Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to kojot a to sherm14: rejpe, misto toho aby napsal, sorry jsem jouda, co nedocetl clanek do konce a omlouvam se. No nic, me osobne pripadaj dukny vseobecne (az na novy monstery), jako mistrovska dila!jejich design pro me nema chybu.a teda samo pro me nema chybu ani BMW ;o)
1098 je opravdu jina kategorie a proto a HLAVNĚ proto udelali jeji mensi,levnejsi a tuctovejsi sestricku.Ne kazdy ma na nebo da prachy za predrazenou 1098.
Když jsem ji viděl poprvé, nechtěl jsem věřit, že je to Dukati. Ukamenujte mě, ale na mě působí tuctově a bez obvyklého italského šarmu - taková rozpočtovka. Kombinace bílé barvy a toho napojení bočních plastů je příšerný. Ve srovnání s 1098 (a myslím vzhled, ne motor nebo výkony) je rozdíl propastný. 1098 chytne za srdce, ale 848 mi příjde jak made in china Samozřejmě subjektivně hodnotím jenom vzhled.
Nějak mooóc chvály!
1. nebrzdí=nástup jako by s ABS. Nejprve se nic moc neděje a v době, kdy horečnatě tiskneš páčku brzdy a přemýšlíš kde nechal tesař díru začíná motorka brzdit. To rozhodně na jistotě ovládání nepřidá.
2. Motor bych si dovolil nazvat "traktůrkem". Bez emocí se plynule vytáčí a nezatáhne a nezatáhne=ani dole ani nahoře.
Celkově bych ji ohodnotil jako podvozkově a designem výborná, motor a brzdy spíše podprůměrná. Aby se zlepšila bude nutno listovat ponejprv Ducati Performance katalogem doplňků a posléze vlastní peněženkou.
Na Ducati Dnu jsem zkusil pro jistotu obě a výsledek stejný. Doručuji 1098, která má výkon a brzdy na velmi dobré úrovni.
Pro Brumbála: s jakou rychlostí? Sedíš na 28,8 modemu nebo na ořílý firemní lajně? Testuju to na 12 místech různě v republice, kde se připojím od obyč modemu přes 4G kartu po firemní O2 8Mb/s na centrále. A pokud máš aspon 512tku (což považuju za dnešní spodní hranici netu obecně) nevidím problem v načtení jakékoli stránky do 3sec. Zdá se ti to moc?? nebo jen rejpeš..
Náádhera !!! Naprosto úžasná motorka, trochu dost drahá, ale za Ducnu se prostě platí. Živou sem jí už viděl, ale nikdo mi jí nechce pučit na svezení Se ani moc nedivim V základu to má zvuk jak víno. Fakt by mě zajímalo, jak tohle protlačily homologací Ale jen tak dál
Zajímalo by mě, v čem je suchá spojka nespolehlivá?To že asi míň vydrží beru, ale tu nespolehlivost?Myslím si, že právě tendence proti neprokluzování je u suché mnohem lepší a přenese taky stejný výkon na menším průměru.Na výstavě motocykl 2008 mi dokonce řekli, že prý je mokrá o 5kg lehčí!Tak teda nevim.V závodech mají speciály jen suché spojky.
Pardon, mě ta citace utkvěla v makovici. Celý článek se tam naneštěstí nevešel a s rychlostí, kterou se vaše stránky načítají, se mi ho nechtělo hledat . Nicméně otazník zůstává pořád.
To Brumbal:
pokud by jsi cetl reportaz od Tommyho z Ducati dne az do konce, docetl by jsi se toto: Bohužel stav, kdy jsem musel brzdit očima, jsem prožíval každou zatáčku na okruhu. Nutno dodat, že motocykl, který byl označen samolepkou 848 Press, nebyl totožný s motocyklem, který jsem testoval v provozu a na kterém brzdy pracovaly perfektně. Proto zůstává nad tímto problémem můj otazník.
Zvlastni,co?
Pěkný kousek od makarónů, jen co je pravda. Jen k těm slavným brembo brzdám-nedávno je tu páni redaktoři popsali u 848 asi takto "brzdy s takto špatným účinkem bych nechtěl mít ani na traktoru." Ovšem v dnešním článku si jejich účinnost nemůžou vynachválit. To by mě zajímalo, kde před tím soudruzi v Itálii udělali chybu. . Nebo že by zase jeden z těch pochlebných testíků, kterých je tu poslední dobou nějak moc?
