Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
VlastíkPlamínek> Díky , od tebe to beru jako velkou poklonu! Konečně, asi také sám dobře víš o čem mluvíš...
Jinak máš bohužel pravdu, je to tak a lepší to nebude , doba si holt žádá své a i z Ducati se už stává masovka... Na druhé straně ale všechno dobré jednou končí a značce navíc stále přeji růst a úspěch , takže ať se jim to dobře prodává , já si "to" ale už nekoupím...
pro staromilce, chápu vaše naříkání, stejný naříkání mám s současnou produkcí Moto Guzzi, mojí srdcové značky. Berte to takhle, každý výrobce je firma, firma musí mít zisk aby mohla fungovat, aby měla na výplaty, vývoj a pod. To všechno stojí peníze a ty se musí někde vzít. Vezmou se tak že se výrobky líbí a prodávají. Aby se prodávaly musí se líbit a aby se líbily musí být částečně podle toho co vyžaduje doba, potažmo zákazník. Je to smutný ale je to tak.
Na jednu stranu je mi sympatické, že Duci se zvedají prodeje, na druhou stranu je smutný, že má Ducati každej vocas, viz DMC . Ale to si nepomůžu, stejný je to i u Guzzi.
Můžeme jen doufat že čas od času se objeví krásné stroje jako SS900SL, Paul Smart, Hypermotard a podobné.
pro staromilce, chápu vaše naříkání, stejný naříkání mám s současnou produkcí Moto Guzzi, mojí srdcové značky. Berte to takhle, každý výrobce je firma, firma musí mít zisk aby mohla fungovat, aby měla na výplaty, vývoj a pod. To všechno stojí peníze a ty se musí někde vzít. Vezmou se tak že se výrobky líbí a prodávají. Aby se prodávaly musí se líbit a aby se líbily musí být částečně podle toho co vyžaduje doba, potažmo zákazník. Je to smutný ale je to tak.
Na jednu stranu je mi sympatické, že Duci se zvedají prodeje, na druhou stranu je smutný, že má Ducati každej vocas, viz DMC . Ale to si nepomůžu, stejný je to i u Guzzi.
Můžeme jen doufat že čas od času se objeví krásné stroje jako SS900SL, Paul Smart, Hypermotard a podobné.
Osobně považuji za hnusné "pasvětlo" s kapličkou a novodobé výfuky.Jenže diktát doby je neúprosný.Dneska má tyto pro mě odporné komponenty téměř veškerá produkce...
Jako celek se mi ta motorka líbí, ale fakt nemam rád tuhle digitální dobu. Proč proboha na klasice nemůžou být analogový budíky??? Pak ty šrouby na boku krytky sedla, nevím no, kolik lidí sebou vozí imbus? Na starým stačilo mít dvacku a povolil jsi to s ní... Škoda no, jinak by byla taková jedenáctka ideální kandidát na přestup.
Můj názor na nového Monstera je následující...Je to něco jiného, k určitým dílům výhrady mám, které mi to jako celek hyzdí, ale jsou to díly, které lze pohodlně vyměnit za něco podle mých představ...
Na 796 ani na 1100 jsem nejel, řádně jsem ale potrápil 696tku a pokud se 796 a 1100 svou obratností vyrovnají 696tce, pak není co řešit... Geniální motorky pro zábavu určené různým typům pilotů, kteří si mohou vybrat výkon podle svých představ... A i když ty čísla na papíře působí relativně směšně, tak poměr výkon/váha už tak vtipný není a je to hodně svižný svezení bez hledání ukrytých koníků!
Rado...Tak starej dobrej beru povětšinou jako protiváhu novýmu a špatnýmu.Pokud jsme si nerozuměli,tak čert to vem
Každopádně pro mě je třeba hlavní deviza Ducati její individualita,což je pro mě zachovaný i u novýho Monstera.Dvouvál,vzducháč,letmáč,tuhej rám a dobrý brzdy.Pokud budu toužit po suchý spojce,tak neni problém přeci vytunit,nebo si koupim Monstera 1100,kterej jí má a mam pocit,že tak to bylo vždycky.Mě tam teda zbyla litá podsedlovka,nad čimž přimhouřim oko a jiný světlo,který se mě osobně líbí.Navíc MonsterArt je naopak na rozdíl od rejžový konfekce nevídaná možnost individualizace,takže při celkovym pohledu mi připadá novej Monster jako logickej krok vpřed,při zachování určitý svéhlavosti a hlavních poznávacích znamení značky.
