, že jo? SF s motorem z 1198 / 1199 by asi potěšil víc , tak snad příště...
Prapodivný design, celkem pěkný na mě možná ale až přeplácaný. Paramatry motoru dle mě ideál , palubka peklo brrr .
Těšil jsem se na více parádiček ve videu, ale i tak pěkný..
vo čem to kecáte? přestali jste číst po první větě, ale čas připsání komentáři věnujete? :) podivné
já to nečet vůbec a po první fotce, kde byly oba dva laufy na jedný straně jsem přestal koukat i na ty fotky
Přestal sem číst po prvním odstavci když sem se dočet že ducati tradičně nepoužívá pruhy (monstery, sportclassic) ale hlavně že žlutá je u ducati neobvyklá barva...přitom je asi nepoužívanější barva hned po červené.