to: hanny_ducin
No popravde, v techto mistech zas tak casto silnice nebrazdim, ale pojezdeni je tam paradni (hlavne kdyz vysvitne a rozpali asfalt slunicko) jo a pokud tam potkam bilou 848 dame rec - urcite to budes ty pac tolik jich jeste v ceskych garazich neni Destna-Korenov je fakt super
no je to hlavně o řidiči a ne o motorce . Takže nějakej zdatnej velkej Varaderista by tě v zatáčkách klidně povodil .. Každopádně je to jistě dobrá mašina
to: shrem14
Plně s tebou souhlasím, Ducati je Ducati, každý model, hlavně základní výbava (kola, brzdy atd.), kterou nabízí, je jen snem všech jinech strojů . Nic proti nim. Jen bych chtěl vidět, jak Homer pošle VFR s takovou lehkostí a přesností do pěknýho esíčka lol hodně štastných km
to: Vlada.N, díky díky Jen technická, kde v okolí Harrachova, nejradši jezdíš? Já nejradši Ž. Brod - Plavy, druhá varianta Ž. Brod - Semily, nebo úplně nejradši krátkej ale krásnej kopec Desná - Kořenov. Třeba se tam někdy potkáme. Jezdím tam dost často, hlavně v sobotu
myslim ze Ducati nepotrebuje nikoho kopirovat,natoz jeste Hondu timto nechci Hondu nijak shodit ale radsi by mela Honda kopirovat od Dukáren Ducati je kapitola sama o sobe
Pár připomínek Mám jí doma a již naklouzáno 3000 km . Moc hezky napsáno, jen pro doplnění, mode je na levém řidítku (nikoli na pravém), kde nabízí i mimo jiné měření kol s pamětí na 30 časů. A další vychytávkou na okruh je příprava pro USB, který připojíte pod sedlo spolujezdce (nutno dokoupit program cca 15t.) a víte o průběhu jízdy úplně vše . Jinak jízda na ní je prostě nádhera . Já si jí nemůžu vynachválit
to kojot a to sherm14: rejpe, misto toho aby napsal, sorry jsem jouda, co nedocetl clanek do konce a omlouvam se. No nic, me osobne pripadaj dukny vseobecne (az na novy monstery), jako mistrovska dila!jejich design pro me nema chybu.a teda samo pro me nema chybu ani BMW ;o)
1098 je opravdu jina kategorie a proto a HLAVNĚ proto udelali jeji mensi,levnejsi a tuctovejsi sestricku.Ne kazdy ma na nebo da prachy za predrazenou 1098.
Když jsem ji viděl poprvé, nechtěl jsem věřit, že je to Dukati. Ukamenujte mě, ale na mě působí tuctově a bez obvyklého italského šarmu - taková rozpočtovka. Kombinace bílé barvy a toho napojení bočních plastů je příšerný. Ve srovnání s 1098 (a myslím vzhled, ne motor nebo výkony) je rozdíl propastný. 1098 chytne za srdce, ale 848 mi příjde jak made in china Samozřejmě subjektivně hodnotím jenom vzhled.
Nějak mooóc chvály!
1. nebrzdí=nástup jako by s ABS. Nejprve se nic moc neděje a v době, kdy horečnatě tiskneš páčku brzdy a přemýšlíš kde nechal tesař díru začíná motorka brzdit. To rozhodně na jistotě ovládání nepřidá.
2. Motor bych si dovolil nazvat "traktůrkem". Bez emocí se plynule vytáčí a nezatáhne a nezatáhne=ani dole ani nahoře.
Celkově bych ji ohodnotil jako podvozkově a designem výborná, motor a brzdy spíše podprůměrná. Aby se zlepšila bude nutno listovat ponejprv Ducati Performance katalogem doplňků a posléze vlastní peněženkou.
Na Ducati Dnu jsem zkusil pro jistotu obě a výsledek stejný. Doručuji 1098, která má výkon a brzdy na velmi dobré úrovni.
Nádhera, je to jak koukat na nádhernou ženskou, akorát že mi netvrdne chachar ale dostávám tiky do pravýho zápěstí
paráda supr stroj
rejpe lol
Pro Brumbála: s jakou rychlostí? Sedíš na 28,8 modemu nebo na ořílý firemní lajně? Testuju to na 12 místech různě v republice, kde se připojím od obyč modemu přes 4G kartu po firemní O2 8Mb/s na centrále. A pokud máš aspon 512tku (což považuju za dnešní spodní hranici netu obecně) nevidím problem v načtení jakékoli stránky do 3sec. Zdá se ti to moc?? nebo jen rejpeš..