Každopádně pro mě už bohužel není,protože je ještě kratší než ten můj,takže už se na to neposkládám,což mi vzhledem k rostoucí populaci nepřipadá normální
DMC, Rado-zase z toho nedělejte tragédii. Chápu, že máte citový vztah ke svým strojům a nepopírám kvality starších legend. Ale vy to už hrotíte až moc kriticky. Výrobce musí inovovat, jinak by neprodával a určité inovace jsou prostě diktovány cenou a ekoteroristy. A nevím co vám tak strašně vadí? Je to lehčí než M900, je výkonnější, má to L-kovej vzduchovej dvouválec, jednostrannou kyvku, a design za mě parádní (to je ale subjektivní). Ok, část rámu je odlitek, nemá suchou spojku, ale ne každýho rajcuje zvuk jak když se hroutí činely v popelnici ze schodů .
Vito > díky... však mrkni na fotky na kartě motorky... je jako nová, před Ruskem velký servis a ani jednou byť jen jediná porucha... jen každý večer namazat řetěz a 100 gramov vodky, na zdorovje A dojet na Ducati až před vojenský přístav Černomořské flotily a vyfotit se s atomovými ponorkami Ruské armády... Předloni si mě díky české vlajce na ni všiml a Bike Show Sevastopol pan Putin a podepsal mi stokorunu.. Jo,tyhle zážitky bych mez svého M900 neměl
Za mě zas tenhle monster se mi líbí víc jak ty starý, má to radiály, to světlo ala hornet se mi taky líbí, budíky jak ze star treku, letmáč, 2 kanóny vzadu, jo má to něco do sebe a stejně to vypadá jak starej monster a 87 koní, to musí letět jak píchlá saň, akorát těch 6,5 l spotřeba, to jí musel redaktor dávat nemalý hašte, tohle musí umět jezdit za 4l turistiku.
Krásné fotky , super článek , motorka ale o ničem... Tohle už fakt nemá s Monsterem co dělat! Oproti 696 sice v pár detailech pokro , ale stejně tomu asi nikdy nepříjdu na chuť! Starej Monster byl jinde - nadčasovej design, podvozek lepší než o pár let novější sporty, malá váha, ideální do města, na cestování, do zatáček, na blbnutí - naprosto univerzální stroj na který bylo navíc vždy radostí pohledět... Co má tohle? Akorát tak nápis Ducati na nádrži... Skutečnej Monster pro mě je pouze starej M900 a končí to S2R/S4Rskem...
zmulin... pleteš si pojmy a dojmy, jak se říká Já nenarážím na kvalitu, ale na tradici, kultovnost, výjimečnost... Pokud chci kvalitní motorku, jdu do Yamahy nabo jiné Rýže, ale pokud chci DUCATI, tak chci výjimečnost a ne uniformitu...
Rado:starý osmikilo mělo spojku taky mokrou...Jinak mám pocit,že zbytečně narážíš na momentální kvalitu motorek od Ducati.Vzhledem k tomu,že má naopak stoupající pověst a dovolej si prodlužovat servisní intervaly...
No a mě třeba tenhle monster na jaře naprosto učaroval. V bílý matný barvě, no úžasnej. Příští rok mě čeká anabáze s výběrem motorky (si ještě ve fóru užijete ) a teoreticky před zkušebními jízdami je Monster (ale 1100 ne EVO verze) zatím největším favoritem. Jsem pravda trošku ta ovce a nelpím na suché spojce, nečiré optice a celotrubkovém rámu.
Shiver je technicky jinde a podle mě na vyšší úrovni... Pokud bys chtěl opravdu klasiku, potažmo pokud by tohle byl opravdu klasický Monster, asi bych kousnul i tu cenu, ale tohle v mých očích nemá proti Shiverovi šanci, protože to tradiční charisma to nemá tak jako tak a za míň peněz Ti nabídne Shiver více vychytávek...
VlastíkPlamínek> Díky , od tebe to beru jako velkou poklonu! Konečně, asi také sám dobře víš o čem mluvíš...
Jinak máš bohužel pravdu, je to tak a lepší to nebude , doba si holt žádá své a i z Ducati se už stává masovka... Na druhé straně ale všechno dobré jednou končí a značce navíc stále přeji růst a úspěch , takže ať se jim to dobře prodává , já si "to" ale už nekoupím...
A to ani nechci vidět jejich nový SBK!
uuups
pro staromilce, chápu vaše naříkání, stejný naříkání mám s současnou produkcí Moto Guzzi, mojí srdcové značky. Berte to takhle, každý výrobce je firma, firma musí mít zisk aby mohla fungovat, aby měla na výplaty, vývoj a pod. To všechno stojí peníze a ty se musí někde vzít. Vezmou se tak že se výrobky líbí a prodávají. Aby se prodávaly musí se líbit a aby se líbily musí být částečně podle toho co vyžaduje doba, potažmo zákazník. Je to smutný ale je to tak.
Na jednu stranu je mi sympatické, že Duci se zvedají prodeje, na druhou stranu je smutný, že má Ducati každej vocas, viz DMC . Ale to si nepomůžu, stejný je to i u Guzzi.
Můžeme jen doufat že čas od času se objeví krásné stroje jako SS900SL, Paul Smart, Hypermotard a podobné.
pro staromilce, chápu vaše naříkání, stejný naříkání mám s současnou produkcí Moto Guzzi, mojí srdcové značky. Berte to takhle, každý výrobce je firma, firma musí mít zisk aby mohla fungovat, aby měla na výplaty, vývoj a pod. To všechno stojí peníze a ty se musí někde vzít. Vezmou se tak že se výrobky líbí a prodávají. Aby se prodávaly musí se líbit a aby se líbily musí být částečně podle toho co vyžaduje doba, potažmo zákazník. Je to smutný ale je to tak.
Na jednu stranu je mi sympatické, že Duci se zvedají prodeje, na druhou stranu je smutný, že má Ducati každej vocas, viz DMC . Ale to si nepomůžu, stejný je to i u Guzzi.
Můžeme jen doufat že čas od času se objeví krásné stroje jako SS900SL, Paul Smart, Hypermotard a podobné.
jeto pekny ale jeto mini bike a za par kacek navic je nadlitr
sramis> Ještě lépe tam ale pasuje kovová 50ti koruna!
Skvělá strojovna, ale pořád se nemůžu srovnat s tím stříbrným pastem přes světlo. Kdybych chtěl silnici tak bych neváhal.
Osobně považuji za hnusné "pasvětlo" s kapličkou a novodobé výfuky.Jenže diktát doby je neúprosný.Dneska má tyto pro mě odporné komponenty téměř veškerá produkce...
Jako celek se mi ta motorka líbí, ale fakt nemam rád tuhle digitální dobu. Proč proboha na klasice nemůžou být analogový budíky??? Pak ty šrouby na boku krytky sedla, nevím no, kolik lidí sebou vozí imbus? Na starým stačilo mít dvacku a povolil jsi to s ní... Škoda no, jinak by byla taková jedenáctka ideální kandidát na přestup.
Spíš dokonce tři bych řek...,ale kdyby po tom někdo toužil,tak to prostě jde.
Já bych si to spíš přidal na začátku a šel do M1100
za 30 litrů mám na M900 dva velké servisy
Rado:Když to jde na 848,tak nevim proč ne tady.Stojí to asi 30k
Můj názor na nového Monstera je následující...Je to něco jiného, k určitým dílům výhrady mám, které mi to jako celek hyzdí, ale jsou to díly, které lze pohodlně vyměnit za něco podle mých představ...
Na 796 ani na 1100 jsem nejel, řádně jsem ale potrápil 696tku a pokud se 796 a 1100 svou obratností vyrovnají 696tce, pak není co řešit... Geniální motorky pro zábavu určené různým typům pilotů, kteří si mohou vybrat výkon podle svých představ... A i když ty čísla na papíře působí relativně směšně, tak poměr výkon/váha už tak vtipný není a je to hodně svižný svezení bez hledání ukrytých koníků!
Tak tohole je extra hnus. Neskutečně plastově vypadající motorka. Ducati zkrátka naháče už neumí
vytunit? To jde tak lehce do tohoto motoru dát suchou spojku? to snad ne...
Rado...Tak starej dobrej beru povětšinou jako protiváhu novýmu a špatnýmu.Pokud jsme si nerozuměli,tak čert to vem
Každopádně pro mě je třeba hlavní deviza Ducati její individualita,což je pro mě zachovaný i u novýho Monstera.Dvouvál,vzducháč,letmáč,tuhej rám a dobrý brzdy.Pokud budu toužit po suchý spojce,tak neni problém přeci vytunit,nebo si koupim Monstera 1100,kterej jí má a mam pocit,že tak to bylo vždycky.Mě tam teda zbyla litá podsedlovka,nad čimž přimhouřim oko a jiný světlo,který se mě osobně líbí.Navíc MonsterArt je naopak na rozdíl od rejžový konfekce nevídaná možnost individualizace,takže při celkovym pohledu mi připadá novej Monster jako logickej krok vpřed,při zachování určitý svéhlavosti a hlavních poznávacích znamení značky.