Náádhera !!! Naprosto úžasná motorka, trochu dost drahá, ale za Ducnu se prostě platí. Živou sem jí už viděl, ale nikdo mi jí nechce pučit na svezení Se ani moc nedivim V základu to má zvuk jak víno. Fakt by mě zajímalo, jak tohle protlačily homologací Ale jen tak dál
Zajímalo by mě, v čem je suchá spojka nespolehlivá?To že asi míň vydrží beru, ale tu nespolehlivost?Myslím si, že právě tendence proti neprokluzování je u suché mnohem lepší a přenese taky stejný výkon na menším průměru.Na výstavě motocykl 2008 mi dokonce řekli, že prý je mokrá o 5kg lehčí!Tak teda nevim.V závodech mají speciály jen suché spojky.
konečně pořádná motorka od Ducati!
Jak nemám rád Ducati, tak 848ma se mi hooodně libí, lahůdka a ten objem a výkony se mi moc zamlová
Pardon, mě ta citace utkvěla v makovici. Celý článek se tam naneštěstí nevešel a s rychlostí, kterou se vaše stránky načítají, se mi ho nechtělo hledat . Nicméně otazník zůstává pořád.
To Brumbal:
pokud by jsi cetl reportaz od Tommyho z Ducati dne az do konce, docetl by jsi se toto: Bohužel stav, kdy jsem musel brzdit očima, jsem prožíval každou zatáčku na okruhu. Nutno dodat, že motocykl, který byl označen samolepkou 848 Press, nebyl totožný s motocyklem, který jsem testoval v provozu a na kterém brzdy pracovaly perfektně. Proto zůstává nad tímto problémem můj otazník.
Zvlastni,co?
Pěkný kousek od makarónů, jen co je pravda. Jen k těm slavným brembo brzdám-nedávno je tu páni redaktoři popsali u 848 asi takto "brzdy s takto špatným účinkem bych nechtěl mít ani na traktoru." Ovšem v dnešním článku si jejich účinnost nemůžou vynachválit. To by mě zajímalo, kde před tím soudruzi v Itálii udělali chybu. . Nebo že by zase jeden z těch pochlebných testíků, kterých je tu poslední dobou nějak moc?
omezovac pri 10500rpm, to je jako moje RSV
nato ze ma o 150ccm min je to bida.ze by vetsi zivotnost...hov*o
To all:
To je prostě nádhera...už jen to jak vypadá neni design ale umělecké dílo...můj sen...
to: hanny_ducin
No popravde, v techto mistech zas tak casto silnice nebrazdim, ale pojezdeni je tam paradni (hlavne kdyz vysvitne a rozpali asfalt slunicko) jo a pokud tam potkam bilou 848 dame rec - urcite to budes ty pac tolik jich jeste v ceskych garazich neni Destna-Korenov je fakt super
jo VFR asi tezko dostane do zakladu Bremba
no je to hlavně o řidiči a ne o motorce . Takže nějakej zdatnej velkej Varaderista by tě v zatáčkách klidně povodil .. Každopádně je to jistě dobrá mašina
to je v poho, Houmímu prej došly prášky, zítra si skočí pro nový a bude zase fajn
to: shrem14
Plně s tebou souhlasím, Ducati je Ducati, každý model, hlavně základní výbava (kola, brzdy atd.), kterou nabízí, je jen snem všech jinech strojů . Nic proti nim. Jen bych chtěl vidět, jak Homer pošle VFR s takovou lehkostí a přesností do pěknýho esíčka lol hodně štastných km
to: Vlada.N, díky díky Jen technická, kde v okolí Harrachova, nejradši jezdíš? Já nejradši Ž. Brod - Plavy, druhá varianta Ž. Brod - Semily, nebo úplně nejradši krátkej ale krásnej kopec Desná - Kořenov. Třeba se tam někdy potkáme. Jezdím tam dost často, hlavně v sobotu
myslim ze Ducati nepotrebuje nikoho kopirovat,natoz jeste Hondu timto nechci Hondu nijak shodit ale radsi by mela Honda kopirovat od Dukáren Ducati je kapitola sama o sobe
No fuj, připomíná mi to bílou Jawu 250 jak o ní zpívala Špinarová. A asi to tak i pojede. Trapná kopie VFR 800i lol lol lol
to: hanny_ducin
Diky za komentar a doplneni informaci preju Ti hodne skvelych zazitku a kilometru v sedle 848, jo to fakt povedena masina!
Pár připomínek Mám jí doma a již naklouzáno 3000 km . Moc hezky napsáno, jen pro doplnění, mode je na levém řidítku (nikoli na pravém), kde nabízí i mimo jiné měření kol s pamětí na 30 časů. A další vychytávkou na okruh je příprava pro USB, který připojíte pod sedlo spolujezdce (nutno dokoupit program cca 15t.) a víte o průběhu jízdy úplně vše . Jinak jízda na ní je prostě nádhera . Já si jí nemůžu vynachválit
dělaj to i s kardanem?