Každopádně pro mě už bohužel není,protože je ještě kratší než ten můj,takže už se na to neposkládám,což mi vzhledem k rostoucí populaci nepřipadá normální
DMC, Rado-zase z toho nedělejte tragédii. Chápu, že máte citový vztah ke svým strojům a nepopírám kvality starších legend. Ale vy to už hrotíte až moc kriticky. Výrobce musí inovovat, jinak by neprodával a určité inovace jsou prostě diktovány cenou a ekoteroristy. A nevím co vám tak strašně vadí? Je to lehčí než M900, je výkonnější, má to L-kovej vzduchovej dvouválec, jednostrannou kyvku, a design za mě parádní (to je ale subjektivní). Ok, část rámu je odlitek, nemá suchou spojku, ale ne každýho rajcuje zvuk jak když se hroutí činely v popelnici ze schodů .
Vito > díky... však mrkni na fotky na kartě motorky... je jako nová, před Ruskem velký servis a ani jednou byť jen jediná porucha... jen každý večer namazat řetěz a 100 gramov vodky, na zdorovje A dojet na Ducati až před vojenský přístav Černomořské flotily a vyfotit se s atomovými ponorkami Ruské armády... Předloni si mě díky české vlajce na ni všiml a Bike Show Sevastopol pan Putin a podepsal mi stokorunu.. Jo,tyhle zážitky bych mez svého M900 neměl
Za mě zas tenhle monster se mi líbí víc jak ty starý, má to radiály, to světlo ala hornet se mi taky líbí, budíky jak ze star treku, letmáč, 2 kanóny vzadu, jo má to něco do sebe a stejně to vypadá jak starej monster a 87 koní, to musí letět jak píchlá saň, akorát těch 6,5 l spotřeba, to jí musel redaktor dávat nemalý hašte, tohle musí umět jezdit za 4l turistiku.
Rado> tk to ti gratuluju, je vidět, že se o motorku umíš starat, takovejch motorkářů je neska jak šafránu...
DMC... v tomto jsme se vždy shodli, a nemyslím si, že bychom byli staříci, kterým ujel vlak )
Krásné fotky , super článek , motorka ale o ničem... Tohle už fakt nemá s Monsterem co dělat! Oproti 696 sice v pár detailech pokro , ale stejně tomu asi nikdy nepříjdu na chuť! Starej Monster byl jinde - nadčasovej design, podvozek lepší než o pár let novější sporty, malá váha, ideální do města, na cestování, do zatáček, na blbnutí - naprosto univerzální stroj na který bylo navíc vždy radostí pohledět... Co má tohle? Akorát tak nápis Ducati na nádrži... Skutečnej Monster pro mě je pouze starej M900 a končí to S2R/S4Rskem...
zmulin... pleteš si pojmy a dojmy, jak se říká Já nenarážím na kvalitu, ale na tradici, kultovnost, výjimečnost... Pokud chci kvalitní motorku, jdu do Yamahy nabo jiné Rýže, ale pokud chci DUCATI, tak chci výjimečnost a ne uniformitu...
Zdá se to jenom mně nebo je takovej trošku "holčičí"? Resp. dovedu si na tom představit spíš babu, než chlapa.
Rado:starý osmikilo mělo spojku taky mokrou...Jinak mám pocit,že zbytečně narážíš na momentální kvalitu motorek od Ducati.Vzhledem k tomu,že má naopak stoupající pověst a dovolej si prodlužovat servisní intervaly...
No a mě třeba tenhle monster na jaře naprosto učaroval. V bílý matný barvě, no úžasnej. Příští rok mě čeká anabáze s výběrem motorky (si ještě ve fóru užijete ) a teoreticky před zkušebními jízdami je Monster (ale 1100 ne EVO verze) zatím největším favoritem. Jsem pravda trošku ta ovce a nelpím na suché spojce, nečiré optice a celotrubkovém rámu.
Rado - jsem rad ze tenhle nazor o klasice monstru slysim i z jine strany :D
Shiver je technicky jinde a podle mě na vyšší úrovni... Pokud bys chtěl opravdu klasiku, potažmo pokud by tohle byl opravdu klasický Monster, asi bych kousnul i tu cenu, ale tohle v mých očích nemá proti Shiverovi šanci, protože to tradiční charisma to nemá tak jako tak a za míň peněz Ti nabídne Shiver více vychytávek...
škoda té cenovky, vybírám mezi Monstrem 796 a Shiverem... Monster je hezčí, ale cenový rozdíl je již celkem znatelný... škoda toho :(
na omlácení pro začátečníky dobrý až až